Постанова
від 16.06.2011 по справі 2а-0870/3047/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2011 року Справа № 2а-0870/3047/11

Запорізький окружний ад міністративний суд у складі головуючого судді Артоуз О.О ., при секретарі судового засі дання Вітковській С.О.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовною заявою: Запоріз ького обласного відділення Ф онду соціального захисту інв алідів

до: Відкрит ого акціонерного товариства «Автотранспортне

підпри ємство 12309»

про: стягненн я адміністративно-господарс ьких санкцій та пені

ВСТАНОВИВ:

04 травня 2011 року до Запорізьк ого окружного адміністратив ного суду надійшов адміністр ативний позов Запорізького о бласного відділення Фонду со ціального захисту інвалідів до Відкритого акціонерного товариства «Автотранспортн е підприємство 12309» про стягне ння адміністративно-господа рських санкцій та пені за нев иконання нормативу робочих м ісць для працевлаштування ін валідів у 2010 році, у розмірі 4505 г рн. 46 коп.

Ухвалою суду від 10.05.2011 відкри то провадження в адміністрат ивній справі та призначено с удове засідання на 31.05.2011. Ухвало ю суду від 31.05.201 провадження по с праві було зупинено за клопо танням представника позивач а.

В позовній заяві вказано, що Відкрите акціонерне товарис тво «Автотранспортне підпри ємство 12309» є юридичною особою , що використовує найману пра цю працівників, отже за припи сами Закону України «Про осн ови соціальної захищеності і нвалідів в Україні» повинно забезпечувати працевлаштув ання інвалідів в установлени х законодавством нормативах .

Відповідно до Звіту щодо за йнятості та працевлаштуванн я інвалідів, середньообліков а чисельність працюючих інва лідів на підприємстві відпов ідача є меншою ніж установле но нормативом (не працевлашт овано 1 особу-інваліда), у зв' язку з чим, відповідачу було н араховані адміністративно-г осподарські санкції, у сумі 448 0 грн. та пеня, у сумі 25 грн. 46 коп. З азначену суму адміністратив но-господарських санкцій та пені Відкрите акціонерне тов ариство «Автотранспортне пі дприємство 12309» у добровільно му порядку не сплатило, тому п озивач просить стягнути з ві дповідача 4505 грн. 46 коп.

Представник позивача у суд ове засідання не з' явився, п ро причини неявки до суду не п овідомив. Про дату та час судо вого засідання був повідомле ний належним чином, про що сві дчить поштове повідомлення п ро вручення повістки.

Відповідач у судове засіда ння, також, не з' явився, письм ові заперечення на позов не н аправив, про причини неявки д о суду не повідомив. Про дату т а час судового засідання був повідомлений належним чином , про що свідчить поштове пові домлення про вручення повіст ки. Тому подальше зупинення р озгляду справи суд вбачає не доцільним.

Згідно з ч. 1 ст.41 КАС України с уд під час судового розгляду адміністративної справи зді йснює повне фіксування судов ого засідання за допомогою з вукозаписувального технічн ого засобу. У разі неявки у суд ове засідання всіх осіб, які б еруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цьог о Кодексу розгляд справи зді йснюється за відсутності осі б, які беруть участь у справі ( у тому числі при розгляді спр ави в порядку письмового про вадження), фіксування судово го засідання за допомогою зв укозаписувального технічно го засобу не здійснюється.

Керуючись приписами ст. 41 КА С України суд розглянув спра ву на підставі наявних доказ ів, фіксування судового засі дання за допомогою звукозапи сувального технічного засоб у не здійснювалось.

Дослідивши матеріали спра ви, з' ясувавши обставини сп рави та перевіривши їх доказ ами, суд приходить до наступн ого висновку.

Відповідно до ст. 19 Закону Ук раїни «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні» для підприємств, устан ов, організацій, у тому числі п ідприємств, організацій гром адських організацій інвалід ів, фізичних осіб, які викорис товують найману працю, устан овлюється норматив робочих м ісць для працевлаштування ін валідів у розмірі 4% (чотирьох відсотків) середньообліково ї чисельності штатних праців ників облікового складу за р ік, а якщо працює від 8 до 25 осіб , - у кількості одного робочо го місця.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю відповідн о до ч. 2 ст. 19 Закону України «Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні» сам остійно розраховують кількі сть робочих місць для працев лаштування інвалідів і забез печують працевлаштування ін валідів.

Отже, середньооблікова кіл ькість інвалідів, відповідно до нормативу, встановленого ч. 1 ст.19 Закону України «Про основи соціальної захищенос ті інвалідів в Україні» у від повідача повинна складати 1 о собу. У відповідача середньо облікова кількість інваліді в склала 0 осіб, що є менше ніж в становлено нормативом.

Відповідно до ч. 8 ст. 69 Господ арського кодексу України, пі дприємства з правом найму ро бочої сили зобов' язані забе зпечувати визначену, згідно закону, кількість робочих мі сць для працевлаштування неп овнолітніх, інвалідів, інших категорій громадян, що потре бують соціального захисту, і встановлює відповідальніст ь підприємства за порушення даної вимоги.

Статтею 18 Закону України «П ро основи соціальної захищен ості інвалідів в Україні» ви значено, що забезпечення пра в інвалідів на працевлаштува ння та оплачувану роботу зді йснюється шляхом їх безпосер еднього звернення до підприє мств, установ, організацій чи до державної служби зайнято сті. Підприємства, установи, о рганізації, фізичні особи, як і використовують найману пра цю, зобов' язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів , у т.ч. спеціальні робочі місц я створювати для них умови пр аці з урахуванням індивідуал ьних програм реабілітації і забезпечувати інші соціальн о - економічні гарантії, перед бачені чинним законодавство м, надавати державній службі зайнятості інформацію, необ хідну для організації працев лаштування інвалідів, звітув ати Фонду соціального захист у інвалідів про зайнятість т а працевлаштування інваліді в у порядку, встановленому Ка бінетом Міністрів України.

Стаття 20 Закону України «Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні», під приємства, установи, організ ації, у тому числі підприємст в, організацій громадських о рганізацій інвалідів, фізичн их осіб, які використовують н айману працю, де середньообл ікова чисельність працюючих інвалідів є менша, ніж устано влено нормативом, передбачен им ст.19 Закону України «Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні», щороку сплачують відповідним відді ленням Фонду соціального зах исту інвалідів адміністрати вно-господарські санкції, су ма яких визначається в розмі рі середньої річної заробітн ої плати на відповідному під приємстві, установі, організ ації, у тому числі підприємст ві, організації громадських організацій інвалідів, фізич ної особи, яка використовує н айману працю, за кожне робоче місце, призначене для працев лаштування інваліда і не зай нято інвалідом.

Згідно ч. 2 ст. 20 Закону Україн и «Про основи соціальної зах ищеності інвалідів в Україні », порушення термінів сплати адміністративно-господарсь ких санкцій тягне за собою на рахування пені. Пеня обчислю ється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Наці онального банку України, що д іяла на момент сплати, нарахо вану на повну суму недоїмки з а весь її строк. Доказів створ ення умов та виконання зобов ' язань відповідачем не нада но.

Відповідно до матеріалів с прави за невиконання нормати ву робочих місць для працевл аштування інвалідів відпові дач повинен сплатити адмініс тративно-господарські санкц ії у розмірі 4480 грн. та оскільки в добровільному порядку адм іністративно-господарські с анкції відповідачем не було сплачено, Запорізьке обласне відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів нарахува ла пеню, у розмір 25 грн. 46 коп.

Судом встановлено, що керів ництвом Відкритого акціонер ного товариства «Автотрансп ортне підприємство 12309» не про водилась робота, щодо створе ння робочих місць та пошуку і нвалідів, до органів працевл аштування звіти форми № 3 ПН не направлялись.

Враховуючи викладене, суд в важає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.

За правилами частини 4 ст. 94 К АС України, у справах, в яких п озивачем є суб' єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа , судові витрати, здійснені по зивачем, з відповідача не стя гуються. Крім цього, позиваче м не було надано суду доказів понесених ним судових витра т.

Керуючись ст.ст. 161, 162, 163, 167 КАС Ук раїни, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов За порізького обласного відділ ення Фонду соціального захис ту інвалідів до Відкритого а кціонерного товариства «Авт отранспортне підприємство 12 309» про стягнення адміністрат ивно-господарських санкцій т а пені - задовольнити в повн ому обсязі.

Стягнути з Відкритого акці онерного товариства «Автотр анспортне підприємство 12309» (к од ЄДРПОУ 03114135, фактична адреса : вул. Першотравнева, 7-а, м. Кам' янка-Дніпровська, Запорізька область, 71303; юридична адреса: в ул. Тимошенка, 2, м. Запоріжжя, 69083 ) суми адміністративно-госпо дарських санкцій та пені за н евиконання нормативу робочи х місць для працевлаштування інвалідів у 2010 році, у розмірі 4505 грн. 46 коп. (чотири тисячі п' я тсот п' ять гривень 46 копійок ).

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у в становлені строки. У разі под ання апеляційної скарги судо ве рішення, якщо його не скасо вано, набирає законної сили п ісля повернення апеляційно ї скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження аб о набрання законної сили ріш енням за наслідками апеляцій ного провадження.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через Запорізький окружни й адміністративний суд шляхо м подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до статті 160 К АС України, або прийняття пос танови у письмовому провадже нні - з дня отримання копії п останови, апеляційної скарги , з подачею її копії відповідн о до кількості осіб, які берут ь участь у справі.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб' єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.

Суддя /підпис/ О.О. Артоуз

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.06.2011
Оприлюднено23.06.2011
Номер документу16405275
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/3047/11

Постанова від 16.06.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 31.05.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 10.05.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні