Постанова
від 15.06.2011 по справі 2а-3995/11/0170/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Ре спубліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 червня 2011 р. (15:45) Справа №2а-3995/11/0170/22

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючог о судді Радчука А.А., при секре тарі судового засідання Щепа нській А.В., за участю представ ників сторін:

від позивача - Калінчук К.В.

від відповідача - не з' яв ився

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом

Державної податкової інсп екції в м.Сімферополі АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Калє"

про стягнення.

Обставини справи. Державна податкова інспекція в м.Сімф ерополі АР Крим звернулась д о Окружного адміністративно го суду АР Крим з адміністрат ивним позовом до Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Калє" про стягнення заборго ваності у сумі 338,78 грн.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду від 07.04.11р. від крито провадження у справі, п ісля закінчення підготовчог о провадження справу признач ено до судового розгляду.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримала у повному обся зі з підстав викладених у поз овній заяві, просила останні задовольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про день та час розгляду сп рави повідомлявся неоднораз ово належним чином, про причи ни неявки суд не повідомив.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатн ьо доказів з' ясування обста вин по справі, керуючись ст.ст .33,128 КАС України, суд вважає мож ливим розглядати справу у ві дсутності представника відп овідача.

Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази в їх сук упності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни до компетенції адміні стративного суду віднесено с пори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 №509-ХІІ “Про д ержавну податкову службу в У країні” (далі - Закон №509) держ авні податкові інспекції в р айонах, містах (крім міст Києв а та Севастополя), районах у мі стах входять до складу орган ів державної податкової служ би і є органами виконавчої вл ади.

Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державно ї податкової служби є здійсн ення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, пов нотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.

Згідно із п.11 ст.10 Закону №509 де ржавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об'єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про стягнення заборг ованості перед бюджетом і де ржавними цільовими фондами з а рахунок їх майна.

Враховуючи викладене, пози вач у справі є суб'єктом владн их повноважень, законом пере дбачено право звернення пози вача до суду із позовом про ст ягнення заборгованості, спра ву належить розглядати за пр авилами адміністративного с удочинства.

Відповідач знаходиться на обліку в Державній податков ій інспекції в м.Сімферополі АР Крим як платник податків, з борів (обов' язкових платежі в).

Згідно з п.2,3 ст.9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» платники податків і зборі в (обов'язкових платежів) зобо в'язані подавати до державни х податкових органів та інши х державних органів відповід но до законів декларації, бух галтерську звітність та інші документи і відомості, пов'яз ані з обчисленням і сплатою п одатків і зборів (обов'язкови х платежів); сплачувати належ ні суми податків і зборів (обо в'язкових платежів) у встанов лені законами терміни.

Згідно з п.п.17.1.1. п.7.1 ст.7 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами» п латник податків, що не подає п одаткову декларацію у строки , визначені законодавством, с плачує штраф у розмірі десят и неоподатковуваних мінімум ів доходів громадян за кожне таке неподання або її затрим ку.

22.01.09р. позивачем проведена не виїзна документальна переві рка своєчасності подання від повідачем податкової звітно сті, на підставі якої позивач ем складений акт №407/15-2, згідно з актом встановлено порушення Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами» № 2181 від 21.12.2000р., а саме: не своєчасне подання декларації з податк у на додану вартість за липен ь та вересень 2008 року. На підст аві акту було прийнято подат кове повідомлення-рішення №0 001251502/0 від 05.02.10р. на суму 340 грн., яке р озміщено на дошці оголошень 05.02.2008 року.

Відповідно до п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» платник податків зобов 'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язанн я, зазначену у поданій ним под атковій декларації, протягом десяти календарних днів, нас тупних за останнім днем відп овідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декл арації. У разі коли відповідн о до закону контролюючий орг ан самостійно визначає подат кове зобов'язання платника п одатків за причинами, не пов'я заними із порушенням податко вого законодавства, платник податків зобов'язаний сплати ти нараховану суму податково го зобов'язання у строки, визн ачені у законі з відповідног о податку, а за їх відсутності - протягом тридцяти календар них днів від дня отримання по даткового повідомлення про т аке нарахування.

Згідно з п.п. 5.4.1. п.5.4 ст.5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами» у згоджена сума податкового зо бов'язання, не сплачена платн иком податків у визначені за коном строки, визнається сум ою податкового боргу платник а податків.

Позивачем були направлені відповідачу податкові вимог и №1/658 від 18.02.2009р. (розміщено на дош ці оголошень 25.03.2009 року) та №2/1371 ві д 24.04.2009 року (розміщено на дошці оголошень 01.06.2009 року), однак до т еперішнього часу податковий борг не сплачено.

Вимоги, податкове повідомл ення-рішення у судовому поря дку не оскаржені та не скасов ані.

При таких обставинах суд вв ажає, що вимоги позивача є обґ рунтованими, підтверджуютьс я матеріалами справи й підля гають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.94, 158- 163 КАС Украї ни, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний по зов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Калє" (ЄДРПОУ 34371813, м.Сімфер ополь, вул..Субхі,4,кв.33) у дохі д місцевого бюджету м.Сімфер ополя (р/р 31114029700002 в ГУ ДКУ в АР Кри м МФО824026, ЄДРПОУ 34740405, код платежу 14010100) заборгованість в розмірі 338 (триста тридцять вісім) грив ень 78 коп.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення.

Якщо проголошено вступну т а резолютивну частину постан ови або справу розглянуто у п орядку письмового проваджен ня, постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її от римання у разі неподання апе ляційної скарги. У разі подан ня апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасова но, набирає законної сили піс ля повернення апеляційної ск арги, відмови у відкритті апе ляційного провадження або на брання законної сили рішення м за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної ск арги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севас топольського апеляційного а дміністративного суду.

Суддя Радчук А.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення15.06.2011
Оприлюднено24.06.2011
Номер документу16455196
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3995/11/0170/22

Ухвала від 07.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 07.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Постанова від 15.06.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні