ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 т ел. 235-24-26
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"30" червня 2011 р. С права № 15/053-11
Господарський суд Киї вської області у складі с удді Рябцевої О.О., розглянувш и справу
За позовом комунального підприємств а «Житлово-експлуатаційна ко нтора «Сирець»Шевченківськ ої районної у м. Києві ради, м. Київ
до приватного пі дприємства «Терис», м. Бровар и
про стягнення 13 813,98 грн.
за участю представн иків:
від позивача: ОСОБА_1. (до віреність від 11.03.2011р. № 253);
від відповідача: не з`явився .
Обставини справи:
комунальне підприємст во «Житлово-експлуатаційна к онтора «Сирець»Шевченківсь кої районної у м. Києві ради (д алі-позивач) звернулось до го сподарського суду Київської області з позовом до приватн ого підприємства «Терис»(дал і-відповідач) про стягнення 138 13,98 грн. з яких: 13290,59грн. борг за дог оворами від 10.08.2007р. № 96 про нараху вання та збір платежів з влас ників (орендарів) за спожиті к омунальні послуги на користь їх виробників та про відшкод ування власником (орендарем) витрат по утриманню та обслу говуванню нерухомого майна, 67,17 грн. 3% річних та 456,22 грн. інфляц ійних втрат.
Позовні вимоги обґрунтов ані тим, що відповідач в поруш ення умов договору від 10.08.2007р. № 96 про нарахування та збір пла тежів з власників (орендарів ) за спожиті комунальні послу ги на користь їх виробників т а договору від 10.08.2007р. № 96 про від шкодування власником (оренда рем) витрат по утриманню та об слуговуванню нерухомого май на неналежним чином виконав свої зобов' язання в частині повної та своєчасної сплати експлуатаційних та комуналь них платежів, що призвело до в иникнення заборгованості: по сплаті комунальних платежів (опалення і гаряче водопоста чання за період з 01.11.2007р. по 31.05.2008р. ) в сумі 6563,23 грн. та по сплаті ек сплуатаційних платежів за пе ріод з 01.10.2007р. по 28.02.2009р. (лютий міся ць 2009р. нараховує 28 календарних днів) в сумі 6727,36 грн. У зв' язку з наявністю зазначеної забо ргованості відповідачу на пі дставі ст. 625 ЦК України нарахо вано 67,17 грн. 3% річних та 456,22 грн. і нфляційних втрат. Всього сум а позову становить 13813,98 грн.
В судовому засіданні 14.06.2011р. п редставником позивача надан о письмові пояснення від 14.06.2011р ., які за змістом є також заяво ю про збільшення розміру поз овних вимог, в зазначених пис ьмових поясненнях позивач п росить стягнути з відповіда ча 13290,59 грн. боргу, 494,15 грн. інфляці йних втрат та 67,17 грн. 3% річних, в сього 13851,91 грн.
Таким чином, судом р озглядаються позовні вимоги про стягнення 13851,91 грн.
Представник позивач а в судовому засіданні 30.06.2011р. п ідтримав позовні вимоги.
Представник відповідач а в судові засідання 27.05.2011р., 14.06.2011р . та 30.06.2011р. не з' явився, хоча про час і місце судових засідань відповідач був повідомлений належним чином, що підтвердж ується повідомленнями № 27597660 п ро вручення рекомендованого поштового відправлення. Від повідач про причини неявки с уд не повідомив, відзив на поз ов до суду не надіслав.
Відповідно до ст. 75 ГПК Укра їни в разі якщо відзив на позо вну заяву і витребувані госп одарським судом документи не подано, справу може бути розг лянуто за наявними в ній мате ріалами.
Розглянувши матеріали сп рави, дослідивши докази та оц інивши їх в сукупності, заслу хавши пояснення представник а позивача, суд
Встановив:
08.08.2007р. між Управлінням з пит ань комунального майна, прив атизації та підприємництва Ш евченківської районної у м. К иєві ради (орендодавець) та пр иватним підприємством «Тери с»(орендар) було укладено дог овір № 395/6 оренди нежилих примі щень територіальної громади Шевченківського району м. Ки єва (договір оренди), відповід но до умов якого орендодавец ь на підставі розпорядження голови Шевченківської район ної у м. Києві ради № 172 від 08.08.2007р. зобов' язався передати, а ор ендар прийняти у строкове пл атне користування (оренду) не жиле приміщення (будівлю, спо руду) (об' єкт оренди) загальн ою площею 184,25 кв.м., а саме підвал з орендованою площею 184,25 кв.м. з гідно поверхового плану прим іщення, яке розміщене за адре сою: вул. Ольжича, 13 (п.1.1 договору оренди).
Згідно з п. 3.2.13 договору оренд и орендар зобов' язався в де нь укладення акта прийому - передачі приміщення укласти з балансоутримувачем, викон авцем комунальних послуг аб о обслуговуючою організаціє ю договори: договір про транз итний збір платежів з оренда ря за спожиті комунальні пос луги на користь постачальник ів; договір про відшкодуванн я орендарем витрат балансоут римувача по утриманню та осл уговуванню нерухомого майна .
Також, згідно з п. 3.2.14 договору оренди орендар зобов' язавс я понад орендну плату за відп овідними рахунками: брати уч асть у загальних витратах по управлінню, експлуатаці, пот очному ремонту житлового фон ду та утримання прибудинково ї території. Участь орендаря у витратах не може бути вище р озміру дійсної суми витрат, я кі припадають на орендаря пр опорційно займаної ним площ і по відношенню до всієї жило ї та нежилої площі будинку, сп оруди, тощо; відшкодувати под аток на землю на розрахунков ий рахунок обслуговуючої орг анізації пропорційно займан ої площі по відношенню до всі єї жилої та нежилої площі буд инку, споруди, тощо; сплачуват и вартість послуг по технічн ому обслуговуванню інженерн ого обладнання безпосереднь о постачальникам таких послу г; своєчасно самостійно або ч ерез відповідні організації сплачувати на розрахунковий рахунок обслуговуючої орган ізації вартість фактично спо житих комунальних послуг (во допостачання, каналізація, г аз, електрична та теплова ене ргія, центральне опалення, то що) та експлуатаційних витра т, за тарифами, встановленими чинним законодавством Украї ни або органами місцевого са моврядування та об' ємом над аних послуг. Якщо орендар зді йснює додаткові витрати по к омунальним послугам чи експ луатації, пов' язаної з особ ливостями діяльності оренда ря, останній сплачує всі дода ткові витрати повністю.
08.08.2007р. між Управлінням з пи тань комунального майна, при ватизації та підприємництва Шевченківської районної у м . Києві ради та приватним підп риємством «Терис»підписани й акт приймання-передачі неж итлового приміщення, з якого вбачається, що орендодавець передав, а орендар прийняв об ' єкт оренди, який розташова ний за адресою: вул. Ольжича,13, д о складу об' єкту оренди вхо дить підвальне приміщення пл ощею 184,25 м. кв., приміщення знахо диться в задовільному стані.
10.08.2007р. між приватним підпри ємством «Терис»(орендар) та к омунальним підприємством «Ж итлово-експлуатаційна конто ра «Сирець»Шевченківської р айонної у м. Києві ради (викон авець) було укладено договір № 96 про відшкодування власник ом (орендарем) витрат по утрим анню та обслуговуванню нерух омого майна (договір), відпові дно до умов якого виконавець забезпечує обслуговування, експлуатацію та ремонт будів лі, що знаходиться за адресою : м. Київ, вул. Ольжича,13 (будівля ), а також утримання будинку та прибудинкової території, а в ласник (орендар) відшкодовує витрати виконавця на викона ння вказаних робіт пропорцій но до займаної ним площі в цій будівлі (експлуатаційні вит рати), якщо інше не випливає з характеру послуг, наданих ви конавцем за цим договором (п. 1 .1 договору). Власник (орендар) в олодіє приміщенням загально ю площею 184,25 кв. м., яке розміщене в підвалі будівлі та викорис товується, на момент укладен ня цього договору на підстав і договору оренди № 395/6 від 08.08.2007р . відповідно до плану розміще ння приміщення, що додається до договору (п. 1.1 договору).
Згідно з п. 2.1.1 договору викон авець зобов' язався забезп ечити виконання комплексу ро біт, пов' язаних з обслугову ванням та утриманням будівлі та прибудинкової території, що наведений в додатку № 1 дог овору 2; своєчасно письмово ін формувати власника про зміни витрат на утримання будівлі та тарифів на послуги, встано влених вповноваженими орган ами у відповідності до чинно го законодавства.
Відповідно до п. 2.2.4 договору власник (орендар) зобов' яза вся до 20 числа поточного місяц я перерахувати грошові кошти на рахунок виконавця за утри мання та обслуговування буди нку та прибудинкової територ ії та допоміжних приміщень б удівлі, у вигляді відшкодува ння експлуатаційних витрат, відшкодування за технічне та аварійне обслуговування вн утрішньо будинкових мереж бу дівлі пропорційно до займано ї площі приміщення.
Пунктом 4.1 договору передба чено, що власник (орендар) від шкодовує виконавцю експлуат аційні витрати на утримання та обслуговування будинку та прибудинкової території, ви трати на технічне та аварійн е обслуговування внутрішньо будинкових мереж, експлуатац ійних витрат на утримання бу динку та прибудинкової терит орії та інших витрат загальн ого користування, які сплачу ються відповідно до розрахун ків, згідно Методики визначе ння розміру відшкодування вл асниками нежитлових приміще нь експлуатаційних витрат, п ов' язаних з експлуатацією т а утриманням нежитлових прим іщень та нежитлових споруд в належному стані, затверджен ої Рішенням Шевченківської р айонної у м. Києві ради № 180 від 24.04.2003р. і становить на дату укла дання договору 621,52 грн. на міся ць (з ПДВ). Відшкодування витра т за технічне та аварійне обс луговування внутрішньобуди нкових мереж у приміщенні вл асника (орендаря) сплачуютьс я ним за тарифом на технічне т а аварійне обслуговування в нутрішньобудинкових мереж в ідповідно до розпорядження К МДА № 396 від 06.03.2011р. і становить на дату укладання договору 0,051 на місяць за 1 кв. м. площі приміще ння (без ПДВ) і розраховуєтьс я за формулою:
Вт.а. = Та.т х Пв., де: Вт.а. - відш кодування за технічне та ава рійне обслуговання внутрішн ьо будинкових мереж; Та.т - та риф за технічне та аварійне о бслуговування внутрішньо бу динкових мере; Пв. - площа при міщення власника (орендаря). Н а передбачені цим договором платежі нараховується ПДВ в ідповідно до чинного законод авства, які власник (орендар) с плачує виконавцю (п. 4.3, п. 4.4 дого вору).
Відповідно до п. 4.6 договору о плата послуг, передбачених п . 4.3, п. 4.2 договору проводиться вл асником (орендарем) щомісячн о, у 10-й денний термін після отр имання рахунку, але не пізніш е 20 числа поточного місяця на підставі рахунків, виставлен их виконавцем.
Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.03.2010р. (п. 6.1 договору).
10.08.2007р. сторонами було підпис ано додаток № 1 до договору № 96 п ро відшкодування власником ( орендарем) витрат по утриман ню та обслуговуванню нерухом ого майна, в якому зазначено п ерелік, вартість робіт (послу г) з утримання будинку № 13 по ву л. Ольжича та його прибудинко вої території, які надає вико навець - КП «ЖЕК «Сирець».
10.08.2007р. між комунальним під приємством «Житлово-експлуа таційна контора «Сирець»Шев ченківської районної у м. Киє ві ради (сторона 1) та приватни м підприємством «Терис»(сто рона 2) було укладено договір № 96 про нарахування та збір пл атежів з власників (орендарі в) за спожиті комунальні посл уги на користь їх виробників , відповідно до умов якого сто рона 1 здійснює нарахування т а збір платежів на користь ви робників послуг за спожиті с тороною 2 комунальні послуги (теплова енергія, холодне вод опостачання, водовідведення , тощо) в обсягах та за тарифам и, визначеними в додатку 1 до д оговору (п. 1.1 договору).
Відповідно до п. 1.2 договору с торона 2 користується приміщ енням загальною площею 184,25 кв. м., яке розташовано за адресою : вул. Ольжича,13 на підставі дог овору оренди № 395/6 від 08.08.2007р.
Згідно з п. 2.1.1 договору сторо на 1 зобов' язалась на підста ві рахунків виробників послу г по першій вимозі сторони 2 і нформувати його про кількіст ь та вартість спожитих ним к омунальних послуг.
Сторона 2 зобов' язалась в 3-х денний термін, після надх одження платіжного дорученн я (квитанції), але не пізніше 20 ч исла місяця, наступного за ро зрахунковим, сплатити вартіс ть спожитих комунальних посл уг та інформувати про це стор ону 1 в зазначений термін (п.3.1.1 д оговору).
Договір № 96 діє з моменту укл адення по 31.03.2010р. (п. 6.1 договору).
Також, 01.09.2007р. між комунальним підприємством «Житлово-експ луатаційна контора «Сирець» Шевченківської районної у м . Києві ради (виконавець) та пр иватним підприємством «Тер ис»(замовник) було укладено д оговір про надання послуг на організацію вивозу сміття з прибудинкової території (до говір про надання послуг), від повідно до умов якого замовн ик доручає, а виконавець бере на себе зобов' язання по вив езенню сміття з прибудинково ї території будівлі, яка розт ашована за адресою: вул. Ольжи ча, 13 (п. 2.1 договору про надання п ослуг).
Згідно з п. 4.1 договору за роб оту виконану виконавцем, зам овник перераховує на рахунок виконавця суму в розмірі 38,00 г рн. в місяць або 456,00 грн. в рік в т .ч. ПДВ. Розрахунок за виконану роботу здійснюється замовни ком не пізніше 30 числа місяця, роботи в якому підлягають оп латі (п. 4.2 договору про надання послуг).
Договір про надання послуг укладено строком на 1 рік, що д іє з 01.09.2007р. по 31.08.2008р.
27.02.2009р. позивачем, відповідач ем та Управлінням з питань ко мунального майна, приватизац ії та підприємництва Шевченк івської районної у м. Києві ра ди було складено Акт прийман ня-передачі нежитлового прим іщення, відповідно до якого о рендар повернув, а орендодав ець прийняв нежитлове приміщ ення загальною площею 184,25 кв. м . по вул. Ольжича,13.
З матеріалів справи вбачає ться, що відповідачу були над ані комунальні послуги (опал ення, підігрів води, холодне в одопостачання) на загальну с уму 8075,28 грн., що підтверджуєтьс я рахунками-фактури № 13236/1113: від 31.05.2008р., від 31.04.2008р., від 31.03.2008р., від 29.02.2 008р., від 31.01.2008р., від 31.12.2007р., від 30.11.2007р.
Відповідно до п. 3.1.1 договору від 10.08.2007р. № 96 про нарахування т а збір платежів з власників (о рендарів) за спожиті комунал ьні послуги на користь їх вир обників, відповідач зобов' я зався в 3-х денний термін, післ я надходження платіжного дор учення (квитанції), але не пізн іше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим, сплатити в артість спожитих комунальни х послуг та інформувати про ц е сторону 1 в зазначений термі н (п.3.1.1 договору).
Між тим відповідач свої зо бов' язання щодо оплати нада них комунальних послуг викон ав неналежним чином в зв' яз ку з чим за ним утворилась заб оргованість у сумі 6563,23 грн. за п еріод з 01.11.2007р. по 31.05.2008р.
Також, відповідно до умов д оговору № 96 від 10.08.2007р. про відшк одування власником (орендаре м) витрат по утриманню та обсл уговуванню нерухомого майна та договору від 01.09.2007р. про нада ння послуг на організацію ви возу сміття з прибудинкової території приватному підпри ємству «Теріс»були надані ек сплуатаційні послуги на зага льну суму 15605,09 грн., що підтвердж ується рахунками - фактури № 13236/1013: від 31.10.2007р., від 30.11.2007р., від 31.12.2007р ., від 31.01.2008р., від 28.02.2008р., від 31.03.2008р., ві д 30.04.2008р., від 31.05.2008р., від 30.06.2008р., від 31.07 .2008р., від 31.08.2008р., від 30.09.2008р., від 31.10.2008р. , від 30.11.2008р., від 31.12.2008р., від 31.01.2009р., ві д 28.02.2009р.
Відповідно до п. 2.2.4 договор у № 96 від 10.08.2007р. про відшкодуванн я власником (орендарем) витра т по утриманню та обслуговув анню нерухомого майна відпов ідач зобов' язався до 20 числа поточного місяця перерахува ти грошові кошти на рахунок в иконавця за утримання та обс луговування будинку та прибу динкової території та допомі жних приміщень будівлі, у виг ляді відшкодування експлуат аційних витрат, відшкодуванн я за технічне та аварійне обс луговування внутрішньо буд инкових мереж будівлі пропор ційно до займаної площі прим іщення.
Згідно з п. 4.2 договору від 01.09.2007р. про надання послуг на ор ганізацію вивозу сміття з пр ибудинкової території, розра хунок за виконану роботу зді йснюється замовником не пізн іше 30 числа місяця, роботи в як ому підлягають оплаті.
Відповідач свої зобов' я зання щодо оплати наданих ек сплуатаційних послуг (вивез ення сміття, відшкодування м ереж центрального опалення, експлуатаційні витрати, відш кодування податку на землю) в иконав частково в сумі 8877,73 грн . в зв' язку з чим за ним утвор илась заборгованість у сумі 6727,36 грн. за період з 01.10.2007р. по 28.02.2009р .
Позивач звернувся до відповідача з претензією ві д 06.08.2009р. з вимогою сплатити заб оргованість за надані комуна льні послуги та заборгованіс ть щодо оплати наданих експл уатаційних послуг, що підтве рджується фіскальним чеком поштової установи, проте від повідач заборгованість не сп латив.
Таким чином, станом на час прийняття рішення заборгова ність відповідача перед пози вачем по сплаті комунальних платежів становить 6563,23 грн. та заборгованість щодо оплати наданих експлуатаційних пос луг становить 6727,36 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 1 ЦК України за договором про н адання послуг одна сторона (в иконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (за мовника) надати послугу, яка с поживається в процесі вчинен ня певної дії або здійснення певної діяльності, а замовни к зобов'язується оплатити ви конавцеві зазначену послугу , якщо інше не встановлено дог овором.
Стаття 193 Господарського к одексу України встановлює, щ о суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання н алежним чином відповідно до закону, інших правових актів , договору, а за відсутності ко нкретних вимог щодо виконанн я зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах зв ичайно ставляться і до викон ання господарських договорі в застосовуються відповідні положення Цивільного кодекс у України з урахуванням особ ливостей, передбачених цим К одексом. Кожна сторона повин на вжити усіх заходів, необхі дних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та з абезпечення загальногоспод арського інтересу.
Згідно приписів статей 525, 526 Ц ивільного кодексу України, о дностороння відмова від зобо в'язання або одностороння зм іна його умов не допускаєтьс я, якщо інше не встановлено до говором або законом. Зобов' язання має виконуватися нале жним чином відповідно до умо в договору та вимог цього Код ексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутно сті таких умов та вимог - від повідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що зв ичайно ставляться.
Частиною 1 ст. 903 ЦК Ук раїни передбачено, що якщо до говором передбачено надання послуг за плату, замовник зоб ов'язаний оплатити надану йо му послугу в розмірі, у строк и та в порядку, що встановлен і договором.
Отже, заборгованість відп овідача перед позивачем по с платі комунальних платежів в сумі 6563,23 грн. та заборгованіст ь щодо оплати наданих експлу атаційних послуг в сумі 6727,36 гр н. на час прийняття рішення не погашена, розмір вказаної за боргованості відповідає фак тичним обставинам справи, то вимога позивача про стягнен ня з відповідача 6563,23 грн. забор гованості по сплаті комуналь них платежів та 6727,36 грн. заборг ованості щодо оплати наданих експлуатаційних послуг підл ягає задоволенню.
Також позивач просить стя гнути з відповідача 456,22 грн. ін фляційних втрат за простроче ною заборгованістю по сплаті комунальних платежів, 45,13 грн . 3% річних від суми прострочен ої заборгованості по сплаті комунальних платежів, 37,93 грн. і нфляційних втрат за простроч еною заборгованістю щодо опл ати наданих експлуатаційних послуг та 22,04 грн. 3% річних від с уми простроченої заборгован ості щодо оплати наданих екс плуатаційних послуг.
Відповідно до вимог статті 625 Цивільного кодексу України , боржник, який прострочив вик онання грошового зобов'язанн я, на вимогу кредитора зобов'я заний сплатити суму боргу з у рахуванням встановленого ін дексу інфляції за весь час пр острочення, а також три проце нти річних від простроченої суми, якщо інший розмір проце нтів не встановлений договор ом або законом.
Індекс інфляції (індекс спо живчих цін) - це показник, що х арактеризує динаміку загаль ного рівня цін на товари та по слуги, які купуються населен ням для невиробничого спожив ання, який визначається викл ючно Держкомстатом і його на йменший період визначення ст ановить місяць, а тому простр очка платежу за менший періо д не тягне за собою нарахуван ня інфляційних втрат, а розмі р боргу з урахуванням індекс у інфляції визначається вихо дячи з суми боргу, що мала місц е на останній день місяця, в як ому платіж мав бути здійснен ий, помноженої на індекс інфл яції, визначений Держкомстат ом, за період прострочки. Розр ахунки індексу інфляції за к вартал, період з початку року і т. п. проводяться "ланцюгови м" методом, тобто шляхом множе ння місячних (квартальних і т . д.) індексів (наказ Держкомст ату від 27.07.2007, № 265 "Про затверджен ня Методики розрахунку базов ого індексу споживчих цін").
Така ж сама позиція в икладена в постанові Вищого господарського суду України від 15.09.2010 р. у справі № 11/14-10.
Позивач просить суд стягн ути з відповідача 37,93 грн. інфля ційних втрат за простроченою заборгованістю щодо оплати наданих експлуатаційних пос луг, що нараховані за загальн ий період з жовтня 2007р. по лютий 2009р.
З наданого позивачем розра хунку інфляційних втрат за п ростроченою заборгованістю щодо оплати наданих експлуа таційних послуг вбачається, що відповідач в період з жовт ня 2007р. по липень 2008р. частково с платив заборгованість за над ані експлуатаційних послуги в сумі 8877,73 грн., тому суму інфля ційних втрат слід нараховува ти на заборгованість, яка вин икла з липня 2008р. (в липні 2008р. пер ерахував грошові кошти на ра хунок виконавця за утримання та обслуговування будинку т а прибудинкової території в сумі 115,35 грн., залишок несплаче ної суми боргу за липень 2008р. ст ановить 862,18 грн.) по лютий 2009р.
Згідно з вірним арифметичн им розрахунком інфляційні вт рати, які нараховані на забор гованість по сплаті наданих експлуатаційних послуг, яка існувала станом на 1 число кож ного місяця:
за період з 01.08.2008р. по 31.08.2008р. на су му заборгованості щодо оплат и наданих експлуатаційних по слуг 862,18 грн. становить - 0,86 грн.;
за період з 01.09.2008р. по 30.09.2008р. на су му заборгованості щодо оплат и наданих експлуатаційних по слуг 1839,71 грн. становить 20,24 грн.;
за період з 01.10.2008р. по 31.10.2008р. на су му заборгованості щодо оплат и наданих експлуатаційних по слуг 2817,24 грн. становить 47,89 грн.;
за період з 01.11.2008р. по 30.11.2008р. на су му заборгованості щодо оплат и наданих експлуатаційних по слуг 3794,77 грн. становить 56,92 грн.;
за період з 01.12.2008р. по 31.12.2008р. на су му заборгованості щодо оплат и наданих експлуатаційних по слуг 4772,30 грн. становить 100,22 грн.;
за період з 01.01.2009р. по 31.01.2009р. на су му заборгованості щодо оплат и наданих експлуатаційних по слуг 5749,83 грн. становить 166,75 грн.;
за період з 01.02.2009р. по 28.02.2009р. на суму заборгованості щодо опл ати наданих експлуатаційних послуг 6727,36 грн. становить 100,91 гр н. Отже, загальна сума інфляц ійні втрати, які нараховані н а заборгованість по сплаті н аданих експлуатаційних посл уг становить 492,93 грн., проте стя гненню з відповідача на кори сть позивача підлягають інфл яційні втрати, які нарахован і на заборгованість по сплат і наданих експлуатаційних по слуг у сумі 37,93 грн., в межа х заявлених позовних вимог.
Також позивач просить стя гнути з відповідача 3% річних у сумі 22,04 грн. від суми простроч еної заборгованості щодо опл ати наданих експлуатаційних послуг, які нараховані за заг альний період з 01.10.2007р. по 28.02.2009р.
Проте згідно з вірним ариф метичним розрахунком 3% річни х, які нараховані за загальни й період з 01.08.2008р. по 28.02.2009р. окремо на заборгованість, з урахува нням дат виникнення заборгов аності становлять 65,57 грн., про те стягненню з відповідача н а користь позивача підлягає сума 3% річних, яка нарахована на заборгованість по сплаті наданих експлуатаційних пос луг у сумі 22,04 грн., в межах заявлених позовних вимог.
Також, позивач просить стя гнути 456,22 грн. інфляційні втрат , які нараховані на заборгова ність по сплаті комунальних платежів, що нараховані за за гальний період з листопада 2007 р. по травень 2008р. Згідно з вірн им арифметичним розрахунком інфляційні втрати, які нарах овані за загальний період з 01. 02.2008р. (дата виникнення боргу) по 31.05.2008р. на заборгованість по сп латі комунальних платежів, я ка існувала станом на 1 число к ожного місяця становить 449, 33 грн., яка підлягає стягнен ню з відповідача на користь п озивача.
Також позивач просить стяг нути з відповідача 3% річних ві д суми простроченої заборгов аності по сплаті комунальних платежів у сумі 45,13 грн., які нар аховані за загальний період з 01.11.2007р. по 31.05.2008р.
Проте згідно з вірним арифм етичним розрахунком 3% річних , які нараховані за загальний період з 01.02.2008р. по 31.05.2008р. окремо н а заборгованість, з урахуван ням дат виникнення заборгова ності становлять 44,18 грн. , які підлягають стягненню з відповідача на користь пози вача.
Витрати по сплаті державно го мита та витрати на інформа ційно-технічне забезпечення судового процесу відповідно до статті 49 ГПК України покла даються судом на позивача та відповідача пропорційно роз міру задоволених позовних ви мог. Оскільки, позивачем при зверненні з заявою про збіль шення розміру позовних вимог не було сплачено державне ми то, то суд достягує 0,37 грн. держ авного мита з позивача в дохо д Державного бюджету України .
Керуючись статтею 124 Конституції України, стаття ми 33, 34, 44, 49, статтями 82-85 Господарс ького процесуального кодекс у України, господарський суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити ч астково.
Стягнути з приватного підп риємства «Терис» (07400, Київська область, м. Бровари, вул. Марії Лагунової, 11, кв. 64, код 30727857) на кор исть комунального підприємс тва «Житлово-експлуатаційна контора «Сирець»Шевченківс ької районної у м. Києві ради (04060, м. Київ, Шевченківський рай он, вул. Щусєва, 10-а, код 34966013) 6563,23 г рн. (шість тисяч п' ятсот ш істдесят три грн. 23 коп.) заборг ованості по сплаті комунальн их платежів та 6727,36 грн. (ші сть тисяч сімсот двадцять сі м грн. 36 коп.) заборгованості що до оплати наданих експлуатац ійних послуг, 37,93 грн. (трид цять сім грн. 93 коп.) інфля ційних втрат, які нараховані на заборгованість по сплаті наданих експлуатаційних пос луг, 22,04 грн. (двадцять дві грн. 04 коп.) 3% річних, які на раховані на заборгованість п о сплаті наданих експлуатаці йних послуг, 449,33 грн. (чоти риста сорок дев' ять грн. 33 ко п.) інфляційних втрат, які нараховані на заборго ваність по сплаті комунальни х платежів, 44,18 грн. (сорок чотири грн. 18 коп.) 3% річних від суми простроченої забор гованості по сплаті комуналь них платежів, 138,44 грн. (сто тридцять вісім грн. 44 коп.) витр ат по сплаті державного мита та 235,87 грн. (двісті тридця ть п' ять 87 коп.) витрат на інфо рмаційно-технічне забезпече ння судового процесу.
2. В іншій частині позову від мовити.
3. Стягнути з комунального п ідприємства «Житлово-експлу атаційна контора «Сирець»Ше вченківської районної у м. Ки єві ради (04060, м. Київ, Шевченківс ький район, вул. Щусєва, 10-а, код 34966013) 0,37 грн. (0 грн. 37 коп.) держ авного мита в доход Державно го бюджету України.
Видати наказ після на брання рішенням законної сил и.
Суддя Рябцева О.О.
Рішення підписано 15.07.2011р.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 30.06.2011 |
Оприлюднено | 20.07.2011 |
Номер документу | 17067612 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Рябцева О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні