Постанова
від 30.06.2011 по справі 2а/0470/5424/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 червня 2011 р. Справа № 2а/0470/5424/11

Суддя Дніпропетровс ького окружного адміністрат ивного суду Парненко В.С., розг лянувши у місті Дніпропетров ську у порядку скороченого п ровадження адміністративну справу за адміністративним позовом Дніпропетровського транспортного прокурора в і нтересах держави в особі Гол овної Державної інспекції на автомобільному транспорті д о товариства з обмеженою від повідальністю «Трейден», тре тя особа, яка не заявляє самос тійних вимог на предмет спор у: територіальне управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті в Дніпропетровській облас ті про стягнення фінансових санкцій, -

ВСТАНОВИВ:

10 травня 2011 Дніпропетро вський транспортний прокуро р звернувся до Дніпропетровс ького окружного адміністрат ивного суду в інтересах держ ави в особі Головної Державн ої інспекції на автомобільно му транспорті до товариства з обмеженою відповідальніст ю «Трейден», третя особа, яка н е заявляє самостійних вимог на предмет спору: територіал ьне управління Головної держ авної інспекції на автомобіл ьному транспорті в Дніпропет ровській області з позовною заявою, в якій просить стягну ти з відповідача накладений на нього адміністративно-гос подарський штраф за порушенн я ним вимог чинного законода вства України про автомобіль ний транспорт по постановам про накладення фінансових са нкцій № 122179-122184 від 03.02.2011 року в сумі 10200 грн. 00 коп.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що в по рушення вимог Закону України “Про автомобільний транспор т”, Порядку здійснення держа вного контролю на автомобіль ному транспорті, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 8 листопада 20 06 р. N 1567, відповідачем не викона но зобов' язань по сплаті ад міністративно-господарсько го штрафу за порушення ним ви мог чинного законодавства Ук раїни про автомобільний тран спорт по постановам про накл адення фінансових санкцій № 122179-122184 від 03.02.2011 року в сумі 10200 грн. 00 коп., внаслідок чого за товари ством з обмеженою відповідал ьністю «Трейден» утворилась заборгованість перед Головн ою державною інспекцією на а втомобільному транспорті в Д ніпропетровській області на суму 10200 грн. 00 коп.

Відповідно до пункту 4 части ни 1 статті 183-2 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни скорочене провадження за стосовується в адміністрат ивних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуют ься на рішеннях суб'єкта вла дних повноважень, щодо яких завершився встановлений ци м Кодексом строк оскарження.

Відповідач заперечень на п озовну заяву не надав. Ухвалу про відкриття провадження у справі направлено на адресу відповідача, що вказана у Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців, рекомендованим п оштовим відправленням, однак конверт повернувся до суду з відміткою «повернення за сп ливом строку зберігання». Ві дповідно до частини 11 статті 3 5 Кодексу адміністративного судочинства України розписк у про одержання повістки (повістку у разі неможливос ті вручити її адресату чи від мови адресата її одержати) на лежить негайно повернути д о адміністративного суду. У разі повернення поштового в ідправлення із повісткою, я ка не вручена адресату з нез алежних від суду причин, вв ажається, що така повістка в ручена належним чином. Згідн о частини 4 статті 33 Кодексу ад міністративного судочинств а України, у разі відсутності осіб, які беруть участь у спра ві, за адресою місцезнаходже ння (місця проживання), що зазн ачена в Єдиному державному р еєстрі юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців, вв ажається, що судовий виклик а бо судове повідомлення вруче не їм належним чином.

Суд вважає, що вжив усі зале жні від нього заходи для пові домлення відповідача про роз гляд справи та реалізації ни м права судового захисту сво їх прав та інтересів. За таких підстав, суд вважає за можлив е розглянути справу за наявн ими у ній матеріалами, оскіль ки при підготовці справи до р озгляду дотримано вимоги Код ексу адміністративного судо чинства України щодо належно го повідомлення сторін у спр аві про розгляд справи.

Згідно пункту 2 частини 5 ста тті 183-2 Кодексу адміністратив ного судочинства України спр ава повинна бути розглянута у порядку скороченого провад ження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, перед баченого для надання запереч ень або заяви про визнання по зову, якщо до суду не було пода но заперечення відповідача т а за умови, що справа розгляда ється судом за місцезнаходже нням відповідача.

Розглянувши матеріали спр ави, суд дійшов висновку, що по зовні вимоги підлягають задо воленню, з наступних підстав .

Згідно ст. 5 Закону України « Про автомобільний транспорт » основним завданням державн ого регулювання та контролю у сфері автомобільного транс порту є створення умов безпе чного, якісного й ефективног о перевезення пасажирів та в антажів, надання додаткових транспортних послуг.

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни „Про автомобільний тра нспорт" центральний орган ви конавчої влади з питань авто мобільного транспорту забез печує проведення державної п олітики на автомобільному тр анспорті через урядові орган и державного управління на а втомобільному транспорті, сл ужбу міжнародних автомобіль них перевезень та місцеві ор гани виконавчої влади і орга ни місцевого самоврядування . У складі центрального орган у виконавчої влади з питань а втомобільного транспорту фу нкціонують: урядовий орган д ержавного управління з питан ь регулювання діяльності авт омобільного транспорту; уряд овий орган державного управл іння з питань контролю на авт омобільному транспорті.

У відповідності до ч. 1 ст. 48 За кону України «Про автомобіль ний транспорт» документами д ля юридичної особи, що зді йснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для а втомобільного перевізника - ліцензія та документ, що за свідчує використання трансп ортного засобу на законних п ідставах, інші документи, пер едбачені законодавством Укр аїни; для водія - посвідченн я водія відповідної катег орії, реєстраційні документ и на транспортний засіб, ліце нзійна картка, дорожній лист , товарно-транспортна наклад на або інший визначений зако нодавством документ на вант аж, інші документи, передбач ені законодавством України.

Процедура здійснення держ авного контролю Головавтотр ансінспекцією за додержання м суб'єктами господарювання, які провадять свою діяльніс ть у сфері автомобільного тр анспорту, вимог законодавств а про автомобільний транспор т, норм та стандартів щодо орг анізації перевезень пасажир ів і вантажів автомобільним транспортом, встановлена Пор ядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженим пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 08.11.2006 року за № 1567.

У відповідності до п.п. 2, 3, 4 По рядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого по становою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 р. N 1567 (далі по тексту Порядок), держа вному контролю підлягають ус і транспортні засоби вітчизн яних та іноземних суб' єктів господарювання, що здійснюю ть автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на тер иторії України. Органами дер жавного контролю на автомобі льному транспорті є Головавт отрансінспекція, її територі альні управління в областях, Автономній Республіці Крим, мм. Києві та Севастополі. Держ авний контроль на автомобіль ному транспорті здійснюєтьс я посадовими особами органу державного контролю шляхом п роведення планових, позаплан ових та рейдових перевірок.

Відповідно до вимог пункті в 12 та 13 цього Порядку, рейдова перевірка додержання суб'єкт ами господарювання вимог зак онодавства та інших норматив но-правових актів щодо забез печення безпеки перевезень а втомобільним транспортом зд ійснюється на підставі щотиж невого графіка, який складає ться територіальним управля нням ГДІАТ у Дніпропетровськ ій області з урахуванням ста ну аварійності, періоду, що пр ойшов від попередньої переві рки, забезпечення належного рівня транспортного обслуго вування в окремих регіонах, і нформації про діяльність осі б, що незаконно надають послу ги з перевезень, та інших обст авин. Згідно з пунктами 20, 21, 23 ць ого Порядку, при виявленні пр и перевірці порушень вимог ч инного законодавства Україн и про автомобільний транспор т, складаються акти реагуван ня, наведені у додатках 2, 3 та 4 д о Порядку. На підставі п.п. 26, 27 По рядку, справа про виявлене по рушення розглядається керів ником органу державного конт ролю, якими, згідно з п. З Поряд ку є начальник Головної держ авної інспекції на автомобіл ьному транспорті та начальни к територіального управлінн я Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті, або його заступник. Керів ник органу державного контро лю за наявності підстав вино сить постанову про застосува ння до суб'єкта господарюван ня фінансових санкцій, яка оф ормлюється згідно з додатком 5 до Порядку. Згідно з п. 28 Поряд ку, фінансова санкція, якою є п ередбачений ст. 241 Господарськ ого кодексу України адмініст ративно-господарський штраф - грошова сума, що сплачується суб'єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарс ької діяльності, повинна бут и перерахована суб'єктом гос подарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти дні в після отримання ним копії п останови про застосування фі нансових санкцій, про що пові домляється орган державного контролю, посадовою особою я кого винесено відповідну пос танову.

Судом встановлено, що 16.12.2010 p., 17. 12.2010 p. 20.01.11 p. державними інспектор ами територіального управлі ння Головавтотрансінспекці ї у Дніпропетровській област і Слюсаренко Д.М., Зайцем О.О., Сагановським О.О., Тонкошкур Н.М. проведено ре йдову перевірку, під час якої було встановлено факт надан ня послуг з перевезення паса жирів без оформлення тимчасо вого реєстраційного талону, ліцензійної картки, схеми ма ршруту та розкладу руху квит ково-касового листа, чим пору шено вимоги ст. 39 ЗУ «Про автом обільний транспорт».

Зазначені порушення зафік совано у складеному зазначен ими посадовими особами 16-17.12.2010 р оку, 20.01.2011 року актах проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобіл ьний транспорт під час викон ання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним тран спортом за №215482, №215440, №215313, №215349, №215371, № 215347. Згідно абз. З ч. 1 ст. 60 Закону У країни „Про автомобільний тр анспорт" надання послуг з пер евезення пасажирів без оформ лення документів, перелік як их визначено ст. 39 цього Закон у, тягне за собою накладення ш трафу у розмірі ста неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян, тобто у розмірі 1700 гр ивень.

Згідно ч. 1 ст. 60 Закону Україн и «Про автомобільний транспо рт» за порушення законодавст ва про автомобільний транспо рт до автомобільних перевізн иків застосовуються санкції , зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вант ажів без оформлення документ ів, перелік яких визначений с таттями 39 та 48 цього Закону, - шт раф у розмірі ста неоподатко вуваних мінімумів доходів гр омадян.

Згідно з абз. З ч. 1 ст. 60 Закону України „Про автомобільний транспорт" надання послуг з п еревезення пасажирів без офо рмлення документів, перелік яких визначено ст. 39 цього Зак ону, тягне за собою накладенн я штрафу у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян, тобто у розмірі 17 00 гривень.

Згідно з абз. 7 ч.І ст.60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт» порушення режиму пр аці та відпочинку, тягне за со бою накладення штрафу у розм ірі двадцяти неоподатковува них мінімумів доходів громад ян, тобто у розмірі 340 гривень.

Матеріалами справи підтве рджується, що Начальником те риторіального управління Го ловавтотрансінспекції у Дні пропетровській області Бу зяковим P.M. 03 лютого 2011 року, ви несено Постанови про застосу вання фінансових санкцій № 1221 79-122184, якою до ТОВ «Трейден» заст осовано фінансові санкції у розмірі 10200 гривень (6*1700) за поруш ення ним вимог чинного закон одавства України про автомоб ільний транспорт передбачен е абзацом 3 ст. 60 Закону України „Про автомобільний транспор т", вчинення якого підтверджу ється актами проведення пере вірки додержання вимог закон одавства про автомобільний т ранспорт під час виконання п еревезень пасажирів і вантаж ів автомобільним транспорто м №215482, №215440, №215313, №215349, №215371, №215347 від 16-17.12.20 10, 20.01.2011.(а.с. 6, 8, 10, 12, 14, 16).

У відповідності до п. 28 Поряд ку фінансова санкція повинна бути перерахована суб' єкто м господарювання на зазначен ий у постанові рахунок не піз ніше ніж протягом п' ятнадця ти днів після отримання ним к опії постанови про застосува ння фінансових санкцій, про щ о повідомляється орган держа вного контролю, посадовою ос обою якого винесено відповід ну постанову.

Матеріаліми справи підтве рджується, що ТОВ «Трейден» п ід підпис отримало копії вищ езазначених постанов про зас тосування фінансових санкці й.

Територіальне управління Головавтотрансінспекції у Д ніпропетровській області ут ворено наказом начальника ГД ІАТ - Головного державного ін спектора на автомобільному т ранспорті від 28.02.2005 року за № 1, ді є на підставі Положення про т ериторіальні органи Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті, затв ердженого наказом Міністра т ранспорту і зв'язку України в ід 14.12.2005 року за № 888, без права юри дичної особи та є територіал ьною одиницею центрального о ргану виконавчої влади з пит ань автомобільного транспор ту, який забезпечує проведен ня державної політики на авт омобільному транспорті згід но Закону України «Про автом обільний транспорт».

У відповідності з Положенн ям про Головну державну інсп екцію на автомобільному тран спорті, затвердженим постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 08.09.2004 р. № 1190, Головна держав на інспекція на автомобільно му транспорті є урядовим орг аном державного управління з питань контролю на автомобі льному транспорті, що діє у ск ладі Мінтрансзв'язку і йому п ідпорядковується. Основними завданнями Головавтотрансі нспекції є участь у формуван ні та реалізації державної п олітики у сфері надання посл уг з перевезення пасажирів ч и вантажів автомобільним тра нспортом, а також здійснення відповідно до законодавства ліцензування та контролю у с фері надання послуг з переве зення пасажирів чи вантажів автомобільним транспортом. У тримання Головавтотрансінс пекції здійснюється за рахун ок державного бюджету. Голов автотрансінспекція для вико нання покладених на неї завд ань може за погодженням з Мін істром транспорту та зв'язку утворювати територіальні ор гани.

Враховуючи, що обставини сп рави, які відповідно до закон одавства повинні бути підтве рджені певними конкретними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування, суд при йшов до висновку, що в позовні й заяві наведені обставини, я кі підтверджуються достатні ми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних ви мог. Докази, подані позивачем , підтверджують обставини, на які позивач посилається на ї х обґрунтування.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни, кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодек су адміністративного судочи нства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Дніпропетровського транс портного прокурора в інтерес ах держави в особі Головної Д ержавної інспекції на автомо більному транспорті до товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Трейден», третя особ а, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: терит оріальне управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Дні пропетровській області про стягнення фінансових санкці й - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «Тр ейден» (ЄДРПОУ 31603369) до державно го бюджету України (р/р 31118106700002, МФ О 805012, ЗКПО 23928791, код штрафу 21081100, УДК У у Дніпропетровській област і) накладений на нього адміні стративно-господарський штр аф за порушення ним вимог чин ного законодавства України п ро автомобільний транспорт п о постановам про накладення фінансових санкцій № 122179-122184 від 03.02.2011 р., в сумі 10200 гривень.

Постанова, прийнята у скор оченому провадженні, крім ви падків її оскарження в апеля ційному порядку, є остаточно ю відповідно до статті 183-2 Коде ксу адміністративного судоч инства України.

Постанова за результатам и скороченого провадження мо же бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Пост анова може бути оскаржена в а пеляційному порядку також ін шими особами у зв' язку з тим , що суд вирішив питання про їх ні права, свободи, інтереси чи обов' язки. Строк для поданн я апеляційної скарги стороно ю або іншою особою, яка брала у часть у справі, обчислюється з моменту отримання копії по станови.

Суддя

В.С. Парненко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2011
Оприлюднено04.07.2011
Номер документу16533202
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/5424/11

Ухвала від 11.05.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Постанова від 30.06.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Парненко Вікторія Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні