Постанова
від 08.06.2011 по справі 2а-0870/2373/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 червня 2011 року 17:50 Справа № 2а-0870/2373/ 11

Запорізький окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючого судді - Бойче нко Ю.П., за участю секретаря с удового засідання - Сокол О .О. та представників:

позивача: не з' явився

відповідача: не з' явився

третьої особи: не з' я вився

розглянувши у судовому зас іданні адміністративну спра ву

за позовом Державної под аткової інспекції у Орджонік ідзевському районі м. Запорі жжя

до Запорізької обл асної організації політично ї партії України «Партія пол ітики Путіна»

третя особа на стороні відп овідача ОСОБА_1

про припинення юридичної особи,

О БСТАВИНИ СПРАВИ:

14.04.2011 Державна податкова інс пекція у Орджонікідзевськом у районі м. Запоріжжя (далі - позивач) звернулася до Запор ізького окружного адміністр ативного суду з позовною зая вою до Запорізької обласної організації політичної парт ії України «Партія політики Путіна» (далі - відповідач) в якій просить припинити юрид ичну особу Запорізьку обласн у організацію політичної пар тії України «Партія політики Путіна».

Ухвалою Запорізького окру жного адміністративного суд у від 18 квітня 2011 року позовну з аяву Державної податкової ін спекції у Орджонікідзевсько му районі м. Запоріжжя залише но без руху та встановлено ст рок для усунення недоліків д о 10 травня 2011 року.

Позивач усунув недоліки по зовної заяви у встановлений судом строк.

11 травня 2011 року відкрито про вадження у справі, закінчено підготовче провадження та п ризначено справу до судового розгляду на 24 травня 2011 року.

24 травня 2011 року розгляд спра ви відкладено на 08 червня 2011 ро ку у зв' язку з неявкою відпо відача.

В якості підстав для постан овлення судового рішення щод о припинення юридичної особи , що не пов' язано з банкрутст вом юридичної особи, позивач зазначив неподання протягом року органам державної пода ткової служби податкових дек ларацій та документів фінанс ової звітності відповідно до закону, а також наявність в Єд иному державному реєстрі зап ису про відсутність юридично ї особи за вказаним її місцез находженням.

Позивач у судове засідання не з' явився, направив суду к лопотання про розгляд справи без участі його уповноважен ого представника, позовні ви моги підтримує у повному обс язі.

Відповідач та третя особа у судове засідання не з' явил ися, письмові заперечення на позов не направили, про причи ни неявки суду не повідомили . У зв' язку з неявкою предста вника відповідача та третьої особи, ненаданням витребува них доказів, розгляд справи в ідкладався, повістки про вик лик до суду направлялися від повідачу та третій особі за а дресою, внесеною відповідаче м до Єдиного державного реєс тру юридичних та фізичних ос іб - підприємців. Відповідн о до ч. 8 ст. 35 КАС України така ад реса вважається достовірною , а повістка, направлена за нею , врученою юридичній особі.

Відповідно до положень ста тті 128 КАС України справа вирі шується на підставі наявних в ній доказів.

Згідно з ч. 1 ст. 41 КАС України с уд під час судового розгляду адміністративної справи зді йснює повне фіксування судов ого засідання за допомогою з вукозаписувального технічн ого засобу. У разі неявки у суд ове засідання всіх осіб, які б еруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цьог о Кодексу розгляд справи зді йснюється за відсутності осі б, які беруть участь у справі ( у тому числі при розгляді спр ави в порядку письмового про вадження),фіксування судовог о засідання за допомогою зву козаписувального технічног о засобу не здійснюється.

Суддя, розглянувши подані д окументи і матеріали, всебіч но і повно з' ясувавши всі фа ктичні обставини, на яких ґру нтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юр идичне значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, встановив наявність дос татніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення.

ВСТАНОВИВ:

29 грудня 2005 року в Єдиному дер жавному реєстрі юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців зареєстровано Виконавчи м комітетом Запорізької місь кої ради юридичну особу - Запо різька обласна організація п олітичної партії «Слов' янс ький народно-патріотичний со юз».

03 січня 2006 року внесено зміни до установчих документів юр идичної особи, змінена назва юридичної особи - Запорізька обласна організація політич ної партії України «Партія п олітики Путіна» (ЄДРПОУ 26404373).

Згідно довідки Державної п одаткової інспекції у Орджон ікідзевському районі м. Запоріжжя від 24 березня 2011 ро ку №4394/10/28-213 відповідачем податк ова звітність до органів дер жавної податкової служби ост анній раз надавалась 18 січня 2 008 року, а саме податковий розр ахунок комунального податку за грудень 2007 року. Заборгован ість по податковим платежам перед бюджетом та державними цільовими фондами у відпові дача відсутня, що підтверджу ється довідкою щодо заборгов аності від 22 березня 2011 року б/н .

Відповідно до довідки з Єди ного державного реєстру юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців внесено запис від 23 травня 2008 року №8 щодо відсутн ості юридичної особи за вказ аною адресою, а саме: 69057, м. Зап оріжжя, вул. Олександра Матро сова, буд. 8-А, кв. 65.

Позовні вимоги мотивовані тим, що в порушення вимог Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців» від повідач не надає більше року органам державної податково ї служби звітність та внесен о запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходж енням. Проте, зазначена обста вина не може бути підставою п рипинення обласної організа ції політичної партії з огля ду на наступне.

Згідно зі статтею 9 Закону У країни «Про політичні партії в Україні» обласні, міські, ра йонні організації, первинні осередки політичної партії т а інші структурні утворення, передбачені статутом партії , використовують назву політ ичної партії з доповненнями, які визначають їх місце в орг анізаційній структурі політ ичної партії.

Згідно частини четвертої с татті 3 Закону України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців», Міністерство юстиції України та його територіаль ні органи здійснюють реєстра цію (легалізацію) об'єднань гр омадян (у тому числі професій них спілок та їх об'єднань), бл агодійних організацій, політ ичних партій, творчих спілок та їх територіальних осеред ків, адвокатських об'єднань, т оргово-промислових палат, ас оціацій органів місцевого са моврядування, інших установ та організацій, визначених з аконом, та видають свідоцтво про державну реєстрацію, офо рмлене державним реєстратор ом у відповідному виконавчом у комітеті міської ради міст а обласного значення або у ра йонній, районній у містах Киє ві та Севастополі державній адміністрації.

Відповідно до частини сьом ої статті 11 Закону України «Пр о політичні партії в Україні » реєстрація обласних, міськ их і районних організацій аб о інших структурних утворень , передбачених статутом парт ії, здійснюється відповідним и органами юстиції Міністерс тва юстиції України, якщо інш ий порядок не передбачений з аконом, лише після реєстраці ї політичної партії Міністер ством юстиції України. Після реєстрації обласних, міськи х та районних організацій по літичних партій вони можуть набувати статусу юридичної о соби, якщо це передбачено ста тутом партії.

Статтею 32 Закону України «П ро об'єднання громадян» пере дбачено, що за поданням легал ізуючого органу або прокурор а рішенням суду об'єднання гр омадян примусово розпускаєт ься (ліквідується) у випадках : вчинення дій, передбачених с таттею 4 цього Закону; система тичного або грубого порушенн я вимог статті 22 цього Закону; продовження протиправної ді яльності після накладення ст ягнень, передбачених цим Зак оном; зменшення кількості чл енів політичної партії до чи сла, коли вона не визнається я к така. Рішення про примусови й розпуск всеукраїнських та міжнародних громадських орг анізацій на території Україн и приймається судом.

З вищевикладеного вбачаєт ься, що з позовом про примусов ий розпуск (ліквідацію) грома дської організації, у тому чи слі - організацій політичної партії, може звертатися лега лізуючий орган, тобто Мініст ерство юстиції України, їх те риторіальні органи та прокур атура.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають, зокрема , право звертатися у передбач ених законом випадках до суд ових органів із заявою (позов ною заявою) про скасування де ржавної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності .

Статтею 2 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов 'язкових платежів), а також неп одаткових доходів, установле них законодавством (далі - под атки, інші платежі); внесення у встановленому порядку пропо зицій щодо вдосконалення под аткового законодавства; прий няття у випадках, передбачен их законом, нормативно-право вих актів і методичних реком ендацій з питань оподаткуван ня; формування та ведення Дер жавного реєстру фізичних осі б - платників податків та інши х обов'язкових платежів та Єд иного банку даних про платни ків податків - юридичних осіб ; роз'яснення законодавства з питань оподаткування серед платників податків; запобіга ння злочинам та іншим правоп орушенням, віднесеним законо м до компетенції податкової міліції, їх розкриття, припин ення, розслідування та прова дження у справах про адмініс тративні правопорушення; зді йснення контролю за додержан ням податкового законодавст ва, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю спл ати до бюджетів, державних ці льових фондів податків і збо рів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавство м (далі - податки, інші платежі ); внесення у встановленому по рядку пропозицій щодо вдоско налення податкового законод авства; прийняття у випадках , передбачених законом, норма тивно-правових актів і метод ичних рекомендацій з питань оподаткування; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників под атків та інших обов'язкових п латежів та Єдиного банку дан их про платників податків - юр идичних осіб; роз'яснення зак онодавства з питань оподатку вання серед платників податк ів; запобігання злочинам та і ншим правопорушенням, віднес еним законом до компетенції податкової міліції, їх розкр иття, припинення, розслідува ння та провадження у справах про адміністративні правопо рушення.

Таким чином, звернення до су ду з вимогою про скасування д ержавної реєстрації юридичн ої особи, зокрема, - обласної о рганізації політичної парті ї - на підставі не подання нею більше ніж один рік податков их декларацій та документів бухгалтерської звітності, а також відсутністю юридичної особи за місцем реєстрації н е передбачено вимогами чинно го законодавства .

Згідно з частиною другою ст атті 19 Конституції України ор гани державної влади, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та Законами України.

Відповідно до частини перш ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и кожна сторона повинна дове сти ті обставини, на яких ґрун туються її вимоги та запереч ення, крім випадків, встановл ених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи викладене суд д ійшов висновку, що позовні ви моги ДПІ у Орджонікідзевсько му районі м. Запоріжжя задово ленню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 7, 9, 11, 69-71, 86, 158 - 163 К АС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

В задоволені позовним вимо г Державній податковій інспе кції у Орджонікідзевському р айоні м. Запоріжжя до Запоріз ької обласної організації по літичної партії України «Пар тія політики Путіна» про при пинення юридичної особи - від мовити.

Постанова набирає законно ї сили і є остаточною після за кінчення строку подання апел яційної скарги, якщо вона не б ула подана у встановлений ст рок. У разі подання апеляційн ої скарги постанова, якщо її н е скасовано, набирає законно ї сили після повернення апел яційної скарги, відмови у від критті апеляційного провадж ення або набрання законної с или рішенням за наслідками а пеляційного провадження.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через Запорізький окружни й адміністративний суд шляхо м подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови а пеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кільк ості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.

Суддя Ю .П.Бойченко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2011
Оприлюднено08.07.2011
Номер документу16581566
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/2373/11

Постанова від 08.06.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 24.05.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 11.05.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 18.04.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні