Постанова
від 18.05.2011 по справі 2а-2068/10/0770
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа № 2а-2068/10/0770

Ряд стат. звіту № 2.11.3

Код - 10

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 травня 2011 року м. Ужгород

Закарпатський окружни й адміністративний суд у скл аді:

головуючого - судді - Луцов ич М.М.

при секретарі судового зас ідання - Сочка О.Я.

за участю:

представника позивача - Чундак М.В.;

представника відповідача - Борсенко О.В.;

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у адміністративну справу за позовною заявою ТОВ «Свалява -Міськбуд»до Свалявської між районної державної податков ої інспекції в Закарпатській області про скасування пода ткових повідомлень-рішень Св алявської міжрайонної держа вної податкової інспекції в Закарпатській області № 132-2300/3300 0657-2249 від 20.05.2010 року та № 133-2300/33000657-2250 від 20.05.2010 року, -

ВСТАНОВИВ:

До Закарпатськог о окружного адміністративно го суду звернулося ТОВ «Свал ява-Міськбуд»з адміністрати вним позовом до Свалявської міжрайонної державної подат кової інспекції в Закарпатсь кій області, яким просить ска сувати податкові повідомлен ня-рішення Свалявської міжра йонної державної податкової інспекції Закарпатської обл асті від 20 травня 2010 року № 332-2300/330006 57-2249 та від 20 травня 2010 року за № 133-23 00/33000657-2250, якими визначено позива чеві суму податкового зобов' язання з податку на прибуток приватних підприємств та по датку на додану вартість у зв 'язку з порушенням ст.17 п.17.1. пп. 17. 1.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами».

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем проведе но документальну невиїзну пе ревірку позивача з питань до стовірності відомостей, отри маних від особи, яка мала прав ові відносини з ТОВ «Фібролі т»за період з 01 серпня 2008 року п о 31 жовтня 2008 року, про що було ск ладено акт перевірки № 26-2300/33000657 в ід 06 травня 2010 року. За наслідка ми перевірки прийнято податк ові повідомлення-рішення від 20.05.2010 року № 332-2300/33000657-2249 та № 133-2300/33000657-2250, як ими визначено позивачеві под аткове зобов' язання з подат ку на прибуток приватних під приємств та податку на додан у вартість з урахуванням штр афних санкцій на загальну су му 72408 грн. Позивач вважає дані податкові повідомлення ріше ння незаконними, з тих мотиві в, що вищезазначений період в же був предметом перевірки, п ро що було складено акт, від 26.05 .2009 року № 34-2300/33000657, згідно якого по рушень з боку позивача, що сто сується його правовідносин з ТОВ «Фіброліт»виявлено не б уло. Крім того вважає, що подат ковим органом неправомірно т а всупереч вимогам Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні»та Указу П резидента України «Про деякі заходи з дерегулювання підп риємницької діяльності»бул о проведено документальну не виїзну перевірку позивача з питань достовірності відомо стей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з ТОВ «Фіброліт»за період з 01 серпн я 2008 року по 31 жовтня 2008 року. Тако ж зазначає про те, що ТОВ «Свал ява-Міськбуд»купуючи будіве льні матеріали не знало про т е, що ТОВ «Фіброліт»не має пра ва на продаж товарів, оскільк и не є юридичною особою, припи нило свою діяльність та у зв' язку з цим взагалі не має прав оздатності та дієздатності. Вказує на те, що позивач розра хувався за придбані будівель ні матеріали готівкою, про що свідчать видаткові касові о рдери, сплативши при цьому су му ПДВ, яка була включена до ва ртості придбаного товару, а в ідтак вважає, що вини ТОВ «Сва лява-Міськбуд» у ненадходжен ні до бюджету вищевказаних с ум податків не має.

Представник позивача в суд овому засіданні позов підтри мала повністю з мотивів наве дених у позовній заяві (а.с. 6-8) т а поясненнях по суті заявлен их позовних вимог (а.с. 87-89).

Свалявська міжрайонна дер жавна податкова інспекція у Закарпатській області подал а суду письмові заперечення проти позову, відповідно до я ких повністю заперечує позов ні вимоги ТОВ «Свалява-Міськ буд», з тих мотивів, що Державн у реєстрацію ТОВ «Фіброліт» (34354274) припинено 24.06.2008 року у зв' я зку з визнанням банкрутом, а в ідтак право на виписку подат кових накладних підприємств о не мало, в свою чергу дії поз ивача по здійсненню операцій з даним контрагентом після п рипинення його державної реє страції, призвели до ненадхо дження до бюджету сум податк ів, які визначені до сплати у п одаткових повідомленнях-ріш еннях від 20.05.2010 року № 332-2300/33000657-2249 та № 133-2300/33000657-2250, зокрема податкове зоб ов' язання з податку на приб уток приватних підприємств т а податку на додану вартість з урахуванням штрафних санк цій на загальну суму 72408 грн.

Представник відповідача в судовому засіданні позов за перечив з мотивів викладених у письмових запереченнях (а.с . 46-50) та доповненнях до запереч ень (а.с. 109-110), зазначив, що переві рка позивача здійснювалася в ідповідно до вимог Закону Ук раїни від 04.12,90 N 509 «Про державну п одаткову службу в Україні»та з урахуванням положень зазн ачених у «Методичних рекомен даціях щодо взаємодії між пі дрозділами органів державно ї податкової служби України при організації та проведенн і перевірок достовірності на рахування бюджетного відшко дування податку на додану ва ртість»затверджених Наказо м ДПА України від 18 серпня 2005 року N 350 з наступними змінами . Крім того зазначив, що позива ч мав можливість дізнатися п ро факт анулювання свідоцтва платника ПДВ ТОВ «Фіброліт» , оскільки дана інформація є з агальнодоступною та публіку ється на офіційному сайті ДП А України.

Заслухавши представників сторін, з' ясувавши всі обст авини у справі та перевіривш и їх належними та допустимим и доказами суд дійшов виснов ку, що у задоволенні адмініст ративного позову слід відмов ити з огляду на наступне.

Судом встановлено та підтв ерджено матеріалами справи, що ТОВ «Свалява-Міськбуд»бул о зареєстроване у Свалявські й районній державній адмініс трації Закарпатської облас ті 04 листопада 2004 року, про що ви дано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №338063 (а.с.10), підприємство є юридичною особою з організ аційно-правовою формою - «То вариство з обмеженою відпові дальністю», присвоєно іденти фікаційний код 33000657, керівник - Дев`ян Володимир Олексійов ич, про що свідчить довідка АБ № 105720 з єдиного державного р еєстру підприємств та органі зацій України (ЄДРПОУ) (а.с. 11).

Відділом податкового конт ролю юридичних осіб Свалявсь кої міжрайонної державної по даткової інспекції в Закарпа тській області складено акт від 06.05.2010р. №26-2300/33000657 «Про результат и документальної невиїзної п еревірки ГОВ «Свалява - Міськ буд», (код 33000657) щодо підтверджен ня відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відно сини з ТОВ «Фіброліт»(код 34354274) з а період з 01.08.2008 року по 31.10.2008р.

В ході проведення планової перевірки ТОВ «Свалява - Місь кбуд»Свалявською МДПІ було н аправлено запит на проведенн я зустрічної перевірки по ТО В «Фіброліт»до ДПІ у Шевченк івському р-ні м.Києва. В надані й відповіді ДПІ у Шевченківс ькому районі м. Києва повідом ило, що здійснити перевірку Т ОВ «Фіброліт»(34354274) не має можли вості у зв' язку з тим, що згід но бази даних АРМу «Облік»ст ан платника (11) - припинено, але не знято з обліку. Дата скасув ання державної реєстрації - 24. 06.2008 року (а.с.51).

В наданій державним реєстр атором Довідці з Єдиного дер жавного реєстру юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців зазначено, що ТОВ «Фіброл іт»(34354274) 24.06.2008 року Державну реєс трацію припинено у зв' язку з визнанням банкрутом.(а.с.52-53).

В наданій відповіді з ДПІ у Шевченківському районі м.Киє ва зазначено, що ТОВ «Фібролі т»свідоцтво платника ПДВ бул о скасовано 06.06.2008 року (а.с.51 - звор отній бік).

Згідно п.9.8 ст.9 Закону Україн и від 03.04.2010 № 168/97-ВР «Про податок н а додану вартість»із змінами та доповненнями: «реєстраці я діє до дати її анулювання, як а відбувається у випадках, як що: б) ліквідаційна комісія пл атника податку, оголошеного банкрутом, закінчує роботу а бо платник податку ліквідуєт ься за власним бажанням чи за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб'єк та господарювання);»

Відповідно до пп.7.2.4 п.7.2 ст.7 Зак ону України від 03.04.2010 № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» із змінами та доповненнями: « Право на нарахування податку та складання податкових нак ладних надається виключно ос обам, зареєстрованим як плат ники податку у порядку, перед баченому статтею 9 цього Зако ну.»При проведенні планової комплексної документальної перевірки ТОВ «Свалява-Місь кбуд»(код за ЄДРПОУ 33000657) встано влено, що підприємством відн есено до складу податкового кредиту податкові накладні, виписані ТОВ «Фіброліт»у пер іоді, коли свідоцтво платник а ПДВ було анульовано та держ авна реєстрація підприємств а була припинена, тобто право на виписку податкових накла дних підприємство не мало.

Згідно поданих позивачем д о матеріалів справи у якості письмових доказів накладних (а.с.а.с. 20-30) вбачається, що всі во ни були виписані ТОВ «Фіброл іт»у періоді, коли свідоцтво платника ПДВ було анульован о та державна реєстрація під приємства була припинена.

В процесі здійснення перев ірки податковим органом в ча стині донарахування податку на прибуток було встановлен о, що згідно пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону №334/94-ВР до складу валових витр ат включаються суми будь-яки х витрат, сплачених (нарахова них) протягом звітного періо ду у зв'язку з підготовкою, орг анізацією, веденням виробниц тва, продажем продукції (робі т, послуг).

Відповідно до пп. 11.2.1 п. 11.2 ст. 11 З акону №334/94-ВР датою збільшення валових витрат виробництва (обігу) вважається дата, яка пр ипадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася р аніше:

-або дата списання коштів з банківських рахунків платни ка податку на оплату товарів (робіт, послуг), а в разі їх прид бання за готівку - день їх вида чі з каси платника податку;

-або дата оприбуткування пл атником податку товарів, а дл я робіт (послуг) - дата фактич ного отримання платником под атку результатів робіт (посл уг).

Перевіркою встановлено, що в порушення вищенаведених н орм Закону № 334/94-ВР ТОВ «Сваляв а-Міськбуд»завищено валові в итрати, за рахунок формуванн я валових витрат по операція х з операцій ТОВ «Фіброліт»(к од ЄДРПОУ 34354274), що призвело до з авищення валових витрат за п еревірений період на 107271 грн., в тому числі по періодах:

III квартал 2008 року - 66269.00 грн.;

IV квартал 2008 року-41002.00 грн.;

Невиїзною перевіркою з пи тань щодо правових взаємороз рахунків ТОВ «Свалява-Міськб уд» із ТОВ «Фіброліт»правиль ності визначення повноти нар ахування та своєчасності спл ати податку на прибуток, в рез ультаті порушень викладених в п. 3.1.2, встановлено заниження прибутку, що підлягає оподат куванню, за перевірений пері од на 107271,0 грн., що призвело до за ниження податкового зобов'яз ання по податку на прибуток в сумі 26818 грн. (107271 х 25%), в тому числі в розрізі звітних періодів:

III квартал 2008 року - 16567 грн.(66269,00 х2 5%);

IV квартал 2008 року - 10251 грн. (41002,00 х 25% );

Перевіркою правильності в изначення ТОВ «Свалява-міськ буд»податкового кредиту за п еревірений період, податкови м органом встановлено завище ння позивачем податкового кр едиту по операціях із ТОВ «Фі броліт»на загальну суму 21454 гр н. в т.ч.:

серпень 2008 р. - 7077,55 грн.

вересень 2008 р. - 6176,34 грн.

жовтень 2008 р. - 8200,35 грн.

Відповідно до пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 З акону України «Про податок н а додану вартість» №168/97-ВР від 03.04.97 р., із змінами та доповнення ми, податковий кредит звітно го періоду визначається вихо дячи із договірної (контракт ної) вартості товарів (послуг ), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна цін а на такі товари (послуги) відр ізняється більше ніж на 20 відс отків від звичайної ціни на т акі товари (послуги), та склада ється із сум податків, нарахо ваних (сплачених) платником п одатку за ставкою, встановле ною пунктом 6.1 статті 6 та статт ею 81 цього Закону, протягом та кого звітного періоду у зв'яз ку з: придбанням або виготовл енням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послу г з метою їх подальшого використання в оподатков уваних операціях у межах гос подарської діяльності платн ика податку; придбанням (буді вництвом, спорудженням) осно вних фондів (основних засобі в, у тому числі інших необорот них матеріальних активів та незавершених капітальних ін вестицій в необоротні капіта льні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшог о використання у виробництві та/або поставці товарів (посл уг) для оподатковуваних опер ацій у межах господарської д іяльності платника податку» .

Штрафні санкції по податку на прибуток в сумі 13409 грн., та шт рафні санкції по податку на д одану вартість в сумі 10727 грн. в ідповідачем застосовано від повідно до пп. 17.1.3 п 17.1 ст.17 Закону України від 21.12.2000 року № 2181 - ІІІ «Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» із змінами і доповненнями, як им визначено, що у разі коли ко нтролюючий орган самостійно донараховує суму податковог о зобов'язання платника пода тків за підставами, викладен ими у підпункті "б" підпункту 4 .2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закон у, такий платник податків зоб ов'язаний сплатити штраф у ро змірі десяти відсотків від с уми недоплати (заниження сум и податкового зобов'язання) з а кожний з податкових період ів, установлених для такого п одатку, збору (обов'язкового п латежу), починаючи з податков ого періоду, на який припадає така недоплата, та закінчуюч и податковим періодом, на яки й припадає отримання таким п латником податків податково го повідомлення від контролю ючого органу, але не більше п'я тдесяти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатк овуваних мінімумів доходів г ромадян сукупно за весь стро к недоплати, незалежно від кі лькості податкових періодів , що минули.

Щодо посилання позивача як на доказ правомірності дій Т ОВ «Свалява-міськбуд»на пост анови Свалявського районног о суду Закарпатської області у справах № 3-761/2010 від 02.07.2010 року та № 3-762/2010 від 02.07.2010 року (а.с. 55, 57), якими відмовлено у притягненні до адміністративної відповіда льності директора та головно го бухгалтера ТОВ «Свалява-м іськбуд»за ст. 163-1 ч. 1 КУпАП на пі дставі ст. 247 п. 1 КУпАП, суд конст атує, що відповідно до статті 72 частини 4 КАС України постан ова суду у справі про адмініс тративний проступок, яка наб рала законної сили, є обов' я зковою для адміністративног о суду, що розглядає справу пр о правові наслідки дій чи без діяльності особи, щодо якої у хвалена постанова суду, лише в питаннях, чи мало місце діян ня та чи вчинене воно цією осо бою, а відтак дані постанови, я кі стосуються порядку веденн я податкового обліку директо ром підприємства Дев' ян В .О. та головним бухгалтером ОСОБА_1, яка, як вбачається з постанови у справі № 3-762/2010 від 02.07.2010 року (а.с. 57) на період вчинен ня правопорушення взагалі не працювала в ТОВ «Свалява-міс ькбуд» не мають преюдиціаль ного значення для вирішення даної адміністративної спра ви за позовною заявою ТОВ «Св алява-Міськбуд»до Свалявськ ої міжрайонної державної под аткової інспекції в Закарпат ській області предметом оска рження у якій є податкові пов ідомлення-рішення відповіда ча № 132-2300/33000657-2249 від 20.05.2010 року та № 133-2300 /33000657-2250 від 20.05.2010 року.

Що стосується посилання по зивача на порушення відповід ачем порядку призначення та проведення документальної н евиїзної перевірки ТОВ «Свал ява-Міськбуд»з питань достов ірності відомостей, отримани х від особи, яка мала правові в ідносини з ТОВ «Фіброліт»за період з 01 серпня 2008 року по 31 жо втня 2008 року то суд констатує, щ о перевірки податковими орга нами суб'єктів господарюванн я, проводяться відповідно до повноважень органів державн ої податкової служби, визнач ених Законом України від 04.12,90 N 5 09 «Про державну податкову слу жбу в Україні».

У даному випадку в процесі з дійснення планової виїзної п еревірки з питань дотримання податкового, валютного та ін шого законодавства за період з 01.10.2007 року по 31.12.2008 року, податко вим органом направлені запит и та результати проведених п еревірок контрагентів щодо п ідтвердження відомостей, отр иманих від особи, яка мала пра вові відносини з такими конт рагентами, що відображено в п . 3.9 акту від 26.05.2009 року № 34-2300/33000657 (а.с. 60 -77). Копія даного запиту містит ься у матеріалах справи (а.с. 113) . В акті від 26.05.2009 року № 34-2300/33000657 (а.с. 7 7 - зворотній бік) вказано, що пр и отриманні матеріалів, які н е підтверджують дані обліку суб' єкта господарювання, як ий перевіряється, керівником податкового органу можуть б ути вжиті заходи, щодо провед ення документальної невиїзн ої або позапланової виїзної перевірки відповідно до ЗУ « Про державну податкову служб у в Україні». Також у зазначен ому акті директором та голов ним бухгалтером ТОВ «Свалява -Міськбуд»підтверджено, що п ервинні, бухгалтерські та ін ші документи, використані пр и проведенні перевірки, дост овірні, надані в повному обся зі, а додаткові (інші) документ и, що свідчать про діяльність суб' єкта господарювання (с простовують викладені в акті перевірки факти) за період, що перевіряється, відсутні. Дан ий акт підписано директором та головним бухгалтером.

Підставою для проведення д окументальної невиїзної пер евірки ТОВ «Свалява-Міськбуд »з питань достовірності відо мостей, отриманих від особи, я ка мала правові відносини з Т ОВ «Фіброліт»за період з 01 сер пня 2008 року по 31 жовтня 2008 року ст ало надходження відповіді до Свалявської МДПІ з ДПІ у Шевч енківському районі м. Києва, я кою було повідомлено, що здій снити перевірку ТОВ «Фібролі т»(34354274) не має можливості у зв' язку з тим, що згідно бази дани х АРМу «Облік»стан платника (11) - припинено, але не знято з об ліку. Дата скасування держав ної реєстрації - 24.06.2008 року (а.с.51).

Перевірка проводилася на п ідставі наказу від 28.04.2010 року № 97 (а.с. 114), про проведення перевір ки позивач був повідомлений (а.с. 115-116).

А відтак, суд вважає, що доку ментальна невиїзна перевірк а ТОВ «Свалява-Міськбуд»з пи тань достовірності відомост ей, отриманих від особи, яка ма ла правові відносини з ТОВ «Ф іброліт»за період з 01 серпня 2 008 року по 31 жовтня 2008 року, була п роведена податковим органом відповідно до закону та в меж ах повноважень відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС Укр аїни суд при вирішенні справ и керується принципом законн ості, відповідно до якого орг ани державної влади, органи м ісцевого самоврядування, їхн і посадові і службові особи з обов' язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження ріше нь, дій чи бездіяльності суб'є ктів владних повноважень адм іністративні суди перевіряю ть, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України; 2) з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження надано; 3) обґрунто вано, тобто з урахуванням усі х обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчине ння дії); 4) безсторонньо (неупе реджено); 5) добросовісно; 6) розс удливо; 7) з дотриманням принци пу рівності перед законом, за побігаючи несправедливій ди скримінації; 8) пропорційно, зо крема з дотриманням необхідн ого балансу між будь-якими не сприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів осо би і цілями, на досягнення яки х спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття р ішення; 10) своєчасно, тобто про тягом розумного строку.

Відповідно до ст. 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України кожна сторона пов инна довести обставини, на як их ґрунтуються її вимоги та з аперечення, крім випадків, вс тановлених статтею 72 цього Ко дексу. В адміністративних сп равах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб 'єкта владних повноважень об ов'язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.

Згідно ст. 86 КАС України суд о цінює докази, які є у справі, з а своїм внутрішнім переконан ням, що ґрунтується на їх безп осередньому, всебічному, пов ному та об' єктивному дослід женні. Ніякі докази не мають д ля суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, д опустимість, достовірність к ожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'яз ок доказів у їх сукупності.

За наведених вище обставин суд приходить до висновку пр о відсутність правових підст ав для задоволення вимог поз ивача.

Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адмініс тративного позову ТОВ «Сваля ва-Міськбуд»до Свалявської м іжрайонної державної податк ової інспекції в Закарпатськ ій області про скасування по даткових повідомлень-рішень Свалявської міжрайонної дер жавної податкової інспекції в Закарпатській області № 132-230 0/33000657-2249 від 20.05.2010 року та № 133-2300/33000657-2250 ві д 20.05.2010 року - відмовити.

Постанова суду може бути ос каржена до Львівського апеля ційного адміністративного с уду протягом десяти днів з дн я її проголошення, а у разі зас тосування судом частини трет ьої статті 160 КАС України, а так ож прийняття постанови у пис ьмовому провадженні апеляці йна скарга подається протяго м десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Зака рпатський окружний адмініст ративний суд з одночасним на дсиланням її копії до суду ап еляційної інстанції. У разі п одання апеляційної скарги су дове рішення, якщо його не ска совано, набирає законної сил и після повернення апеляційн ої скарги, відмови у відкритт і апеляційного провадження а бо набрання законної сили рі шенням за наслідками апеляці йного провадження.

Головуючий-суддя Луцович М.М.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.05.2011
Оприлюднено24.06.2011
Номер документу16455492
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2068/10/0770

Ухвала від 13.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Лосєв А.М.

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Лосєв А.М.

Ухвала від 19.07.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 03.06.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 19.07.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 17.06.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Постанова від 18.05.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні