ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 червня 2011 року м. Полтава Справа № 2а-1670/4781/11
Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:
головуючого судді - Кост енко Г.В.,
при секретарі - Протас О.М .,
за участю: представника поз ивача - Фищука В.В.,
представника відп овідача - Тітовець Г.П.,
розглянувши у відкри тому судовому засіданні спра ву за адміністративним позов ом Полтавського обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів до Приватн ого підприємства "КСК Сервіс - Картрідж" про стягнення адм іністративно - господарських санкцій та пені, -
В С Т А Н О В И В:
02 червня 2011 року Полтав ське обласне відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів звернулося до Полтавськ ого окружного адміністратив ного суду з адміністративним позовом до Приватного підпр иємства "КСК Сервіс - Картрідж " про стягнення адміністрати вно - господарських санкцій в сумі 7470,00 грн. та пені в розмірі 107,52 грн.посилаючись на те, що в п орушення вимог статей 19, 20 Зак ону України “Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні” від 21.03.1991 року №875-ХІ І (надалі - Закон №875-ХІІ), у 2010 ро ці відповідачем не забезпече но працевлаштування одного і нваліда.
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав та просив їх зад овольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги визнав та просив позо в задовольнити.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и матеріали справи, суд встан овив наступне.
Частиною першою статті 19 З акону №875-ХІІ передбачено, що д ля підприємств, установ, орга нізацій, у тому числі підприє мств, організацій, громадськ их організацій інвалідів, фі зичних осіб, які використову ють найману працю, установлю ється норматив робочих місць для працевлаштування інвалі дів у розмірі чотирьох відсо тків середньооблікової чисе льності штатних працівників облікового складу за рік, а як що працює від 8 до 25 осіб, у кіль кості одного робочого місця.
Відповідно до частини друг ої статті 19 Закону №875-ХІІ, підп риємства, установи, організа ції, у тому числі підприємств а, установи, організації гром адських організацій інвалід ів, фізичні особи, які викорис товують найману працю, самос тійно розраховують кількіст ь робочих місць для працевла штування інвалідів відповід но до нормативу, встановлено го частиною першою цієї ж ста тті, і забезпечують працевла штування інвалідів.
На виконання зазначеної но рми в поданому Звіті відпові дач самостійно обрахував нор матив робочих місць для прац евлаштування інвалідів та за значив у кількості 1 такого ро бочого місця. Разом з тим, згід но цього ж Звіту, на підприємс тві у 2010 році особи яким відпо відно до чинного законодавст ва встановлена інвалідність не працювали. Крім того, у ряд ку 06 вказаного звіту відповід ачем самостійно визначено су му адміністративно-господар ських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 7470,00 грн.
За недотримання норматив у робочих місць по кількості працюючих інвалідів позивач ем нараховано адміністратив но-господарську санкцію у ро змірі 7470,00 грн.
Відповідно до статті 20 Зак ону №875-ХІІ підприємства, уста нови, організації, у тому числ і підприємства, організації громадських організацій інв алідів, фізичні особи, які вик ористовують найману працю, д е середньооблікова чисельні сть працюючих інвалідів менш а, ніж установлено нормативо м, передбаченим статтею 19 цьог о Закону, щороку сплачують ві дповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалід ів адміністративно-господар ські санкції, сума яких визна чається в розмірі середньої річної заробітної плати на в ідповідному підприємстві, ус танові, організації за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. У відп овідності до частини другої статті зазначеного Закону п орушення термінів сплати адм іністративно-господарських санкцій тягне за собою нарах ування пені. Пеня обчислюєть ся виходячи з 120 відсотків річ них облікової ставки Націона льного банку України, що діял а на момент сплати, нарахован ої на повну суму недоїмки за в есь її строк.
Прострочення терміну опла ти адміністративно-господар ських санкцій відповідачем с кладає 48 дні (з 16.04.2011 по 02.06.2011), у зв' язку з чим відповідачу нарах овано пеню у розмірі 107,52 грн.
Наказом Міністерства прац і та соціальної політики Укр аїни “Про затвердження форм звітності та інструкцій щодо їх заповнення” № 420 від 19.12.2005 рок у, затверджено форму звітнос ті №3-ПН “Звіт про наявність ва кансій”, яка подається підпр иємствами, установами й орга нізаціями, їх структурними п ідрозділами та філіями незал ежно від форми власності та г осподарювання за наявності в ільних робочих місць (ваканс ій) центрам зайнятості за міс цем їх реєстрації як платник а страхових внесків за наявн ості вакансій.
Відповідно до розділу 3 Інст рукції щодо заповнення форми звітності №3-ПН "Звіт про наяв ність вакансій", затверджено ї Наказом Міністерства праці та соціальної політики Укра їни “Про затвердження форм з вітності та інструкцій щодо їх заповнення”№420 від 19.12.2005, у гра фі 15 наводяться дані про можли вість працевлаштування на ві льне робоче місце (вакантну п осаду) особи, що належить до ок ремої категорії громадян, як і потребують соціального зах исту і не здатні на рівних умо вах конкурувати на ринку пра ці, у рахунок річної броні, уст ановленої місцевими державн ими адміністраціями, виконав чими органами відповідних ра д за поданням центрів зайнят ості, відповідно до статті 5 За кону України "Про зайнятість населення" від 01.03.1991 №803-ХІІ, із зм інами та доповненнями, а тако ж інвалідів, пенсіонерів, сту дентів та інших.
В судовому засіданні встан овлено та не спростовується сторонами по справі, що відпо відач протягом 2010 року не пові домляв центр зайнятості про наявність вільних робочих мі сць призначених для працевла штування інвалідів.
На підставі вищевикладено го, суд приходить до висновку , що відповідач не вжив заході в щодо працевлаштування інва лідів.
Оскільки вказані суми так і не були сплачені відповідач ем, то відповідно до частини п ' ятої статті 20 Закону №875-ХІІ д ані суми можуть бути стягнут і в примусовому порядку за ві дповідним рішенням суду.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги визнав зробивши про ц е усну заяву.
Визнання відповідачем адм іністративного позову не суп еречать закону і не порушуют ь чиї-небудь права, свободи аб о інтереси, виходячи з наступ ного відповідно до ч. першої, т ретьої ст. 136 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни позивач може відмовитись від адміністративного позов у, а відповідач - визнати адм іністративний позов протяго м всього часу судового розгл яду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративно го позову чи визнання адміні стративного позову викладен о в адресованій суду письмов ій заяві, ця заява приєднуєть ся до справи. Судове рішення у зв' язку з відмовою від адмі ністративного позову, визнан ням адміністративного позов у ухвалюється за правилами, в становленими ст. 112 цього Коде ксу. Відповідно до ч. 3 ст. 112 КАС У країни у разі повного визнан ня відповідачем адміністрат ивного позову і прийняття йо го судом приймається постано ва суду про задоволення адмі ністративного позову.
Враховуючи вищевикладен е, суд вважає позовні вимоги о бґрунтованими та такими, що п ідлягають задоволенню.
На підставі викладеного, к еруючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного с удочинства України,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний поз ов Полтавського обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів до Приватно го підприємства "КСК Сервіс - К артрідж" про стягнення адмін істративно - господарських с анкцій та пені - задовольнити .
Стягнути з Приватного підп риємства "КСК Сервіс - Картрід ж" (м.Полтава, площа Павленківс ька 12, код ЄДРПОУ 34962993, Р/Р 26009060175432 в КБ "Приватбанк", МФО 331401) на користь Полтавського обласного відд ілення Фонду соціального зах исту інвалідів (м.Полтава, ву л. Зигіна 1, УДК в м.Полтаві, код ЄДРПОУ 34698804, р/р 31218230700002 в ГУДК у Полт авській області, МФО 831019) адмін істративно-господарські сан кції в сумі 7470 (сім тисяч чотири ста сімдесят) грн. 00 коп. та пеню в сумі 107 (сто сім ) грн. 52 коп.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови з одноч асним поданням її копії до су ду апеляційної інстанції. У р азі складення постанови у по вному обсязі відповідно до с татті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови.
Повний текст постан ови виготовлено 24 червня 2011 рок у.
Суддя Г.В. Костенко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2011 |
Оприлюднено | 29.06.2011 |
Номер документу | 16475514 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Г.В. Костенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні