СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-6163/10/14/0170
01.03.11 м. Севастополь
Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:
головуючого судді Дад інської Т.В.,
суддів Горошко Н.П . ,
Єланської О.Е.
секретар судового засід ання Божко О.О.
за участю сторін:
представник позивача, Д ержавного підприємства "Морс ьке"- не з' явився, до початку судового засідання надав суд у клопотання про розгляд спр ави у його відсутність ,
представник відповідача, Державної податкової інспе кції у м. Судак АР Крим- не з' я вився, про час та місце розгля ду справи повідомлений належ ним чином та своєчасно, про пр ичину неявки суд не повідоми в,
розглянувши апеляційну скаргу Державної податко вої інспекції у м. Судак АР Кри м на постанову Окружного адм іністративного суду Автоно мної Республіки Крим (суд дя Кірєєв Д.В. ) від 16.07.10 у справі № 2а-6163/10/14/0170
за позовом Державног о підприємства "Морське" (вул. К. Маркса, 35, Морське, Судак, міс то, Автономна Республіка Крим,98033)
до Державної податко вої інспекції у м. Судак АР Кри м (вул. Яблунева, б.10, Дачне, Суда к, місто, Автономна Республ іка Крим, 98023)
про визнання протиправн им та скасування податкового повідомлення-рішення
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окруж ного адміністративного суду Автономної Республіки К рим від 16.07.2010 року позов Держав ного підприємства "Морське" д о Державної податкової інспе кції у м. Судак АР Крим про виз нання протиправним та скасув ання податкового повідомлен ня-рішення було задоволено.
Визнано протиправним та ск асовано податкове повідомле ння-рішення Державної податк ової інспекції у м. Судак АР Кр им від 05.05.2010р. № 0000042301/0.
Також, судом вирішено питан ня щодо розподілу судових ви трат.
Не погодившись із зазначен ою постановою суду, відповід ач звернувся з апеляційною с каргою, в якій просить скасув ати постанову Окружного адмі ністративного суду Автономн ої Республіки Крим від 16.07. 2010 року та прийняти нову поста нову, якою в задоволенні позо вних вимог відмовити.
Апеляційна скарга мотивов ана невідповідністю судовог о рішення нормам матеріально го права. Заявник апеляційно ї скарги посилається на поло ження Закону України „Про де ржавне регулювання виробниц тва і обігу спирту етилового , коньячного і плодового, алко гольних напоїв і тютюнових в иробів” та Закону України „П ро ставки акцизного збору і в візного мита на спирт етилов ий і алкогольні напої”.
Представники позивача та в ідповідача у судове засіданн я не з'явились. Про дату, час та місце розгляду справи були с повіщені належним чином. Про причини неприбуття суд не сп овістили.
Судова колегія, обговоривш и у відкритому судовому засі данні доводи апеляційної ска рги, перевіривши юридичну оц інку обставин справи та повн оту їх встановлення, досліди вши правильність застосуван ня Окружним адміністративни м судом АР Крим норм матеріал ьного та процесуального прав а, вважає, що апеляційна скарг а не підлягає задоволенню з н аступних підстав.
З матеріалів справи вбачає ться, що Державною податково ю інспекцією у м. Судак була пр оведена виїзна планова перев ірка Державного підприємств а “Морське”з питань дотриман ня вимог податкового, валютн ого та іншого законодавства України за період з 01.04.2008р. по 01.04 .2010р.
За результатами перевірки складений акт №358/23-00/00412808 від 11.07.2008р . (а.с.10-45), відповідно до якого вс тановлені порушення п.11.29 ст. 11 Закону України “Про податок на додану вартість” № 168\97-ВР ві д 03.04.1997р., у результаті якого від повідачу донараховано ПДВ на суму 10508,00 грн.
На підставі акту перевірки відповідачем було винесено податкове повідомлення-ріше ння від 05.05.2010р. № 0000042301/0 за податков им зобов' язанням про донара хування ПДВ на суму 10508,00 грн. та застосування штрафних санкц ій у розмірі 61477,50 грн., разом 71985,50 г рн.
Відповідно до пункту 11.29 стат ті 11 Закону України “Про подат ок на додану вартість” до 1 січ ня 2009 року зупинена дія пункту 7.7 статті 7, пунктів 10.1 і 10.2 статті 10 цього Закону в частині спла ти до бюджету податку на дода ну вартість щодо операцій з п оставки товарів (робіт, послу г) власного виробництва, вклю чаючи продукцію (крім підакц изних товарів), виготовлену н а давальницьких умовах із вл асної сільськогосподарсько ї сировини, за винятком опера цій з поставки переробним пі дприємствам молока та м' яса живою вагою, що здійснюються сільськогосподарськими тов аровиробниками незалежно ві д організаційно-правової фор ми та форми власності, в яких с ума, одержана від поставки сі льськогосподарської продук ції власного виробництва та продуктів її переробки за по передній звітний (податковий ) рік, становить не менше 50 відс отків загальної суми валовог о доходу підприємства.
Дію пункту 11.29 статті 11 Закону України “Про податок на дода ну вартість” розповсюджувал ося на період до 1 січня 2005 року згідно із Законом України ві д 28 листопада 2003 року № 1352-ІУ, до 1 с ічня 2006 року - згідно із Закон ом України від 23 грудня 2004 року № 2287-ІУ, до 1 січня 2007 року - згідн о із Законом України від 18 жов тня 2005 року № 2987-ІУ.
Судова колегія вважає, що за змістом положень пункту 11.29 ст атті 11 Закону випливає, що спе ціальний режим оподаткуванн я розповсюджується на сільсь когосподарських товаровиро бників в яких сума, одержана в ід поставки сільськогоспода рської продукції власного ви робництва та продуктів її пе реробки за попередній звітни й (податковий) рік, становить н е менше 50% загальної суми вало вого доходу підприємства щод о здійснення ними операцій:
- з поставки товарів (ро біт, послуг) власного виробни цтва;
- з поставки продукції (крім підакцизних товарів), ви готовленої на давальницьких умовах із власної сільськог осподарської сировини, за ви нятком операцій з поставки п ереробним підприємствам мол ока та м' яса живою вагою.
Державне підприємство “Ве селівське” (ДП „Морське”) є сі льськогосподарським товаро виробником - заводом первинн ого виноробства. Відповідно до матеріалів справи, позива ч по коду КВЄД 01.13.0 має право зді йснювати виробництво виногр адних вин та має ліцензію на в иробництво алкогольних напо їв (виноробна продукція) (а.с.10-1 1).
Суть спору становить у тому , що податкова інспекція вваж ає, що позивач не має право на застосування спеціального р ежиму оподаткування щодо опе рацій з поставки виноматеріа лів, тому що ці виноматеріали , на думку податкової інспекц ії, є підакцизною продукцією .
Судова колегія вважає, що у даному випадку не має значен ня - є виноматеріали, що були поставлені позивачем підакц изною продукцією чи ні, тому щ о згідно до положень пункту 11. 29 статті 11 Закону застереженн я “крім підакцизних товарів” стосується лише продукції, я ка виготовлена на давальниць ких умовах із власної сільсь когосподарської сировини.
Згідно до положень пункту 11 .29 статті 11 Закону спеціальний режим оподаткування застосо вується щодо операцій з пост авки товарів (робіт, послуг) вл асного виробництва. Виномате ріали, які поставлялися пози вачем, є товаром його власног о виробництва і цей факт є без перечним, тому позивач право мірно застосовував спеціаль ний режим оподаткування, пер едбачений вказаною нормою За кону щодо операцій з поставк и цих виноматеріалів.
При таких обставинах справ и судова колегія не дає оцінк у обставинам, що стосуються п итання є виноматеріали, що бу ли поставлені позивачем під акцизною продукцією чи ні.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що відповідач, в ак ті № 358/23-00/00412808 від 11.07.2008р. зробив неп равильні висновки стосовно п орушення позивачем встановл еного законом порядку викори стання позивачем пільги з по датку на додану вартість по р еалізації виноматеріалів вл асного виробництва підприєм ствам вторинного виробництв а у розмірі 10508,00 грн., що призвел о до необґрунтованого визнач ення позивачу суми податково го зобов' язання з ПДВ та нар ахування штрафних санкції.
Судова колегія не приймає д о уваги доводи апеляційної с карги, оскільки вони спросто вуються матеріалами справи т а суперечать нормам діючого законодавства України.
Таким чином, судом першої ін станції правильно з' ясован і обставини справи, що маю ть значення для справи, висно вки суду, викладені в судовом у рішенні, відповідають обст авинам справи, судове рішенн я ухвалено з дотриманням нор м матеріального та процесуал ьного права, тому підстави дл я його скасування відсутні.
Керуючись статтями 195, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Держ авної податкової інспекції у м.Судак АР Крим залишити без з адоволення.
Постанову Окружного адмін істративного суду Автономн ої Республіки Крим від 16.07. 2010 року у справі № 2а-6163/10/14/0170 залиш ити без змін.
Ухвала набирає законн ої сили з моменту проголошен ня згідно з частиною п' ятою статті 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.
Повний текст судовог о рішення виготовлений 04 бер езня 2011 р.
Головуючий суддя Т.В. Дадін ська
Судді Н.П.Горошко
О.Е.Єланська
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2011 |
Оприлюднено | 08.07.2011 |
Номер документу | 16586741 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні