Ухвала
від 07.07.2011 по справі 2а-7593/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

УХВАЛА

про відмову у відкритті п ровадження в адміністративн ій справі

07 липня 2011 р.р. 2а-7593/11/1370

Суддя Львівського о кружного адміністративного суду Качур Р.П., розглянувши м атеріали позовної заяви Черн івського споживчого товарис тва до Державної податкової інспекції у Мостиському райо ні Львівської області про ск асування акта та податкового повідомлення - рішення, -

в с т а н о в и в :

07.07.2011 року на розгляд Льві вського окружного адміністр ативного суду надійшла позов на заява Чернівського спожив чого товариства до Державної податкової інспекції у Мост иському районі Львівської об ласті про скасування акта пр о результати позапланової не виїзної документальної пере вірки позивача та податковог о повідомлення - рішення № 0000232321 від 14.06.2011 року.

В обґрунтування своїх вимо г позивач покликається на те , що висновки, викладені в оска ржуваному Акті перевірки, є н езаконними, а сам Акт та подат кове повідомлення - рішення від 14.06.2011 року від підлягає ска суванню.

При прийнятті ухвали суд ви ходить з наступного.

Згідно ст. 2 КАС України, завд анням адміністративного суд очинства є захист прав, свобо д та інтересів фізичних осіб у сфері публічно-правових ві дносин від порушень з боку ор ганів державної влади, їхніх посадових і службових осіб, п ри здійсненні ними владних у правлінських функцій на осно ві законодавства.

Згідно ст. 3 КАС України, спра ва адміністративної юрисдик ції (далі - адміністративна сп рава) - переданий на вирішення адміністративного суду публ ічно-правовий спір, у якому хо ча б однією зі сторін є орган в иконавчої влади їхня посадов а чи службова особа, що здійсн ює владні управлінські функц ії на основі законодавства.

Згідно ч. 2 ст. 4 КАС України, юр исдикція адміністративних с удів поширюється на всі публ ічно - правові спори, крім спор ів, для яких законом встановл ений порядок судового виріш ення.

Згідно п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративни х судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб і з суб'єктом владних повноваж ень щодо оскарження його ріш ень (нормативно-правових акт ів чи правових актів індивід уальної дії), дій чи бездіяльн ості.

Суд зазначає, що адміністра тивний суд розглядає позовні заяви про визнання недійсни ми тільки обов'язкових для ви конання рішень державних та інших органів. Не можуть оспо рюватись в адміністративном у суді акти документальної п еревірки або дії службових о сіб під час проведення перев ірки та документування наслі дків перевірки, оскільки ці а кти не мають обов'язкового ха рактеру, по своїй правовій пр ироді не породжують, не зміню ють і не припиняють прав та об ов'язків.

Згідно принципу диспозити вності, суд розглядає адміні стративні справи не інакше я к за позовною заявою, поданою відповідно до КАС України, і н е може виходити за межі позов них вимог. Кожна особа, яка зве рнулася за судовим захистом, розпоряджається своїми вимо гами на свій розсуді.

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 109 КАС України , суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністратив ній справі, якщо заяву не нале жить розглядати в порядку ад міністративного судочинств а.

З огляду на викладене Суд ді йшов висновку, що позовну зая ву в частині позовної вимоги про скасування акта про резу льтати позапланової невиїзн ої документальної перевірки не належить розглядати в пор ядку адміністративного судо чинства, а у відкритті провад ження в частині позовної вим оги про скасування акта про р езультати позапланової неви їзної документальної переві рки слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 2, 3, 4, 17, 109, 160, 165 Код ексу адміністративного судо чинства України, суддя -

у х в а л и в:

У відкритті провадженн я у справі за позовом Чернівс ького споживчого товариства до Державної податкової інс пекції у Мостиському районі Львівської області про скасу вання акта про результати по запланової невиїзної докуме нтальної перевірки та податк ового повідомлення - рішенн я № 0000232321 від 14.06.2011 року в части ні позовних вимог про скасув ання акта про результати поз апланової невиїзної докумен тальної перевірки - відмо вити.

Копію ухвали про відмову у відкритті провадження в адмі ністративній справі невідкл адно надіслати особі яка под ала позовну заяву.

Ухвала суду набирає закон ної сили у порядку, встановле ному ст. 254 КАС України.

Ухвала може бути оскаржен а в порядку і строки, встановл ені ст. 186 КАС України.

Суддя Качур Р.П.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2011
Оприлюднено13.07.2011
Номер документу16843381
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7593/11/1370

Ухвала від 15.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 02.10.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Н.М.

Постанова від 07.10.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 08.07.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 07.07.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 07.07.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні