Постанова
від 08.07.2011 по справі 2а-1998/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" липня 2011 р. С права № 2a-1998/11/0970

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративног о суду Грицюк П.П. розглянувши в порядку скороченого прова дження адміністративну спра ву за позовом Головної держа вної інспекції на автомобіль ному транспорті в особі стру ктурного підрозділу територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Іва но-Франківській області до фізкультурно-спортивног о товариства "Колос" про стягн ення фінансових санкцій по п останові №101975 від 07.12.2010 року в су мі 1700,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

16.06.2011 року Головна держ авна інспекція на автомобіль ному транспорті в особі стру ктурного підрозділу територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Іва но-Франківській області (дал і - позивач) звернулася в суд з адміністративним позовом до фізкультурно-спортивного товариства "Колос" про стягне ння фінансових санкцій по по станові № 101975 від 07.12.2010 року в сумі 1700,00 грн.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.183-2 КАС У країни скорочене провадженн я застосовується в адміністр ативних справах щодо стягнен ня грошових сум, які ґрунтуют ься на рішеннях суб'єкта влад них повноважень, щодо яких за вершився встановлений цим Ко дексом строк оскарження.

Відповідно до ч.3 ст183-2 КАС Укр аїни про відкриття скорочено го провадження суд виносить ухвалу, копія якої невідклад но надсилається відповідачу разом з копією позовної заяв и та доданих до неї документі в. В ухвалі в обов'язковому пор ядку зазначаються строк пода ння заперечення проти позову , порядок його подання, а також наслідки неподання такого з аперечення. Відповідач у дес ятиденний строк з дня одержа ння такої ухвали та копій док ументів може подати заперече ння проти позову та необхідн і документи або заяву про виз нання позову.

Згідно із п.3 ч.5 ст.183-2 КАС Украї ни справа повинна бути розгл янута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом се ми днів з дня закінчення стро ку, передбаченого частиною т ретьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відпов ідача та за умови, що справа не розглядається судом за місц езнаходженням відповідача.

Судом 16.06.2011 року винесено ухв алу про відкриття скороченог о провадження по даній адмін істративній справі, яку разо м із копією позовної заяви та доданими до неї документів н аправлено відповідачу для по дання заперечення або заяви про визнання позову, яку відп овідачем отримано 18.06.2011 року (а. с. 16).

Проте, заперечення або зая ви про визнання позову від ві дповідача на адресу суду, у ст роки передбачені ст. 183-2 КАС Укр аїни, не надходили.

Суд, розглянувши та оцінивш и матеріали справи в порядку скороченого провадження, ві дповідно до вимог ст. 183-2 КАС Ук раїни - без проведення судово го засідання та виклику осіб , які беруть участь у справі - прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наст упних підстав.

Відповідно до витягу з Єдин ого державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців, відповідач є юрид ичною особою (а.с. 7).

Згідно із ст. 39 Закону Украї ни “Про автомобільний трансп орт”автомобільні перевізни ки, водії повинні мати і пред'я вляти особам, які уповноваже ні здійснювати контроль на а втомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього р уху, документи, на підставі як их виконуються пасажирські п еревезення.

Документи для нерегулярни х пасажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, документ, що засвідчує використання авто буса на законних підставах, і нші документи, передбачені з аконодавством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, д оговір із замовником транспо ртних послуг, документ, що зас відчує оплату транспортних п ослуг, інші документи, передб ачені законодавством Україн и.

Статтею 60 Закону України “П ро автомобільний транспорт” встановлено, що за порушення законодавства про автомобіл ьний транспорт до автомобіль них перевізників застосовую ться санкції, зокрема, за нада ння послуг з перевезень паса жирів та вантажів без оформл ення документів, перелік яки х визначений статтями 39 та 48 ць ого Закону передбачено штраф у розмірі ста неоподатковув аних мінімумів доходів грома дян.

Від імені центрального орг ану виконавчої влади з питан ь автомобільного транспорту розглядати справи про стягн ення у вигляді штрафів за пор ушення, викладені у цій статт і, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контрол ю на автомобільному транспор ті.

Порядок стягнення у вигляд і штрафу за порушення, виклад ені у цій статті, та порядок ос карження і опротестування по станови по справі про правоп орушення визначає Кабінет Мі ністрів України.

Статтею 6 Закону України “Пр о автомобільний транспорт”в становлено, що державному ко нтролю підлягають усі трансп ортні засоби українських та іноземних перевізників, що з дійснюють автомобільні пере везення пасажирів та вантажі в на території України. Держа вний контроль автомобільних перевізників здійснюється ш ляхом проведення планових, п озапланових і рейдових перев ірок.

Відповідно до п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 “Про затвердже ння Порядку здійснення держа вного контролю на автомобіль ному транспорті” органами де ржавного контролю на автомоб ільному транспорті є Головав тотрансінспекція, її територ іальні управління в областях , Автономній Республіці Крим , м. Києві та Севастополі. Відп овідно до пунктів 21, 27 Постанов и Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 “Про затвердже ння Порядку здійснення держа вного контролю на автомобіль ному транспорті”державний к онтроль на автомобільному тр анспорті здійснюється посад овими особами органу державн ого контролю, шляхом проведе ння планових, позапланових і рейдових перевірок. При вияв ленні порушення законодавст ва складається акт, на підста ві якого керівник органу дер жавного контролю виносить по станову про застосування фін ансових санкцій, що є обов'язк овою до виконання. У відповід ності до п. 28 Постанови Кабіне ту Міністрів України від 08.11.2006р оку №1567 “Про затвердження Пор ядку здійснення державного к онтролю на автомобільному тр анспорті”фінансова санкція повинна бути перерахована с уб'єктом господарювання на з азначений у постанові рахуно к не пізніше ніж протягом п'ят надцяти днів після отримання ним копії постанови про заст осування фінансових санкцій .

Як вбачається з матеріалів справи на виконання вимог За кону України “Про автомобіль ний транспорт”, положень Пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни від 08.11.2006року №1567 “Про затв ердження Порядку здійснення державного контролю на авто мобільному транспорті” під ч ас здійснення перевірки дотр имання суб'єктами господарюв ання вимог законодавства про автомобільний транспорт, 17.11.20 10 року працівниками територі ального управління Головної державної інспекції на авто мобільному транспорті в Іван о-Франківській області склад ено акт №221506, в якому зафіксова но порушення вимог ст. 39 Закон у України “Про автомобільний транспорт” під час надання в ідповідачем послуг з нерегул ярних перевезень: виявлено в ідсутність ліцензійної карт ки (а.с. 9).

Судом встановлено та підтв ерджується матеріалами спра ви, що фізкультурно-спортивн е товариство "Колос" не отрим увало ліцензію на право пров адження господарської діяль ності щодо надання послуг з п еревезення пасажирів і ванта жів автомобільним транспорт ом. (а.с. 13).

07.12.2010 року, враховуючи допуще ні порушення, позивачем прий нято постанову №101975 про застос ування до відповідача фінанс ових санкцій в сумі 1700,00 грн. за п орушення, передбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України “Про авто мобільний транспорт”.

Постанову №101975 від 07.12.2010 року пр о застосування фінансових са нкцій, в порядку передбачено му п. 32 “Порядку здійснення де ржавного контролю на автомоб ільному транспорті” до вищог о за підпорядкуванням органу державного контролю протяго м 10 днів після її винесення чи до суду, відповідачем не оска ржено.

Відповідачем у передбачен ий законом термін сума засто сованих до відповідача фінан сових санкцій в розмірі 1700,00 гр н. добровільно не сплачена, а тому сума фінансових санкці й підлягає стягненню в судов ому порядку.

Виходячи з наведеного, суд д ійшов висновку про те, що пози вачем правомірно прийнято п останову про застосування до відповідача фінансових санк цій в розмірі 1700,00 грн., позовні в имоги є обґрунтованими, а поз ов таким, що підлягає до задов олення.

На підставі ст. 124 Конс титуції України, керуючись с т. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд ,-

П ОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити п овністю.

Стягнути з фізкульту рно-спортивного товариства " Колос" (78000, вул. Загребля, 5, м. Тлум ач, Івано-Франківська област ь, ідентифікаційний код 00185241) в д охід Державного бюджету Укра їни фінансові санкції по пос танові №101975 від 07.12.2011 року в сумі 1 700 (одна тисяча сімсот гривень ) гривень 00 копійок.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України, апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Ко дексом, якщо таку скаргу не бу ло подано

Суддя: /підпис/ Грицюк П.П.

Дата ухвалення рішення08.07.2011
Оприлюднено18.07.2011
Номер документу16638178
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1998/11/0970

Постанова від 08.07.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 16.06.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Постанова від 08.07.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні