Постанова
від 29.06.2011 по справі 2а/0570/8542/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 червня 2011 р. сп рава № 2а/0570/8542/2011

Приміщення суду за адр есою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвар дійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 10.30

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Бєломєс тнова О. Ю.

при секретарі Аврамченко С .С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі су дових засідань в м. Донецьку п о вул. 50-ї Гвардійської Дивізі ї, 17 адміністративну справу

за позовом Красноармійськ ої об' єднаної державної по даткової інспекції

до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Донбас Євр обуд»

про накладання арешту на ко шти ТОВ «Донбас Євробуд»

за участю представників по зивача Сєркіна Ю.Ю., Удо да М.І.

від відповідача не з' явив ся

ВСТАНОВИВ:

Красноармійська об' єднана державна податкова ін спекція звернулася до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відп овідальністю «Донбас Євробу д» про накладання арешту на к ошти ПП «Донбас Євробуд».

В обґрунтування свої х вимог позивач посилається на те, що 10.12.02010р. Красноармісько ю ОДПІ проводилась камеральн а перевірка відповідача з пи тання ненадання податкових д екларацій з ПДВ за травень - жовтень 2010 року та не повернен ня свідоцтва платника ПДВ. За результатами перевірки відп овідача був складений акт № 1601/15-214/32599338 від 10.12.2010р., яким встановл ено порушення п.п. 4.1.4 п.4.1 ст.4 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» та п. 7.8 ст. 7 Закону України «Про податок на додану варті сть». На підставі цього акту, в ідповідно до п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» позивачем було прийнят е рішення про застосування ш трафних (фінансових) санкцій № 0000991540/0 від 28.12.2010р. на суму 1190,00 грн. Т акож, 05.01.2011 року Красноармійсь кою ОДПІ була проведена неви їзна документальна перевірк а відповідача з питання не ви значення умовного продажу на товарні залишки при анулюва нні свідоцтва платника ПДВ у жовтні 2010 року. За результатам и перевірки був складений ак т № 7/15-213-3/32599338 від 05.01.2011р., яким встано влено поріднення абз.16 п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість» та п. 184.7 ст . 184 Податкового кодексу Украї ни. На підставі цього акту від повідачем прийняте податков е повідомлення-рішення № 0000071640/0 від 16.02.2011 року, яким збільшено с уму грошового зобов' язанн я з ПДВ на суму 146141,80 грн., у тому ч ислі за основним платежем 104387,0 0 грн., за штрафними (фінансови ми) санкціями - 41754,80грн. Дані р ішення отримані відповідаче м, про що маються відповідні в ідмітки на їх корінцях, не оск аржені, у добровільному поря дку суми заборгованості не с плачені. З метою погашення вк азаної заборгованості Красн оармійською ОДПІ приймалися заходи, які передбачені Зако ном України «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» та Податковим кодексом України, а саме: за юридичною а дресою боржника направлялас ь податкова вимога № 5 від 08.02.2011р . З метою виявлення майна під приємства були направлені за пити до відповідних органів, які здійснюють реєстрацію о б' єктів права власності:

· за даними КП БТІ м. Кр асноармійська (№360 від 22.02.2011р.) ві домостей про наявність зареє строваного майна у відповіда ча немає;

· згідно довідки ВРЕР м. Красноармійська від 9/14-491 ві д 23.02.2011р. автотранспорт за відп овідачем не зареєстрований;

· згідно довідки відд ілу держкомзему у м. Красноар мійську від 11.03.2011р. № 01-17/258 дані про наявність у підприємства зе мельних ділянок відсутні.

Адміністративний арешт пе редбачений ст. 94 Податкового к одексу України до підприємст ва не застосовувався.

Позивач зазначає, що врахов уючи вищевикладене, у нього н е має можливості застосувати заходи до ТОВ «Донбас Євробу д) щодо погашення податковог о боргу за рахунок його майна . У зв' язку з цим, відповідно до п.п.20.1.17 п. 20.1 ст. 20 Податкового к одексу України просить суд н акласти арешт на кошти ТОВ «Д онбас Євробуд» на р/р №26001301623476 у ф ілії ПАТ «Промінвестбанк» м. Красноармійськ, МФО 334497, р/р №260080 59990152, № 26063059990272 у Донецькому РУ ПАТ К Б «Приватбанк» м. Донецьк, МФО 335496.

Представник позивача у судовому засіданні позовн і вимоги підтримав, просив їх задовольнити з підстав, що на ведені у позовній заяві.

Відповідач в судове засіда ння не прибув, належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, за яви про відкладення розгляду справи або про розгляд без йо го участі від відповідача не надходило.

За таких обставин суд визна в можливим розглянути справу за відсутності відповідача на підставі наявних у справі доказів.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставника позивача, суд вста новив:

Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Донбас Євробуд» зареєстро ване виконавчим комітетом Кр асноармійської міської рад и 28.11.2003р., як юридична особа, код Є ДРПОУ 32599338, свідоцтво серії А00 № 530045.

10.12.02010р. Красноарміською ОДПІ проводилась камеральна пер евірка відповідача з питання ненадання податкових деклар ацій з ПДВ за травень - жовте нь 2010 року та не повернення сві доцтва платника ПДВ.

За результатами перевірки відповідача був складений акт № 1601/15-214/32599338 від 10.12.2010р., яким вст ановлено порушення п.п. 4.1.4 п.4.1 с т.4 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» та п. 7.8 ст. 7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість».

Відповідно до п.п.17.1.1 п. 17.1 стат ті 17 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-ІІІ платн ик податків, що не подає подат кову декларацію у строки, виз начені законодавством, сплач ує штраф у розмірі десяти нео податковуваних мінімумів до ходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

На підставі цього акту, відп овідно до 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов`язань перед бюджетами та державними цільовими фон дами» позивачем було прийнят е рішення про застосування ш трафних (фінансових) санкцій №0000991640/0 від 28.12.2010р. на суму 1190,00 грн.

Також, 05.01.2011 року Красноармій ською ОДПІ була проведена не виїзна документальна переві рка відповідача з питання не визначення умовного продажу на товарні залишки при анулю ванні свідоцтва платника ПДВ у жовтні 2010 року.

За результатами перевірки був складений акт № 7/15-213-3/32599338 від 05.01.2011р., яким встановлено порід нення абз.16 п. 9.8 ст. 9 Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість» та п. 184.7 ст. 184 Податково го кодексу України.

Відповідно до абз. 16 п. 9.8 ст. 9 За кону України «Про податок на додану вартість» платник по датку, в обліку якого на день а нулювання реєстрації знаход яться товарні залишки або ос новні фонди, стосовно яких бу в нарахований податковий кре дит у минулих або поточному п одаткових періодах, зобов'яз аний визнати умовний продаж таких товарів за звичайними цінами та відповідно збільши ти суму своїх податкових зоб ов'язань за наслідками подат кового періоду, протягом яко го відбувається таке анулюва ння.

Також, згідно з п.184.7 ст. 184 Подат кового кодексу України якщо в останньому звітному (подат ковому) періоді на обліку у пл атника податку залишаються т овари та необоротні активи, п ри придбанні яких суми подат ку були включені до податков ого кредиту, платник податку не пізніше дати подання заяв и про анулювання його реєстр ації як платника податку зоб ов'язаний визнати умовне пос тачання таких товарів та нео боротних активів та нарахува ти податкові зобов'язання ви ходячи із звичайної ціни від повідних товарів чи необорот них активів, крім випадків ре організації платника податк у шляхом приєднання, злиття, п еретворення, поділу та виділ ення відповідно до закону.

Актом встановлено, що відпо відно наданої декларації з п одатку на прибуток за 1 кварта л 2010 року, ТОВ «Донбас Євробуд» відобразило у додатку К1/1 таб лиці 1 «Розрахунок приросту (у бутку) балансової вартості з апасів» залишок матеріалів н а кінець звітного періоду у с умі 468039,00 грн. та таблиці 2 «Розра хунок амортизаційних відрах увань» вартість основних зас обів -53896,00 грн.

В результаті зазначеного, п ідприємством занижені подат кові зобов' язання з ПДВ по д екларації за жовтень 2010 року н а суму ПДВ -104387,00н.

Підпунктом 54.3.2 пункту 54.3 стат ті 54 Податкового кодексу Укра їни встановлено, що контролю ючий орган зобов'язаний само стійно визначити суму грошов их зобов'язань, зменшення (збі льшення) суми бюджетного від шкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта о податкування податком на при буток або від'ємного значенн я суми податку на додану варт ість платника податків, пере дбачених цим Кодексом або ін шим законодавством, якщо дан і перевірок результатів діял ьності платника податків сві дчать про заниження або зави щення суми його податкових з обов'язань, заявлених у подат кових (митних) деклараціях, ут очнюючих розрахунках.

Відповідно до п. 123.1. ст. 123 Подат кового кодексу України У раз і якщо контролюючий орган са мостійно визначає суми подат кового зобов'язання, зменшен ня суми бюджетного відшкодув ання та/або зменшення від'ємн ого значення об'єкта оподатк ування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість п латника податків на підстава х, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу - тягне за собою накла дення на платника податків ш трафу в розмірі 25 відсотків су ми нарахованого податкового зобов'язання, неправомірно з аявленої до повернення суми бюджетного відшкодування та /або неправомірно заявленої суми від'ємного значення об'є кта оподаткування податком н а прибуток або від'ємного зна чення суми податку на додану вартість.

На підставі цього акту відп овідачем прийняте податкове повідомлення-рішення № 0000071640/0 в ід 16.02.2011 року, яким збільшено су му грошового зобов' язання з ПДВ на суму 146141,80 грн., у тому чи слі за основним платежем 104387,00 г рн., за штрафними (фінансовими ) санкціями - 41754,80грн.

Дані рішення отримані відп овідачем, про що маються відп овідні відмітки на їх корінц ях, не оскаржені, у добровільн ому порядку суми заборговано сті не сплачені.

П. 17.3 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов`яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами» встановлено, що сплата (стягнення) штрафни х санкцій, передбачених цією статтею, прирівнюється до сп лати (стягнення) податку та ос карження їх сум.

Згідно з п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » від 21.12.2000 № 2181-ІІІ у разі визнач ення податкового зобов'язанн я контролюючим органом за пі дставами, зазначеними у підп унктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пунк ту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нарах овану суму податкового зобов 'язання протягом десяти кале ндарних днів від дня отриман ня податкового повідомлення , крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процеду ру апеляційного узгодження.

Відповідно до п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » від 21.12.2000 № 2181-ІІІ узгоджена сум а податкового зобов' язання не сплачена платником подат ків у встановлені законом ст роки, визначаються сумою под аткового боргу.

Крім того, пунктом 14.1.175 ст. 14 По даткового кодексу України вс тановлено, що податковий бор г - сума грошового зобов'язанн я (з урахуванням штрафних сан кцій за їх наявності), самості йно узгодженого платником по датків або узгодженого в пор ядку оскарження, але не сплач еного у встановлений цим Код ексом строк, а також пеня, нара хована на суму такого грошов ого зобов'язання.

Таким чином, сума заборгова ності відповідача з урахуван ням переплати склала 147326,80 грн.

Красноармійською ОД ПІ на адресу відповідача бул а направлена податкова вимо га №5 від 08.02.2011р.

Позивач відповідно до п.п.20.1. 17 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України просить суд накласт и арешт на кошти ТОВ «Донбас Євробуд» на р/р №26001301623476 у філії П АТ «Промінвестбанк» м. Красн оармійськ, МФО 334497, р/р №26008059990152, № 260630 59990272 у Донецькому РУ ПАТ КБ «При ватбанк» м. Донецьк, МФО 335496.

Відповідно до п.п.20.1.17. п.20.1 ст.20 П одаткового кодексу України о ргани державної податкової с лужби мають право звертатися до суду щодо накладення ареш ту на кошти та інші цінності т акого платника податків, що з находяться в банку, у разі, якщ о у платника податків, який ма є податковий борг, відсутнє м айно та/або його балансова ва ртість менша суми податковог о боргу, та/або таке майно не м оже бути джерелом погашення податкового боргу.

Податковим кодексом Украї ни визначено особливий поряд ок накладення адміністратив ного арешту на кошти на рахун ку платника податків.

Правові підстави для накла дення арешту передбачені п.п . 89.4 ст. 89 та ст. 94 Податкового код екса України, яка регулює пит ання накладення адміністрат ивного арешту.

Згідно із п. 94.4. ст. 94 Податково го кодексу України арешт мож е бути накладено органом дер жавної податкової служби на будь-яке майно платника пода тків, крім коштів на рахунку п латника податків.

Застосування адміністрати вного арешту коштів на рахун ку платника податків здійсню ється виключно на підставі р ішення суду шляхом звернення органу державної податкової служби до суду (п.п. 94.6.2 п. 94.6. ст. 94 П одаткового кодексу України).

Відповідно до п. 7.1. Порядку з астосування адміністративн ого арешту майна платника по датків, затвердженого наказо м Державної податкової адмін істрації України від 24.12.2010р. № 1042 , зареєстрованим в Міністерс тві юстиції України 30.12.2010р. за № 1437/18732, арешт коштів на рахунку п латника податків здійснюєть ся виключно на підставі ріше ння суду шляхом звернення ор гану державної податкової сл ужби до суду.

Згідно із п. 7.3. наведеного По рядку, для застосування ареш ту коштів на рахунку платник а податків орган державної п одаткової служби подає до су ду позовну заяву у порядку, пе редбаченому Кодексом адміні стративного судочинства Укр аїни, у день прийняття рішенн я про застосування адміністр ативного арешту майна платни ка податків.

Таким чином, реалізація пра ва податкового органу на зас тосування адміністративног о арешту коштів на рахунках п латника податків може здійсн юватися виключно шляхом безп осереднього звернення до адм іністративного суду з позово м про накладення арешту на ко шти на рахунку платника пода тків.

У цьому разі рішення керівн ика податкового органу або й ого заступника не приймаєтьс я.

Відповідно до п. 94.1. ст. 94 Подат кового кодексу України адмін істративний арешт майна плат ника податків (далі - арешт м айна) є винятковим способом з абезпечення виконання платн иком податків його обов'язкі в, визначених законом.

Суд зазначає, що арешт кошті в на рахунку платника податк ів є різновидом адміністрати вного арешту, який застосову ються виключно на підставі р ішення суду (на відміну від ад міністративного арешту іншо го майна, який здійснюється з а рішенням керівника податко вого органу).

Разом з тим, підстави його з астосування, що визначені п. 94 .2. ст. 94 Податкового кодексу Ук раїни, є загальними як для кер івника податкового органу та к і для суду.

Так, згідно із п. 94.2. ст. 94 Подат кового кодексу України арешт майна може бути застосовано , якщо з'ясовується одна з таки х обставин:

- платник податків порушує п равила відчуження майна, що п еребуває у податковій застав і;

- фізична особа, яка має пода тковий борг, виїжджає за корд он;

- платник податків відмовля ється від проведення докумен тальної перевірки за наявнос ті законних підстав для її пр оведення або від допуску пос адових осіб органу державної податкової служби;

- відсутні свідоцтва про дер жавну реєстрацію суб'єктів г осподарювання, дозволи (ліце нзії) на її здійснення, торгов і патенти, сертифікати відпо відності реєстраторів розра хункових операцій;

- відсутня реєстрація особи як платника податків в орган і державної податкової служб и, якщо така реєстрація є обов 'язковою відповідно до цього Кодексу, або коли платник под атків, що отримав податкове п овідомлення або має податков ий борг, вчиняє дії з переведе ння майна за межі України, йог о приховування або передачі іншим особам;

- платник податків відмовля ється від проведення перевір ки стану збереження майна, як е перебуває у податковій зас таві;

- платник податків не допуск ає податкового керуючого до складення акта опису майна, я ке передається в податкову з аставу, та/або акта опису (виді лення) майна для його продажу .

Пункт 94.2. ст. 94 Податкового ко дексу України кореспондує із нормами Порядку застосуванн я адміністративного арешту м айна платника податків, затв ердженого наказом Державної податкової адміністрації Ук раїни від 24.12.2010р. № 1042, відповідно до п. 3.1. якого арешт майна може бути застосовано, якщо з'ясов ується одна з таких обставин :

- платник податків порушує п равила відчуження майна, що п еребуває у податковій застав і;

фізична особа, яка має подат ковий борг, виїжджає за кордо н;

- платник податків відмовля ється від проведення докумен тальної перевірки за наявнос ті законних підстав для її пр оведення або від допуску пос адових осіб органу державної податкової служби;

- відсутні свідоцтва про дер жавну реєстрацію суб'єктів г осподарювання, дозволи (ліце нзії) на її здійснення, торгов і патенти, сертифікати відпо відності реєстраторів розра хункових операцій;

- відсутня реєстрація особи як платника податків в орган і державної податкової служб и, якщо така реєстрація є обов 'язковою відповідно до Кодек су, або коли платник податків , що отримав податкове повідо млення або має податковий бо рг, вчиняє дії з переведення м айна за межі України, його при ховування або передачі іншим особам;

- платник податків відмовля ється від проведення перевір ки стану збереження майна, як е перебуває у податковій зас таві;

- платник податків не допуск ає податкового керуючого до складення акта опису майна, я ке передається в податкову з аставу, та/або акта опису (виді лення) майна для його продажу ;

- у разі відмови платника по датків (його посадових осіб а бо осіб, які здійснюють готів кові розрахунки та/або прово дять діяльність, що підлягає ліцензуванню та/або патенту ванню) від проведення інвент аризації основних фондів, то варно-матеріальних цінносте й, коштів (зняття залишків тов арно-матеріальних цінностей , готівки), передбаченої абзац ом першим пункту 20.1.5 статті 20 ро зділу I Кодексу, або ненадання для перевірки документів, їх копій (за умови наявності так их документів).

Як вбачається із наведених норм, адміністративний ареш т застосовується за наявност і однієї із наведених обстав ин.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України, кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення.

Наявність таких обставин п озивачем не доведена.

Також, відповідно до п. 89.4 ст. 8 9 Податкового кодексу Україн и у разі якщо платник податкі в не допускає податкового ке руючого для здійснення опису майна такого платника подат ків у податкову заставу та/аб о не подає документів, необхі дних для такого опису, податк овий керуючий складає акт ві дмови платника податків від опису майна у податкову заст аву.

Орган державної податково ї служби звертається до суду щодо зупинення видаткових о перацій на рахунках платника податків, заборону відчужен ня таким платником податків майна та зобов'язання такого платника податків допустити податкового керуючого для о пису майна у податкову заста ву.

Зупинення видаткових опер ацій на рахунках платника по датків та заборона відчуженн я таким платником податків м айна діють до дня складення а кта опису майна платника под атків у податкову заставу по датковим керуючим або акта п ро відсутність майна, що може бути описано у податкову зас таву, або погашення податков ого боргу в повному обсязі. По датковий керуючий не пізніше робочого дня, що настає за дне м складення зазначених у цьо му пункті актів, зобов'язаний надіслати банкам та іншим фі нансовим установам рішення п ро складення таких актів. Так е рішення є підставою для пон овлення видаткових операцій на рахунках платника податк ів.

Позивачем наявність таких обставин також не доведена.

Крім того, як вже зазначалос ь раніше, відповідно наданої декларації з податку на приб уток за 1 квартал 2010 року, ТОВ «Д онбас Євробуд» відобразило у додатку К1/1 таблиці 1 «Розраху нок приросту (убутку) балансо вої вартості запасів» залишо к матеріалів на кінець звітн ого періоду у сумі 468039,00 грн. та т аблиці 2 «Розрахунок амортиз аційних відрахувань» вартіс ть основних засобів -53896,00 грн.

Таким чином, матеріали спра ви містять докази наявності у відповідача майна, балансо ва вартість якого не менше за суму податкового боргу та як е може бути джерелом погашен ня податкового боргу. Надані позивачем відповіді з орга нів БТІ, МРЕВ та земельних рес урсів не спростовують твердж ення про можливу наявність у відповідача майна, оскільки таке майно може не підлягати державній реєстрації у відп овідних органах. Таке виключ ає можливість накладання аре шту на кошти останнього з під став, на які посилається пози вач.

Наявність у відповідача по даткового боргу та направлен ня йому позивачем податкових вимог не може бути підставою застосування адміністратив ного арешту або зупинення ви даткових операцій на рахунка х платника податків шляхом н акладення арешту на майно та кого платника податків.

Суд звертає увагу позивача на те, що адміністративний ар ешт не є виключним та єдиним с пособом погашення податково го боргу. Винятковість адмін істративного арешту законод авець чітко пов' язує із обс тавинами, визначеними п. 94.2. ст. 94 Податкового кодексу Україн и, що виникли між платником по датків та податковим органом .

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позив ачем не доведено наявність о бставин, які є підставами для застосування адміністратив ного арешту у вигляді арешту коштів на банківському раху нку, у зв' язку із чим позовні вимоги податкового органу п ідлягають задоволенню не під лягають.

Судові витрати відповідно до ст. 94 КАС України стягненню не підлягають.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 2, 7-12, 69-72, 87-98, 122-163, 254, Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позову Красн оармійської об' єднаної де ржавної податкової інспекці ї до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Донбас Євр обуд» про накладання арешту на кошти накласти арешт на к ошти ТОВ «Донбас Євробуд» на р/р №26001301623476 у філії ПАТ «Промінв естбанк» м. Красноармійськ, М ФО 334497, р/р №26008059990152, № 26063059990272 у Донецьк ому РУ ПАТ КБ «Приватбанк» м. Д онецьк, МФО 335496 відмовити.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через Д онецький окружний адміністр ативний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня її отриман ня апеляційної скарги.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги У випадку подання апе ляційної скарги постанова, я кщо її не скасовано, набирає з аконної сили після закінченн я апеляційного розгляду спра ви.

Вступна та резолютив на частина рішення проголоше на у судовому засіданні 29 черв ня 2011р. Постанова складена у по вному обсязі 01 липня 2011р.

Суддя Бєломєстнов О. Ю.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2011
Оприлюднено14.07.2011
Номер документу16914801
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/8542/2011

Ухвала від 08.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак Сергій Юрійович

Ухвала від 08.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак Сергій Юрійович

Ухвала від 16.06.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Постанова від 29.06.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 26.05.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні