ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 червня 2011 року Справа № 2а-0870/3970/11
Запорізький окружний а дміністративний суд у складі головуючого - судді Артоуз О.О., при секретарі судового з асідання Вітковській С.О.
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовною заявою: Державн ої податкової інспекції у Ко мунарському районі м. Запорі жжя
до: фізичн ої особи-підприємця ОСОБА_1
про: стягне ння податкового зобов' язан ня
ВСТАНОВИВ:
27 квітня 2011 року до Запорізьк ого окружного адміністратив ного суду надійшов адміністр ативний позов Державної пода ткової інспекції у Комунарсь кому районі м. Зап оріжжя до фізичної особи-під приємця ОСОБА_1 про стягне ння заборгованості по штрафн им санкціям за порушення нор м регулювання обігу готівки та застосування РРО у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг, у сумі 3270 грн. 27 коп.
Ухвалою суду від 04.05.2011 відкри то провадження в адміністрат ивній справі № 2а-0870/2837/11, за кінчено підготовче провадже ння та призначено справу до р озгляду на 24.05.2011.
В адміністративному позов і вказано, що фізична особа-пі дприємець ОСОБА_1 має непо гашену заборгованість зі спл ати грошового зобов' язання перед бюджетом, у сумі 3270 грн. 27 коп., а саме заборгованість зі штрафних санкцій за порушен ня законодавства про патенту вання, норм регулювання обіг у готівки та застосування РР О у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг.
У зв' язку з несплатою пози вачем суми штрафних (фінансо вих) санкцій, Державна податк ова інспекція у Комунарськом у м. Запоріжжя звернулась до с уду з цим позовом.
20.06.2011 позивач у судове засіда ння не з' явився, до канцеляр ії суду надав заяву про розгл яд справи за його відсутніст ю.
Відповідач у судове засіда ння, не з' явився, письмові за перечення на позов не направ ив, про причини неявки до суду не повідомив. Про дату та час судового засідання був повід омлений належним чином, про щ о свідчить поштове повідомле ння про вручення повістки. То му подальше відкладення розг ляду справи суд вбачає недоц ільним.
Згідно з ч. 1 ст.41 КАС України с уд під час судового розгляду адміністративної справи зді йснює повне фіксування судов ого засідання за допомогою з вукозаписувального технічн ого засобу. У разі неявки у суд ове засідання всіх осіб, які б еруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цьог о Кодексу розгляд справи зді йснюється за відсутності осі б, які беруть участь у справі ( у тому числі при розгляді спр ави в порядку письмового про вадження), фіксування судово го засідання за допомогою зв укозаписувального технічно го засобу не здійснюється.
Керуючись приписами ст. 41 КА С України суд розглянув спра ву на підставі наявних доказ ів, фіксування судового засі дання за допомогою звукозапи сувального технічного засоб у не здійснювалось.
Дослідивши матеріали спра ви, з' ясувавши обставини сп рави та перевіривши їх доказ ами, суд приходить до наступн ого висновку.
ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) з 29.06.1998 зареєс трована як фізична особа-під приємець Виконавчим комітет ом Запорізької міської ради за № НОМЕР_2, згідно свідоц тва про державну реєстрацію.
25.09.2009, за результатами переві рки, встановлено порушення с т. 3 Закону України «Про застос ування РРО в сфері торгівлі г ромадського харчування та по слуг» (надалі - Закон). Відпов ідно до ст. 17 зазначеного Зако ну, до позивача застосовано ш трафну санкцію, у вигляді ріш ення форми «С» від 07.10.2009 № 0002252307 , у сумі 2499 грн. 40 коп. Рішення нап равлено поштою та отримано о собисто відповідачем, про що свідчить дата та підпис на ко рінці рішення, що підтверджу ється матеріалами справи.
Також, цією перевіркою вста новлено порушення ст. 3 Закону України «Про патентування д еяких видів підприємницької діяльності» та відповідно д о ст. 8 зазначеного Закону заст осовано штрафну санкцію, у ви гляді рішення форми «С» від 07. 10.2009 № 0002272307, у сумі 13 грн. 87 коп.
05.02.2010, за результатами переві рки (акт № 0039/08/27/23-22355916242), також встан овлено порушення ст. 3 Закону У країни «Про застосування РРО в сфері торгівлі громадсько го харчування та послуг». Від повідно до ст. 17 зазначеного З акону, до позивача застосова но штрафну санкцію, у вигляді рішення форми «С» від 17.02.2010 № 000572307, у сумі 757 г рн. Рішення вручено відповід ачу особисто під підпис.
На теперішній час, сума заст осованих штрафних (фінансови х) санкцій ФО-П ОСОБА_1 не сп лачена.
Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України «Про державну подат кову службу в України», орган у державної податкової служб и мають право здійснювати ко нтроль за додержанням порядк у проведення готівкових розр ахунків за товари (послуги) у в становленому законом порядк у.
Відповідно до п. 1 ст. 15 Закону України «Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій в сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг», контроль за додержанням суб' єктами підприємницько ї діяльності порядку проведе ння розрахунків за товари (по слуги), інших вимог цього Зако ну здійснюють органи державн ої податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок з гідно із законодавством Укра їни.
Відповідно до ст. 3 Закону Ук раїни «Про застосування РРО в сфері торгівлі громадськог о харчування та послуг», суб' єкти господарювання, які зді йснюють розрахункові операц ії в готівковій та/або в безго тівковій формі (із застосува нням платіжних карток, платі жних чеків, жетонів тощо) при п родажу товарів (наданні посл уг) у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг зо бов' язані:
проводити розрахункові оп ерації на повну суму покупки (надання послуги) через зареє стровані, опломбовані у вста новленому порядку та переве дені у фіскальний режим робо ти реєстратори розрахункови х операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових д окументів, що підтверджують виконання розрахункових опе рацій, або у випадках, передба чених цим Законом, із застосу ванням зареєстрованих у вста новленому порядку розрахунк ових книжок (п. 1, ст. 3);
видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує п ослугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції (п. 2, ст. 3);
проводити розрахункові оп ерації через реєстратори роз рахункових операцій з викори станням режиму попереднього програмування найменування , цін товарів (послуг) та облік у їх кількості (п. 11, ст. 3);
вести у порядку, встановлен ому законодавством, облік то варних запасів на складах та /або за місцем їх реалізації, з дійснювати продаж лише тих т оварів, які відображені в так ому обліку, за винятком прода жу товарів особами, які відпо відно до законодавства опода тковуються за правилами, що н е передбачають ведення облік у обсягів реалізованих товар ів (наданих послуг) (п. 12, ст. 3);
забезпечувати відповідніс ть сум готівкових коштів на м ісці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в д енному звіті реєстратора роз рахункових операцій, а у випа дку використання розрахунко вої книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими к витанціями, виданими з почат ку робочого дня (п. 13, ст. 3).
Відповідно до ст. 17 Закону Ук раїни «Про застосування РРО в сфері торгівлі громадськог о харчування та послуг», за по рушення вимог цього Закону д о суб' єктів господарювання , які здійснюють розрахунков і операції за товари (послуги ), за рішенням відповідних орг анів державної податкової сл ужби України застосовуються фінансові санкції.
За порушення норм Закону Ук раїни «Про патентування деяк их видів підприємницької дія льності» передбачена відпов ідальність, у вигляді штрафу , який підлягає сплаті у п' ят иденний термін.
Згідно з п. 1, 2 ст. 241 Господарсь кого кодексу України, адміні стративно-господарський штр аф - це грошова сума, що сплач ується суб' єктом господарю вання до відповідного бюджет у у разі порушення ним встано влених правил здійснення гос подарської діяльності. Перел ік порушень, за які з суб' єкт а господарювання стягується штраф, розмір і порядок його с тягнення визначаються закон ами, що регулюють податкові т а інші відносини, в яких допущ ено правопорушення.
Відповідно до п. 20.1.28 ст. 20 Подат кового кодексу України, орга ни державної податкової служ би мають право:застосовувати до платників податків фінан сові (штрафні) санкції, стягув ати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошов их зобов' язань та/або подат кового боргу у випадках, поря дку та розмірі, встановлених цим Кодексом.
Згідно з п. 87.11 ст. 87 Податковог о кодексу України, в разі не сп лати суми податкового боргу орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнен ня суми податкового боргу пл атника податків - фізичної особи.
Відповідно до приписів п. 4 с т. 94 КАС України, у справах, в як их позивачем є суб' єкт влад них повноважень, а відповіда чем - фізична чи юридична ос оба, судові витрати, здійснен і позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 122, 161, 162, 163, 167 КАС Укра їни, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Де ржавної податкової інспекці ї у Комунарському районі м. Запоріжжя до фізич ної особи-підприємця ОСОБА _1 про стягнення податковог о зобов' язання - задовольн ити в повному обсязі.
Стягнути з фізичної особи-п ідприємця ОСОБА_1 (ідентиф ікаційний номер НОМЕР_1, АДРЕСА_1), заборгованість, у розмірі 3270 грн. 27 коп. (три тисячі двісті сімдесят гривень 27 коп ійок).
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у в становлені строки. У разі под ання апеляційної скарги судо ве рішення, якщо його не скасо вано, набирає законної сили п ісля повернення апеляційно ї скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження аб о набрання законної сили ріш енням за наслідками апеляцій ного провадження.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через Запорізький окружни й адміністративний суд шляхо м подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до статті 160 К АС України, або прийняття пос танови у письмовому провадже нні - з дня отримання копії п останови, апеляційної скарги , з подачею її копії відповідн о до кількості осіб, які берут ь участь у справі.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб' єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.
Суддя /підпис/ О.О. Артоуз
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2011 |
Оприлюднено | 05.07.2011 |
Номер документу | 16546710 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Артоуз Олеся Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні