Постанова
від 05.10.2006 по справі 15/445-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

15/445-06

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31     http://vn.arbitr.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  

05 жовтня 2006 р.                                                                                Справа № 15/445-06

Суддя господарського суду Курко О.П.

при секретарі судового засідання Білоконна О.В. , розглянувши матеріали справи

за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю "Промнафтоінвест", м. Вінниця, вул. Залізнична, 13   

до: Виконавчого комітету Вінницької міської ради, м. Вінниця, вул. Соборна, 59  

про визнання бездіяльності державного реєстратора неправомірною та зобов'язання вчинити дії

          

Представники :

позивача     :   Гордієнко В.В., Йовдій Д.В. - за довіреностями

відповідача :   Надольний І.Д. - державний реєстратор

ВСТАНОВИВ :

          Подано позов про визнання бездіяльності державного реєстратора неправомірною та зобов'язання останнього вчинити дії по проведенню державної реєстрації припинення ТзОВ "Промнафтоінвест" як юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією.

Позовні вимоги мотивовані тим, що повідомленням від 14.09.2006р. № б/н "Про залишення документів без розгляду" державним реєстратором Виконавчого комітету Вінницької міської ради І.Д. Надольним доведено до відома про залишення без розгляду документів, поданих ТзОВ "Промнафтоінвест" останньому з метою проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації. Підставою залишення документів без розглядів слугувало їх подання не у повному обсязі.

ТзОВ "Промнафтоінвест" вважає залишення державним реєстратором Надольним І.Д. поданих документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи без розгляду неправомірним і таким, що не відповідає дійсності, оскільки позивачем відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" подані всі документи, необхідні для вчинення відповідних дій.

Таким чином позивач просить суд визнати бездіяльність державного реєстратора Виконавчого комітету Вінницької міської ради при розгляді документів, поданих ТзОВ "Промнафтоінвест" для проведення державної реєстрації припинення ТзОВ "Промнафтоінвест" як юридичної особи в результаті її ліквідації неправомірною та зобов'язати державного реєстратора Виконавчого комітету Вінницької міської ради провести державну реєстрацію припинення ТзОВ "Промнафтоінвест" як юридичної особи в зв'язку з її ліквідацією.

В судовому засіданні представником позивача подана заява про відмову від позовних вимог в частині визнання бездіяльності державного реєстратора Виконавчого комітету Вінницької міської ради Надольного І.Д. при розгляді документів, поданих ТзОВ "Промнафтоінвест" для проведення державної реєстрації припинення ТзОВ "Промнафтоінвест" як юридичної особи в результаті її ліквідації неправомірною.  

Дана заява прийнята судом як така, яка не суперечить закону, не порушує чиї-небуть права, свободи або інтереси.

В решті позовні вимоги представником позивача підтримані в повному обсязі за обставин, викладених в позовній заяві.

Представник  відповідача - державний реєстратор виконавчого комітету Вінницької міської ради Надольний І.Д. в судовому засіданні зазначив, що причиною залишення без розгляду документів, поданих йому ТзОВ "Промнафтоінвест" для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації слугував лист ДПІ у м. Вінниці про відкликання довідки про зняття з обліку за формою 12-ОПП № 603 від 29.08.2006р. ТзОВ "Промнафтоінвест". В цілому, позивачем поданий весь комплект документів, необхідний для виконання йому згаданої дії, в зв'язку з чим позовні вимоги щодо зобов'язання  провести державну реєстрацію припинення юридичної особи в судовому засідання були визнані.

Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши та вивчивши матеріали справи встановив наступне.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації створення та припинення юридичних осіб а також фізичних осіб - підприємців регулюються Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі Закон).

          Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії або уповноважена ним особа після закінчення процедури ліквідації, яка передбачена законом, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації, повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстратору такі документи:

- заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією;

-  свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

-  оригінал установчих документів;

- акт ліквідаційної комісії з ліквідаційним балансом, який затверджено рішенням засновників (учасників) або уповноваженого ними органу;

- довідку відповідного органу державної податкової служби про відсутність заборгованості по податках, зборах (обов'язкових платежах);

- довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості;

- довідки відповідних органів фондів соціального страхування про відсутність заборгованості;

- довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

          Крім того, у випадках, що встановлені законом, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу (ч. 2 Закону).

          На виконання даних приписів Закону представником позивача Йовдієм Д.В. державному реєстратору виконавчого комітету Вінницької міської ради  14.09.2006р. були подані наступні документи для державної реєстрації припинення ТзОВ "Промнафтоінвест":

1.          Реєстраційна картка про проведення державної реєстрації припинення юридичної

особи в зв'язку з ліквідацією (форма № 7);

2.          Свідоцтво про державну реєстрацію від 09.11.2005р.;

3.          Статут,  затверджений  зборами  учасників  ТзОВ   «Промнафтоінвест»21.12.2005р. зареєстрований виконавчим комітетом Вінницької міської Ради 18.01.2006р.;

4.          Довідка Головного управління статистики у Вінницькій області про включення до ЄДРПОУ №2955 від 10.11.2005р.;

5.          Довідка про зняття з обліку платника податків   №603 від 22.05.2006р. (форма № 12- ОПП);

6.          Довідка управління ПФУ в Замостянському районі м.Вінниці про зняття з обліку №159 від 11.05.2006р.;

7.          Довідка Замостянської районної у м.Вінниці дирекції ФСС з ТПП від 17.04.2006р. про

зняття з обліку як страхувальника в органах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;

8.          Довідка Лівобережного центру зайнятості м.Вінниці № 02-38/986 від 06.09.2006р. про

зняття з обліку в органах Фонду соціального страхування на випадок безробіття;

9.          Довідка відділення виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Вінниці від 10.05.2006р.;

10.          Акт   прийому-передачі   документів   на   постійне   зберігання   в   архівний   відділ

Вінницької міської Ради від 14.09.2006р. № 1;

11.          Протокол засідання зборів учасників ТзОВ "Промнафтоінвест" №5 від 06.03.2006 року (про припинення ТзОВ "Промнафтоінвест" у зв'язку з ліквідацією та створення ліквідаційної комісії товариства);

12.          Ліквідаційний баланс ТзОВ "Промнафтоінвест", затверджений протоколом засідання зборів учасників ТзОВ "Промнафтоінвест" №12 від 29.08.2006р.;

13.          Протокол засідання зборів учасників ТзОВ "Промнафтоінвест" №12 від 29.08.2006р.;

14.          Акт   ліквідаційної   комісії   ТзОВ   "Промнафтоінвест",   затверджений   протоколом засідання зборів учасників ТзОВ "Промнафтоінвест" №13 від 11.09.2006р.;

15.          Протокол засідання зборів учасників ТзОВ "Промнафтоінвест" №13 від 11.09.2006р.;

16.          Аудиторський висновок від 07.09.2006р. щодо підтвердження ліквідаційного балансу ТзОВ "Промнафтоінвест";

17.          Довіреність № 24 від 08.09.2006р.

          Таким чином, Позивачем було подано державному реєстратору всі документи, які відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст.36 Закону, необхідні для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, чим повністю виконано вимоги вказаного закону.

          Повідомленням № б/н від 14.09.2006р. Державний реєстратор І.Д. Надольний залишив подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації документи без розгляду з підстави їх подання не в повному обсязі. При цьому як встановлено в судовому засіданні з пояснень останнього, такою підставою слугував лист № 6139/Н/29 від 12.09.2006р. ДПІ у м. Вінниці про відкликання довідки про зняття з обліку за формою 12-ОПП № 603 від 29.08.2006р. ТзОВ "Промнафтоінвест".  

          Довідка № 603 від 22.05.2006р.(форма № 12-ОПП) про  зняття з обліку платника податків ТзОВ "Промнафтоінвест" підписана уповноваженими особами ДПІ у м. Вінниці та скріплена відповідною гербовою печаткою в зв'язку з чим в суду не викликає жодного сумніву в її достовірності та достовірності відомостей, що там зазначені. Будь-яких підстав відкликання згаданої довідки в листі ДПІ м. Вінниці від 12.09.2006р. не вказано.

          Виходячи з вимог ст. 79 КАС України письмовими доказами є документи, акти листи, телеграми, будь-які інші письмові записи, що містять в собі відомості про обставини, які мають значення для справи, при цьому для дослідження суду подаються оригінали.  Згідно ч. 7 ст. 71 КАС України суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

          Відповідачем не надано суду для дослідження оригінал листа ДПІ у м. Вінниці про відкликання довідки № 603 про зняття з обліку ТзОВ "Промнафтоінвест" від 29.08.06р. як того вимагає Кодекс адміністративного судочинства України, в зв'язку з його відсутністю в Державного реєстратора, з завіреній копії даного листа не можливо встановити будь-які підстави відкликання довідки № 603 про зняття з обліку платника податків.

          Частиною 3 ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, якщо вони не передбачені частинами першою та другою цієї статті.

          В судовому засіданні встановлено, що позивач надав державному реєстратору всі документи, необхідні для проведення державної реєстрації юридичної особи в результаті її ліквідації, що не заперечується та визнається відповідачем, в зв'язку з чим  в останнього були відсутні будь-які правові підстави залишення поданих ТзОВ "Промнафтоінвест" документів без розгляду з причин їх поданням не в повному обсязі.

          За вказаних обставин позов підлягає задоволенню.

          Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 158, 162, 163, 167, 255, 257  КАС України, -

ПОСТАНОВИВ :

Позов задовольнити.

Зобов'язати державного реєстратора Виконавчого комітету Вінницької міської ради провести державну реєстрацію припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "Промнафтоінвест" як юридичної особи в зв'язку з її ліквідацією.

Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                    Курко О.П.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення05.10.2006
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу164160
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —15/445-06

Рішення від 29.11.2006

Господарське

Господарський суд Одеської області

Петров В.С.

Рішення від 09.11.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резниченко О.Ю.

Ухвала від 12.10.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резниченко О.Ю.

Постанова від 05.10.2006

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Курко О.П.

Ухвала від 26.09.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Резниченко О.Ю.

Ухвала від 26.09.2006

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Курко О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні