Постанова
від 13.05.2008 по справі 32/98-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

32/98-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

13.05.08                                                                                           Справа№ 32/98-А

Суддя   Сухович Ю.О. , при секретарі судових засідань Палюх Г.І. розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом  Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду, м.Львів

до відповідача Відділу освіти Жовківської районної державної адміністрації, м. Жовква Львівської області

про  стягнення 30 168,53 грн.

За участю представників сторін:

від позивача: Думич Н.Я. –головний спеціаліст юридичного відділу (довіреність від 08.04.2008р. № 06-16-448)

від відповідача: Паберівський М.Й. –юрисконсульт (довіреність б/н від 26.12.2006р.)

   Представникам сторін роз”яснено права і обов”язки передбачені ст.ст.49,51 КАС України. Згідно клопотання сторін технічна фіксація судового процесу не здійснювалась.

Суть спору:          Господарським судом Львівської області розглядається позовна заява  Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду, м.Львів подана до Відділу освіти Жовківської районної державної адміністрації, м.Жовква Львівської області про стягнення донарахованих страхових внесків в сумі 30 168,53 грн.

           Ухвалою господарського суду від 26.03.2008р. було відкрито провадження в адміністративній справі та призначено розгляду на 08.04.2008р. В судовому  засіданні 08.04.2008р. було оголошено  перерву до 06.05.2008р. В судовому засіданні 06.05.2008р. оголошено перерву до 13.05.2008р.

           В судовому засіданні 13.05.2008р. оголошено вступну та резолютивну частини постанови, повний текст постанови виготовлено та підписано 16.05.2008р.

           Представник позивача  позовні вимоги підтримав, посилаючись на те, що Відділ освіти Жовківської районної державної адміністрації, як платник страхових внесків на загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, зобов»язаний сплачувати до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності страхові внески у порядку, визначеному ст.21.22,23 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням»від 18.01.2001р. № 2240-ІІІ.

Відділ освіти Жовківської районної державної адміністрації в порушення ст.ст.21, 27 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням», а також ст.1 Закону України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов»язкового державного соціального страхування»від 11.01.2001р. № 2213, у  жовтні, листопаді, грудні 2005р. та квітні 2006р. не нараховував та не утримував страхові внески до Фонду із сум оплати праці, які пов»язані з погашенням заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту»від 23.05.1991р. № 1060 на суму 30 168,53 грн. Цей факт було встановлено при перевірці відповідача позивачем, та відображено в акті від 26.11.2007р. № 964.

На підставі ст.30 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням»рішенням від 14.12.2007р. № 1606 у відповідача не прийнято до заліку витрат на суму 970,65 грн., накладено штраф за порушення порядку використання страхових несків в сумі 485,33 грн. та донараховано страхових внесків в сумі 30 168,53 грн.

Представник позивача зазначив, що ненадходження до Фонду внесків на соціальне страхування, які повинні сплачуватись відповідачем, завдає шкоди матеріальним інтересам держави, та перешкоджає здійсненню Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності своїх функцій перед застрахованими особами.

Представник відповідача проти позову заперечив, просив  відмовити в задоволенні позовних вимог, посилаючись на те, що Міністерством фінансів України, щодо реалізації положень Закону України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту»педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів було повідомлено, що вказаний закон встановлює та регулює правовідносини, що склались у зв»язку з нефінансуванням з бюджету виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту». Відповідно до ст.1 цого закону кредиторською заборгованістю державного бюджету визнано виплати, встановлені абзацом 8 (щодо виплат педагогічним і науково-педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення у розмірі місячного посадового окладу (ставки заробітної плати) при наданні щорічної відпустки) ч.1 ст.57 Закону України «Про освіту»у повному обсязі, що не були нараховані або не були виплачені. Відповідач посилається на те, що вказаний закон не містить норм щодо проведення нарахувань на кредиторську заборгованість державного бюджету страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонду загальнообов»язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Представник відповідача при наведенні своїх заперечень посилається на роз»яснення розроблені і визначені в спільному листі Міністерства освіти і науки, Міністерства фінансів, погоджені Міністерством праці та соціальної політики та Державним казначейством від 01.12.2005р. № 1/9-685 , на Постанову Кабінету Міністрів України «Про деякі питання, пов»язані із сплатою страхових внесків на загальнообов»язкове державне соціальне страхування»від 25.05.2006р. №745 та Закон України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту»педагогічним, науково- педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів».

Крім того, відповідач зазначає, що відповідно до Закону України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту», педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів»виплати на реалізацію його положень плануються та здійснюються за кодом економічної класифікації 1343 «Інші поточні трансфери населенню», а не за КЕКВ 1111 «Заробітна плата».

Відповідач посилається також на те, що на його запит від 03.04.2008р. № 311 фінансове управління у Жовківському районі 07.04.2008р. надало відповідь у якій зазначено, що страхові внесків на загальнообов»язкове соціальне страхування до Фонду з тимчасової втрати працездатності, відповідно до Закону України «Про реструтуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту»педагогічним, науково- педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів»не  сплачуються.

        Виходячи з вищенаведеного представник відповідача просив відмовити у задоволенні позову, як такого що є безпідставним.

       Дослідивши  матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін,  господарський суд Львівської області   встановив:

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, провадить збір і акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг, види яких передбачені статтею 34 Закону України від 18.01.2001р. № 2240-ІІІ) та забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів.

Відповідно до ст. 22 Закону України  «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням»платниками страхових внесків на загальнообов”язкове державне соціальне страхування у зв”язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням є страхувальники - юридичні та фізичні особи, які взяті на облік в робочих органах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

    Відповідно до Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням»страхувальники зобов'язані вести облік коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, і своєчасно надавати органам Фонду встановлену звітність щодо цих коштів, а також дані про чисельність найманих працівників та розмір їх заробітної плати. Форми звітності по коштах Фонду, порядок їх складання та терміни подання встановлюються правлінням Фонду.

За умовами ч.1ст.23 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням» страхувальники сплачують до Фонду різницю між нарахованими страховими внесками та витратами, пов”язаними з наданням матеріального забезпечення та соціальних послуг застрахованим особам відповідно до цього Закону. Перерахування цих сум шляхом безготівкових розрахунків здійснюється страхувальниками –роботодавцями один раз на місяць –у день, встановлений для одержання в установах банку коштів на оплату праці за відповідний період.

Відповідно до ст.30 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням», у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальником або неповної їх сплати страхувальник сплачує суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків, штраф, пеню. Право на застосування фінансових санкцій, передбачених цією статтею мають керівники виконавчої дирекції Фонду та його відділень, їх заступники.

Відділ освіти Жовківської районної державної адміністрації є платником страхових внесків до Фонду, зареєстроване як страхувальник у Жовківській районній виконавчій дирекції Львівського обласного відділення Фонду  соціального страхування з тимчасової втрати працездатності  27.11.2001р.  

Виконавчою дирекцією Львівського обласного відділення Фонду було проведено перевірку Відділу освіти Жовківської районної державної адміністрації з питань правльності нарахування, сплати, використання та обліку коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати прцездатності, за результатами якою 26.11.2007р. було складено акт № 964  про порушення п.20 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку виплат за загальнообов»язковим державним соціальним страхування», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001р.     № 1266,   ст.21,ст.27,ст.35-37 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням», ст.1, ст.2 Закону України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов»язкового державного соціального страхування»від 11.01.2001р., п.6 Постанови правління Фонду «Про виділення коштів Фонду та порядок забезпечення новорічними подарунками дітей застрахованих осіб у 2006р.»від 08.11.2006р.

 Актом перевірки від 26.11.2007р. № 964 було встановлено, що відповідач в порушення ст.ст.21,27 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням», а також ст.1 Закону України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов»язкового державного соціального страхування» в жовтні, листопаді, грудні 2005р. та квітні 2006р. не нараховував та не утримував страхові внески до Фонду із сум оплати праці, які пов»язані з погашенням заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту»від 23.05.1991р. № 1060 на суму 30 168,53 грн.

За наслідками перевірки, на підставі акту від 26.11.2007р. № 964 директором Львівського обласного відділення  виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працезданості 14.12.2007р. було прийнято рішення №1606 згідно якого донараховано страхові внески на суму 30 168,53 грн.; не прийнято до заліку витрат на суму 970,65 грн. та накладено штраф за порушення порядку використання страхових коштів на суму 485,33 грн.,  зобов»язано відповідача сплатити вищевказані суми та відобразити донараховану суму страхових внесків 30 168,53 грн. у звіті про нараховані страхові внески, перерахування та витрати, пов»язані із загальнообов»язковим державним соціальним страхуванням у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності (Ф4-ФСС ТВП).     Рішення отримане відповідачем 20.12.2007р., підтвердженням чого є долучена до матеріалів справи копія поштового повідомлення № 1235039, не оскаржувалось, тому суми штрафних санкцій вважаються узгодженими. Однак, як вбачається із звіту відповідача по формі Ф-4 ФССзТВП за 2007р. сума донарахованих страхових внесків в розмірі 30 168,53 грн. у ньому не відображена.

При прийнятті постанови суд виходить з наступного:

Статтею 57 Закону України «Про освіту»встановлені гарантії педагогічним, науково-педагогічним працівникам та іншим категоріям працівників навчальних закладів щодо виплати цим працівникам надбавок за вислугу років та допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки.

Згідно ст.2 Закону України «Про оплату праці»від 24.03.1995р. №108, передбачена структура заробітної плати, яка  складається з основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних і компенсаційних виплат.

Додаткова заробітна плата - це винагорода за працю понад встановлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантії і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов'язані з виконанням виробничих завдань і функцій.

Оскільки законодавець визначив надбавки за вислугу років і допомогу на оздоровлення при наданні щорічної відпустки як гарантії держави, передбачивши їх в Законі України «Про освіту», то, відповідно до ч. 2 ст 2 цього Закону, дані надбавки і допомога є додатковою заробітною платою і входять в структуру заробітної плати. Таким чином, надбавки за вислугу років і допомога на оздоровлення при наданні щорічної відпустки педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів за своєю природою є заробітною платою і, незалежно від того, в який період і з якою затримкою вони нараховуються і сплачуються, дані надбавки і допомога залишаються заробітною платою і включаються до фонду оплати праці.

Заробітна плата педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів виплачується з Державного бюджету. Будь-яка затримка у виплаті заробітної плати (як основної, так і додаткової) викладачам, є заборгованістю Державного бюджету.

Виплата надбавок і допомоги, передбачених Законом України «Про освіту» педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів була призупинена протягом 1997-2002 рр. законами про Державний бюджет на відповідні роки, у зв'язку з чим виникла заборгованість по даним виплатам. А оскільки згідно із Законом України «Про освіту»дані виплати є гарантією (зобов'язанням) держави і здійснюється за рахунок Державного бюджету, то вони автоматично стали державним боргом, що знайшло своє відображення в постанові Верховної Ради України від 21.06.2001р. № 2551 «Про стан, напрями реформування і фінансування освіти в Україні».

Згідно Бюджетного кодексу України від 21.06.2001р., державний борг –це загальна сума заборгованості держави, яка складається з усіх випущених і непогашених боргових зобов»язань держави, включаючи боргові зобов»язання держави, що вступають в дію в результаті виданих гарантій за кредитами, або зобов»язань, що виникають на підставі законодавства або договору.

Із зазначеного слідує, що мова не йде  про зміну статусу сум зобов'язань, які були гарантовані державою та виникли на підставі діючого законодавства, але з якої-небудь причини не були виплачені, ставши державним боргом, тобто надбавки і допомога, передбачені Законом України «Про освіту»педагогічним, науково-педагогічним та іншим працівникам навчальних закладів, не змінили свого статусу як додаткової заробітної плати, через невиплату їх у 1997-2002 рр., і продовжують входити до фонду оплати праці.

Крім того, ст. 5 Закону України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст.57 Закону України «Про освіту»педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів»передбачено, що кредиторська заборгованість сплачується працівникам разом з виплатою поточної заробітної плати. Тобто, законодавець ототожнює кредиторську заборгованість із заробітною платою, конкретизуючи їхнє положення за часом - виплата поточної зарплати і виплата заробітної плати за попередні періоди.

Разом з тим, Міністерство освіти та науки України і Міністерство фінансів України прямо визнають, що надбавки і допомога за 1997-2002 рр. є заробітною платою. У своєму спільному листі від 30.11.2005р. №1/9-681 Міністерство освіти і науки України і Міністерство фінансів України, зазначають: «Вказані виплати повинні бути депоновані в установленому порядку. Суми депонованої заробітної плати згідно з чинним законодавством повинні бути на обліку в установах протягом  3-х років і після цього зараховуються до прибутків бюджету». Зазначений спільний лист містить роз'яснення щодо виконання положень Порядку погашення кредиторської заборгованості державного бюджету педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників закладів і установ освіти по виплаті надбавок за вислугу років і допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2005р. №934 (далі по тексту - Порядок).

Нормами даного Порядку також визначено, що надбавки і допомога, встановлені статтею 57 Закону України «Про освіту»належать до оплати праці.

Частиною 3 п.5 Порядку встановлено, що перерахунок призначених пенсій особам, яким повністю або частково виплачена заборгованість, здійснюється на підставі довідок по заробітній платі за відповідний період роботи з урахуванням сум нарахованих виплат. І хоча тут говориться про перерахунок пенсій, важливо, що Порядок відносить ці виплати до заробітної плати.

Той факт, що кошти на виплати по ст.57 Закону України «Про освіту»були віднесені за кодом економічної класифікації 1343 «Інші поточні трансфери населенню», а не за КЕКВ 1111 «Заробітна плата»не змінює природи цих виплат, вони продовжують входити до фонду оплати праці. На даний час виплати, передбачені ст.57 Закону України „Про освіту", проводяться в бухгалтерській документації як оплата праці.

Оскільки надбавки і допомога є оплатою праці, то при включенні цих виплат відповідними законами України про Державний бюджет України, вони продовжують залишатися заробітною платною і входять фонду оплати праці з випливаючими з цього зобов»язаннями щодо нарахування страхових внесків на соціальне страхування з тимчасової втрати працездатності.

Вказівка в Законі України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат передбачених ст. 57 Закону України «Про освіту»педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів»на те, що кредиторська заборгованість Державного бюджету України погашається протягом п'яти років рівними частинами шляхом включення цих витрат відповідними законами України про Державний бюджет у вигляді окремих цільових субвенцій з Державного бюджету, не забороняє застосування надалі, після їх нарахування і виплати, законодавства по соціальному страхуванню.

Відповідно до п.37 ст. 2 Бюджетного Кодексу України субвенції -це міжбюджетні трансферти для використання на певну мету в порядку, визначеному тим органом, який прийняв рішення про надання субвенції. Тобто, в даному випадку субвенція дається на погашення кредиторської заборгованості державного бюджету по додатковій заробітній платі, у вигляді надбавок і допомоги. Порядок використання встановлений в п.4 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №934 від 19.09.2005р,, де сказано, що відрахування, передбачені законодавством, з виплат здійснюються в установленому порядку.

Таким чином, в період перевірки яка проводилась позивачем, Порядком були передбачені відрахування на соціальне страхування з тимчасової втрати працездатності із заборгованості по додатковій заробітній платі, у вигляді надбавок і допомоги, передбачених Законом України «Про освіту» педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів в субвенціях, що спрямовуються з державного бюджету на погашення заборгованості по додатковій заробітній платі, у вигляді надбавок і допомоги, передбачених Законом України «Про освіту», повинні були бути передбачені суми для нарахування внесків на соціальне страхування. У разі браку коштів на виплату заробітної плати і сплати страхових внесків в повному обсязі, нарахування їх на заробітну плату і перерахування страхових внесків до Фонду проводяться пропорційно до сум заробітної плати.

Відповідач посилається на роз»яснення спільного листа Міністерства Фінансів України і Міністерства освіти і науки України від 01.12.2005р. № 1/9-685 з питань реалізації постанови Кабінету Міністрів України №934, а саме на пункт 2.2, в якому вказано, що Законом України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України «Про освіту»педагогічним і науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів не передбачено проведення нарахувань страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Слід зазначити, що листи не мають сили нормативно-правового акту, а носять лише роз'яснювальний, інформаційний характер і не можуть містити нових правових норм.

Згідно з ч. 3 ст. 113 Конституції України Кабінет Міністрів України в своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України.

        Оскільки ні Конституцією України, ні Бюджетним кодексом України, ні Законом України «Про освіту», ні Законом України «Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст. 51 Закону України «Про освіту»педагогічним працівникам, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів», ні іншими законами з бюджетного законодавства, на які посилається відповідач у відзиві, прямо не відмінено обов'язок сплати страхових внесків з сум додаткової заробітної плати у вигляді надбавки і допомоги, передбачених Законом України «Про   освіту»педагогічним, науково-педагогічним та іншим працівникам начвчальних закладів, то встановлення Кабінетом Міністрів яких небудь винятків щодо нарахування страхових внесків є порушенням Конституції України.

Крім того, слід звернути увагу на те, що зміна, внесена постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006р. №745 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №934 від 19.09.2005р.  суперечить ст.22 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 14.01.1998р. №16/98-ВР, ст.ст.3, 5, 21, 23. 27, Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності і витратами, зумовленими народженням та похованням», ст. 1 Закону України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування», ст. 2 Закону України «Про оплату праці».

Оскільки надбавки і допомога, передбачена Законом України «Про освіту»педагогічним, науково-педагогічним і іншим працівникам учбових закладів, не змінили свого статусу як додаткової заробітної плати, через невиплату їх в 1997-2002 рр., і продовжують входити до фонду оплати праці, то на вказані суми необхідно робити нарахування страхових внесків до Фонду соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності.

Нарахування і сплата страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, здійснюється відповідно до Законів України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням»та «Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування». Базою для здійснення такого нарахування є суми фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, що включають витрати на виплату основної та додаткової заробітної плати, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України «Про оплату праці»та підлягають оподаткуванню з доходів фізичних осіб.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням»у разі нестачі у страхувальників-працедавців засобів для виплати заробітної плати і сплати страхових внесків в повному обсязі, нарахування їх на заробітну плату і перерахування страхових внесків до Фонду проводиться пропорційно до сум заробітної плати. Тобто, якщо під час надходження з державкою бюджету коштів на погашення заборгованості з додаткової заробітної плати у вигляді надбавок і допомоги не вистачає коштів на перерахування страхрових внесків, то сума, що надійшла повинна бути пропорційно поділена на заробітну плату та страхові внески з проведенням відповідних перерахувань у терміни встановлені вищевказаним  законом.

  Згідно ст. 70 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

 За умовами ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

  З огляду на викладене, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги  є обґрунтованими, підтверджуються матеріалами справи  та такі, що підлягають до задоволення.          

        Керуючись ст.8,9,21-23,30 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням», ст.ст.1,2 Закону України «Про розмір внеків на деякі види загальнообов»язкового державного соціального страхування», ст.ст.51,71,86,94,160-163,167,254 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задоволити повністю.

2.          Стягнути з Відділу освіти Жовківської районної державної адміністрації,

вул.Коновальця, 4, м.Жовква Львівської області (р/р 35411001005778 в ГУДКУ у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 02144683) на користь Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду, пр.Шевченка, 7 м.Львів     (р/р 37176600900001 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 25249982) 30 168,53 грн. донарахованих страхових внесків.

3.          Стягнути з Відділу освіти Жовківської районної державної адміністрації,

вул.Коновальця, 4, м.Жовква Львівської області (р/р 35411001005778 в ГУДКУ у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 02144683)  в доход державного бюджету 301,68 грн. судового збору.

4. Виконавчий лист про стягнення донарахованих страхових внесків видати за заявою позивача після набрання постановою законної сили. Виконавчий лист про стягнення з відповідача судового збору видати після набрання постановою законної сили.

5.          Постанова набирає законної сили  у відповідності до вимог ст.254 КАС України.

6.          Постанову може бути оскаржено в порядку, визначеному главою 1 розділу ІV

КАС України.

Суддя                                                                                                       Сухович Ю.О.                     

Дата ухвалення рішення13.05.2008
Оприлюднено04.06.2008
Номер документу1675356
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —32/98-а

Постанова від 13.05.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Сухович Ю.О.

Ухвала від 26.03.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Сухович Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні