ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 червня 2011 р. № 2а-3190/11/1370
Львівський окружний а дміністративний суд
у складі: головуючого судді Сакалоша В.М.,
за участю секретаря судово го засідання Ткач Б.В.,
представника позивача Ке льбас Р.А.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Державної податкової інспе кції у Франківському районі м. Львова до Товариства з обм еженою відповідальністю «Же шув»ЛТД про стягнення коштів -
в с т а н о в и в :
Державна податкова і нспекція у Франківському рай оні м. Львова (далі - ДПІ у Фран ківському районі) звернулась до Львівського окружно го адміністративного суду з адміністративним позовом пр о стягнення коштів з Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Жешув»ЛТД в сумі 332,95 грн.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідач має забо ргованість по сплаті збору н а розвиток виноградарства, с адівництва і хмелярства. Заб оргованість підприємства з в ищевказаного збору складают ь штрафні (фінансові) санкції нараховані ДПІ у Франківськ ому районі м. Львова у зв' язк у з порушенням відповідачем п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст.4 Закону України «П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами», про що под атковим органом складено та винесено податкове повідомл ення-рішення. Заборгованість відповідача в добровільном у порядку не сплачена, а тому п озивач звертається до суду.
В судовому засіданні 21.06.2011 ро ку судом проголошено вступну та резолютивну частини пост анови.
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і з мотивів, викладених у позо вній заяві.
Відповідач явку повноважн ого представника не забезпеч ив, хоча про розгляд справи по відомлений належним чином, з аперечень проти позову не на дав, а тому суд розглядає спра ву за наявними матеріалами, з гідно ст. 71 КАС України.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, розглянув ши подані документи та матер іали, всебічно і повно з'ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтуються позовні в имоги, об'єктивно оцінивши до кази, які мають юридичне знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, суд при ходить до наступних висновкі в.
Згідно Свідоцтва про держа вну реєстрацію №13839187 Товарист во з обмеженою відповідальні стю «Жешув»ЛТД зареєстрован е у Єдиному державному реєст рі юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців у берез ні 1995 року Франківською район ною адміністрацією виконавч ого комітету Львівської місь кої ради.
ДПІ у Франківському районі проведено перевірку дотрима ння ТзОВ «Жешув»ЛТД вимог по даткового законодавства, ре зультати якої відображені в Акті №5453/15-2/13839187 від 03.11.2010 року. Встан овлено, що підприємством не п одана за липень та серпень 2010 р оку податкова звітність зі з бору на розвиток виноградарс тва, садівництва і хмелярств а, чим порушено вимоги п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст.4 Закону України «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами».
У зв' язку з цим, податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення №0010591530/0 ві д 15.11.2010 року, яким визначено під приємству податкове зобов' язання у розмірі 340 грн.
При цьому, відповідачем спл ачено 17.02.2010 року кошти в сумі 7,05 г рн., у зв' язку з цим податкови й борг становить 332,95 грн.
На момент виникнення спірн і правовідносини регламенту вались Конституцією України , Законами України «Про систе му оподаткування», «Про держ авну податкову службу в Укра їні», «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» та іншими нормативно-правовими актами.
Згідно вимог ст. 2 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні»завданням органів державної податково ї служби є здійснення контро лю за додержанням податковог о законодавства, правильніст ю обчислення, повнотою і своє часністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів п одатків і зборів (обов'язкови х платежів), а також неподатко вих доходів, установлених за конодавством (далі - податки, і нші платежі).
Згідно п. 11 ст. 10 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу Україні»до функцій держ аної податкової служби відне сено подання до судів позові в до підприємств, установ, орг анізацій та громадян про виз нання угод недійними і стягн ення в дохід держави коштів, о держаних ними за такими угод ами, а в інших випадках - кошт ів, одержаних без установлен их законом підстав, а також пр о стягнення заборгованості п еред бюджетом і державними ц ільовими фондами за рахунок їх майна.
Статтею 67 Конституції Украї ни визначено, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, в становлених законом.
Відповідно до п.п. 5.2.1. ст.5 Зако ну України «Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»№2181-111 від 21.12.2000 року (далі-Закон ) податкове зобов'язання плат ника податків, нараховане ко нтролюючим органом відповід но до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цьо го Закону, вважається узгодж еним у день отримання платни ком податків податкового пов ідомлення.
Підпунктом 4.2.3. ст.4 Закону вст ановлено, що обов'язок доведе ння того, що будь-яке нарахува ння здійснене контролюючим о рганом є помилковим, поклада ється на платника податків.
Якщо згідно з нормами Закон у сума податкового зобов'яза ння розраховується контролю ючим органом, платник податк ів не несе відповідальності за своєчасність, достовірніс ть та повноту нарахування та кої суми, проте несе відповід альність за своєчасне і повн е погашення нарахованого под аткового зобов'язання та має право на оскарження цієї сум и у порядку, встановленому ци м Законом (пп. 4.2.1. ст.4 Закону).
У разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов'язання або пр ийняв будь-яке інше рішення, щ о суперечить законодавству з питань оподаткування виходи ть за межі його компетенції, в становленої законом, такий п латник податків має право зв ернутися до контролюючого ор гану із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може суп роводжуватися документами, р озрахунками та доказами, які платник податків вважає за п отрібне надати (пп.5.2.2. ст.5 Закон у).
З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в'язання у будь-який момент пі сля отримання відповідного п одаткового повідомлення. У ц ьому випадку зазначене рішен ня контролюючого органу не п ідлягає адміністративному о скарженню (пп.5.2.5. ст.5 Закону).
Відповідно до п.п 5.4.1 п. 5.4. ст.5 З акону, узгоджена сума податк ового зобов'язання, не сплаче на платником податків у стро ки, визначені цією статтею, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Пунктом 6.2.1. ст.6 Закону передб ачено, що у разі коли платник п одатків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язан ня в установлені строки, под атковий орган надсилає таком у платнику податків податков і вимоги.
Суд встановив, що позивач на правляв відповідачу першу по даткову вимогу №1/1902 від 20.12.2010 рок у. В зв' язку з неможливістю в ручення податкової вимоги по причині відсутності підприє мства за юридичною адресою п одатковим органом складено А кт №487 від 27.12.2010 року про розміщен ня вимоги на дошці податкови х оголошень для огляду. Друга податкова вимога ТзОВ «Жешу в» ЛТД не направлялась, оскіл ьки на момент настання строк у її виставлення, з набранням чинності Податковим Кодексо м України з 01.01.2011 року, втратив ч инність вищевказаний Закон, який регламентував порядок ї ї направлення.
Згідно пп. 59.1. ст. 59 Податковог о Кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового з обов' язання в установлені з аконодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податк ову вимогу, в порядку, визначе ному для надсилання податков ого повідомлення-рішення.
Таким чином, сума податково го зобов' язання відповідач а є узгодженою.
Враховуючи вищевикладене, виходячи з заявлених позовн их вимог, системного аналізу положень чинного законодавс тва України та матеріалів сп рави, суд прийшов до висновку , що позовні вимоги обґрунтов ані матеріалами справи, не сп ростовані відповідачем нале жними та допустимими доказам и і підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни судові витрати з відпов ідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 7-14, 70, 71, 86, 94, 158-163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд,-
п о с т а н о в и в :
1.Адміністративний позов задовольнити повністю .
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Ж ешув»ЛТД (79015, м.Львів, вул. Герої в УПА, 78, ЄДРПОУ 13839187) на користь Д ержавного бюджету України к ошти в сумі 332 (триста тридцять дві) гривні 95 (дев' яносто п' ять) копійок.
3. Судові витрати по справі з гідно ч.4 ст.94 КАС України з відп овідача не стягуються.
Постанова може бути оск аржена до Львівського апеляц ійного адміністративного су ду. Апеляційна скарга подаєт ься до адміністративного суд у апеляційної інстанції чере з Львівський окружний адміні стративний суд. Копія апеляц ійної скарги одночасно надси лається особою, яка її подає, д о суду апеляційної інстанції . Апеляційна скарга подаєтьс я протягом десяти днів з дня о тримання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Постанова виготовлен а у повному обсязі 25 червня 2011 р оку.
Суддя Сакалош В.М .
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2011 |
Оприлюднено | 29.06.2011 |
Номер документу | 16474819 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні