Постанова
від 21.06.2011 по справі 2а-6334/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018,  м. Львів,  вул. Чоловського, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

21 червня 2011 р.                                                                                    № 2а-6334/11/1370  

о 17 год., 38 хв.  

м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В.

секретар судового засідання Голуб О.Є.  

розглянувши в судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова,

представник –ОСОБА_1 (довіреність № 27821/10-008 від 22.11.2010 року)

до

Товариства з обмеженою відповідальністю «Форс-Трейд», представник –не прибув

про

стягнення заборгованості в сумі 2614,82 грн.

       

ВСТАНОВИВ:

     

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Форс-Трейд»про стягнення заборгованості в сумі 2614,82 грн.

Позивач свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що заборгованість перед бюджетом у відповідача виникла внаслідок порушення ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами».  

Заборгованість підтверджується корінцем податкової вимоги, податковим повідомленням –рішенням, зворотнім боком картки облікової картки платника станом на 13.05.2011 року, довідкою про надання інформації про заборгованість станом на 27.04.2011 року, податковою декларацією з податку на додану вартість за 2010 рік.  

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, просив задоволити з підстав, зазначених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, причини неприбуття не повідомив.  

Заслухавши пояснення представника позивача, безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив наступні обставини:

01.07.2010 року Виконавчим комітетом Львівської міської ради проведено державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Форс-Трейд», що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 № 209497. Відповідач –Товариство з обмеженою відповідальністю «Форс-Трейд»перебуває у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, що підтверджується довідкою з реєстру від 14.04.2011 року за № 9626093 та у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, що підтверджується копією Довідки з реєстру серії АА № 295997 від 31.08.2010 року.

22.06.2006 року відповідач узятий на облік ДПІ у Шевченківському районі м. Львова за № 147, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 21.04.2011 року за № 143/29-011.

31.12.2010 року ДПІ у Шевченківському районі м. Львова, на підставі акту перевірки № 661/15-1 від 30.12.2010 року, виставлено податкове повідомлення –рішення форми «Р»№ 0010501510/0/23828, згідно якого загальна сума податкового зобов’язання за платежем по податку на додану вартість, складає 170,00 грн., в тому числі за основним платежем –0,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями –170,00 грн.

09.02.2011 року позивачем виставлено відповідачу податкову вимогу форми «Ю»№ 198, згідно якої загальна сума податкового боргу за узгодженими податковими зобов’язаннями станом на 09.02.2011 року становить 169,82 грн. (у тому числі за основним платежем 0,00 грн., за штрафними санкціями 169,82 грн., за пенею 0,00 грн.). Вказана податкова вимога відповідачу не вручена та розміщена 09.02.2011 року на дошці оголошень, що підтверджується актом № 18/24-012 від 09.02.2011 року про неможливість вручення платнику податків податкової вимоги.

Згідно повідомлення ДПІ у Шевченківському районі м. Львова про відсутність платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) яким встановлено відсутність платника податків (відповідача) за зареєстрованим місцезнаходженням: вул. Хімічна, 20, м. Львів.

Докази які підтверджують що згадане податкове повідомлення –рішення та податкова вимога відповідачем оскаржувались в справі відсутні, відповідно визначені по них зобов’язання є узгодженими.

Згідно відповіді Обласного комунального підприємства «Бюро технічного технічної інвентаризації та експертної оцінки»№ 5795/24-017/2748 від 30.03.2011 року наданої на підставі запиту Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова, інформація щодо реєстрації за відповідачем права власності на нерухоме майно відсутня.

Згідно відповіді Львівського відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ ГУ УМВС України у Львівській області вих. № 2493зп. від 30.03.2011 року, наданої на підставі запиту Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова, транспортних засобів за товариством відповідача не зареєстровані.

Згідно відповіді Головного управління Держкомзему у Львівській області № 01-16/3-2247 від 13.04.2011 року, у власності чи користуванні Товариства з обмеженою відповідальністю «Форс –Трейд»земельних ділянок на території області не зареєстровано.

Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин)               № 2181-ІІІ від 21.12.2000 року із змінами і доповненнями, Законом України «Про державну податкову службу в Україні»№ 509-XII від 04.12.1990 року із змінами і доповненнями, ПК України, КАС України.

Згідно п. 1.3 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податковим боргом (недоїмкою), вважається, податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Згідно п.п. 5.4.1. п. 5.4. ст. 5 цього ж Закону, узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією ж статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.  

Згідно п.п. 6.2.1. п. 6.2. ст. 6 цього ж Закону, у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Згідно п.п. 7.2.1. п. 7.2. ст. 7 цього ж Закону, джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення, які є виконавчими документами, є будь-які активи платника податків (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) з урахуванням обмежень, визначених цим Законом, а також іншими законами.

Згідно п.п. 17.1.7. п. 17.1. ст. 17 цього ж Закону, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Платник податків сплачує один із зазначених у цьому підпункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1 - 17.1.6 цього пункту, чи ні.

Згідно п.п. 1, 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують, крім інших, такі функції - здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів, подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Згідно п.п. 20.1.28. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право, крім іншого, застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом; звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.   

Згідно п.п. 41.1.1. п. 41.1. ст. 41 цього ж Кодексу, контролюючими органами є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Згідно п. 41.5. ст. 41 цього ж Кодексу, органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Згідно ст. 59 цього ж Кодексу, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Стаття 70 КАС України встановлює правила належності доказів, які визначають об'єктивну можливість доказу підтверджувати обставину, що має значення для вирішення справи, а також правила допустимості доказів, що визначають легітимну можливість конкретного доказу підтверджувати певну обставину у справі. Предметом доказування, згідно з ч. 1 ст. 138 КАС України, є обставини (факти), якими  обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.

Заборгованість відповідача, станом на дату розгляду справи становить 2614,82 грн. є узгодженою, що підтверджується вищевказаними доказами, а також зворотнім боком облікової картки платника станом на  13.05.2011 року, довідкою про надання інформації про заборгованість № 10954/19-020 від 28.04.2011 року, відтак підлягає стягненню. Вказана заборгованість станом на час розгляду справи відповідачем не сплачена.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.   

Згідно ст. 49, 70 КАС України, сторони зобов’язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, а відтак зобов’язані обґрунтовувати належність та допустимість доказів для підтвердження своїх вимог або заперечень.

Таким чином, позовні вимоги Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова підлягають задоволенню повністю.

Розподіл судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору на підставі п. 15 ст. 4 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито».

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 159-163, 167 КАС України, суд –

  

В И Р І Ш И В:   

1.  Адміністративний позов задоволити повністю.

          2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Форс-Трейд»(ЄДРПОУ 34461971, вул. Хімічна, 20, м. Львів) до бюджету кошти в сумі 2614,82 грн.  

          Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.

          Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього ж Кодексу апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

          Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.   

ЗПостанова суду першої інстанції, набирає законної у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.  

Постанова складена у повному обсязі 25.06.2011 року.

               

         Суддя                                                                                        Гавдик З.В.

З оригіналом згідно

         Суддя                                                                               Гавдик З.В.

Дата ухвалення рішення21.06.2011
Оприлюднено08.07.2011
Номер документу16582147
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6334/11/1370

Постанова від 21.06.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 03.06.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 03.06.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні