Cправа № 2а-1668/10/0770
Ряд стат. звіту № 8.3.2
Код - 10
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 січня 2011 року м. Ужгород
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Луцович М.М.
при секретарі судового засідання Боднар Т.А.
за участю сторін:
представника позивача –не з’явився;
відповідач –не з’явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду позовну заяву Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції до Чопської регіональної організації спілки угорських підприємців Закарпаття за участю третьої особи на стороні позивача: державного реєстратора Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області про припинення юридичної особи, –
ВСТАНОВИВ:
До Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою звернулася Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція до Чопської регіональної організації спілки угорських підприємців Закарпаття за участю третьої особи на стороні позивача: державного реєстратора Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області про припинення юридичної особи, а саме Чопської регіональної організації спілки угорських підприємців Закарпаття.
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує на те, що відповідачем не подавалась до Ужгородської міжрайонної ДПІ у Закарпатській області податкова звітність з січня 2000 року.
Представник позивача, а саме Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції в судове засідання не з’явився, проте надав суду заяву, якою просив розгляд даної справи провести без її участі за наявними у справі матеріалами. Відповідач в судове засідання не з’явився, хоча про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, а за таких обставин, на підставі ст. 35 КАС України, сторона вважається належним чином повідомленою про дату, час та місце судового засідання. Суд вважає, що спір можливо вирішити на підставі наявних у справі доказів.
Сторони в судове засідання не з’явилися, хоча про час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином, а відтак у відповідності до ч. 1 ст. 41 КАС України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється.
Розглянувши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
В судовому засіданні встановлено, що Чопську регіональну організацію спілки угорських підприємців Закарпаття було зареєстровано виконкомом Чопської міської ради Ужгородського району 23 грудня 1998 року відповідно до свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання (а.с. 5) та підтверджується витягом з ЄДРПОУ, Головного управління статистики у Закарпатській області від 19 квітня 2010 року за № 04/3-07/1907, та знаходиться за адресою: 89432, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Сюрте, вул. Шандора Петефі, 70, код 25440444 (а.с. 7-8).
Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків форми №4-ОПП №110/28-01 від 29 березня 1999 року Чопська регіональна організація спілки угорських підприємців Закарпаття взята на облік 29 березня 1999 року в державній податковій інспекції в Ужгородському районі Закарпатської області (а.с. 9).
Відповідно до довідки Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області від 29.04.2010 року за № 2009/10/24-005 (а.с. 11), Чопська регіональна організація спілки угорських підприємців Закарпаття податкової заборгованості не має.
Відповідно до довідки Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області від 29.04.2010 року за № 2021/10/15 (а.с. 10) Чопська регіональна організація спілки угорських підприємців Закарпаття з січня 2000 року не подає податкову звітність.
Відповідно до статті 9 частини 1 пункту 2 Закону України «Про систему оподаткування»платники податків і зборів (обов’язкових платежів) зобов’язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов’язкових платежів).
Відповідно до статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»юридична особа припиняється у разі постановлення судового рішення про припинення юридичної особи. Підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи є, в тому числі, неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Разом з тим, суд не вбачає жодних визначених законодавством підстав для задоволення позовної вимоги, яка звернена позивачем до третьої особи на стороні позивача –державного реєстратора Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області, а саме щодо його зобов’язання провести державну реєстрацію припинення юридичної особи відповідача, оскільки у випадку задоволення вимог заявлених позивачем до відповідача це є безпосередньою функцією державного реєстратора визначеною законом.
З огляду на вищенаведене, у суду є всі підстави для часткового задоволення позовних вимог Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області.
Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
Позовну заяву Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області –задовольнити частково.
Припинити юридичну особу –Чопську регіональну організацію спілки угорських підприємців Закарпаття податкової (89432, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Сюрте, вул. Шандора Петефі, 70, код 25440444).
Надіслати державному реєстратору копію постанови після набрання нею законної сили відповідно до статті 38 частини 1 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців”.
В задоволенні інших позовних вимог –відмовити.
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 КАС України десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Головуючий-суддя Луцович М.М.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2011 |
Оприлюднено | 18.07.2011 |
Номер документу | 16942334 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Луцович М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні