Постанова
від 12.04.2011 по справі 2а-1800/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 12 квітня 2011 року           14:30           № 2а-1800/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді  Качура І.А. при секретарі судового засідання  Черненко О.В.  розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

 Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в м.Києві

до

 Товариства з обмеженою відповідальністю "Трейдінг Солюшенс"

про

 стягнення штрафних санкцій в розмірі 3 400,00 грн

за участю представників сторін:

          від позивача: клопотання про розгляд справи за його відсутності

від відповідача не з’яв.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдінг Солюшенс»про стягнення штрафних санкцій в розмірі 3400,00 грн.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 12.04.2011 року в 14 год. 30 хв. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено, про що повідомлено сторін після проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог ч.2 ст. 167 КАС України.

В С Т А Н О В И В :

позивач звернувся до суду з позовом про стягнення штрафних санкцій в сумі 3400, 00 грн..

Обгрунтовуючи позовні вимоги, позивач вказує на той факт, що під час перевірки зафіксовано порушення відповідачем ст.152  Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напої та тютюнових виробів», про що складено акт №0608/03/36521506, яким встановлено, що у кіоску  не розміщена наочна інформація, щодо дозволу або заборони куріння, яка складається із графічного знаку.

З підстав виявленого порушення позивачем відповідно до абз.10 ч.2 ст.17 Закону №481 застосована фінансова санкція у вигляді штрафу в розмірі 3400,00 грн.

З огляд на виявлене порушення позивач просить суд позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не прибув, заперечень на позов не надав, про час , дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, відповідно до вимог КАС України.

          Розглянувши подані стороною  документи і матеріали, всебічно і повно з’ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позовні вимоги слідзадовольнити, з огляду про наступне.

          Як вбачається з матеріалів справи, перевіркою проведеною позивачем встановлено порушення відповідачем ст.152  Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напої та тютюнових виробів», від 19.12.1995р. №481, про що складено акт №0608/03/36521506, яким встановлено, що у кіоску  не розміщена наочна інформація, щодо дозволу або заборони куріння, яка складається із графічного знаку.

Перевіркою встановлено, що у кіоску не розміщена наочна інформація, щодо дозволу або заборони куріння, яка складається із графічного знаку.

Статтею 15 Закону України № 481 встановлено, що власник або уповноважені ним особи чи орендарі відповідних споруд, окремих приміщень зобов'язані відвести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення тютюнового диму, а також розмістити наочну інформацію про розташування таких місць та про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів.

У місцях для куріння має бути розміщено прямокутний графічний знак із текстом такого змісту: "Місце для куріння" та інформація про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів, із текстом такого змісту: "Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".

У місцях та закладах, де куріння заборонено, має бути розміщена наочна інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння та тексту такого змісту: "Куріння заборонено!".

У спеціально відведених для куріння місцях розміщується наочна інформація, яка складається із відповідного графічного знака та тексту такого змісту: "Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".

Відповідно до абзацу 10 ч. 2 ст. 17 Закону № 481 що до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

не обладнання спеціально відведених для куріння місць та нерозміщення наочної інформації, передбаченої статтею 15-2 цього Закону, - 3400 гривень.

З Актом перевірки, у якому зафіксовано вказані порушення ознайомилась та підписала менеджер ОСОБА_1 та отримала один примірник Акту наручно.

Відповідно до п. 16 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»податкові органи здійснюють контроль за дотриманням суб'єктами підприємницької діяльності, які здійснюють роздрібну торгівлю тютюновими виробами, максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів.

Відповідно до п. 6 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»податкові органи забезпечують застосування та своєчасне стягнення сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами.

У відповідності до ч. 1 ст. 17 Закону № 481 за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

У зв'язку з наявним порушенням, начальником РУ ДСАТ ДПА України у м. Києві винесено Рішення про застосування фінансових санкцій від 11.10.2010 № 262018/32-330/1204 яким до Відповідача застосовано фінансову грошову санкцію у розмірі 3400 грн. 00 коп.

Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України № 481 у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій сума штрафу стягується на підставі рішення суду. Якщо протягом 30 днів суб'єкт господарювання не сплатив суму штрафу до державного бюджету та не оскаржив рішення про застосування фінансових санкцій, орган державної податкової служби, який прийняв рішення про застосування фінансових санкцій, звертається до суду з відповідним позовом.

З огляду на вищевикладене, оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд дійшов  висновку, що позивачем доведено обґрунтування заявлених позовних вимог, а тому заявлені позовні вимоги підлягають до задоволення.

Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1)          на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

    2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

   3) обґрунтовано,  тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

    4) безсторонньо (неупереджено);

    5) добросовісно;

    6) розсудливо;

    7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

    8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

    9) з  урахуванням  права  особи на участь у процесі прийняття рішення;

    10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

          Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

              Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

              Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

              Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 71, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позовні вимоги задовольнити.

2.          Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдінг Солюшенс»(м. Київ, вул. Басейна, 9, кім. 3, код ЄДРПОУ 36521506, свідоцтво про державну реєстрацію від 01.06.2009р. №10701020000036702) фінансову санкцію в сумі 3400,00 грн. (три тисячі чотириста грн. 00 коп.) до державного бюджету: код платежу 21081100 Печерського району УДК у м. Києві, р/р 3111010670000, МФО 820019, отримувач: РВДК у печерському районі, код 26077922.

          3.           Постанова може бути оскаржена в порядку ст.ст. 185-187 КАС України.

Суддя                                                                                                І.А. Качур

Дата ухвалення рішення12.04.2011
Оприлюднено29.06.2011
Номер документу16479465
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1800/11/2670

Постанова від 12.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні