Постанова
від 21.06.2011 по справі 6/179(2010)
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙН ИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81



21.06.11 Справа № 6/179(2010)

ПОСТАНОВА

м. Львів

Львівський апеляційний го сподарський суд в складі кол егії:

головуючого - судді Ск рипчук О.С.

суддів Дубник О.П. Процик Т.С .

При секретарі судового за сідання: Лагутіні В.Б.

розглянувши апеляційну ск аргу товариства з обмежен ою відповідальністю (далі Тз ОВ) «Комплект Сервіс»б/н від 23 .03.2011 року;

на рішення Господарськ ого суду Львівської області від 26.01.2011 року;

у справі № 6/179 (2010);

за позовом ТзОВ «Компле кт Сервіс», м.Львів

до відповідача: Львівсь кого комунального підприємс тва «Львівсвітло», м.Львів

третя особа без самостійни х вимог на предмет спору на ст ороні відповідача: Департ амент житлового господарств а та інфраструктури Львівськ ої міської ради, м.Львів

про зобов' язання до вч инення дій

за участю представників ст орін:

від позивача: не з' явив ся;

від відповідача: не з' я вився;

від третьої особи: ОСО БА_1 - довіреність № 4-25-2 від 05.0 1.2011 року

ВСТАНОВИВ:

ТзОВ «Комплект Сервіс»з вернулось до Господарського суду Львівської області з по зовом до ЛКП «Львівсвітло»пр о зобов' язання до вчинення дій про визнання незаконним призначення та проведення пр оцедури закупівлі за державн і кошти послуги (тендеру): «Рек онструкція мереж зовнішньог о освітлення з використанням сучасних енергозберігаючих технологій»та про зобов' яз ання відмінити проведення пр оцедури закупівлі за державн і кошти послуги (тендеру).

Рішенням Господарського с уду Львівської області від 26.0 1.2011 року у справі № 6/179 (2010) (суддя Го менюк З.П.) в позові ТзОВ «Комп лект Сервіс»відмовлено.

Не погоджуючись з даним ріш енням ТзОВ «Комплект Сервіс» подало апеляційну скаргу б/н від 23.03.2011 року, в якій просить ск асувати рішення Господарськ ого суду Львівської області від 26.01.2011 року, прийняти нове рі шення, яким задоволити позов ні вимоги.

Апеляційна скарга мотивов ана тим, що судом першої інста нції при прийнятті рішення п орушено норми матеріального і процесуального права. А сам е скаржник стверджує, що висн овок суду про те, що процедура закупівлі за державні кошти відповідає існуючим принци пам здійснення державних зак упівель та не призводить до п орушення майнового інтересу ТзОВ «Комплект Сервіс»не ві дповідає обставинам справи.

Третьою особою подано до су ду пояснення № 1.7.-5345 від 21.06.2011 року , в якому просить апеляційну с каргу залишити без задоволен ня, а рішення господарського суду - залишити без змін.

Відповідачем подано до суд у клопотання б/н і дати (вх. № 5063 в ід 20.06.2011 року), в якому просить ві дкласти розгляд справи у зв' язку з проходженням працівни ком медичного обстеження. Да не клопотання колегією судді в відхилене, оскільки не є док ументально обґрунтованим. Кр ім того, колегія суддів зазна чає, що розгляд справи може ві дкладатись лише в межах стро ку встановленого ст. 102 ГПК Укр аїни.

Відповідно до ч. 2 ст. 101 ГПК Укр аїни апеляційний господарсь кий суд не зв' язаний довода ми апеляційної скарги і пере віряє законність та обґрунто ваність рішення місцевого го сподарського суду у повному обсязі.

Розглянувши матеріали спр ави, з' ясувавши фактичні об ставини, на яких ґрунтуються доводи та заперечення сторі н, оцінивши докази, які мають з начення для розгляду справи, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалі в справи, 11.10.2010р. у Віснику держа вних закупівель № 41 (429) було роз міщено оголошення №36089 про про ведення закупівлі за державн і кошти послуги (тендеру): «Рек онструкція мереж зовнішньог о освітлення з використанням сучасних енергозберігаючих технологій м. Львова», замовн иком якого виступає ЛКП «Льв івсвітло». Проведення тендер у призначене на 11.11.2010р.

Документація конкурсних т оргів «Реконструкція мереж з овнішнього освітлення з вико ристанням сучасних енергозб ерігаючих технологій»затве рджена рішенням тендерного к омітету від 27.09.2010р. Згідно тенде рної документації, замовник ЛКП «Львівсвітло»має закупи ти обладнання диспетчерсько го пункту з встановленим про грамним забезпеченням.

В п. 1 Додатку 4 до документаці ї конкурсних торгів «Реконст рукція мереж зовнішнього осв ітлення з використанням суча сних енергозберігаючих техн ологій м.Львова»замовником в изначені загальні вимоги до системи управління та контро лю об' єктами зовнішнього ос вітлення, згідно яких систем а управління та контролю об' єктами зовнішнього освітлен ня повинна інтегруватися та синхронізуватися із чинною с истемою управління, яка вже в становлена в ЛКП «Львівсвіт ло», як на апаратному, так і на програмному рівнях.

З метою прийняття участі в о голошеному тендері позивач з вернувся до ЛКП «Львівсвітло »з листом про надання докуме нтації конкурсних торгів та отримав тендерну документац ію на тендер «Реконструкція мереж зовнішнього освітленн я з використанням сучасних е нергозберігаючих технологі й м. Львова», що підтверджуєть ся витягом з реєстру на закуп івлю товарів і послуг за 2010 рік .

Позивач стверджує, що 22.10.2010р. Т зОВ «Комплект Сервіс»зверта лось до відповідача з вимого ю № 071 щодо усунення порушень п роцедури здійснення закупів лі послуг Тендерним комітето м, шляхом відміни проведення закупівлі за державні кошти послуги (тендеру): «Реконстру кція мереж зовнішнього освіт лення з використанням сучасн их енергозберігаючих технол огій м.Львова», з тих підстав, що на думку позивача докумен тація конкурсних торгів не в ідповідає вимогам діючого за конодавства України, виготов лена з врахуванням інтересів одного із учасників тендеру . Дана вимога залишена без від повіді.

29.10.2010р. позивач звернувся до в ідповідача з листом № 073, в яком у просив надати роз' яснення щодо технічних вимог про пар аметри з' єднання системи.

Відповідач листом № 01/667 від 01. 11.2010р. повідомив позивача про т е, що обладнання диспетчерсь кого пункту та програмне заб езпечення ЛКП «Львівсвітло» у виробника не викупило. Пост авлена система, яка стоїть у д испетчерському пункті розро блялася ПП «Логрус»м.Ялта, а д ля отримання необхідної інфо рмації слід звертатися до ви робника системи.

Позивач вважає, що таким чин ом відповідач порушив його п рава як учасника процедури з акупівлі та вважає, що між сто ронами виник спір щодо право мірності проведення процеду ри закупівлі за державні кош ти. У зв' язку з чим, ТзОВ «Ком плект Сервіс»звернулось до Г осподарського суду Львівськ ої області з позовом до Львів ського комунального підприє мства «Львівсвітло»про зобо в' язання до вчинення дій пр о визнання незаконним призна чення та проведення процедур и закупівлі за державні кошт и послуги (тендеру): «Реконстр укція мереж зовнішнього осві тлення з використанням сучас них енергозберігаючих техно логій»та про зобов' язання в ідмінити проведення процеду ри закупівлі за державні кош ти послуги (тендеру).

Судом встановлено, що позив ач звертався до к.т.н., професо ра кафедри «Компютеризовані системи автоматики» Інститу ту комп' ютерних технологій , автоматики і метрології Нац іонального університету «Ль вівська політехніка»ОСОБ А_2 із зверненням щодо прове дення дослідження «Технічни х вимог на закупівлю робіт з р еконструкції мережі зовнішн ього освітлення з використан ням сучасних енергозберігаю чих технологій м. Львова»(Дод аток 4 до документації конкур сних торгів) на предмет перев ірки відповідності їх вимога м до «Автоматизованої систем и управління зовнішнім освіт ленням м.Львова на базі техно логії ADDAX», що встановлена на об ' єктах ЛКП «Львівсвітло». З а результатами проведення до сліджень було дано висновок (а.с. 144, т. 1), в якому зазначено, що: технічні вимоги на закупівл ю робіт з реконструкції мере жі зовнішнього освітлення з використанням сучасних енер гозберігаючих технологій м. Львова, викладені у додатку 4 д о документації конкурсних то ргів, визначають застосуванн я тільки конкретної системи управління; обумовлена в док ументації конкурсних торгів система управління та контр олю об' єктами зовнішнього о світлення не в повній мірі мо же інтегруватися та синхроні зуватися із чинною «Автомати зованою системою управління зовнішнім освітленням м.Льв ова на базі технології ADDAX», що встановлена на об' єктах ЛКП «Львівсвітло».

При винесенні постанови к олегія суддів виходила з нас тупного.

Порядок здійснення проце дури закупівлі за державні к ошти визначений Законом Укра їни «Про здійснення державни х закупівель».

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про здійснення держав них закупівель»державна зак упівля - придбання замовнико м товарів, робіт і послуг за де ржавні кошти у порядку, встан овленому цим Законом.

Договір про закупівлю - дого вір, який укладається між зам овником і учасником за резул ьтатами процедури закупівлі та передбачає надання послу г, виконання робіт або набутт я права власності на товари з а державні кошти.

Документація конкурсних т оргів - документація, що розро бляється, затверджується, оп рилюднюється для вільного до ступу та безоплатно надаєтьс я замовником під час проведе ння торгів (конкурсних торгі в) фізичним/юридичним особам .

Замовники - розпорядники де ржавних коштів, які здійснюю ть закупівлю в порядку, визна ченому цим Законом.

Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, які закупо вуються замовником у межах є диної процедури закупівлі і на які учасникам дозволяєтьс я подавати пропозиції конкур сних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропо зиції на переговорах у разі з астосування процедури закуп івлі в одного учасника.

Учасником процедури закуп івлі - є фізична особа, в тому ч ислі фізична особа - підприєм ець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти уча сть у процедурі закупівлі та /або подала пропозицію конк урсних торгів, або цінову про позицію, або пропозицію на пе реговорах у разі застосуванн я процедури закупівлі в одно го учасника.

Суб'єктом оскарження в орга ні оскарження - є фізична чи юр идична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охорон юваних законом інтересів з п риводу рішення, дії чи бездія льності замовника, що супере чать законодавству у сфері д ержавних закупівель і внаслі док яких порушено право чи за конні інтереси такої особи.

Торги (конкурсні торги) - зді йснення конкурентного відбо ру учасників з метою визначе ння переможця торгів (конкур сних торгів) згідно з процеду рами, встановленими цим Зако ном.

Згідно ст. 3 Закону України « Про здійснення державних зак упівель», процедура закупівл і здійснюються за принципами добросовісної конкуренції с еред учасників, максимальної економії та ефективності, ві дкритості та прозорості на в сіх стадіях закупівель, неди скримінації учасників, об'єк тивної та неупередженої оцін ки пропозицій конкурсних тор гів, запобіганні корупційним діям і зловживанням.

Згідно статті 23 Закону про д ержавні закупівлі, учасник, я кий отримав від замовника до кументацію конкурсних торгі в, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку по дання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовн ика за роз' ясненнями щодо д окументації конкурсних торг ів. Замовник повинен надати р оз' яснення на запит протяго м трьох днів з дня його отрима ння всім особам, яким було над ано документацію конкурсних торгів.

Частиною 3 ст. 18 Закону Україн и «Про здійснення державних закупівель» встановлено, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усу нення порушення під час пров едення процедури закупівлі з амовник має право на доброві льній основі вжити належних заходів, в тому числі з призуп иненням процедури закупівлі , для врегулювання питань, заз начених у зверненні. Направл ення звернення замовнику не позбавляє особу права зверну тися зі скаргою до органу оск арження. Замовник повинен п овідомити всіх зацікавлених осіб про рішення, прийняті за розглядом звернення. Рішенн я замовника, прийняте за розг лядом звернення, може бути ос каржене до органу оскарження або протягом 30 днів з дня його прийняття до суду.

Судом, також, встановлено, щ о процедура закупівлі за дер жавні кошти (тендеру): «Реконс трукція мереж зовнішнього ос вітлення з використанням суч асних енергозберігаючих тех нологій»відповідає існуючи м принципи здійснення держав них закупівель та не привела до порушення майнового інте ресу ТзОВ «Комплект - Сервіс ».

Лист відповідача № 01/667 від 01.11.2 010р., в якому вказується на конк ретне програмне забезпеченн я системи зовнішнього освітл ення, розробки ПП «Лагрус»м. Я лта не може вважатись обмеже нням прав позивача. Оскільки зазначений лист не обмежив п раво ТзОВ «Комплект - Сервіс »на участь в конкурсних торг ах.

Посилання позивача на те, що система нового обладнання т а система обладнання на базі технології », що вже встановл ене на сервері диспетчерсько му пункті ЛКП «Львівсвітло», за своїми технічними характ еристиками, не в повній мірі, а ле можуть інтегруватися та с инхронізуватися між собою, щ о вказано в висновку спеціал іста, суд оцінює критично. Оск ільки вибір системи обладнан ня та вирішення питань оптим альної подальшої експлуата ції вказаної системи є право м відповідача.

Крім того, колегія суддів за значає, що ч. 1 ст. 18 Закону Украї ни «Про здійснення державних закупівель»чітко визначено порядок оскарження процедур закупівлі. Зокрема, скаржник повинен вказати у своїй скар зі підстави, через які подаєт ься скарга, посилання на пору шення процедури закупівлі аб о прийняті рішення, дії або бе здіяльність замовника, факти чні обставини, що це можуть пі дтверджувати. Підстав зазнач ених вище, які дають право на о скарження дій відповідача, п озивач у позовній заяві не вк азав.

Відповідно до ст.33 Господар ського процесуального кодек су України, кожна сторона пов инна довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог та запере чень.

Відтак, позовні вимоги про з обов' язання до вчинення дій про визнання незаконним при значення та проведення проце дури закупівлі за державні к ошти послуги (тендеру): «Рекон струкція мереж зовнішнього о світлення з використанням су часних енергозберігаючих те хнологій»та про зобов' язан ня відмінити проведення проц едури закупівлі за державні кошти послуги (тендеру) не під лягають до задоволення.

З огляду на викладене вище, колегія суддів Львівського а пеляційного господарського суду вважає, що рішення Госпо дарського суду Львівської об ласті від 26.01.2011 року відповідає матеріалам справи, ґрунтуєт ься на чинному законодавстві і підстав для його скасуванн я немає.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 99, 101, 103, 105 Господа рського процесуального коде ксу України, -

Львівський апеляційний г осподарський суд

П О С Т А Н О В И В :

1.Рішення Господарського суду Львівської області від 26.01.2011 року у даній справі залиши ти без змін, а апеляційну скар гу без задоволення.

2.Постанова набирає законно ї сили з дня її прийняття і мож е бути оскаржена в касаційно му порядку.

3. Справу направити в Господ арський суд Львівської обла сті.

Головуючий - суддя Скрипчук О.С.

суддя Дубник О.П.

суддя Процик Т.С.

Постанова підписана 05 липня 2011 року.

СудЛьвівський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення21.06.2011
Оприлюднено07.07.2011
Номер документу16573095
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/179(2010)

Постанова від 21.06.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Скрипчук О.С.

Ухвала від 01.06.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Скрипчук О.С.

Ухвала від 25.05.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Скрипчук О.С.

Ухвала від 04.04.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Скрипчук О.С.

Ухвала від 04.04.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Скрипчук О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні