А8/212-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16.тел. 230-31-77
І м е н е м України
ПОСТАНОВА
"27" травня 2008 р. Справа № А8/212-08
За позовом Сквирського районного центру зайнятості, м. Сквира
до відповідача Комунального підприємства Київської обласної ради «Сквираводоканал», м. Сквира
про стягнення 2 060,00грн.,
Суддя Чорна Л.В.
Представники:
від позивача: Тихмановська Л.М. –довір. №193 від 20.03.2008р. –представник;
від відповідача: не з‘явився.
Суть спору:
Стягується 2 060грн. 00коп. штрафу за відмову у працевлаштуванні на заброньоване місце.
Відповідач позов не оспорив, відзив до суду не надійшов, про час та місце розгляду справи повідомлений у встановленому законодавством порядку.
Після судового засідання до суду надійшла телеграма відповідача про відкладення розгляду справи, у зв‘язку із захворюванням представника. Зазначене судом задоволене бути не може, оскільки телеграма надійшла після закінчення розгляду справи.
Позов підлягає задоволенню.
судом встановлено:
Розпорядженням Сквирської районної державної адміністрації Київської області №92 від 20.02.2008р. «Про бронювання робочих місць для працездатних осіб, які потребують соціального захисту на 2008рік»відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про зайнятість населення», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою соціального захисту працездатного населення Сквирського району забронювати на підприємствах, в організаціях району 5% загальної кількості робочих місць для працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту.
Згідно додатку №1 до зазначеного Розпорядження на комунальне підприємство Київської обласної ради «Сквираводоканал»(відповідач) заброньовано 1 робоче місце для осіб передпенсійного віку на 1-ий квартал 2008р.
Списки підприємств та організацій на які заброньовано робочі місця були опубліковані в грудневому номері газети «Вісник Сквирщини», при цьому переліченим підприємствам та організаціям було запропоновано надати письмові зауваження та пропозиції стосовно Розпорядження Сквирської районної державної адміністрації Київської області №92 від 20.02.2008р. «Про бронювання робочих місць для працездатних осіб, які потребують соціального захисту на 2008рік»у місячний термін. Доказів звернення із зауваженнями та пропозиціями у зазначений термін відповідачем до суду не подано.
20 березня 2008р. Сквирський районний центр зайнятості (позивач) направив до відповідача для працевлаштування на посаду підсобний робітник Петренка Володимира Миколайовича.
Однак, Петренку Володимиру Миколайовичу було відмовлено у працевлаштуванні, у зв‘язку із тим, що у штаті не передбачені кваліфіковані робітники.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про зайнятість населення», держава забезпечує надання додаткових гарантій щодо працевлаштування працездатним громадянам у працездатному віці, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних конкурувати на ринку праці, у тому числі згідно п. «г»вищевказаної статті особам передпенсійного віку (чоловікам по досягненні 58років, жінкам –53років).
Місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад за поданням центру зайнятості встановлюють квоту робочих місць для підприємств (об‘єднань), установ і організацій незалежно від форм власності та організаційних форм з чисельністю понад 20 осіб для бронювання ними до 5% загальної кількості робочих місць, у тому числі з гнучкими формами занятості.
Відповідно до п. п. 2, 4 Положення про порядок бронювання на підприємствах, в організаціях і установах робочих місць для працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №578 від 27.04.1998р., у межах броні місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад встановлюють підприємствам квоту робочих місць для обов‘язкового працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту.
Відповідно до п. 15 зазначеного Положення, підприємства зобов‘язані працевлаштовувати громадян, які потребують соціального захисту, на заброньовані робочі місця за направленням державної служби зайнятості і про прийняте рішення у триденний термін повідомити центр зайнятості.
Відповідно до п. 3 ст. 5 Закону України «Про зайнятість населення», у разі відмови у прийомі на роботу громадян із числа категорій, зазначених у пункті 1 цієї статті (крім інвалідів, які не досягли пенсійного віку), у межах установленої броні з підприємств, установ та організацій державна служба зайнятості стягує штраф за кожну таку відмову в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат. Одержані кошти спрямовуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і можуть використовуватися для фінансування витрат підприємств, установ та організацій, які створюють робочі місця для цих категорій населення понад встановлену квоту.
Відповідно до ст. 59 Закону України «Про державний бюджет на 2008р. та про внесення змін до деяких законодавчих актів», розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2008р. становить 515,00грн.
25 березня 2008р. відповідачем отримано претензію на суму 2 060,00грн.
Доказів оплати до суду не подано.
Разом з тим, відповідач звернувся до директора Сквирської районної державної адміністрації та позивача із клопотанням №100 від 07.04.2008р. про внесення змін до Розпорядження Сквирської районної державної адміністрації Київської області №92 від 20.02.2008р. про перенесення строку працевлаштування на друге півріччя 2008р., оскільки потрібен час для працевлаштування особи передпенсійного віку за умови наявності відповідної кваліфікації.
Клопотання відповідача залишене без задоволення Сквирською районною державною адміністрацією та позивачем, зазначене мотивовано тим, що бронювання та встановлення квоти робочих місць проводилось у відповідності до Порядку бронювання та встановлення квоти робочих місць на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності для працевлаштування працездатних громадян працездатного віку, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних конкурувати на ринку праці.
Відповідно до ст. 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», голови місцевих державних адміністрацій видають розпорядження одноособово і несуть за них відповідальність згідно із законодавством.
Проекти розпоряджень нормативно-правового характеру погоджуються з керівниками відповідних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій.
Акти місцевих державних адміністрацій ненормативного характеру, прийняті в межах їх повноважень, набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію. Ці акти доводяться до їх виконавців, а при потребі - оприлюднюються.
Нормативно-правові акти місцевих державних адміністрацій підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції в установленому органом порядку і набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
Нормативно-правові акти місцевих державних адміністрацій, які стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
Розпорядження не оскаржене у встановленому законодавством порядку –ст. 43 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», і є чинним.
За таких обставин, вимоги обґрунтовані, матеріалами справи доведені, підлягають задоволенню.
Зважаючи на викладене, керуючись ст.ст. 158, 161, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
постановив:
Стягнути з комунального підприємства Київської обласної ради «Сквираводоканал»(ідентифікаційний код 24890398, розрахунковий рахунок 260037387 у ВАТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 321121, код банку: 22201166, 09000, вул. Леніна, 4, м. Сквира, Київська область) на користь Сквирського районного центру зайнятості (ідентифікаційний код 23243969, розрахунковий рахунок 37170001002122 в УДК Київської області, МФО 821018, код банку: 23570065, 09000, вул. Богачевського, 25, м. Сквира, Київська область) 2 060(дві тисячі шістдесят)грн. 00коп. штрафу.
Дана постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Дана постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку: заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –з дня складення в повному обсязі, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження (ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України).
Суддя Чорна Л. В.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2008 |
Оприлюднено | 11.06.2008 |
Номер документу | 1701692 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Чорна Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні