ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
15 квітня 2011 року 11:20 № 2а-17777/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі с удді Баранова Д.О. при секрета рі судового засідання Наумец ь О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу
за позовом Управління праці та соціа льного захисту населення Дес нянської районної у м. Києві д ержавної адміністрації
до ОСОБА_1
про стягнення 3587,78 грн. незаконн о отриманої субсидії та част кової компенсації для відшко дування витрат на оплату жит лово-комунальних послуг
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Управління праці та со ціального захисту населення Деснянської районної у м. Киє ві державної адміністрації з вернулось до Окружного адмін істративного суду міста Києв а з позовом до ОСОБА_1 про с тягнення 3587,78 грн. незаконно от риманої субсидії та частково ї компенсації для відшкодува ння витрат на оплату житлово -комунальних послуг.
Позовні вимоги мотивован і тим, що відповідач не відшко дував у добровільному порядк у субсидію та часткову компе нсацію для відшкодування вит рат на оплату житлово-комуна льних послуг у розмірі 3587,78 грн ., отриману ним на підставі неп равдивих даних при оформленн і субсидії.
Відповідач у судовому засі данні проти позову заперечив , оскільки при оформленні док ументів на отримання субсиді ї він зазначив про відсутніс ть у його власності автомобі ля, через те, що у нього зникли документи на транспортний з асіб. Також, повідомив, що він є інвалідом.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника позив ача та прокурора, всебічно і п овно з' ясувавши фактичні об ставини, на яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне зн ачення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
У період з квітня 2007р. по г рудень 2009р. ОСОБА_1 отримув ав субсидію та часткову комп енсацію для відшкодування ви трат на оплату житлово-комун альних послуг, що підтверджу ється наявними в матеріалах справи копіями заяви на отри мання субсидії, заяви про при значення усіх видів соціальн ої допомоги, довідок про скла д сім' ї, декларацій про майн овий стан осіб, які звернулис я за призначенням усіх видів соціальної допомоги, розрах унками субсидій.
Управлінням праці та соціа льного захисту населення Дес нянської районної у м. Києві д ержавної адміністрації пров едено перевірку дотримання в имог Указу Президента Україн и №1239 від 30.09.1999р. «Про соціальний захист малозабезпечених гро мадян в умовах переходу на по вну оплату вартості житлово- комунальних послуг», Положен ня про порядок призначення т а надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленог о газу, твердого та рідкого пі чного побутового палива, зат вердженого Постановою Кабін ету Міністрів України №848 від 21.10.1995р.
Вказаною перевіркою було в становлено, що згідно довідк и УДАІ №4007 від 27.07.2010р. ОСОБА_1 є власником з 25.06.2006р. автомобіля марки ВАЗ 2107 та автомобіля мар ки АЗЛК 2140. Вказані транспортн і засоби при складені деклар ацій про доходи та майновий с тан осіб, які звернулися за пр изначенням усіх видів соціал ьної допомоги відповідачем н е декларувались.
Згідно п.п. 4 п. 5 Положення суб сидія не призначається, якщо : уповноважений власник (спів власник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлов о-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлов ого приміщення, на якого відк рито особовий рахунок, та осо би, які зареєстровані разом з ним у житловому приміщенні (б удинку), мають у своєму володі нні чи володінні їх дружин (чо ловіків, неповнолітніх дітей ) більше одного автомобіля, тр анспортного засобу (механізм у). При цьому не враховуються т ранспортні засоби, які згідн о із законодавством не є об' єктами оподаткування (крім т ракторів на гусеничному ходу ).
Відповідно до п. 13 Положення громадянин несе відповідаль ність за надані відомості пр о доходи, майно, що вплинули аб о могли вплинути на встановл ення права на призначення су бсидії та на визначення її ро зміру.
З огляду на викладене вбача ється, що ОСОБА_1 подав до в ідділу житлових субсидій нед остовірну інформацію про тра нспортні засоби.
Надані в судовому засіданн і заперечення, проте, що у відп овідача зникли документи на автомобіль та проте, що він ни м не експлуатується не берут ься судом до уваги, оскільки н им не надано доказів, що автом обіль вибув з його власності на момент отримання субсиді ї.
Внаслідок виявлених перев іркою фактів подання недосто вірних відомостей, відповіда чу направлялись повідомленн я №922 та №922а від 21.01.2010р. про припин ення надання житлової субсид ії та надання часткової комп енсації.
Як вбачається з матеріалів справи за період з квітня 2007р. по грудень 2009р. відповідачу бу ло надміру перераховано субс идію в розмірі 2819,42 грн. та частк ову компенсацію за користува ння комунальними послугами в розмірі 768,36 грн.
21.01.2010р. між відділом субсидій Деснянського управління пра ці та соціального захисту на селення м. Києвата ОСОБА_1 укладено угоди про погашенн я заборгованості із терміном дії 48 місяців, проте відповід ач умов угод не виконує, кошти не повертає.
29.10.2010р. на адресу ОСОБА_1 Уп равлінням праці та соціально го захисту населення Деснянс ької районної у м. Києві держа вної адміністрації скерован о претензію, яка залишена від повідачем без задоволення.
Згідно п. 20 Положення сума су бсидії, перерахованої (випла ченої) надміру внаслідок сві домого подання громадянином документів з недостовірними відомостями, повертається н им за вимогою органу, що призн ачив субсидію. У разі коли гро мадянин добровільно не повер нув надміру перераховану (ви плачену) суму субсидії, питан ня про її стягнення органи, що призначають субсидії, виріш ують у судовому порядку.
Відповідно до ст. 67 Констит уції України кожен зобов'яза ний сплачувати податки і збо ри в порядку і розмірах, встан овлених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.
Беручи до уваги те, що суму н езаконно отриманої субсидії та часткової компенсації дл я відшкодування витрат на оп лату житлово-комунальних пос луг у розмірі 3587,78 грн. відповід ач не сплатив, суд приходить д о висновку про обґрунтованіс ть позовних вимог та вважає ї х такими, що підлягають задов оленню у повному обсязі.
Оскільки спір вирішено на користь суб' єкта владних п овноважень, звільненого від сплати судового збору, а тако ж за відсутності витрат пози вача - суб'єкта владних повн оважень, пов'язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.
Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158-163 КАС України, адміністрати вний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з ОСОБА_1 (А ДРЕСА_1) на користь Управлін ня праці та соціального захи сту населення Деснянської ра йонної в м. Києві державної ад міністрації (02335, м. Київ, проспе кт Маяковського, 15, р/р 37111006001597 в УД К м. Києва МФО 820019, код ЗКПО 26064026) не законно отриманої субсидії д ля відшкодування витрат на о плату житлово-комунальних по слуг у сумі 2819,42 грн. та часткову компенсацію в сумі 768,36 грн.
Постанова набирає зако нної в порядку, встановленом у ст. 254 Кодексу адміністратив ного судочинства України.
Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст.186 К одексу адміністративного су дочинства України.
Суддя Д.О. Баранов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2011 |
Оприлюднено | 18.07.2011 |
Номер документу | 16639872 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Баранов Д.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні