АС17/248-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29.05.08 Справа №АС17/248-08.
За позовом: Прокурора Ковпаківського району в інтересах держави в особі Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів у Сумській області, м. Суми,
до відповідача: Комунального підприємства Сумської обласної ради «Центральна районна аптека №7 Тростянецького району», м. Тростянець
про стягнення 230 грн. 95 коп.
Суддя Коваленко О.В.
Представники:
Від позивача Оніщенко О.В.
Від відповідача: не з‘явився
Прокурор не з‘явився
У засіданні брали участь секретар судового засідання Котенко Н.М.
СУТЬ СПОРУ: Прокурор просить суд стягнути з відповідача на користь позивача 230 грн. 95 коп. вартості витрат на здійснення державного контролю якості лікарських засобів.
Відповідач в судове засідання не з‘явився, письмового відзиву на позов не подав, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, тому відповідно до вимог ст. 128 КАС України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення повноважного представника позивача, суд встановив:
Комунальне підприємство Сумської обласної ради «Центральна районна аптека №7 Тростянецького району» здійснює роздрібну торгівлю лікарськими засобами на підставі ліцензії серії АБ №219484 від 15.03.2005 р., строком дії з 09.02.2005 р. по 09.02.2010 р.
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про лікарські засоби» Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів у Сумській області є спеціальним органом здійснення державного контролю якості лікарських засобів та відповідно до свого Положення створена з метою здійснення державного контролю за виконанням суб‘єктами господарської діяльності вимог законодавства України щодо забезпечення якості лікарських засобів.
Згідно ст. 15 Закону України «Про лікарські засоби» посадові особи Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів у Сумській області мають право перевіряти додержання вимог законодавства щодо якості лікарських засобів під час їх виробництва, зберігання, транспортування та реалізації суб‘єктами господарської діяльності та відбирати зразки лікарських засобів для лабораторної перевірки їх якості.
З матеріалів справи вбачається, що на підставі плану інспектування суб‘єктів господарської діяльності на 3-й квартал 2007 р. та наказу №349 від 12.07.2007 р. позивачем проведено планову перевірку на предмет забезпечення якості лікарських засобів комунальним підприємством Сумської обласної ради «Центральна районна аптека №7 Тростянецького району».
Під час здійснення лабораторної перевірки спеціалістами Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів у Сумській області був здійснений відбір зразків лікарських засобів, про що свідчить відповідний акт від 19.07.2007 р., який міститься в матеріалах справи.
30.08.2007 р. представниками позивача і відповідача був підписаний акт здачі-приймання робіт, відповідно до якого сторони визначились, що вартість здійснення державного контролю якості лікарських засобів становить 230 грн. 95 коп. та зазначено, що сторони одна до одної претензій не мають.
Крім того, 30.08.2007 р. відповідачу був наданий відповідний сертифікат та припис №230 з вимогою про сплату вартості проведеного державного контролю якості лікарських засобів в триденний термін.
Відповідно до п. 7. «Порядку відбору зразків лікарських засобів для державного контролю їх якості», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 р. №610, вартість відібраних зразків лікарських засобів та витрати на здійснення державного контролю їх якості (включаючи роботи з відбору та доставки цих зразків, лабораторний аналіз, складання висновку щодо якості лікарських засобів та видачу суб'єктам господарської діяльності розпоряджень /приписів/ тощо) відносяться до виробничих витрат суб'єктів господарської діяльності, у яких ці зразки беруться.
Підставою для визначення витрат є акт відбору зразків лікарських засобів та рахунок Державної інспекції МОЗ або відповідної територіальної інспекції за здійснення державного контролю їх якості.
Згідно п. 4.2. «Порядку визначення вартості здійснення контролю якості лікарських засобів Державною інспекцією з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я та державними інспекціями з контролю якості лікарських засобів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров‘я України від 24.11.2003 р. № 543, оплаті суб'єктом господарської діяльності підлягає вартість здійснення державного контролю якості лікарських засобів (включаючи роботи з відбору та доставки зразків лікарських засобів, лабораторного аналізу, складання висновку щодо якості лікарських засобів та видачу суб'єктам господарської діяльності розпоряджень /приписів/ тощо).
Таким чином, судом встановлено, що позивач належним чином виконав покладені на нього обов‘язки по здійсненню контролю якості лікарських засобів, але відповідач в порушення своїх зобов‘язань не оплатив вартості здійснених позивачем робіт, тому вимоги позивача і прокурора щодо стягнення з відповідача 230 грн. 95 коп. є обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
Згідно ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, але відповідач, з урахуванням всіх обставин справи, не подав суду належних доказів, які б об'єктивно, і у визначеному законом порядку, підтвердили його позицію.
Керуючись ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити в повному обсязі.
2. Стягнути з Комунального підприємства Сумської обласної ради «Центральна районна аптека №7 Тростянецького району» (42600, Сумська область, м. Тростянець, вул. Горького, 22, код 01979552) на користь Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів у Сумській області ( 40002, м. Суми, вул. Перемоги, 2, код 06711038) 230 грн. 95 коп. вартості витрат на здійснення державного контролю якості лікарських засобів.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя О.В. КОВАЛЕНКО
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2008 |
Оприлюднено | 07.06.2008 |
Номер документу | 1684781 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Костенко Л.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні