Постанова
від 26.04.2011 по справі 2а-12/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 26 квітня 2011 року           12:00           № 2а-12/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Мазур А.С. при секретарі судового засідання Хрімлі К.О., за участю представника позивача – Нацюк В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

Державної податкової інспекції у Деснянському районі м. Києва

до          

Товариства з обмеженою відповідальністю «Марс-1»

про          

стягнення заборгованості за рахунок активів боржника

у розмірі 19 845, 86 грн.,

          На підставі частини 3 статті 160 КАС України в судовому засіданні 26 квітня 2011 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

В С Т А Н О В И В:

          Державна податкова інспекція у Деснянському районі м. Києва звернулась до суду з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Марс-1» заборгованості у розмірі 19 845, 86 грн.

          Позовні вимоги мотивовані тим, що за відповідачем обліковується заборгованість перед Державним бюджетом України у розмірі 19 845, 86 грн. Представник позивача під час судового розгляду підтримав позовні вимоги у повному обсязі.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, у судове засідання не з’явився, судом направлялися судові повістки про виклик  в судове засідання за адресою, яка зазначена в довідці ЄДРПОУ, які повернулись до суду з відміткою пошти «за закінченням терміну зберігання».

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно з’ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, з наступних підстав.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Судом встановлено, що ТОВ «Марс-1» зареєстроване Деснянською районною у                м. Києві державною адміністрацією 01.08.2003р. та взяте на облік як платник податків ДПІ у Деснянському районі м. Києва.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ «Марс-1» знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Магнітогорська, 1, кім. 42, ідентифікаційний код 32528419.

Податковим органом 06.12.2006р. була проведена перевірка на предмет порушення терміну подачі податкової звітності, в результаті чого було складено акт № 7635 - 1500 та зафіксовано порушення відповідачем вимоги п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та вимоги п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», а саме встановлено порушення терміну подання податкової звітності.

          На підставі акту перевірки та відповідно до п.п. 17.1.1. п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»було винесено податкове повідомлення-рішення                №0026981500/0 від 06.12.2006р., яким встановлено загальну  суму податкового зобов’язання з податку на прибуток приватних підприємств у сумі –680,00 грн.

          11.06.2007р. податковою інспекцією була проведена невиїзна планова перевірка, за результатами якої було складено акт № 3319/15-32528419, та  виявлені порушення відповідачем  п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та вимоги             п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»і також встановлено порушення товариством строків подання податкової звітності.

          На підставі зазначеного акту перевірки позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення №03319/1500/32528419 від 11.06.2007р. та встановлено суму податкового зобов’язання - 510,00 грн.

          Також позивачем 20.06.2006р. було проведено перевірку щодо правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету відповідачем сум орендної плати за землю, комунального податку та податку з доходів фізичних осіб, за результатами якої складено акт № 3409/23-7/32528419 та встановлено порушення п. 3.4 ст. 3 Закону України «Проподаток з доходів фізичних осіб» та ст. 13, 14 Декрету КМУ «Про прибутковий податок з громадян». Під час перевірки встановлено відсутність належних документів про сплату податку з доходів фізичних осіб на приватних підприємців, якими були перераховані кошти за товари та послуги. Оскільки податок з доходів фізичних осіб не утриманий, відповідно до Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», в результаті чого встановлено заниження податку з доходів фізичних осіб.

          Відповідно до п.п. 4.2.2. п. 4.2 ст. 4 та п.п. 17.1.4 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податковий орган виніс податкове повідомлення-рішення                      №0000771704/0 від 04.07.2006р., яким визначено загальну суму податкового зобов’язання з податку доходів найманих працівників у сумі 17 232, 69 грн.

          Згідно облікових карток платника податків, податкових повідомлень-рішень рішень про застосування штрафних санкцій та податкових декларацій, відповідач має податкову заборгованість перед бюджетом на загальну суму 19 845, 86 грн., а саме:

-          з податку на прибуток – 1187, 00 грн.;

-          з податку з доходів найманих працівників –17 232, 69 грн.;

-          з орендної плати з юридичних осіб –1120, 61 грн.;

-          з комунального податку –195, 50 грн;

-          пеня –110,00 грн.

          Відповідно до п.п 4.2.1 п.4.2 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(в редакції, яка діяла на час виникнення правовідносин), якщо  згідно з нормами цього пункту сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність та повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне і повне погашення нарахованого податкового зобов'язання та має право на оскарження цієї суми у порядку, встановленому цим Законом.

          Відповідно до п.п 4.2.2. п. 4.2 ст. 4 зазначеного Закону, контролюючий орган зобов'язаний  самостійно  визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо: а) платник  податків  не подає у встановлені строки податкову декларацію; б) дані  документальних  перевірок   результатів   діяльності платника податків  свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях; в) контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій   декларації,  які призвели  до заниження  або завищення  суми  податкового зобов'язання; г) згідно  з  законами   з  питань оподаткування   особою, відповідальною  за   нарахування   окремого   податку  або  збору(обов'язкового платежу), є контролюючий орган.

          Відповідно до п.п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно  до  пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону,  вважається узгодженим у  день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

          Згідно з пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені статтею 5 вказаного Закону, визнається сумою податкового боргу  платника податків.

          Оскільки податкове зобов’язання відповідача не було сплачене в установлені строки, таке зобов’язання визнається податковим боргом.

          Відповідно до підпункту “а” пп. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” перша податкова вимога надсилається не раніше  першого  робочого  дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи  платника  податків, обов'язок  погасити  суму  податкового  боргу  та можливі наслідки непогашення його у строк.

          Відповідно до підпункту “б” пп. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” друга податкова вимога направляється не раніше тридцятого календарного дня  від  дня  направлення (вручення) першої податкової вимоги,  у разі непогашення платником  податків  суми  податкового  боргу  у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково  до відомостей,  викладених у першій податковій вимозі,  може  містити повідомлення  про  дату  та  час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

          Податковою інспекцію направлялися на адресу відповідача перша № 1/940 від 06.06.2005р. та друга № 2/1284 від 25.08.2005р. податкові вимоги. Однак вказані вимоги відповідачем отримані не були про, що складено акти та розміщено вказані податкові вимоги на дошці оголошень. Тому зазначені вимоги вважаються такими, що вручені відповідачу.

          Станом на час звернення позивача з позовною заявою до суду заборгованість перед бюджетом відповідачем сплачена не була, що підтверджується довідкою про заборгованість №6224/9/24-138 від 08.09.2010р.  і складає 19 845, 86 грн.

          Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами», активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

          Враховуючи, що обставини справи, які відповідно  до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування,  суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами.

          Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

          Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

          На підставі викладеного, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

          Керуючись статтями 69, 70, 71, та 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

          Позов задовольнити.

          Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Марс –1»в дохід Державного бюджету України:

-          податок на прибуток у сумі 1 187 (одна тисяча сто вісімдесят сім) грн. 00 коп. на р/р 31113009700004 УДК у Деснянському районі ГУ ДКУ у м. Києві, ідентифікаційний номер –26077891 ГУ ДКУ у м. Києві, МФО –820019, код платежу: 11021000;

-          податок з доходів найманих працівників у сумі 17 232 (сімнадцять тисяч двісті тридцять дві) грн. 69 коп. на р/р 33213800700004 УДК у Деснянському районі ГУ ДКУ у м. Києві, ідентифікаційний номер –26077891 ГУ ДКУ у м. Києві, МФО –820019, код платежу: 11010100;

          -     орендну плату з юридичних осіб у сумі 1 120 (одна тисяча сто двадцять) грн.                                       61 коп. та пеню у розмірі 110 (сто десять) грн. 06 коп. на р/р 33212812700004 УДК у                           Деснянському районі ГУ ДКУ у м. Києві, ідентифікаційний номер – 26077891 ГУ ДКУ                         у м. Києві, МФО –820019, код платежу: 13050200;

-          комунальний податок у сумі 195 (сто дев’яносто п’ять) грн. 50 коп. на                         р/р 31413828700004 УДК у Деснянському районі ГУ ДКУ у м. Києві, ідентифікаційний номер –26077891 ГУ ДКУ у м. Києві, МФО –820019, код платежу: 16010200.

Постанова набирає законної сили в порядку встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст. 186  Кодексу адміністративного судочинства України 

Суддя                                                                                                                             А.С.Мазур

Повний текст постанови складено та підписано 29 квітня 2011 року.

Дата ухвалення рішення26.04.2011
Оприлюднено24.06.2011
Номер документу16457302
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12/11/2670

Ухвала від 15.02.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 10.01.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 26.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні