Постанова
від 25.05.2011 по справі 2а-5143/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 25 травня 2011 року           15:18           № 2а-5143/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Патратій О.В., при секретарі Рагімовій Н.А., за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1 (довіреність від 28.03.2011 р. № 100/5337),

від відповідача: не з’явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

 Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку

до

 Відкритого акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд "Альтера білд"

про

 стягнення штрафу у розмірі 1000,00 гривень,-

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулася Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку з позовом до Відкритого акціонерного товариства «Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд «Альтера білд»(далі по тексту –відповідач) про стягнення штрафу у розмірі 1 000,00 грн. В обґрунтування позовних вимог посилався на те, що відповідачем не було сплачено в добровільному порядку штраф в розмірі 1 000,00 грн., застосований згідно постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 267-ДМ від 11.05.2010 р.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05 січня 2010 року позовну заяву було повернуто позивачу на підставі п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2011 року ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.01.2011 р. було скасовано та направлено справу до суду першої інстанції для продовження розгляду.       

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва справі від 08 квітня 2011 року відкрито провадження у даній справі.

Ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі та повістка про виклик були направлені ВАТ «Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд «Альтера білд»за наявною в матеріалах справи адресою, яка внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та відповідно до ч. 3 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України вважається врученою відповідачу.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю та просив позов задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.

У судові засідання 25 квітня, 13 травня та 25 травня 2011 року уповноважений представник відповідача не з’явився; відповідач належним чином повідомлений судом про дату, час та місце судового розгляду відповідно до вимог ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України.

Від відповідача заперечень проти позову, будь-яких пояснень, заяв чи клопотань до суду не надходило, тому суд відповідно до ст. 71, ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України вирішує справу за відсутності представника відповідача на основі наявних у справі доказів.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача та прокуратури, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду і вирішення справи по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав.

Відповідач –Відкрите акціонерне товариство «Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд «Альтера білд» (код за ЄДРПОУ 35044057) зареєстроване Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради від 17.04.2007 року, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку (далі по тексту –ДКЦПФР, Комісія) було складено відносно ВАТ «Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд «Альтера білд»акт № 273-ДМ від 16.09.2009 р. про правопорушення на ринку цінних паперів (далі по тексту - Акт), яким встановлено неопублікування відповідачем у термін, визначений законодавством, регулярної річної інформації за 2008 рік.  

Акт про правопорушення на ринку цінних паперів та фондового ринку від 16.09.2009 р. був направлений на адресу відповідача 17.09.2009 р., що підтверджується Реєстром № 2766 на відправлення рекомендованих поштових відправлень від 17 вересня 2009 року та фіскальним чеком № 7657 від 17 вересня 2009 року.

22 вересня 2009 року ДКЦПФР було винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів у зв’язку з відсутністю відомостей про опублікування річної інформації за 2008 рік.

Згідно вказаної постанови розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів було призначено на 02.10.2009 р об 11:50.

Як підтверджується матеріалами справи, а саме –Реєстром № 2766 на відправлення від 23 вересня 2009 року (відправник –Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку) та фіскальним чеком № 8341 від 23 вересня 2009 року, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 22.09.2009 р. була направлена на адресу відповідача рекомендованим поштовим відправленням.

Під час провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів ДКЦПФР неодноразово виносились постанови про зупинення провадження (у зв’язку з відсутністю інформації про місцезнаходження особи, щодо якої порушено провадження) та поновлення провадження, що підтверджується копіями постанов від 02.10.2009 р. (постанова про зупинення провадження), від 31.12.2009 р. (постанова про відновлення провадження), від 19.01.2010 р. (постанова про зупинення провадження) та 27.04.2010 р. (постанова про відновлення провадження), які наявні в матеріалах адміністративної справи.

11 травня 2010 року ДКЦПФР було винесено Постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 267-ДМ, якою за порушення вимог статті 11 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” було застосовано до відповідача штраф у розмірі 1000,00 гривень.  

Вказана Постанова була направлена на адресу відповідача поштою 14.05.2010 р. рекомендованим листом, що підтверджується реєстром рекомендованих відправлень № 2766 від 14 травня 2010 року.

Згідно з абз. 41 п. 12 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді.

Доказів оскарження зазначеної постанови в адміністративному або судовому порядку відповідачем надано не було.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначено Законом України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»державне регулювання ринку цінних паперів –здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством (частина 1 статті 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»).

Частиною 2 статті 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»визначено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі - ДКЦПФР, Комісія) здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи. Комісія може делегувати надані їй повноваження центральному апарату і територіальним органам шляхом прийняття відповідного рішення, затвердженого в установленому порядку.

Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, у відповідності із пунктом 14 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», зокрема, має право накладати штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Відповідно до ч.5 ст. 11 цього Закону Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.           

Порядок та строки розгляду Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів визначено Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затвердженими рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 року № 2272 (надалі також –«Правила № 2272»).

Відповідно до пункту 5 Розділу І Правил № 2272 уповноважені особи Комісії в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадку виявлення правопорушення вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, всебічно, повно та об'єктивно дослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції.

Згідно з пунктом 3 Розділу VIІ Правил № 2272 за справою про правопорушення уповноважена особа приймає одне з таких рішень: 1) про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів; 2) про закриття справи.

За правопорушення на ринку цінних паперів до юридичних осіб застосовуються такі санкції, зокрема, за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (підпункт 1. 5. пункту 1 Розділу XVII Правил № 2272).

Як вбачається зі змісту Постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 11 травня 2010 року № 267-ДМ, накладений на відповідача штраф у розмірі 1 000,00 грн. не перевищував визначеного Законом та Правилами № 2272 розміру санкції, що може накладатись за даний вид правопорушення.

Відповідно до п. 2, п. 3, п. 4 розділу 13 Правил № 2272, штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з дати отримання ним постанови; юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету.

Документ, який підтверджує сплату штрафу, протягом п’яти робочих днів надсилається до уповноваженого підрозділу центрального апарату Комісії (відповідного підрозділу територіального органу Комісії).

Станом на час розгляду справи заборгованість відповідача зі сплати штрафних санкцій є непогашеною.

Відповідно до ч. 6 ст. 11 вищезгаданого Закону штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.

Доказів сплати відповідачем штрафу у розмірі 1 000, 00 грн. суду не надано.  

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Беручи до уваги те, що відповідач у встановлені законодавством строки суму штраф не сплатив, рішення про його застосування не оскаржив, а також те, що відповідачем не спростовано доводи позивача, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. ст. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд «Альтера білд» (код ЄДРПОУ 35044057; адреса: 01025, м. Київ, вул. Володимирська, 7, офіс 1) на користь Державного бюджету України штрафу у розмірі 1 000, 00 гривень (одна тисяча грн. 00 коп.), який підлягає перерахуванню на рахунок, відкритий в управлінні Державного казначейства України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету»по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106.

Постанова відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя                                                                                                О.В. Патратій

Повний текст складено та підписано: 30 травня 2011 року

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.05.2011
Оприлюднено29.06.2011
Номер документу16478972
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5143/11/2670

Ухвала від 08.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

Постанова від 25.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні