ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
23 травня 2011 року № 2а-2464/11/2670
10:24
За позовом Виконавчої дирекції Київ ського міського відділення Ф онду соціального страхуванн я з тимчасової втрати працез датності
до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Митно-броке рський альянс»
про стягнення 7566,14 грн.
Суддя: Кротюк О.В.
Секретар судового засідан ня: Шевченко Я.В.
Обставини справи:
До Окружного адміні стративного суду міста Києва з адміністративним позовом звернулось Київське міське в ідділення центральної міжра йонної виконавчої дирекції Ф онду соціального страхуванн я з тимчасової втрати працез датності до ТОВ «Митно-броке рський альянс»про стягнення коштів в сумі 7566 гривень.
Позовні вимоги обґрунтова ні порушенням норм Закону «П ро загальнообов'язкове дер жавне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втра тою працездатності та витрат ами, зумовленими похованням» від 18.01.2001 № 2240 (далі - Закон), а саме: переплатою по листках непрац ездатності і порушення поряд ку видачі санаторно-курортни х путівок, прийняття рішення № 345 про сплату коштів і штрафн их санкцій та відсутності йо го виконання з боку відповід ача.
Відповідач проти позову за перечує з підстав, викладени х у письмових запереченнях, д олучених до матеріалів справ и.
Розглянувши подані позива чем та відповідачем документ и і матеріали, заслухавши поя снення представників сторін , всебічно і повно з'ясувавши в сі фактичні обставини, на яки х ґрунтується позов, об'єктив но оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгл яду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністра тивний суд міста Києва, -
встановив:
Київським міським від діленням центральної міжрай онної виконавчої дирекції Фо нду соціального страхування з тимчасової втрати працезд атності проведена документа льна планова ревізія з 18 по 22 ли стопада 2010 року ТОВ «Митно-бро керський альянс»(далі - перев ірка). За наслідком перевірки складено акт ревізії по кошт ах Фонду соціального страхув ання з тимчасової втрати пра цездатності № 881 від 22 листопад а 2010 року (далі - Акт перевірки ).
В ході перевірки виявлено п орушення ч.2 ст. 53, ч. 2 ст. 47 Закону України № 2240, п. 4 Порядку обчисл ення середньої заробітної пл ати (доходу, грошового забезп ечення) для розрахунку випла т за загальнообов'язковим де ржавним соціальним страхува нням, затвердженого Постанов ою КМУ від 26.09.2001 № 1266 (далі-Порядок № 1266) - тобто неправильно виз начений розрахунковий періо д для обчислення середньоден ної заробітної плати, п. 4.1 І нструкції про порядок планув ання, обліку, видачі путівок н а санаторно-курортне лікуван ня та оздоровлення застрахов аних осіб та членів їх сімей, п ридбаних за рахунок коштів Ф СС з ТВП, затвердженої постан овою правління ФСС з ТВП від 02 .06.2005 №55 (далі Інструкція № 55), п. 4.1. П орядку отримання застрахова ними особами і членами їх сім ей санаторно-курортного ліку вання, що сплачується за раху нок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової вт рати працездатності, затверд женого постановою правління ФСС з ТВП від 25.02.2009 №12 (далі - Поряд ок №12) - тобто путівки видава лися без медичної довідки пр о потребу санаторно-курортно го лікування ф. 070/о.
Зазначені порушення були відображені в Акті ревізії в ід 22.11.2010 за № 881.
За результатами ревізії По зивачем було винесено Рішенн я № 345 "Про застосування та зара хування до бюджету Фонду соц іального страхування з тимча сової втрати працездатності , відображення у звіті (Ф4-ФСС з ТВП) сум фінансових (штрафних ) санкцій, неправомірних витр ат, донарахованих сум внескі в та пені за порушення законо давства про загальнообов'язк ове державне соціальне страх ування" (далі - Рішення № 345), згід но якого визначена сума плат ежу, а саме:
- не прийнято до зарахува ння витрат - 5044 (п'ять тисяч со рок чотири) гривні 09 коп.
- відповідно до статті 30 За кону України № 2240, за порушення порядку витрачання страхови х коштів накладається штраф у розмірі 50% належної до сплат и суми страхових внесків, що с кладає 2522 (дві тисячі п'ятсот дв адцять дві) грн., 05 коп.
Таким чином, загальна сум а платежів та штрафних (фінан сових) санкцій склала - 7566 (сім т исяч п'ятсот шістдесят шість ) грн., 14 коп., з них: 54,49 гривень - п ереплата по листках непрацез датності, 4989,60 гривень - поруше ння порядку видачі санаторно -курортних путівок, 2522,09 гривен ь - штраф в розмірі 50 %.
У відповідності до ч. 2, 3 ст.159 КАС України законним є рішен ня, ухвалене судом відповідн о до норм матеріального прав а при дотриманні норм процес уального права. Обґрунтован им є рішення, ухвалене судом н а підставі повно і всебічно з 'ясованих обставин в адмініс тративній справі, підтвердже них тими доказами, які були до сліджені в судовому засіданн і.
Стаття 161 КАС України встано влює, що під час прийняття пос танови суд вирішує, зокрема:
1) чи мали місце обставини, як ими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими дока зами вони підтверджуються;
2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішенн я справи, та докази на їх підтв ердження.
У відповідності до положен ь частини 1 статті 69 КАС Україн и доказами в адміністративно му судочинстві є будь-які фак тичні дані, на підставі яких с уд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґ рунтовують вимоги і заперече ння осіб, які беруть участь у с праві, та інші обставини, що ма ють значення для правильного вирішення справи. Ці дані вст ановлюються судом на підстав і пояснень сторін, третіх осі б та їхніх представників, пок азань свідків, письмових і ре чових доказів, висновків екс пертів.
Згідно положень статті 86 КА С України суд оцінює докази, я кі є у справі, за своїм внутріш нім переконанням, що ґрунтує ться на їх безпосередньому, в себічному, повному та об'єкти вному дослідженні. Ніякі док ази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оціню є належність, допустимість, д остовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Представник відповідача в спростування доводів позив ача надав суду довідки за фор мою 070/о на ОСОБА_1 (№ 287) і ОС ОБА_2 (№ 7), підтверджуючи відс утність порушення порядку ви дачі санаторно-курортних пут івок. Поряд з цим, довідки вста новленої форми відносно ОС ОБА_3 не надав, оскільки оста ння у відповідача відсутня.
Поряд з цим представник від повідача пояснив, що причино ю ненадання вказаних довідок був той факт, що їх не запитув али перевіряючі. При цьому, пе ревірка проводилась шляхом в итребування якихось докумен тів по телефону, і відповідал ьна особа відповідача їх над авала перевіряючому на його робоче місце.
Аналізуючи зміст Акта пере вірки та матеріалів справи, с уд не вбачає жодного докумен тованого факту щодо місця пр оведення перевірки та перелі ку документів, які витребову валися у відповідача для пер евірки, обставин надання чи н енадання таких документів, т а здійснення висновків про н аявність/відсутність поруше нь на цих підставах.
Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що порушення порядку видачі санаторно-ку рортних путівок встановлено належним чином відносно ОС ОБА_3, оскільки довідка за фо рмою 070/о у відповідача відсут ня. Проте у ОСОБА_1 (№ 287) і О СОБА_2 (№ 7) такі довідки наявн і, що виключає факт існування порушення, й, відповідно, підс тав для застосування штрафни х санкцій і неприйняття цих в итрат до зарахування.
Що стосується порушень в ін шій частині, то відповідачем не доведено жодними доказам и обґрунтування невідповідн ості вимогам ч.3.ст.2 КАС Україн и рішення позивача № 345 від гру дня 2010 року.
Таким чином, адміністратив ний позов підлягає задоволен ню частково (загальна вартіс ть путівок зменшується на ва ртість путівок ОСОБА_1 (1029 г ривень) і ОСОБА_2 (4095 гривен ь) і становить 1113 гривень - варт ість путівки ОСОБА_3 з вир ахуванням 20 процентів частко вої вартості, за наслідком чо го сума становить 890,40 + 54,49 + 50% штра ф).
У відповідності до частин и другої статті 19 Конституції України (№ 254 к/96-ВР від 28.06.1996 р.) орг ани державної влади та орган и місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язан і діяти лише на підставі, в меж ах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 9 КАС Украї ни встановлено, що суд при вир ішенні справи керується прин ципом законності, відповідно до якого органи державної вл ади, органи місцевого самовр ядування, їхні посадові і слу жбові особи зобов'язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.
Керуючись ст. ст. 9, 69-71, 158 - 163 Код ексу адміністративного судо чинства України, Окружний ад міністративний суд міста Киє ва,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний поз ов задовольнити частково.
Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «М итно-брокерський альянс»(01011, м . Київ, вул. Рибальська, 13, код ЄД РПОУ 35633266) на користь Центральн ої міжрайонної виконавчої ди рекції Київського міського в ідділення Фонду соціального страхування з тимчасової вт рати працездатності (01601, м. Киї в, Спортивна площа, 3, код ЄДРПО У 26079358) кошти в сумі 1751 (тисяча сім сот п'ятдесят одна) грн. 24 коп .
В іншій частині позовних ви мог відмовити.
Постанова може бути оскар жена в порядку та строки, вста новлені статтею 186 та набирає законної сили в порядку та ст роки, передбачені статтею 254 К одексу адміністративного су дочинства України.
Суддя О.В. Кротюк
Дата складення та підписа ння постанови в повному обся зі - 10.06.2011.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2011 |
Оприлюднено | 29.06.2011 |
Номер документу | 16479171 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кротюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні