Постанова
від 07.07.2011 по справі 2а-0870/4496/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 липня 2011 року 11:10 Справа № 2а-0870/4496/11

Запорізький окружний ад міністративний суд у складі головуючого судді Недашківс ької К.М., при секретарі судово го засідання Луговському І.О ., за участю прокурора - не з' явився, представника позивач а - не з' явився, представни ка відповідача - не з' явив ся, розглянув у відкритому су довому засіданні адміністра тивну справу за позовом Запо різького транспортного прок урора в інтересах держави в о собі Територіального управл іння Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті в Запорізькій області до Приватного підприємства «Автотранс-Спорт» про стягне ння фінансових санкцій.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

06 червня 2011 року до Запорізьк ого окружного адміністратив ного суду надійшов адміністр ативний позов Запорізького т ранспортного прокурора в інт ересах держави в особі Терит оріального управління Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті в З апорізькій області (далі іме нується - позивач) до Приват ного підприємства «Автотран с-Спорт» (далі іменується - в ідповідач) про стягнення фін ансових санкцій в розмірі 1700 г рн. 00 коп.

Ухвалою судді від 08.06.2011 року в ідкрито провадження в адміні стративній справі та признач ено судове засідання на 22.06.2011.

У зв' язку з неявкою належн им чином повідомленого відпо відача розгляд справи відкла дено та призначено судове за сідання на 07.07.2011.

07.07.2011 представником позивача до суду подано заяву про розг ляд справи за їх відсутності в порядку письмового провад ження за наявними у справі ма теріалами. В даному клопотан ні зазначено, що позивач в пов ному обсязі підтримує позовн і вимоги та просить задоволь нити їх. Прокурор не заперечу є проти розгляду в порядку пи сьмово провадження, про що св ідчить підпис на заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся, направлена на його адресу у справі ухвала про відкритт я провадження та судові пові стки, повернулися із відмітк ою пошти: «У зв' язку з неявко ю адресата за отриманням».

За таких обставин суд дійшо в висновку щодо можливості р озгляду справи за відсутност і представника відповідача.

З огляду на те, що ухвала про відкриття провадження та су дові повістки направлялися в ідповідачу за адресою місцез находження, що зазначена в Єд иному державному реєстрі юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців, то згідно ч. 4 ст. 3 3 та ч. 11 ст. 35 КАС України вважає ться, що відповідач був належ ним чином повідомлений про п орушення щодо нього адмініст ративної справи та необхідні сть надання відзиву.

За приписами ч. 11 ст. 35 КАС Укра їни у разі повернення поштов ого відправлення із повістко ю, яка не вручена адресату з не залежних від суду причин, вва жається, що така повістка вру чена належним чином.

За приписами ч. 1 ст. 41 КАС Укра їни, у разі неявки в судове зас ідання всіх осіб, які беруть у часть у справі, чи якщо відпов ідно до положень цього Кодек су розгляд справи здійснюєть ся за відсутності осіб, які бе руть участь у справі (у тому чи слі при розгляді справи в пор ядку письмового провадження ), фіксування судового засіда ння за допомогою звукозапису вального технічного засобу н е здійснюється.

Згідно ст. 69 КАС України дока зами в адміністративному суд очинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд вст ановлює наявність або відсут ність обставин, що обґрунтов ують вимоги і заперечення ос іб, які беруть участь у справі , та інші обставини, що мають з начення для правильного вирі шення справи. Ці дані встанов люються судом на підставі по яснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показа нь свідків, письмових та речо вих доказів, висновків експе ртів.

Відповідно до ст. 71 КАС Украї ни кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на яких ґру нтуються її вимоги та запере чення, крім випадків, встанов лених статтею 72 цього Кодексу .

Розглянувши матеріали та з ' ясувавши всі обставини адм іністративної справи, які ма ють юридичне значення для ро згляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у спр аві докази у їх сукупності, су д

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Ав тотранс-Спорт» (код ЄДРПОУ 3497602 1) зареєстроване виконавчим к омітетом Запорізької місько ї ради 20.03.2007 як суб' єкт підприє мницької діяльності за адрес ою: 69001, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тбіліська, буд . 9-А, кв.40.

Судом встановлено, що 11.02.2011 уп овноваженою особою ТУ ГАТІ в Запорізькій області проведе но перевірку Приватного підп риємства «Автотранс-Спорт» н а предмет додержання вимог З акону України «Про автомобіл ьний транспорт». Під час пере вірки виявлено порушення ст. 39, 48 цього Закону, а саме: поряд ку надання послуг з перевезе нь пасажирів та вантажів без оформлення документів, пере лік яких визначений чинним з аконодавством про автомобіл ьний транспорт , засвідчена к опія якого міститься в матер іалах справи.

09.03.2011 начальником ТУ ГАТІ в За порізькій області винесено п останову про застосування фі нансових санкцій до відповід ача за №108587, на підставі якої до порушника застосовані фінан сові санкції у сумі 1700 грн. Пост анова була направлена відпов ідачу рекомендованим листом та отримана уповноваженою о собою відповідача про що сві дчить підпис на поштовому по відомлені в матеріалах справ и.

Вказана постанова отриман а відповідачем 10.03.2011, про що сві дчить підпис фізичної уповно важеної особи на постанові п ро застосування фінансових с анкцій, яка міститься в матер іалах справи.

Оскільки у добровільному п орядку сума фінансових санкц ій не сплачена, прокурор звер нувся до суду.

Дослідивши матеріали спра ви, проаналізувавши норми за конодавства, суд вважає позо вні вимоги такими, що підляга ють задоволенню у повному об сязі з наступних підстав.

У відповідності до ст. 121 Конс титуції України, прокуратура становить єдину систему, на яку покладається, зокрема, пр едставництво інтересів гром адянина або держави в суді у випадках, визначених законом .

Згідно ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру» від 05.11.1991 №1789-X II, представництво прокуратур ою інтересів громадянина або держави в суді полягає у зді йсненні прокурорами від ім ені держави процесуальних т а інших дій, спрямованих на за хист у суді інтересів громад янина або держави у випадках , передбачених законом. Підст авою представництва у суді і нтересів держави є наявніст ь порушень або загрози пор ушень економічних, політични х та інших державних інтере сів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняю ться у відносинах між ними а бо з державою. Формами предст авництва є, зокрема,зверненн я до суду з позовами або заява ми про захист прав і свобод іншої особи,невизначеного ко ла осіб, прав юридичних осіб, к оли порушуються інтереси дер жави, або про визнання незак онними правових актів, дій чи рішень органів і посадових о сіб; участь у розгляді судами справ. Прокурор самостійно в изначає підстави для предст авництва у судах, форму його здійснення і може здійснюва ти представництво в будь-які й стадії судочинства в по рядку, передбаченому процес уальним законом.

Як свідчать приписи ст. 60 КА С України, прокурор, у випадка х, встановлених законом, може звертатися до адміністратив ного суду із адміністративни ми позовами про захист прав, свобод та інтересів інших ос іб і брати участь у цих справ ах. Прокурор здійснює в суді представництво інтересів гр омадянина або держави в поря дку, встановленому цим Кодек сом та іншими законами, і мо же здійснювати представницт во на будь-якій стадії адміні стративного процесу.

Згідно п. 1 Положення про Гол овну інспекцію на автомобіль ному транспорті, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 08.09.2004 №1190, голов на державна інспекція на авт омобільному транспорті є уря довим органом державного уп равління з питань контролю н а автомобільному транспорті , що діє у складі Мінтрансзв'яз ку і йому підпорядковується.

Крім того, відповідно до п. 1 П оложення про територіальні о ргани Головної державної інс пекції на автомобільному тра нспорті, затвердженого наказ ом Міністерства транспорту т а зв' язку України від 14.12.2005 №888, територіальні органи Головн ої державної інспекції на ав томобільному транспорті в о бластях, Автономній Республ іці Крим, містах Києві та Сева стополі є територіальними ст руктурними підрозділами Гол овавтотрансінспекції без п рава юридичної особи, утворю ються відповідно до Положен ня про Головну державну інс пекцію на автомобільному тр анспорті, затвердженого по становою Кабінету Міністрі в України від 08.0904р. № 1190, мають пе чатку зі своїм найменуванням і зображенням малого Держав ного Герба України. Згідно п . 4 вказаного Положення основн ими завданнями територіальн их управлінь у відповідному регіоні є:

- здійснення відповідно до законодавства державного на гляду за дотриманням правил безпечного функціонування автомобільного транспорту з агального користування;

- здійснення державного к онтролю за дотриманням суб'є ктами господарювання усіх ф орм власності нормативно-пр авових актів, стандартів і н орм перевезення вантажів і п асажирів автомобільним тран спортом загального користув ання;

- забезпечення дотримання в имог законодавства у сфері л іцензування в автомобільном у транспорті загального кори стування.

Тобто, суб' єктом, який пред ставляє інтереси держави в с успільних відносинах в сфері здійснення контролю за доде ржанням вимог законодавства України на автомобільному т ранспорті, є Головна державн а автомобільна інспекція та її територіальні органи.

Згідно з п. 5. Положення терит оріальні управління відпові дно до покладених на них завд ань у відповідному регіоні: з дійснюють державний контрол ь за виконанням суб'єктами го сподарювання, які провадять діяльність у сфері автомобіл ьного транспорту загального користування, правил переве зень пасажирів і вантажів; до триманням вимог нормативно-п равових актів, стандартів і н орм, що регулюють перевезенн я пасажирів і вантажів автом обільним транспортом; здійсн юють державний нагляд за заб езпеченням безпеки перевезе нь суб'єктами господарювання , які провадять діяльність у с фері автомобільного транспо рту загального користування .

Суспільні відносини з прив оду здійснення автомобільни х перевезень регулюються Кон ституцією України, Законом У країни №2344 та Порядком здійсн ення державного контролю на автомобільному транспорті, з атвердженим постановою Кабі нету Міністрів України від 08.1 1.2006 № 1567.

Відповідно до ст. 60 Закону Ук раїни «Про внесення змін до З акону Про автомобільний тран спорт» за порушення законода вства про автомобільний тран спорт до автомобільних перев ізників застосовуються санк ції за надання послуг з перев езень пасажирів та вантажів без оформлення документів, п ерелік яких визначений статт ями 39 та 48 Закону № 2344 штраф у роз мірі ста неоподаткованих мін імумів доходів громадян.

Із матеріалів справи вбача ється, що відповідачем поруш ені приписи ст. 39 та 48 Закону №2344 , а саме: квитково-касового лис та, схеми маршруту та розклад руху.

З урахуванням викладеного , суд вважає, що позивачем прав омірно застосований штраф у розмірі 1700 грн. 00 коп.

Враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що на час с удового відповідач має неспл ачену заборгованість з фінан сових санкцій у сумі 1700 грн. 00 ко п., у зв' язку з чим приходить до висновку, що позов підляга є задоволенню і вказана сума фінансових санкцій стягненн ю з відповідача.

Відповідно до п.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинс тва України у справах, в яких п озивачем є суб' єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа , судові витрати, здійснені по зивачем, з відповідача не стя гуються.

Враховуючи наведене та кер уючись ст.ст. 11, 17, 94, 160, 163 КАС Україн и, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов За порізького транспортного пр окурора в інтересах держави в особі Територіального упра вління Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті в Запорізькій облас ті до Приватного підприємств а «Автотранс-Спорт» задоволь нити в повному обсязі.

Стягнути з Приватного підп риємства «Автотранс-Спорт» ( 69001, Запорізька область, м. Зап оріжжя, вул. Тбіліська, буд. 9-А, кв.40, код ЄДРПОУ 34976021) фінансов і санкції у розмірі 1700 (одна тис яча сімсот) грн. 00 коп. на корис ть державного бюджету Орджон ікідзевському району 21081100, код ЄДРПОУ 34677145, ГУДКУ в Запорізькі й області, МФО 813015, рахунок 31116106700007) .

Постанова суду першої інст анції, якщо інше не встановле но Кодексом адміністративно го судочинства України, наби рає законної сили після закі нчення строку подання апеляц ійної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скарг у не було подано.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Дніпропетровського ап еляційного адміністративно го суду через Запорізький ок ружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний стро к з дня її проголошення, а в ра зі складення постанови у пов ному обсязі відповідно до ст атті 160 КАС України, або прийня ття постанови у письмовому п ровадженні - з дня отримання к опії постанови, апеляційної скарги з подачею її копії від повідно до кількості осіб, як і беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіс ть отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, т о десятиденний строк на апел яційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.

Суддя К.М.Недашківськ а

07.07.2011 постанова виготовлен а в повному обсязі.

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2011
Оприлюднено18.07.2011
Номер документу16637903
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/4496/11

Постанова від 07.07.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Недашківська Катерина Михайлівна

Ухвала від 08.06.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Недашківська Катерина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні