Постанова
від 29.06.2011 по справі 2а/0470/2952/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2011 р. Справа № 2а/0470/2952/11

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:

головуючого судді Луніна О.С.

при секретарі Лєскіні М.С.

представники сторін в су дове засідання не з' явилися , про дату, час та місце судово го засідання повідомлені нал ежним чином

розглянувши у відкритом у судовому засіданні адмініс тративну справу № 2а/0470/2952/11 за поз овом Новомосковської об' єд наної державної податкової і нспекції до Приватного підпр иємства «РЕЛИНГ» про стягнен ня податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

У березні 2011р. Новомоск овська об' єднана державна п одаткова інспекції звернула ся до Дніпропетровського окр ужного адміністративного су ду з позовом до відповідача, в якому просила стягнути з При ватного підприємства «РЕЛИН Г»на користь держави податко вий борг з податку на прибуто к підприємств в сумі 2209,23 грн., з комунального податку в сумі 1870,00 грн.

В обґрунтування позову поз ивач зазначає, що заборгован ість у відповідача виникла в наслідок порушення п.п. 4.1.4 п.4.1 с т.4 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами», а саме: не надано зві тність по податку на прибуто к, по комунальному податку.

Відповідач заперечень на п озовну заяву та повноважного представника у судове засід ання не направив. Про час і міс це розгляду справи відповіда ч повідомлявся належним чино м, про що свідчить поштове пов ідомлення про вручення пошто вого відправлення. Частиною 8 ст. 35 КАС України вважається, щ о повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена з а адресою, внесеною до відпов ідного державного реєстру, а бо за адресою, яка зазначена ї ї представником, і це підтвер джується підписом відповідн ої службової особи.

Тому, у відповідності до ст. 41 КАС України, у разі неявки у с удове засідання всіх осіб, як і беруть участь у справі, чи як що відповідно до положень ць ого Кодексу розгляд справи з дійснюється за відсутності о сіб, які беруть участь у справ і, фіксування судового засід ання за допомогою звукозапис увального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши матеріали спра ви, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позо вні вимоги такими, що підляга ють задоволенню в повному об сязі, виходячи з наступних пі дстав.

Так, 01 січня 2011 року набув чинн ості Податковий Кодекс Украї ни, який встановлює перелік п одатків та зборів, що справля ються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права т а обов'язки, компетенцію конт ролюючих органів, повноважен ня і обов'язки їх посадових ос іб під час здійснення податк ового контролю, а також відпо відальність за порушення под аткового законодавства. Відп овідно до п. 2 Прикінцевих поло жень Податкового кодексу Укр аїни, з 01.01.2011 року Закон України «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами»та Зако н України «Про систему опода ткування»втрачають чинніст ь.

У зв' язку з тим, що правові дносини, щодо наслідків несп лати податків юридичної особ и виникли до набрання чиннос ті Податкового Кодексу Украї ни, суд приходить до висновку , що в даному випадку слід заст осовувати саме норми Закону України «Про порядок погашен ня зобов' язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» .

Судом встановлено та матер іалами справи підтверджено, що Приватне підприємство «РЕ ЛИНГ»зареєстроване Новомос ковською районною державною адміністрацією Дніпропетро вської області. Підприємство перебуває на податковому об ліку в Новомосковській об' є днаній державній податковій інспекції.

Відповідно до ст.4 Закону Ук раїни «Про систему оподаткув ання»платниками податків і з борів (обов'язкових платежів ) є юридичні і фізичні особи, н а яких згідно з законами Укра їни покладено обов'язок спла чувати податки і збори (обов'я зкові платежі).

Відповідно до ст. 9 Закону пл атники податків і зборів (обо в'язкових платежів) зобов'яза ні сплачувати належні суми п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) у встановлені зак онами терміни, у зв'язку з чим повинні подавати до державни х податкових органів та інши х державних органів відповід но до законів декларації, бух галтерську звітність та інші документи і відомості, пов'яз ані з обчисленням і сплатою п одатків і зборів (обов'язкови х платежів).

Відповідно до ст.14 Закону Ук раїни «Про систему оподаткув ання»до переліку загальноде ржавних податків і зборів ві днесено податок на додану ва ртість.

З матеріалів справи вбачає ться, що 24.03.08 актом про результа ти невиїзної документальної перевірки своєчасності пода ння податкової звітності №182/1 510 встановлено, що відповідаче м не було подано до Новомоско вської ОДПІ податкову деклар ацію з податку на прибуток за 2007 рік, внаслідок чого до підпр иємства було застосовано штр афну санкцію у розмірі 170,00 грн. Податкове повідомлення-ріше ння від 24.03.08 №0002021510/0 було направле но на адресу відповідача та н е було ним отримане, у зв'язку з чим Новомосковською ОДПІ с кладено Акт від 02.04.08 року про ро зміщення даного податкового повідомлення-рішення на дош ці податкових оголошень.

06.06.08 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності №00307/1510 в становлено, що відповідаче м не було подано до Новом осковської ОДПІ податкову де кларацію з податку на прибут ок за І квартал 2008 року, внаслід ок чого до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 170,00грн. Податкове по відомлення-рішення від 06.06.08 №0002 621510/0 було направлено на адресу відповідача та вручено 12.06.08 пр ацівнику підприємства.

12.09.08 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності №453/1510 встан овлено, що відповідачем не бу ло подано до Новомосков ської ОДПІ податкову деклара цію з податку на прибуток за І півріччя 2008 року, внаслідок чо го до підприємства було заст осовано штрафну санкцію у ро змірі 170,00грн. Податкове повідо млення-рішення від 12.08.08 №0003711510/0 бу ло направлено на адресу відп овідача та вручено 19.09.08 праців нику підприємства.

12.11.08 актом про результа ти невиїзної документальної перевірки своєчасності пода ння податкової звітності №535/1 510 встановлено, що відповідаче м не було подано до Ново московської ОДПІ податкову д екларацію з податку на прибу ток за III квартал 2008 року, внаслі док чого до підприємства бул о застосовано штрафну санкці ю у розмірі 170,00грн. Податкове п овідомлення-рішення від 13.11.08 № 0004171510/0, яке було направлено на ад рес відповідача та вручено п ідприємству 19.11.08.

10.02.09 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності №10/1510 встан овлено, що відповідачем не бу ло подано до Новомосковської ОДПІ податкову декларацію з податку на прибуток за 11 міся ців 2008 року і за 2008 рік, внаслідо к чого до підприємства було з астосовано штрафну санкцію у розмірі 340,00грн. Податкове пові домлення-рішення від 10.02.09 №0000111510/0 було направлено на адресу ві дповідача, та не було ним отри мане, у зв'язку з чим Новомоско вською ОДПІ складено Акт від 17.02.09 про розміщення даного под аткового повідомлення-рішен ня на дошці податкових оголо шень.

12.01.11 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності №37/15-10 встан овлено, що відповідачем не бу ло подано до Новомосковської ОДПІ податкову декларацію з податку на прибуток за І квар тал 2009 року, півріччя 2009 року, 9 мі с. 2009 року, 2009 рік, І квартал 2010 року , І півріччя 2010 року, 9 міс. 2010 року внаслідок чого до підприємс тва було застосовано штрафи санкцію у розмірі 1190,00 грн. Пода ткове повідомлення-рішення в ід 12.01.11 №0000381510/0 було направлено на адресу відповідача та вруче но підприємству 15.01.11.

Вищезазначені податкові п овідомлення-рішення в адміні стративному та судовому поря дку не оскаржувались, а тому в ідповідно до п.п.5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Зако ну України №2181-11 податкові зобо в'язання визначені в даному п одатковому повідомленні-ріш енні є узгодженими.

Відповідачем було частков о сплачено податкову заборго ваність з податку на прибуто к у сумі 1 грн.00коп. Таким чином, станом на 25.02.2011р. податкова заб оргованість по даному податк у складає 2209 грн.23 коп. (в т.ч. пеня - 0,23 коп.).

Щодо комунального податку , суд зазначає наступне.

15.09.08 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності податков ого розрахунку комунального податку №366/10/15-32 встановлено, що відповідачем не було подано до Новомосковської ОДНІ под атковий розрахунок з комунал ьного податку за IV квартал 2007 р ік, І квартал 2008 року та II кварта л 2008 року внаслідок чого до під приємства було застосовано ш трафну санкцію у розмірі 510,00 гр н. Податкове повідомлення-рі шення від 15.09.08 №0004001530/0 було направ лено на адресу відповідача т а вручено працівнику підприє мства 18.09.08.

24.11.08 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності податков ого розрахунку комунального податку №501/10/15-32 встановлено, що відповідачем не було подано до Новомосковської ОДНІ под атковий розрахунок з комунал ьного податку за III квартал 2008 р оку, внаслідок чого до підпри ємства було застосовано штра фну санкцію у розмірі 170,00 грн. П одаткове повідомлення-рішен ня від 24.11.08 №0005481530/0 було направлен о на адресу відповідача та вр учено працівнику підприємст ва 04.12.08.

26.02.09 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності податков ого розрахунку комунального податку №97/10/15-323 встановлено, що відповідачем не було подано до Новомосковської ОДПІ под атковий розрахунок з комунал ьного податку за IV квартал 2008 р оку внаслідок чого до підпри ємства було застосовано штра фну санкцію у розмірі 170,00 грн. П одаткове повідомлення-рішен ня від 26.02.09 №0001051530/0 було направлен о на адресу відповідача та вр учено працівнику підприємст ва 05.03.09.

08.07.09 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності податков ого розрахунку комунального податку №342/10/15-323 встановлено, що відповідачем не було подано до Новомосковської ОДПІ под атковий розрахунок з комунал ьного податку за І квартал 2009 р оку внаслідок чого до підпри ємства було застосовано штра фну санкцію у розмірі 170,00 грн. П одаткове повідомлення-рішен ня від 08.07.09 №0003601530/0 було направлен о на адресу відповідача та вр учено працівнику підприємст ва 11.07.09.

09.10.09 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності податков ого розрахунку комунального податку №504/10/15-323 встановлено, що відповідачем не було подано до Новомосковської ОДПІ под атковий розрахунок з комунал ьного податку за II квартал 2009 р оку внаслідок чого до підпри ємства було застосовано штра фну санкцію у розмірі 170,00 грн. П одаткове повідомлення-рішен ня від 09.10.09 №0005341530/0 було направлен о на адресу відповідача та вр учено працівнику підприємст ва 15.10.09.

24.02.10 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності податков ого розрахунку комунального податку №54/10/15-324 встановлено, що відповідачем не було подано до Новомосковської ОДПІ под атковий розрахунок з комунал ьного податку за III, IV квартали 2009 року внаслідок чого до підп риємства було застосовано шт рафну санкцію у розмірі 340,00 грн . Податкове повідомлення-ріш ення від 24.11.10 №0000561530/0 було направл ено на адресу відповідача та вручено працівнику підприєм ства 04.03.10.

15.10.10 актом про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності подання по даткової звітності податков ого розрахунку комунального податку №367/10/15-324 встановлено, що відповідачем не було подано до Новомосковської ОДПІ под атковий розрахунок з комунал ьного податку за І, II квартали 2010 року внаслідок чого до підп риємства було застосовано шт рафну санкцію у розмірі 340,00 грн . Податкове повідомлення-ріш ення від 15.10.10 №0004031530/0 було направл ено на адресу відповідача та вручено працівнику підприєм ства 25.10.10.

Вищезазначені податкові повідомлення-рішення в адмін істративному та судовому пор ядку не оскаржувались, а тому відповідно до п.п.5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Зак ону України №2181-111 податкові зо бов'язання визначені в даном у податковому повідомленні-р ішенні є узгодженими.

Таким чином, станом на 25.02.20 11р. податкова заборгованість по даному податку складає 1870 г рн. 00 коп.

Таким чином, Приватне підп риємство «РЕЛИНГ»має податк овий борг з податку на прибут ок підприємств в сумі 2209,23 грн., з комунального податку в сумі 1870,00 грн.

Пунктом 1.3 статті 1 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов'язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами»пере дбачено, що податковий борг (н едоїмка) визначається як под аткове зобов'язання (з урахув анням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгод жене платником податків або узгоджене в адміністративно му чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений стр ок, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зоб ов'язання.

Відповідно до п.п. 4.1.1 п.4.1 ст.4 За кону України «Про порядок по гашення зобов'язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми»платник податків самості йно обчислює суму податковог о зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.

Підпунктом 4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами»по даткові декларації подаютьс я за базовий податковий (звіт ний) період.

Відповідно до підпункту 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону №2181, пл атник податків, що не подає по даткову декларацію у строки, визначені законодавством, с плачує штраф у розмірі десят и неоподатковуваних мінімум ів доходів громадян за кожне таке неподання або її затрим ку.

Згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 .2 статті 5 Закону №2181 податкове зобов' язання платника пода тків, нараховане контролюючи м органом відповідно до пунк тів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону , вважається узгодженим у ден ь отримання платником податк ів податкового повідомлення , за винятком випадків коли пл атник податків розпочинає пр оцедуру апеляційного узгодж ення.

Відповідно до підпункту 10.1.1 пункту 10.1 статті 10 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов'язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами»у разі коли інші, передбачені цим За коном, заходи з погашення под аткового боргу не дали позит ивного результату, податкови й орган здійснює за платника податків та на користь держа ви заходи щодо залучення дод аткових джерел погашення сум и податкового боргу шляхом с тягнення коштів, які перебув ають у його власності, а за їх недостатності - шляхом прода жу інших активів такого плат ника податків.

Відповідно до положень пун кту 11 статті 11 Закону України « Про державну податкову служб у в Україні»(який діяв до 01.01.2011 р оку) фінансові (штрафні) санкц ії, суми недоїмки, пені, наклад ені (застосовані) органами де ржавної податкової служби Ук раїни, сплачуються платникам и податків добровільно або с тягуються у судовому порядку органами державної податков ої служби.

Відповідно до пункту 11 стат ті 10 Закону України «Про держа вну податкову службу в Украї ні»(зі змінами від 02.12.2010) держав ні податкові інспекції в рай онах, містах без районного по ділу, районах у містах, міжрай онні та об'єднані державні по даткові інспекції подають до судів позови до підприємств , установ, організацій та гром адян про визнання угод недій сними і стягнення в доход дер жави коштів, одержаних ними з а такими угодами, а в інших вип адках - коштів, одержаних без у становлених законом підстав , а також про стягнення заборг ованості перед бюджетом і де ржавними цільовими фондами з а рахунок їх майна; звертають ся до суду в інших випадках пе редбачених законом.

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Згідно ст. 6 Конституції Укр аїни органи законодавчої, ви конавчої та судової влади зд ійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституц ією межах та відповідно до за конів України.

Статтею 19 Конституції Украї ни передбачено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 11 К АС України, розгляд і вирішен ня справ в адміністративних судах здійснюється на засада х змагальності сторін та сво боди в наданні ними суду свої х доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а ч. 1 ст. 71 КАС України передбачено , що кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на яких ґру нтуються її вимоги та запере чення.

Таким чином, виходячи з сист емного аналізу положень чинн ого законодавства України та матеріалів справи, суд дійшо в висновку, що викладені в поз овній вимоги позивача є обґр унтованими та такими, що підл ягають задоволенню.

На підставі вищевиклад еного, керуючись ст.ст. 99 -102, 158-163, 254 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Новомосковської об' єдна ної державної податкової інс пекції до Приватного підприє мства «РЕЛИНГ» про стягнення податкового боргу - задово льнити.

Стягнути з Приватного підп риємства «РЕЛИНГ»(ЄДРПО 35323556) н а користь держави податковий борг, а саме:

з податку на прибуток підпр иємств в сумі 2209,23 грн. (код плате жу 11021000, р/р 31115009700191);

з комунального податку в су мі 1870,00 грн. (код платежу 16010200, р/р3321082 8700208).

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КА С України. Відповідно до ст. 186 К АС України, апеляційна скарг а на постанову суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння. У разі застосування судо м частини третьої статті 160 ць ого Кодексу, а також прийнятт я постанови у письмовому про вадженні апеляційна скарга п одається протягом десяти дні в з дня отримання копії поста нови. Якщо суб'єкта владних по вноважень у випадках та поря дку, передбачених частиною ч етвертою статті 167 цього Кодек су, було повідомлено про можл ивість отримання копії поста нови суду безпосередньо в су ді, то десятиденний строк на а пеляційне оскарження постан ови суду обчислюється з наст упного дня після закінчення п'ятиденного строку з момент у отримання суб'єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.

Суддя

О.С. Луніна

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2011
Оприлюднено04.07.2011
Номер документу16533153
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/2952/11

Ухвала від 16.03.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Постанова від 29.06.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні