Постанова
від 29.06.2011 по справі 2а-6542/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018,  м. Львів,  вул. Чоловського, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

29 червня 2011 р.                                                                                    № 2а-6542/11/1370  

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Брильовського Р.М.,

при секретарі Падляк О.І.

за участю:

представника позивача –Цап П.-А.М.

розглянувши у відкритому судовому з асіданні у місті Львові справу за адміністративним позовом ДПІ у Галицькому районі м. Львова до Львівської міської громадської організації "Ветеранів війни в Афганістані та ветеранів миротворчих місій "Авалон" про стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

          ДПІ у Галицькому районі м. Львова звернулась до суду з адміністративним позовом  до Львівської міської громадської організації "Ветеранів війни в Афганістані та ветеранів миротворчих місій "Авалон", просить стягнути з відповідача до бюджету податковий борг в розмірі 2550,00 грн.

          Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач неналежним чином виконує вимоги законодавства щодо сплати податкового боргу.

          В судовому засіданні представник  позивача позов підтримав з підстав, викладених у позові, просить його задоволити повністю.

          Відповідач заперечень на позов, витребувані судом докази не надав, явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив. Суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, а тому вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.

          Заслухавши думку представника позивача, з'ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що позов підлягає до  задоволення, мотивуючи це наступним.

          Згідно матеріалів справи, Львівської міської громадської організації "Ветеранів війни в Афганістані та ветеранів миротворчих місій "Авалон" зареєстроване Виконавчим комітетом Львівської міської ради, ЄДРПОУ 34306351.

          Станом на 12.05.2011 р. податкова заборгованість відповідача перед бюджетом складає 2550,00 грн., а саме:

- на підставі Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності від 30.07.2010 р. № 4158/1295/151/34306351 за неподання декларації по податку на прибуток, ДПІ у Галицькому районі м. Львова прийнято податкове повідомлення - рішення від 06.09.2010 р. № 0005011501/0 на суму 2 040,00 грн.;

- на підставі Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності від 14.03.2011 р. № 521/241/151/34306351 за неподання декларації по податку на прибуток, ДПІ у Галицькому районі м. Львова прийнято податкове повідомлення - рішення від 04.09.2008 р. № 0004321511/0 на суму 510,00 грн.

На даний час нарахована сума є узгоджена та у встановленому законом строк до бюджету не сплачена, тобто визнається сумою податкового боргу.

На момент виникнення податкового боргу був чинним Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000 р. № 2181 (надалі - Закон №2181).

Згідно п.1 ч. 5.1 ст. 5 Закону № 2181 податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої декларації. Згідно ч. 1 п. 5.3.1 ст. 5 вказаного закону платник податків зобов'язаний самостійної сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації^ протягом десяти календарних днів, наступних за днем відповідного граничного строку, передбаченого для подання такої декларації.

Відповідно до п. 5.2.1. ст. 5 Закону № 2181 податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до п. 4.2 та п. 4.3 ст. 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення.

Підпунктом 4.2.3 ст. 4 Закону № 2181 встановлено, що обов'язок доведення того, що будь - яке нарахування, здійснене контролюючим органом є помилковим, покладається на платника податків.

Якщо згідно з нормами Закону № 2181 сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність та повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне і повне погашення нарахованого податкового зобов'язання та має право на оскарження цієї суми у порядку, вставленому Законом №2181.

          У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати (п. 5.2.2. ст. 5 Закону № 2181).

В зв’язку з несплатою відповідачем зобов'язання зі сплати податку на прибуток,  ДПІ у Галицькому районі м. Львова направила платнику податків першу податкову вимогу від 05.11.2010 року за №1/1568 та другу податкову вимогу від 15.12.2010 року за №2/1723.

Згідно п.20.1.28 ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до п.41.1 та п. 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

          Відповідно до  ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення,  а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному,  повному та об‘єктивному дослідженні.

          Враховуючи, що відповідачем не подано до суду будь-яких доказів у спростування позовних вимог, а вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, а отже підлягають задоволенню.

          Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, зокрема, частин 2 та 3, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-14, 23, 69, 70, 71, 86, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України,–

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Львівської міської громадської організації "Ветеранів війни в Афганістані та ветеранів миротворчих місій "Авалон" на користь державного бюджету 2550,00 грн. податкового боргу.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

         Суддя                                                                                                     Брильовський Р.М.

повний текст постанови виготовлено 01.07.2011 р.

                                           

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2011
Оприлюднено08.07.2011
Номер документу16581893
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6542/11/1370

Постанова від 29.06.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 08.06.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 08.06.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні