Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а -4356/10/16/0170
16.05.11 м. Севастополь
Севастопольсь кий апеляційний адміністрат ивний суд у складі колегії су ддів:
головуючого судді Дуг аренко О.В.,
суддів Яковенко С .Ю. ,
Дадінської Т.В.
секретар судового засід ання Бєланова О.О.
без участі представників с торін:
розглянувши апеляційну ск аргу Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі АР Крим на постанову Окружно го адміністративного суду А втономної Республіки Крим (с уддя Александров О.Ю. ) від 05.11.10 у справі № 2а-4356/10/16/0170
за позовом Державної по даткової інспекції в м. Сімфе рополі АР Крим (вул. Мате Залк и 1/9,м. Сімферополь, Автономна Р еспубліка Крим,95053)
до Фірми "Ніколай" (вул. Жовтневої Революції, 7, кв. 18,см т. Миколаївка, Сімферопольсь кий район, Автономна Республ іка Крим,97546)
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного ад міністративного суду АР Крим від 05.11.10 позовні вимоги Держав ної податкової інспекції в м . Сімферополі АР Крим задовол ені частково.
Стягнуто з Фірми "Ніколай" з аборгованість: з податку на п рибуток приватних підприємс тв в Державний бюджет м. Сімфе рополь; зі збору на розвиток в иноградарства, садівництва і хмелярства в Державний бюдж ет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АР К рим у сумі 785,14 грн.; штрафні санк ції за порушення Закону Укра їни "Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ії у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг" у с умі 753,25 грн.; штрафні санкції за порушення Закону України "Пр о державне регулювання вироб ництва і обігу спирту етилов ого, коньячного і плодового, а лкогольних напоїв та тютюнов их виробів" в Державний бюдже т м. Сімферополя у сумі 2700,00 грн .; штрафні санкції за порушенн я Закону України "Про патенту вання деяких видів підприємн ицької діяльності" код плате жу 5221080919 у сумі 268,32 грн.
Не погодившись з зазначено ю постановою суду, позивач зв ернувся з апеляційною скарго ю, в якій просить скасувати по станову Окружного адміністр ативного суду АР Крим від 05.11.10 , та ухвалити нову постанову, я кою позов задовольнити у пов ному обсязі.
Апеляційна скарга мотивов ана неправильним, на думку за явника, застосуванням судом норм матеріального права.
Сторони у судове засідання не з`явились, про дату, час та м ісце слухання справи повідом лені належним чином.
Відповідно до частини 4 стат ті 196 Кодексу адміністративно го судочинства України непри буття у судове засідання сто рін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чин ом повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгля ду, не перешкоджає судовому р озгляду справи.
Колегія суддів, обговоривш и доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту ї х встановлення, дослідивши п равильність застосування су дом норм матеріального та пр оцесуального права, вважає, щ о апеляційна скарга не підля гає задоволенню з наступних підстав.
З матеріалів справи вбачає ться, що з 29.08.2008 по 29.08.2008 Державною податковою інспекцією в м. Сі мферополі АР Крим була прове дена невиїзна документальна перевірка своєчасності пода ння податкової звітності.
В ході перевірки виявлені п орушення позивачем п.п.4.1.4 п.4.1. с т. 4 Закону України “Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами”, а саме несвоєчасне надання декларацій з прибут ку підприємств за період з 11 м ісяця 2005 до першого півріччя 2008 включно (а.с.22-23).
29.08.2008 за результатами невиїзн ої документальної перевірки позивачем складений акт № 1315- 01/24876990, яким зафіксовано порушен ня.
На підставі акту №1315-01/24876990 пози вачем 29.08.2008 винесено податкове повідомлення - рішення № 0002061501/0 п ро застосування до відповіда ча штрафних (фінансових) санк цій у сумі 2210,00грн., яке отримано посадовою особою відповідач а 29.08.2008 (а.с.20).
Крім того, 29.08.2008 Державною под атковою інспекцією в м. Сімфе рополі АР Крим була проведен а невиїзна документальна пер евірка своєчасності сплати п одатку на прибуток до бюджет у.
В ході якої виявлені поруше ння відповідачем п.п.5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами”, а саме несвоєчасна с плата податку на прибуток пі дприємств за 6 місяців 2008 (грани чний термін сплати - 19.08.2008, факти чно сплачено -28.08.2009 (а.с.27).
29.08.2008 за результатами невиїзн ої документальної перевірки позивачем складений акт № 1316-01 /24876990.
На підставі акту №1316-01/24876990 пози вачем 29.08.2008 винесено податкове повідомлення - рішення № 0002051501/0 п ро застосування до відповіда ча штрафних (фінансових) санк цій у сумі 31,02грн., яке отримано посадовою особою відповідач а 29.08.2008 (а.с.25).
Самостійно відповідачем ш трафні (фінансові) санкції сп лачено у сумі 2054,57грн. Таким чин ом, заборгованість по фінанс овим (штрафним санкціям) за не своєчасне надання податково ї звітності з податку на приб уток підприємства складає 186,4 5грн.
Самостійно відповідачем до ДПІ в м. Сімферополь АР Кри м надані декларації з податк у на прибуток підприємства, я кими визначено до сплати за: 1- й квартал 2008р.- 85,00грн., 3-й квартал 2008р. - 229,00грн., за 2008 рік-148,00грн., за 1-й к вартал 2009р. - 470,00грн., за перше пів річчя 2009р. - 580,00грн., за 3-й квартал - 763,00грн., за 2009р. -503,00грн., а всього у с умі 2778,00грн. (а.с.28-40).
Згідно з п.п. 1.2. ст. 1 Закону Ук раїни “Про порядок погашенн я зобов' язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами” податкове зобов'язання - зобо в'язання платника податків с платити до бюджетів або держ авних цільових фондів відпов ідну суму коштів у порядку т а у строки, визначені цим Зак оном або іншими законами Укр аїни.
Пунктом 1.3 статті 1 вказаного закону встановлено, що подат ковим боргом (недоїмкою) є под аткове зобов' язання (з урах уванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узг оджене платником податків аб о узгоджене в адміністративн ому чи судовому порядку, але н е сплачене у встановлений ст рок, а також пеня, нарахована н а суму такого податкового зо бов' язання.
Порядок подання податкови х декларацій та визначення с уми податкових зобов' язань визначений у ст. 4 вказаного з акону, п.п. 4.1.4 п. 4.1. якої визначає, що податкові декларації под аються за базовий податковий період що дорівнює календар ному місяцю - протягом 20 кале ндарних днів, наступних за ос таннім календарним днем звіт ного (податкового) місяця. У п. п.4.1.5. п. 4.1. ст. 4 Закону визначено, щ о якщо останній день строку п одання податкової деклараці ї припадає на вихідний або св ятковий день, то останнім дне м строку вважається наступни й за вихідним або святковим о пераційний (банківський) ден ь.
У п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України “ Про порядок погашення зобов ' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами”визнач ено, що платник податків зобо в'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язан ня, зазначену у поданій ним податковій декларації, прот ягом десяти календарних дн ів, наступних за останнім днем відповідного граничн ого строку, передбаченого п ідпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання п одаткової декларації.
У разі коли відповідно до за кону контролюючий орган сам остійно визначає податкове з обов'язання платника податкі в за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового з аконодавства, платник податк ів зобов'язаний сплатити нар аховану суму податкового зоб ов'язання у строки, визначені у законі з відповідного пода тку, а за їх відсутності - про тягом тридцяти календарних д нів від дня отримання податк ового повідомлення про таке нарахування.
У разі визначення податков ого зобов'язання контролююч им органом за підставами, за значеними у підпунктах “а”- “ в”підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статт і 4 Закон України “Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами”, платник податків зо бов'язаний погасити нарахова ну суму податкового зобов'яз ання протягом десяти календа рних днів від дня отримання п одаткового повідомлення, крі м випадків коли протягом та кого строку такий платник податків розпочинає процеду ру апеляційного узгодження.
Пунктом 5.1. ст. 5 Закону Україн и “Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами”, вста новлено, що Податкове зобов 'язання, самостійно визначен е платником податків у подат ковій декларації, вважаєтьс я узгодженим з дня подання т акої податкової декларації.
Відповідно до п.п. 5.2.1. п. 5.2. ст. 5 в казаного Закону, податкове з обов'язання платника податк ів, нараховане контролюючим органом відповідно до пун ктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закон у, вважається узгодженим у де нь отримання платником подат ків податкового повідомлен ня, за винятком випадків, виз начених підпунктом 5.2.2 цього п ункту.
Відповідно до п.п. 17.1.7 п.17.1 ст. 1 7 Закону України “Про порядок погашення зобов' язань пла тників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами”, у разі коли платник податків не сплачує узгодже ну суму податкового зобов'яз ання протягом граничних стро ків, визначених цим Законом, т акий платник податку зобов'я заний сплатити штраф, зокрем а, при затримці до 30 календарн их днів, наступних за останні м днем граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов'язання, - у розмірі д есяти відсотків погашеної су ми податкового боргу.
Положеннями ст. 16 Закону Ук раїни “Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами” в становлений початок строкі в нарахування пені, зокрема, п .п. 16.1.1. визначено, що після закін чення встановлених строків п огашення узгодженого податк ового зобов'язання на суму по даткового боргу нараховуєть ся пеня. Згідно п.п.16.1.2. нарахува ння пені розпочинається: а) пр и самостійному нарахуванні с уми податкового зобов'язання платником податків - від перш ого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового з обов'язання, визначеного цим Законом; б) при нарахуванні су ми податкового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступ ного за останнім днем гранич ного строку сплати податково го зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні згідно з нормами цього Закон у.
Відповідно до п.п.16.4.1.ст.16 Зако ну №2181 пеня нараховується на с уму податкового боргу (включ аючи суму штрафних санкцій з а їх наявності) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виник нення такого податкового бор гу або на день його (частини) п огашення, залежно від того, як а з величин таких ставок є біл ьшою, за кожний календарний д ень прострочення у його спла ті.
Положеннями п.п.16.4.2. ст.16 Закон у №2181 визначено, що зазначений розмір пені діє щодо всіх вид ів податків і зборів (обов'язк ових платежів), крім пені щодо порушення строків розрахунк ів у сфері зовнішньоекономіч ної діяльності, що встановлю ється окремим законодавство м.
На суму заборгованості зі с плати податкового боргу з по датку на прибуток підприємст ва відповідачу нарахована п еня у сумі 139,56грн.
Згідно пункту 16.5.2 пункту 16.5 с татті 16 Закону України “Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами”слід вважати сп лаченими у день реєстрації б анківською установою платіж ного документа із зазначеним у ньому призначенням платеж у на сплату відповідних пода ткових зобов' язань або пода ткового боргу, визначених пл атником податків.
Отже, у разі недотримання пл атником податків порядку пог ашення податкового боргу та виконання податкових зобов' язань, передбаченого пунктом 7.7. статті 7 Закону, податковий орган не наділений правом чи обов' язком змінювати призн ачення платежу, визначене пл атником податків.
Таким чином, відповідач ма є право самостійно визначати цільове призначення своїх г рошових коштів, а також самос тійно визначати призначення платежів.
Судова колегія погоджуєть ся з висновками суду першої і нстанції, стосовно стягненн я з відповідача заборгованос ті з податку на прибуток підп риємств підлягає частковому задоволенню у сумі 2549,01грн. (3104,01-85 ,00-470,00).
Самостійно відповідачем д о ДПІ в м. Сімферополь АР Крим надані звіти про суму нарахо ваного збору на розвиток вин оградарства, садівництва і х мелярства за: квітень 2009р. - 95,00гр н., травень 2009р. - 137,00грн., червень 20 09р.-83,00грн., липень 2009р. 87,00грн., серпе нь 2009р.- 95,00грн., вересень 2009р.-106,00грн ., жовтень 2009р. 162,00грн., листопад 2009 р. -147,00грн., грудень 2009р. 153,00грн.
Станом на час звернення поз ивача до суду, за даними позив ача заборгованість відпові дача зі сплати збору на розви ток виноградарства, садівни цтва і хмелярства за період з квітня 2009р. до грудня 2009р. склад ала 1207,33грн.
Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни “Про збір на розвиток в иноградарства, садівництва і хмелярства” платниками збо ру на розвиток виноградарств а, садівництва і хмелярства є суб'єкти підприємницької ді яльності незалежно від форм власності та підпорядкуванн я, які реалізують у оптово-роз дрібній торговельній мережі алкогольні напої та пиво.
Згідно ст. 3 Закону України “ Про збір на розвиток виногра дарства, садівництва і хмеля рства” ставка збору становит ь один відсоток від об'єкта оп одаткування, визначеного ста ттею 2 цього Закону.
Згідно зі ст. 4 Закону Україн и “Про збір на розвиток виног радарства, садівництва і хме лярства” збір на розвиток в иноградарства, садівництва і хмелярства платники, які виз начені у статті 1 цього Закону , сплачують на спеціальний ра хунок Державного казначейст ва України щомісяця у строки , визначені законом для місяч ного звітного періоду.
Судом першої інстанції вст ановлено, що заборгованість відповідача зі збору на розв иток виноградарства, садівн ицтва і хмелярства складає 785, 14грн. (587,00+198,14), а відтак, позовні ви моги про стягнення заборгова ності зі збору на розвиток ви ноградарства, садівництва і хмелярства підлягають частк овому задоволенню у сумі 785,14гр н.
За результатами перевірки посадовими особами позивача господарської одиниці - мага зину, який належить відповід ачу, складений акт № 001493 від 18.04.2009р ., яким зафіксовано порушення п.п.1,2,9,11,13 ст.3 Закону України “Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій в сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг”, а саме: проведення розрахункової о перації на суму покупки 24,80грн . без застосування реєстрато ра розрахункових операцій, н е видача розрахункового доку менту встановленої форми на повну суму проведеної операц ії; проведення розрахунково ї операції через реєстратор розрахункових операцій без використанням режиму попере днього програмування наймен ування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості, невідпо відність сум готівкових кошт ів на місці проведення розра хунків сумі коштів, які зазна чені в денному звіті реєстра тора розрахункових операцій у розмірі 23,85грн., не роздрукув ання на реєстраторі розраху нкових операцій фіскального звітного чеку, не Z №00016, здійсн ення операцій, без одержання відповідних торгових патент ів протягом 13 днів.
На підставі акту перевірки № 001493 від 18.04.2009р. позивачем винес ено рішення № 0008382303 від 06.05.2009р . про застосування до відпові дача штрафних (фінансових са нкцій) у сумі 268,32грн. та рішення № 0008372303 від 06.05.2009р. про застосу вання до відповідача штрафни х (фінансових санкцій) у сумі 6 68,25грн.
У зв'язку з неможливістю вру чення відповідачу, зазначен і рішення розміщені на дошці оголошень 13.05.2009р., про що складе ний акт № 2011/23-3 від 13.05.2009р.
За результатами перевірки посадовими особами позивача господарської одиниці - мага зину, який належить відповід ачу, складений акт № 002929 від 23.12.2009р ., яким зафіксовано порушення відповідачем п.11 ст. 3 Закону Ук раїни “Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій в сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг” , а саме, проведення розрахунк ової операції через реєстрат ор розрахункових операцій б ез використанням режиму попе реднього програмування найм енування, цін товарів (послуг ) та обліку їх кількості; поруш ення абз.4 ст. 11 Закону України " Про державне регулювання вир обництва і обігу спирту етил ового, коньячного і плодовог о, алкогольних напоїв та тютю нових виробів", а саме, продаж тетрапаку вина "Таврида порт вейн" без марки акцизного збо ру та порушення Постанови КМ У N 957, 30.10.2008 "Про встановлення розм іру мінімальних оптово-відпу скних і роздрібних цін на окр емі види алкогольних напоїв вітчизняного виробництва", а саме, продаж горілки за ціною 22,10грн., тоді як мінімальна вст ановлена ціна - 25,144гр.
На підставі акту № 002929 від 23.12.2009 р. позивачем прийнято рішенн я № 0000042303 від 13.01.2010р., яким до ві дповідача застосовані (штра фні) фінансові санкції у сумі 85,00грн. та рішення № 0000052303 від 13.01.2010р. яким до відповідача зас тосовані (штрафні) фінансові санкції у сумі 2700,00грн.
Зазначені рішення отриман і посадовою особою відповіда ча 13.01.2010р. (а.с.63-64).
Згідно з пунктом 11 статті 11 З акону України “Про державну податкову службу в Україні” органи державної податково ї служби мають право застосо вувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, с тягувати до бюджетів та держ авних цільових фондів суми н едоїмки, пені у випадках, поря дку і розмірах, встановлених законами України.
Правові засади застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг визначені Законом Ук раїни “Про застосування реєс траторів розрахункових опер ації у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг” .
Стаття 1 Закону України “Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій в сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг” передбача є, що реєстратори розрахунко вих операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктам и підприємницької діяльност і або юридичними особами (їх ф іліями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділам и) (далі - суб'єкти підприємниц ької діяльності), які здійсню ють операції з розрахунків в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг.
Згідно з пунктом 1 статті 17 За кону України “Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій в сфері торгівлі , громадського харчування та послуг” за порушення вимог ц ього Закону до суб'єктів підп риємницької діяльності, які здійснюють розрахункові опе рації за товари (послуги), за р ішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фіна нсові санкції у таких розмір ах: у п'ятикратному розмірі ва ртості проданих товарів (над аних послуг), на які виявлено н евідповідність, - у разі прове дення розрахункових операці й на неповну суму вартості пр оданих товарів (наданих - посл уг), у разі не проведення розра хункових операцій через реєс тратори розрахункових опера цій, у разі не роздрукування в ідповідного розрахункового документа, що підтверджує ви конання розрахункової опера ції, або проведення її без вик ористання розрахункової кни жки, у розмірі двадцяти неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян - у разі невикона ння щоденного друку фіскальн ого звітного чеку або його не зберігання в книзі обліку ро зрахункових операцій, у розм ірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі проведення розрахунк ових операцій через реєстрат ори розрахункових операцій б ез використання режиму попер еднього програмування найме нування, цін товарів (послуг) т а обліку їх кількості.
Згідно статті 22 Закону Укра їни “Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій в сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг”, у разі невідповідності суми г отівкових коштів на місці пр оведення розрахунків сумі ко штів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використан ня розрахункової книжки - заг альній сумі продажу за розра хунковими квитанціями, видан ими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької д іяльності застосовується фі нансова санкція у п'ятикратн ому розмірі суми, на яку виявл ено невідповідність.
Згідно статті 25 Закону Укра їни “Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій в сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг”, с уми фінансових санкцій, які в изначені статтями 17 - 24 цього За кону, підлягають перерахуван ню суб'єктами підприємницько ї діяльності до Державного б юджету України в десятиденни й термін з дня прийняття орга нами державної податкової сл ужби України рішення про зас тосування таких фінансових с анкцій.
Судова колегія погоджуєть ся з висновками суду першої і нстанції, стосовно правомірн істі застосування до відпові дача штрафних (фінансових) са нкцій рішеннями № 000837230 від 06.05.2009р . у сумі 668,25грн., № 0000042303 від 13.01.2010 р. у сумі 85,00грн.
Законом України “Про патен тування деяких видів підприє мницької діяльності” встано влено, що зазначений Закон ви значає порядок патентування торговельної діяльності за готівкові кошти, що провадит ься суб'єктами підприємницьк ої діяльності.
Відповідно до частини 1 стат ті 2 Закону торговий патент - ц е державне свідоцтво, яке зас відчує право суб'єкта підпри ємницької діяльності чи його структурного (відокремленог о) підрозділу займатися зазн аченими у цьому Законі видам и підприємницької діяльност і. Об'єктом правового регулюв ання згідно з цим Законом є то рговельна діяльність за готі вкові кошти (ч.1 ст.1 Закону); тор говий патент придбавається с уб'єктами підприємницької ді яльності, предметом діяльнос ті яких є види, зазначені у час тині першій статті 1 цього Зак ону (ч.2 ст.2 Закону).
За здійснення операцій, пер едбачених цим Законом, без од ержання відповідних торгови х патентів суб'єкти підприєм ницької діяльності, що здійс нюють торговельну діяльніст ь, сплачують штраф у подвійно му розмірі вартості торговог о патенту за повний термін ді яльності із зазначеним поруш енням (п.1 ст.8 Закону про патент и).
Постановою КМУ N 957, 30.10.2008 устано влений розмір мінімальних оп тово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольн их напоїв вітчизняного вироб ництва згідно з додатком.
Відповідно до Указу Презид ента України “Про посилення державного контролю за вироб ництвом та обігом спирту, алк огольних напоїв і тютюнових виробів” № 510/2001 від 11.07.2001 року заб езпечення реалізації держав ної політики у сфері контрол ю за виробництвом та обігом с пирту, алкогольних напоїв і т ютюнових виробів, здійснення міжгалузевої координації у цій сфері покладено на Держа вну податкову адміністрацію України.
Відповідно до положень ст. 17 Закону України "Про державн е регулювання виробництва і обігу спирту етилового, конь ячного і плодового, алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів" за порушення норм цього Закону щодо виробництва і то ргівлі спиртом етиловим, кон ьячним і плодовим, спиртом ет иловим ректифікованим виног радним, спиртом етиловим рек тифікованим плодовим, спирто м-сирцем виноградним, спирто м-сирцем плодовим, алкогольн ими напоями та тютюновими ви робами посадові особи і гром адяни притягаються до відпов ідальності згідно з чинним з аконодавством.
До суб'єктів господарюванн я застосовуються фінансові с анкції у вигляді штрафів у ра зі: оптової або роздрібної то ргівлі коньяком, алкогольним и напоями, горілкою, лікеро-го рілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встанов лені мінімальні оптово-відпу скні або роздрібні ціни на та кі напої - 100 відсотків вартост і отриманої партії товару, ро зрахованої виходячи з мініма льних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10 00 гривень; зберігання, транспо ртування, реалізації фальсиф ікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів, алкого льних напоїв та тютюнових ви робів без марок акцизного зб ору встановленого зразка або з підробленими марками акци зного збору - 100 відсотків варт ості товару, але не менше 1700 гри вень.
Пунктом 6 Порядку застосува ння фінансових санкцій, пере дбачених статтею 17 Закону Укр аїни "Про державне регулюван ня виробництва і обігу спирт у етилового, коньячного і пло дового, алкогольних напоїв т а тютюнових виробів", затверд женого Постановою Кабінету М іністрів України №790 від 02.06.2003 ро ку, передбачено, що рішення пр о застосування фінансових са нкцій, передбачених пунктом 2 цього Порядку, приймаються к ерівником, а у разі його відсу тності - заступником керівни ка органу, який видав ліцензі ю на право виробництва і торг івлі спиртом етиловим, конья чним і плодовим, спиртом етил овим ректифікованим виногра дним, спиртом етиловим ректи фікованим плодовим, спиртом- сирцем виноградним, спиртом- сирцем плодовим, алкогольним и напоями і тютюновими вироб ами (Департамент контролю за виробництвом та обігом спир ту, алкогольних напоїв і тютю нових виробів Державної пода ткової адміністрації, його р егіональні управління та їх територіальні підрозділи, Мі некономіки), чи керівником (йо го заступником) органів МВС, М ОЗ, Державної податкової адм іністрації, Держкомстату, Де ржспоживстандарту у межах їх компетенції, визначеної зак онодавством.
Судова колегія погоджуєть ся з висновками суду першої і нстанції, стосовно правомірн ості застосування до відпов ідача фінансових санкцій у с умі 2700,00грн.
Відповідно до частини 1 стат ті 159 Кодексу адміністративно го судочинства України, судо ве рішення повинно бути зако нним і обґрунтованим. Частин ою 2 даної статті встановлен о, що законним є рішення, ухвал ене судом відповідно до норм матеріального права при дот риманні норм процесуального права. При вказаних обставин ах Севастопольський апеляці йний адміністративний суд ді йшов до висновку про повне з'я сування судом першої інстанц ії обставин, що мають значенн я для справи, і їх достовірнос ті, які суд першої інстанції в изнав встановленими. Висновк и, викладені в рішенні суду пе ршої інстанції, відповідають обставинам справи. Порушенн я або неправильне застосува ння норм матеріального чи пр оцесуального права не встано влені.
Керуючись статтями 195, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Держ авної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим - зали шити без задоволення.
Постанову Окружного адмін істративного суду Автономн ої Республіки Крим від 05.11.10 у сп раві № 2а-4356/10/16/0170 - залишити без зм ін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п' ятою ст атті 254 Кодексу адміністратив ного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.
Повний текст судового р ішення виготовлений 23 травня 2011 р.
Головуючий суддя підпис О.В.Дугаренко
Судді підпис С.Ю. Яковенко
підпис Т .В. Дадінська
З оригіналом згідно
Головуючий суддя О.В.Д угаренко
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2011 |
Оприлюднено | 18.07.2011 |
Номер документу | 16643985 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Александров О.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні