Постанова
від 22.06.2009 по справі 3-3561/09
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №3-3561/09

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 червня 2009 року суддя Примо рського районного суду м. Оде си Іванов В..В., розглянувши у с удовому засіданні в залі суд у матеріали адміністративно ї справи про вчинення правоп орушення, пов' язаного з кор упцією, які надійшли від спец підрозділу по боротьбі з кор упцією та організованою злоч инністю СБ України Одеській області, відносно:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, ур одженця с Староказаче Білг ород-Дністровського району О деської області, громадяни на України, з вищою освітою , одруженого, працюючого зас тупником начальника управлі ння транспортного комплексу міста Одеської міської ради , зареєстрованого та прожива ючого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо притягнення його до адм іністративної відповідальн ості за п. „в" ч.1 ст.5 Закону Укра їни „Про боротьбу з корупціє ю",

ВСТАНОВИВ:

До Приморського районного суду м. Одеси в порядку ст. 12 За кону України „Про боротьбу з корупцією" (далі - Закону) наді йшов протокол про вчинення к орупційного діяння за п. „в" ч. 1 ст. 5 Закону, складений співро бітником ГВ БКОЗ УСБУ в Одесь кій області відносно посадов ої особи місцевого самовряду вання 5 категорії 9 рангу ОСО БА_1

Згідно протоколу та матері алів перевірки, ОСОБА_1, в п орушення спеціальних обмеже нь щодо державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держав и, спрямованих на попереджен ня корупції, перебуваючи на с лужбі в органах місцевого са моврядування в Одеській місь кій раді, одночасно входить с амостійно до складу виконавч ого органу господарського то вариства (Товариства з обмеж еною відповідальністю "Треті й автобусний парк"), що здійсню є підприємницьку діяльність .

Так, згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридични х осіб та фізичних осіб-підпр иємців від 03.03.2009 p., ТОВ "Третій ав тобусний парк" (код ЄДРПОУ: 33509135) зареєстровано 12.05.2005 року за адр есою: 65042, вул. 7-ма Пересипська, 2А , м. Одеса, Одеська область (сві доцтво про державну реєстрац ію серії А00 № 257475), ОСОБА_1 є ке рівником вказаної юридичної особи, має право вчиняти юрид ичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та немає обмежень щодо предс тавництва від імені юридично ї особи.

Відповідно до інформації Д ержавної податкової інспекц ії у Суворовському районі м. О деси (лист № 5584/9/29-203 від 27.02.2009 p.), ТОВ "Т ретій автобусний парк" (далі - Товариство) узятий на облік я к платник податків 16.05.2005 р. за № 31 75/28-04 у ДПІ у Суворовському райо ні м. Одеси. Товариство здійсн ює наступні види діяльності: діяльність автомобільного р егулярного транспорту, діяль ність таксі, діяльність нере гулярного пасажирського тра нспорту.

Розділом 2 Статуту Товарист ва визначено ціль та предмет його діяльності, серед яких: о держання прибутку на підстав і здійснення господарської, комерційної, консультаційно ї, виробничої, посередницько ї, фінансової та іншої діяльн ості, що не заборонена чинним законодавством. Згідно пунк ту 6.1 Статуту, узагальнюючим (о сновним) показником фінансов их результатів діяльності То вариства є прибуток, який утв орюється з надходжень від го сподарської та іншої, не забо роненої чинним законодавств ом, діяльності після покритт я матеріальних та прирівняни х до них витрат (видатків) та в итрат на оплату праці. З вищез азначеного балансового приб утку Товариства сплачуються проценти по кредитам банків та облігаціях, а також вносят ься передбачені законодавст вом України податки та інші п латежі до бюджету. Чистий при буток, отриманий після зазна чених розрахунків залишаєть ся у повному розпорядженні Т овариства.

Розділом 7 Статуту Товарист ва визначено органи управлін ня Товариством. Так, згідно п. 7.1, управління Товариством зді йснюють: Збори Учасників Тов ариства - вищий орган Товарис тва; Директор Товариства - вик онавчий орган; Ревізійна ком ісія - контролюючий орган. У пу нкті 7.3 Статуту зазначено, що Д иректор Товариства є виконав чим органом Товариства (одно особовим), який здійснює кері вництво його поточною (усією оперативною виробничою та ф інансово-господарською) діял ьністю, який обирається (приз начається) Зборами. Директор діє від імені Товариства в ме жах, встановлених чинним зак онодавством та установчими д окументами. Директор вирішує усі питання діяльності Това риства (в тому числі, з зовнішн ьоекономічної діяльності) кр ім тих, які віднесені до компе тенції іншого органу Товарис тва. Збори можуть прийняти рі шення про передачу частини с воїх повноважень (прав), що нал ежать їм, до компетенції Дире ктора. У пункті 7.3.8 Статуту зазн ачено, що Директор має право б ез довіреності (доручення) зд ійснювати (виконувати) дії ві д імені та в інтересах Товари ства.

З матеріалів податкової сп рави ТОВ "Третій автобусний п арк", Товариство здійснює під приємницьку діяльність, за р езультатами якої щокварталь но звітує до Державної подат кової інспекції у Суворовськ ому районі м. Одеси шляхом под ання розрахунку сплати єдино го податку суб' єктом малого підприємництва - юридичною о собою. Останній такий розрах унок ТОВ "Третій автобусний п арк" подано до ДПІ у Суворовсь кому районі м. Одеси 30.01.2009 р.

ОСОБА_1 у своїх поясненнях з адміністративними матеріа лами погодився та зобов' яза вся усунути заподіяну шкоду інтересам служби в органах м ісцевого самоврядування.

В судове засідання ОСОБА _1 не з' явився, причини неяв ки суду не повідомив, в матері алах справи є заява ОСОБА_1 з проханням розглянути адмі ністративну справу без його участі.

Як встановлено в суді, ОСО БА_1 на 03.03.2009 року, перебуваючи на службі в органах місцевог о самоврядування в Одеській міській раді на посаді засту пника начальника управління транспортного комплексу міс та Одеської міської ради, одн очасно входив до виконавчого органу ТОВ "Третій автобусни й парк", що здійснює підприємн ицьку діяльність, що є поруше нням спеціальних обмежень що до державних службовців та і нших осіб, уповноважених на в иконання функцій держави, сп рямованих на попередження ко рупції, передбачених п.„в" ч. 1 с т.5 Закону України „Про бороть бу з корупцією".

Згідно із ст. 1 Закону Україн и „Про господарські товарист ва", господарськими товарист вами визнаються підприємств а, установи, організації, ство рені на засадах угоди юридич ними особами і громадянами ш ляхом об' єднання їх майна т а підприємницької діяльност і з метою одержання прибутку . До господарських товариств належать: акціонерні товари ства, товариства з обмеженою відповідальністю, товариств а з додатковою відповідальні стю, повні товариства, команд итні товариства.

Відповідно до ст. 19 Конститу ції України, органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни.

Вищенаведені факти, а також наявність у ОСОБА_1 відпо відної освіти і професійної підготовки, проходження у вс тановленому порядку конкурс ного відбору при зарахуванні на службу в органи місцевого самоврядування, ознайомленн я ним з встановленими обмеже ннями, спрямованими на попер едження корупції, дає підста ви вважати, що він усвідомлюв ав протиправний характер сво їх дій та передбачав їх шкідл иві наслідки.

Відповідно до п. 2 розділу VII З акону України „Про службу в о рганах місцевого самоврядув ання", дія Закону України „Про державну службу" поширюєтьс я на органи і посадових осіб м ісцевого самоврядування в ча стині, що не суперечить Закон у України „Про місцеве самов рядування в Україні", цьому За кону та іншим законам Україн и, що регулюють діяльність мі сцевого самоврядування.

Як вбачається з п. 10 Постанов и Пленуму Верховного суду Ук раїни від 25.05.98 р. № 13, порушення де ржавним службовцем спеціаль них обмежень, спрямованих на попередження корупції, вваж ається закінченим з моменту вчинення зазначених у диспоз иції статті дій або бездіяль ності, а відповідальність за нього настає незалежно від о держання особою матеріальни х благ, послуг, пільг або інших переваг.

Розглянувши матеріали спр ави, вважаю ОСОБА_1 винним у вчиненні корупційного пра вопорушення, передбаченого п . „в" ч. 1 ст. 5 Закону України „Про боротьбу з корупцією", відпов ідальність, за яке передбаче но ч. 1 ст. 8 Закону України „Про боротьбу з корупцією".

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.5 ч.1 п. „в", 8 ч. 1 та 12 За кону України «Про боротьбу з корупцією», ст.ст, ст.ст. 221, 246, 268, 283, 284, 294 КУпАП, суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, в изнати винним у вчинені прав опорушення, передбаченого ст . 5 ч. 1 п. „в" Закону України „Про б оротьбу з корупцією" та накла сти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в доход держави в розмірі 255 гри вен.

Постанову може бути оскарж ено протягом десяти днів з дн я її винесення шляхом поданн я апеляційної скарги або про тесту прокурора до Апеляційн ого суду Одеської області че рез Приморський районний суд м.Одеси.

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення22.06.2009
Оприлюднено11.07.2011
Номер документу16544302
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-3561/09

Постанова від 22.06.2009

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Постанова від 11.06.2009

Адмінправопорушення

Суворовський районний суд м.Херсона

Головко О.В.

Постанова від 07.05.2009

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Ціцак О.В.

Постанова від 16.11.2009

Адмінправопорушення

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Бабкова Тетяна Вікторівна

Постанова від 06.11.2009

Адміністративне

Комсомольський районний суд м.Херсона

Спічак Олена Борисівна

Постанова від 29.12.2009

Адмінправопорушення

Лисичанський міський суд Луганської області

Дядько Людмила Іванівна

Постанова від 03.11.2009

Адмінправопорушення

Соснівський районний суд м.Черкас

Грабовий Петро Степанович

Постанова від 22.10.2009

Адміністративне

Харківський районний суд Харківської області

Сітбаталова Наталія Ігорівна

Постанова від 11.11.2009

Адмінправопорушення

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Валуєва Валентина Григоріївна

Постанова від 02.07.2009

Адмінправопорушення

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Бондаренко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні