Категорія №8.2.15
ПОСТАНОВА
Іменем України
15 червня 2011 року Справа № 2а-3770/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді
головуючого судді Твердох ліба Р.С.,
секретаря судового засіда ння Григоренко-Тумасян А.М.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні у залі суд у м. Луганська справу за адмін істративним позовом садівни чого товариства «Зелена Роща » до державної податкової ін спекції в Жовтневому районі у м. Луганську про скасування податкового повідомлення-рі шення №0000322310 від 30 березня 2011 року ,
В С Т А Н О В И В:
15 квітня 2011 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов садівничого тов ариства «Зелена Роща» до дер жавної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луган ську про визнання дій незако нними та скасування податков их повідомлень-рішень від 30.03.20 11 №0000512340; №0000322310; №0000302310; №0000261710; №0000312310, адмін істративній справі було прис воєно номер №2а-3286/11/1270.
Ухвалою суду від 18 квітня 2011 р оку відкрито провадження у с праві № 2а-3286/11/1270 за адміністрати вним позовом садівничого тов ариства «Зелена Роща» до дер жавної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луган ську про визнання дій незако нними та скасування податков их повідомлень-рішень від 30.03.20 11 №0000512340; №0000322310; №0000302310; №0000261710; №0000312310.
Ухвалою Луганського окружного адміністративног о суду від 05 травня 2011 року у спр аві № 2а-3286/11/1270 позовні вимоги сад івничого товариства «Зелена Роща» до державної податков ої інспекції в Жовтневому ра йоні у м. Луганську про визнан ня дій незаконними та скасув ання податкових повідомлень -рішень від 30.03.2011 №0000512340; №0000322310; №0000302310; № 0000261710; №0000312310, були роз' єднані у са мостійні провадження.
Згідно протоколу розподіл у справи між суддями від 05 тра вня 2011 року адміністративну с праву в частині позовних вим ог садівничого товариства «З елена Роща» до державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі у м. Луганську про ск асування податкового повідо млення-рішення від 30.03.2011 №0000322310, пр изначено до розгляду головую чому судді Твердохлібу Р.С. з п рисвоєнням окремого номеру № 2а-3770/11/1270
В обґрунтування позовних в имог про скасування податков ого повідомлення-рішення від 30.03.2011 №0000322310 позивач послався на п орушення при проведенні поза планової виїзної перевірки з питань дотримання вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства СТ «Зелена Р оща», встановленого Податков им кодексом України. За резул ьтатами проведеної перевірк и було складено акт «Про резу льтати позапланової виїзної перевірки з питань дотриман ня вимог податкового законод авства за період з 01.07.2007 по 30.06.2010, в алютного та іншого законодав ства за період з 01.07.2007 по 30.06.2010» №442/2 3/21846238 від 04 березня 2010 року. На під ставі зазначеного акту №442/23/218462 38 від 04 березня 2010 року було прий нято податкове повідомлення -рішення №0000322310 від 30 березня 2011 ро ку, яким встановлені порушен ня ст.30 Водного кодексу Україн и та п.5 Порядку справляння збо ру за спеціальне використанн я водних ресурсів та збору за користування водами для пот реб гідроенергетики і водног о транспорту, затвердженого Постановою Кабінету Міністр ів України від 16.08.1999 №1494.
Крім того, позивач зазначив , що у спірному податковому по відомленні-рішенні відповід ач посилається на абз.1 п.123.1 ст.12 3 Податкового кодексу Україн и, при застосуванні яких за по рушення ст. 30 Водного кодексу України сума фінансових санк цій повинна складати за осно вним платежем 1839,92 грн. та за штр афними санкціями 459,98 грн.
Також, відповідно до п.п.7.11.1 п. 7.11 ст.7 Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств», серед іншого, визначено , що ця стаття застосовується до неприбуткових установ і о рганізацій, які, серед іншого , є спілками, асоціаціями та ін шими об' єднаннями юридични х осіб, створеними для предст авлення інтересів засновник ів, що утримуються лише за рах унок внесків таких засновник ів та не проводять господарс ької діяльності, за винятком отримання пасивних доходів. Підпунктом 7.11.6 п.7.11 ст.7 Закону Ук раїни «Про оподаткування при бутку підприємств» встановл ено, що від оподаткування зві льняються доходи неприбутко вих організацій, визначених у абзаці «д» підпункту 7.11.1, отр имані у вигляді разових або п еріодичних внесків засновни ків та членів.
Таким чином, оскаржуване по даткове повідомлення-рішенн я є незаконним, оскільки, Саді вниче товариство «Зелена Рощ а» має прибуток лише за рахун ок членських внесків, які від повідно до зазначеного закон у не підлягають оподаткуванн ю.
Просив скасувати податков е повідомлення-рішення держа вної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганс ьку від 30 березня 2011 року №0000322310.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги у повному обсяз і, надав пояснення, аналогічн і викладеному у позові та про сив задовольнити адміністра тивний позов у повному обсяз і. В подальшому надав заяву пр о розгляд справи за його відс утності.
Відповідач - державна под аткова інспекції в Жовтневом у районі у м. Луганську позовн і вимоги не визнав, надав пись мові заперечення проти позов у, в яких зазначив, що ДПІ в Жов тневому районі у м. Луганську було проведено позапланову виїзну перевірку Садівничог о товариства «Зелена Роща» (к од за ЄДРПОУ 21846238) з питань дотри мання вимог податкового зако нодавства за період з 01.07.07 по 30.06. 10, валютного та іншого законод авства за період з 01.07.07 по 30.06.10, за результатами якої складено акт від 04.03.11 № 442/23/21846238.
Під час перевірки встановл ено, що за період з 01.07.2007 по 30.06.2010 СТ «Зелена Роща» не задекларов ано збір за використання вод них ресурсів. В зв' язку з вия вленими порушеннями, ДПІ в Жо втневому районі у м. Луганськ у було прийнято податкове по відомлення-рішення від 30.03.2011 №00 00322310, яким Садівничому товарис тву «Зелена Роща» визначено суму податкового зобов' яза ння у розмірі 3999,00 грн.
На підставі вищевикладено го ДПІ в Жовтневому районі у м . Луганську вважає, що перевір ка, здійснена фахівцями ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганс ьку є такою, що проведена у меж ах компетенції та повноважен ь органу державної податково ї служби, а оскаржуване подат кове повідомлення-рішення ві д 30.03.2011 №0000322310 винесене податкови м органом, є законним, обґрунт ованим, та таким, що повністю в ідповідає вимогам діючого за конодавства, тому просив від мовити в задоволенні адмініс тративного позову Садівничо му товариству «Зелена Роща» в повному обсязі.
В судовому засіданні предс тавники відповідача підтрим али позовні вимоги у повному обсязі, надали пояснення, ана логічні викладеним в запереч еннях на адміністративний по зов, просили відмовити в задо воленні позовних вимог у пов ному обсязі.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, оцінивши дока зи відповідно до вимог ст.ст. 6 9-72 КАС України, суд дійшов висн овку про відмову у задоволен ні заявлених позовних вимог з таких підстав.
Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб' єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень, шляхом справедливого , неупередженого та своєчасн ого розгляду адміністративн их справ.
У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди відп овідно до вимог частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України перев іряють, чи прийняті (вчинені) в они: на підставі, у межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України; з використанням по вноваження з метою, з якою це п овноваження надано; обґрунто вано, тобто з урахуванням усі х обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчине ння дії); безсторонньо (неупер еджено); добросовісно; розсуд ливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації; пропорційно, зокр ема з дотриманням необхідног о балансу між будь-якими несп риятливими наслідками для пр ав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких с прямоване це рішення (дія); з у рахуванням права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення; своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.
Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та Закон ами України.
Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов' язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та Законам и України, та принципом рівно сті усіх учасників адміністр ативного процесу перед закон ом і судом.
В судовому засіданні встан овлено, що ДПІ в Жовтневому ра йоні у м. Луганську було прове дено позапланову виїзну пере вірку Садівничого товариств а «Зелена Роща» (код за ЄДРПОУ 21846238) з питань дотримання вимог податкового законодавства з а період з 01.07.2007 по 30.06.2010, валютного та іншого законодавства за п еріод з 01.07.2007 по 30.06.0210, за результат ами якої складено акт від 04.03.2011 № 442/23/21846238 (а.с.15-61).
Відповідно до висновків за значеного акту в ході переві рки було встановлено порушен ня статті 30 Водного Кодексу Ук раїни від 06.06.1995 року № 213/95-ВР (із зм інами та доповненнями), пункт у 5 Порядку справляння збору з а спеціальне використання во дних ресурсів та збору за кор истування водами для потреб гідроенергетики і водного тр анспорту, затвердженого Пост ановою КМУ від 16.08.1999 № 1494 (із зміна ми та доповненнями), та підпун кту 4.1 пункту 4 Інструкції про п орядок обчислення та справля ння збору за спеціальне вико ристання водних ресурсів та збору за користування водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту, затвер дженої наказом ДПА України в ід 01.10.1999 № 539 (із змінами та доповн еннями) стосовно не нарахува ння суми збору за спеціальне водокористування до об' єкт у обчислення збору не включе но обсяг використаної води, в результаті чого було заниже но збір за використання водн их ресурсів всього у сумі 2602,40 г рн. у т.ч: 3 квартал 2007 року - 276,31 грн ., II півріччя 2007 року - 486,17 грн., І ква ртал 2008 року - 190,31 грн.; І півріччя 2008 року - 380,13 грн., 3 квартали 2008 року - 590,19 грн., 2008 рік - 870,10 грн., І квартал 2009 року - 189,37 грн. І півріччя 2009 рок у -378,73 грн., 3 квартали 2009 року - 588,59 гр н., 2009 рік - 864,90 грн., І квартал 2010 рок у - 154,67 грн., І півріччя 2010 року -381,23 г рн. та абз. «б» п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Зако ну України від 21.12.2000 № 2181 -III «Про по рядок погашення зобов' язан ь платників перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» (зі змінами та доповненн ями) та підпункту 4.1 пункту 4 Інс трукції про порядок обчислен ня та справляння збору за спе ціальне використання водних ресурсів та збору за користу вання водами для потреб гідр оенергетики і водного трансп орту, затвердженої наказом Д ПА України від 01.10.1999 року № 539 (із з мінами та доповненнями), в рез ультаті чого встановлено неп одання СТ «Зелена Роща» пода ткових розрахунків по збору за спеціальне використання в одних ресурсів за 3 квартал 2007 р оку, за 4 квартал 2007 року, за І ква ртал 2008 року, за 2 квартал 2008 року , за 3 квартал 2008 року, за 4 кварта л 2008 року, за І квартал 2009 року, за 2 квартал 2009 року, за 3 квартал 2009 року, за 4 квартал 2009 року, за І кв артал 2010 року, за 2 квартал 2010 рок у.
На підставі висновків акту перевірки від 04.03.2011 № 442/23/21846238 прийн ято податкове повідомлення-р ішення №0000322310 від 30 березня 2011 рок у, яким позивачу збільшено су му грошового зобов' язання з а збір за спеціальне викорис тання води в сумі 3999,90 грн. (а.с.10).
Позивач знаходиться на под атковому обліку в державній податковій інспекції в Жовтн евому районі у м. Луганську з 1 9 вересня 1995 року за №06921 (а.с. 95).
Спеціальним законом, який в изначав принципи побудови си стеми оподаткування в Україн і, податки і збори (обов' язко ві платежі) до бюджетів та до д ержавних цільових фондів, а т акож права, обов' язки і відп овідальність платників є Зак он України вiд 25.06.1991 № 1251-XII «Про сис тему оподаткування» (який бу в чинним на момент виникненн я спірних правовідносин).
Відповідно до ст.4 Закону Ук раїни вiд 25.06.1991 № 1251-XII «Про систему оподаткування» платниками п одатків і зборів (обов' язко вих платежів) є юридичні і фіз ичні особи, на яких згідно з за конами України покладено обо в' язок сплачувати податки і збори (обов' язкові платежі ).
Згідно із ч.1 ст. 9 Закону Укра їни вiд 25.06.1991 № 1251-XII «Про систему оп одаткування» платники подат ків і зборів (обов' язкових п латежів) зобов' язані: вести бухгалтерський облік, склад ати звітність про фінансово- господарську діяльність і за безпечувати її зберігання у терміни, встановлені законам и; подавати до державних пода ткових органів та інших держ авних органів відповідно до законів декларації, бухгалте рську звітність та інші доку менти і відомості, пов' язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов' язкови х платежів); сплачувати належ ні суми податків і зборів (обо в' язкових платежів) у встан овлені законами терміни; доп ускати посадових осіб держав них податкових органів до об стеження приміщень, що викор истовуються для одержання до ходів чи пов' язані з утрима нням об' єктів оподаткуванн я, а також для перевірок з пита нь обчислення і сплати подат ків і зборів (обов' язкових п латежів).
На момент виникнення спірн их правовідносин, спеціальни м Порядком, який визначає єди ні правила обчислення і спра вляння збору за спеціальне в икористання водних ресурсів та збору за користування вод ами для потреб гідроенергети ки і водного транспорту є Пор ядок справляння збору за спе ціальне використання водних ресурсів та збору за користу вання водами для потреб гідр оенергетики і водного трансп орту, затверджений постаново ю Кабінету Міністрів України від 16 серпня 1999 року № 1494.
Відповідно до п. 5 зазначено го порядку, об' єктом обчисл ення збору за спеціальне вик ористання водних ресурсів є фактичний обсяг води, який ви користовують водокористува чі, з урахуванням обсягу втра т води в їх системах водопост ачання. Об' єктом обчислення збору за користування водам и для потреб гідроенергетики і водного транспорту є обсяг води, пропущений через турбі ни гідроелектростанцій та то ннаж (місце) - доба експлуатаці ї вантажних самохідних і нес амохідних та пасажирських су ден.
Відповідно до Інструкції п ро порядок обчислення і спра вляння збору за спеціальне в одокористування в частині ви користання води затверджено ї наказом Міністерства фінан сів України, Державної подат кової адміністрації України , Міністерства економіки Укр аїни, Міністерства охорони н авколишнього природного сер едовища та ядерної безпеки У країни 01.10.99 № 231/539/118/219 та зареєстро ваної в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 1999 року за № 711/40 04 вона є обов' язковою до вико нання підприємствами, устано вами та організаціями незале жно від форми власності, а так ож громадянами - суб' єктам и підприємницької діяльност і, які використовують водні р есурси та користуються водам и для потреб гідроенергетики , і підприємствами водного тр анспорту. Інструкція визнача є єдиний порядок обчислення і справляння збору за спеціа льне водокористування в част ині використання води (далі - з бори), складання розрахунків , їх подання до органів держав ної податкової служби та спл ату до бюджетів.
Відповідно до підпункту 2.1 п ункту 2 платники збору за спец іальне водокористування в ча стині використання води є пі дприємства, установи та орга нізації незалежно від форми власності, їх філії, відділен ня, інші відокремлені підроз діли, а також громадяни - суб ' єкти підприємницької діял ьності, які використовують в одні ресурси та користуються водами для потреб гідроенер гетики і водного транспорту (далі - водокористувачі).
Підпунктом 4.1 пункту 4 вказан ої Інструкції встановлено, щ о об' єктом обчислення збору за спеціальне використання водних ресурсів є фактичний обсяг води, який використову ють водокористувачі, з ураху ванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання. Об ' єктом обчислення збору за користування водами для потр еб гідроенергетики і водного транспорту є: обсяг води, проп ущений через турбіни гідроел ектростанцій; тоннаж (місце) - доба експлуатації вантажних самохідних і несамохідних т а пасажирських суден.
На підставі викладеного, су д приходить до висновку, що са дівниче товариство «Зелена Р оща» є суб' єктом плати за сп еціальне водокористування.
Статтею 30 Водного кодексу У країни встановлено, що збори за спеціальне водокористува ння справляються з метою сти мулювання раціонального вик ористання і охорони вод та ві дтворення водних ресурсів і включають збір за спеціальне використання води та еколог ічний податок за скиди забру днюючих речовин у водні об' єкти, які встановлюються Под атковим кодексом України.
Відповідно до абз. «б» п.п. 4.1.4. п.4.1 ст.4 Закону України «Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами» податкові декл арації подаються за базовий податковий (звітний) період, щ о дорівнює календарному квар талу або календарному півріч чю (у тому числі при сплаті ква ртальних або піврічних аванс ових внесків), - протягом 40 кале ндарних днів, наступних за ос таннім календарним днем звіт ного (податкового) кварталу (п івріччя).
В ході перевірки повноти ви значення обсягу використано ї води з урахуванням витрат в системах водопостачання з 01.0 7.2007 по 30.06.2010 встановлено його зан иження на 6215 м?. Крім того, в акті перевірки на підставі груп-р ахунків Луганського управлі ння ТОВ «Компанія «Луганськв ода», квитанцій Станично-Луг анського МУВГ за послуги вод опостачання та відведення по абоненту, встановлено не дек ларування позивачем показни ків у рядку 03 податкового розр ахунку збору за спеціальне в одовикористування у обсязі 6 215 м? на суму 2602,40 грн., а саме за : 3 кв артал 2007 року - 276,31 грн., II півріччя 2007 року - 486,17 грн., І квартал 2008 року - 190,31 грн.; І півріччя 2008 року - 380,13 гр н., 3 квартали 2008 року - 590,19 грн., 2008 рі к - 870,10 грн., І квартал 2009 року - 189,37 гр н. І півріччя 2009 року -378,73 грн., 3 ква ртали 2009 року - 588,59 грн., 2009 рік - 864,90 гр н., І квартал 2010 року - 154,67 грн., І пі вріччя 2010 року -381,23 грн.
Також встановлено, що позив ачем не надавались податкові розрахунки сум збору за вико ристання водних ресурсів за період: 3 квартал 2007 року, за 4 ква ртал 2007 року, за І квартал 2008 рок у, за 2 квартал 2008 року, за 3 кварт ал 2008 року, за 4 квартал 2008 року, за І квартал 2009 року, за 2 квартал 20 09 року, за 3 квартал 2009 року, за 4 кв артал 2009 року, за І квартал 2010 ро ку, за 2 квартал 2010 року.
Зазначені обставини по сут і сторонами не оспорювались, внаслідок чого, відповідно д о ч.3 ст.72 КАС України суд вважає їх такими, що визнаються стор онами та такими, що не доказую ться судом.
Доводи позивача щодо непра вомірності дій державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі у м. Луганську при пр оведенні позапланової виїзн ої перевірки з питань дотрим ання вимог податкового, валю тного та іншого законодавств а Садівниче товариство «Зеле на Роща» судом не розглядают ься, оскільки зазначені позо вні вимоги залишені на розгл яді у справі номер №2а-3286/11/1270 відп овідно до ухвали Луганського окружного адміністративног о суду від 05 травня 2011 року (а.с.63).
Доводи позивача щодо помил кового обчислення податкови х зобов' зань за спірним под атковим повідомленням-рішен ням, а саме, що за порушення ст .30 Водного кодексу України сум а штрафних санкцій повинна с тановити за основним платеже м 1839,92 грн. та за штрафними (фінан совими) санкціями 459,98 грн. суд в важає не обгрунтованими, оск ільки спірним податковим пов ідомленням-рішенням крім штр афних (фінансових) санкцій за донарахування податкових зо бовязань по збору за спеціал ьне використання водних ресу рсів у розмірі 25% від донарахо ваної суми, ще визначені штра фні (фінансові) санкції за неп одання податкової звітності за перевіряємий період.
Спірним податковим повідо мленням-рішенням податкові з обовязання визначені в межах строків давності встановлен их як Законом України від 21.12.2000 № 2181 -III «Про порядок погашення з обов' язань платників перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» (зі змінами т а доповненнями) так і Податко вим кодексом України - 1095 дні в.
Також судом не беруться до у ваги доводи позивача щодо то го, що Садівниче товариство « Зелена Роща» має прибуток ли ше з членських внесків, які не підлягають оподаткуванню з огляду на таке.
На момент виникнення спірн их правовідносин Порядок обл іку платників податків, збор ів (обов' язкових платежів) б ув затверджений наказом Держ авної податкової адміністра ції України від 19 лютого 1998 рок у № 80 (в редакції наказу Держав ної податкової адміністраці ї України від 17 листопада 1998 ро ку № 552), зареєстрованим в Мініс терстві юстиції України 16 бер езня 1998 року за № 172/2612 (надалі - П орядок обліку платників пода тків № 80).
У відповідності із пунктом 2.1 розділу 2 Порядку обліку пла тників податків № 80 облік плат ників податків є однією з осн овних функцій органів держав ної податкової служби, яка ст ворює передумови для здійсне ння контролю за правильністю обчислення, повнотою і своєч асністю перерахування подат ків і зборів (обов' язкових п латежів) до бюджетів та до дер жавних цільових фондів.
Взяття на облік як платникі в податків - юридичних осіб та відокремлених підрозділів ю ридичних осіб згідно з пункт ом 4.1 розділу 4 Порядку обліку п латників податків № 80 здійсню ється за їх місцезнаходження м відповідними органами держ авної податкової служби післ я внесення відомостей про ни х до Єдиного державного реєс тру або, у випадках, передбаче них законодавством, після пр исвоєння ідентифікаційних к одів за Єдиним державним реє стром підприємств та організ ацій України (далі - ЄДРПОУ).
Після взяття платника пода тків на облік орган державно ї податкової служби формує д овідку про взяття на облік пл атника податків за формою № 4-О ПП (додаток 4). Довідка про взят тя на облік платника податкі в за формою № 4-ОПП є єдиним док ументом, який підтверджує вз яття платника податків на об лік в органі державної подат кової служби (пункти 4.17 та 4.18 роз ділу 4 Порядку обліку платник ів податків № 80).
У відповідності із пунктом 4.14 розділу 4 Порядку обліку пла тників податків № 80 з моменту взяття на облік платник пода тків вважається таким, що пер ебуває на загальній системі оподаткування, якщо ним не об рано інший спосіб оподаткува ння відповідно до законодавс тва.
Садівниче товариство «Зел ена Роща» взято на облік плат ника податків у державній по датковій інспекції в Жовтнев ому районі у м. Луганську з 19 ве ресня 1995 року за №06921, що підтвер джується довідкою про взяття на облік платника податків в ід 29 березня 2011 року №4424 (а.с. 95).
З огляду на вимоги пункту 4.14 розділу 4 Порядку обліку плат ників податків № 80, платник по датків - Садівниче товарист во «Зелена Роща», вважається таким, що перебуває на загаль ній системі оподаткування з 19 вересня 1995 року і саме з цієї д ати у нього виникає обов' яз ок подавати до державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі у м. Луганську декла рації, звітність та інші доку менти, пов'язані з обчислення м і сплатою податків та зборі в.
Оскільки Садівниче товари ство «Зелена Роща» взято на о блік як платник податків з 19 в ересня 1995 року, суд вважає, що С адівниче товариство «Зелена Роща» з огляду на приписи Пор ядку обліку платників податк ів № 80 повинно було декларуват и обсяг використаної води, на давати податкову звітність т а розрахунки сум збору за вик ористання водних ресурсів за 3 квартал 2007 року, за 4 квартал 2007 року, за І квартал 2008 року, за 2 кв артал 2008 року, за 3 квартал 2008 рок у, за 4 квартал 2008 року, за І кварт ал 2009 року, за 2 квартал 2009 року, за 3 квартал 2009 року, за 4 квартал 2009 року, за І квартал 2010 року, за 2 кв артал 2010 року до державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі у м. Луганську.
Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов' язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та Законам и України, та принципом рівно сті усіх учасників адміністр ативного процесу перед закон ом і судом.
З приписів ст.ст.71, 86 КАС Украї ни вбачається, що кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, суд оцін ює докази, які є у справі, за св оїм внутрішнім переконанням , що ґрунтується на їх безпосе редньому, всебічному, повном у та об' єктивному досліджен ні.
Частиною 2 статті 71 КАС Украї ни, встановлено, що в адмініст ративних справах про протипр авність рішень, дій чи бездія льності суб' єкта владних по вноважень обов' язок щодо до казування правомірності сво го рішення, дії чи бездіяльно сті покладається на відповід ача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи викладене, суд п рийшов до висновку, що податк ове повідомлення-рішення дер жавної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луган ську №0000322310 від 30 березня 2011 року, яким позивачу було збільшено суму грошового зобов' язанн я зі збору за спеціальне вико ристання води за основним пл атежем 1839,92 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 2159,98 гр н. винесено з дотриманням вим ог діючого на момент виникне ння спірних правовідносин за конодавства, є законним та об ґрунтованим, а тому в задовол енні позовних вимог слід від мовити.
Судові витрати покласти на позивача.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 15 червня 2011 року проголош ено вступну та резолютивну ч астини постанови. Складення постанови у повному обсязі в ідкладено до 20 червня 2011 року, п ро що згідно вимог частини 2 ст атті 167 КАС України повідомлен о після проголошення вступно ї та резолютивної частин пос танови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 69-72, 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміні стративного позову відмовит и повністю.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.
Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова склад ена у повному обсязі 20 червня 2011 року.
Суддя Р.С. Твердохліб
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.06.2011 |
Оприлюднено | 29.06.2011 |
Номер документу | 16474140 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Р.С. Твердохліб
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні