Постанова
від 17.04.2008 по справі 20/1806-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

20/1806-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"17" квітня 2008 р.                                                                                Справа № 20/1806-А

за позовом прокурора Чемеровецького району, смт. Чемерівці в інтересах держави в особі Чемеровецького районного центру зайнятості - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, смт. Чемерівці   

до сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Нива", с. Гуків Чемеровецького району   

про стягнення 23332,78 грн.                               Суддя     

                                                                                 Секретар судового засідання Микитюк О. А.   

Представники сторін:

позивача - Костюк О. О. за довіреністю № 20-04/382 від 16.04.2008 р.,

відповідача - не з'явився,

за участю прокурора відділу прокуратури області Ільчука Ю. Ф.

Суть спору:

Прокурор звернувся до суду з адміністративним позовом про стягнення з відповідача -  сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Нива", с. Гуків Чемеровецького району, на користь позивача - Чемеровецького районного центру зайнятості, смт. Чемерівці, 23332,78 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Ухвалою суду від 26.03.2008 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 20/1806-А, судовий розгляд справи призначено на 17.04.2008 р., явку повноважних представників сторін визнано обов'язковою.

Прибулий у судове засідання 17.04.2008 р. повноважний представник позивача позовні вимоги підтримав. Відповідач, незважаючи на належне повідомлення про дату, час та місце судового засідання, повноважного представника не направив, вимог ухвали суду від 26.03.2008 р. не виконав - письмового заперечення проти позову не надав.

Розглядом наданих матеріалів  справи  встановлено:

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Нива", с. Гуків Чемеровецького району, код 03786998 зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа (довідка Хмельницького обласного управління статистики № 389) та, як роботодавець, взяте на облік як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у Чемеровецькому районному центрі зайнятості, смт. Чемерівці.

Проведеною прокуратурою Чемеровецького району Хмельницької області, смт. Чемерівці перевіркою в порядку нагляду за додержанням і застосуванням законів встановлено, що у відповідності до поданої відповідачем до районного центру зайнятості розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 2007 р. заборгованість останнього по сплаті страхових внесків станом на 01.01.2008 р. склала 32864,00 грн. (25238,59 грн. + 7626,11 грн.), при цьому, 10743,46 грн. з них підлягає стягненню відповідно до рішення господарського суду Хмельницької області № 15/864 від 19.04.2004 р. Враховуючи викладене, згідно проведеного позивачем розрахунку прострочена заборгованість (недоїмка) відповідача склала 23332,78 грн. Оскільки вказану заборгованість відповідачем у добровільному порядку сплачено не було, прокурор звернувся до суду з позовною заявою про стягнення страхових внесків на користь позивача.

Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом приймається до уваги  наступне.

Відповідно до ст. ст. 16, 35 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” від 02.03.2000 р. № 1533-III (із змінами і доповненнями) надалі –Закону, відповідач як роботодавець є платником страхових внесків по державному соціальному страхуванню на випадок безробіття і зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати страхові внески.

З аналізу положень ст. 12 Закону та п.п. 7.1-7.3 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 16.01.2001 р., № 30/5221) вбачається, що центри зайнятості здійснюють контроль за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою перерахування та надходження страхових внесків, інших платежів до Фонду, а також за цільовим і правильним витрачанням його коштів.  

Згідно п. 1 ст. 38 Закону та ч. 2 п. 9.1 Інструкції у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками, у тому числі через ухилення від реєстрації як платника страхових внесків, або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.

Згідно п. 3 ст. 17 Закону роботодавці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці, а згідно п. 2 ст. 35 цього Закону, роботодавець, як страхувальник, зобов'язаний своєчасно та повністю сплачувати в установленому порядку страхові внески, розмір яких передбачений Законом України “Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування”.       

Відповідно ст. 12 Закону виконавча дирекція Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Виконавча дирекція Фонду та її poбoчi органи ведуть реєстр платників страхових внесків, проводять збір страхових внесків, контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхування на випадок безробіття, представляють інтереси Фонду в судових та інших органах. Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються, зокрема на міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.

Як встановлено абз. 11 ч. 2 ст. 19 Закону України “Про зайнятість населення”, державна служба зайнятості має право стягувати з підприємств, установ i організацій, незалежно від форм власності, суми прихованих або занижених обов'язкових зборів та недоїмок до державного фонду сприяння зайнятості населення.

Судом враховано, що доказів сплати відповідачем суми боргу суду не надано, розмір страхових внесків відповідачем самостійно визначено у поданій до районного центру зайнятості розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 2007 р.

За таких обставин, позовні вимоги обґрунтовані матеріалами справи, відповідають чинному законодавству та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст.6, 14, 71, 86, 94, 104, 105, 158-163, 167, 254-259, п.п. 6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов прокурора Чемеровецького району, смт. Чемерівці в інтересах держави в особі Чемеровецького районного центру зайнятості - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, смт. Чемерівці до сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Нива", с. Гуків Чемеровецького району про стягнення 23332,78 грн. задоволити.

Стягнути з сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Нива" (с. Гуків Чемеровецького району, код 03786998) на користь Чемеровецького районного центру зайнятості (смт. Чемерівці, вул. Кооперативна, 6, код 21316799 грн.) 23332,78 грн. (двадцять три тисячі триста тридцять дві гривні 78 копійок) заборгованості.

Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України  набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи

Суддя                                                                      

Віддрук. 5 прим.:

1 –до справи,

2 –позивачу,

3 –відповідачу,

            4,5 –прокуратурі.

             

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення17.04.2008
Оприлюднено04.06.2008
Номер документу1675258
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/1806-а

Постанова від 17.04.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні