11/28
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05.02.2008 Справа №11/28
м. Полтава
за позовом Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Зигіна, 1, м. Полтава, 36000
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Караван Фіш", вул. Зіньківська, 51/2, м. Полтава, 36009
про стягнення 3204 грн. 63 коп.
Суддя Штофель Т.В.
Секретар судового засідання Хмурчик А.О.
Представники:
від позивача: Дорошенко Л.Д.
від відповідача: не з"явився
Суть справи: Розглядається позовна заява про стягнення 3204,63 грн., з них 2978,57 грн. адміністративно-господарських санкцій та 226,06 грн. пені за незабезпечення працевлаштування інвалідів у 2006 році.
Позивач на позові наполягає.
Відповідач заперечення на позовне надав, в судове засідання не з"явився, причини неявки суду не повідомив.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд,
В С Т А Н О В И В:
Згідно наданого відповідачем „Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік” (форма 10-ПІ) позивачем встановлено, що вимоги ст.19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” відповідачем не виконано, оскільки норматив робочих місць на підприємстві для забезпечення працевлаштування інвалідів становить 1 робоче місце , а середньооблікова чисельність працюючих інвалідів становить 14 осіб.
Тому позивач прохає задовольнити позовні вимоги.
Проаналізувавши матеріали справи і пояснення сторін, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форм власності і господарювання встановлюється норматив створення робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4% від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 8 до 25 чоловік –в кількості одного робочого місця.
Таким чином, як вбачається з "Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік" (форма 10-ПІ), середньооблікова чисельність штатних працівників на підприємстві відповідача у 2005 році складала 14 осіб. Отже 4-відсотковий норматив створення робочих місць складає 1 місце. Фактично на підприємстві інваліди не працювали..
Законодавством встановлена обов"язкова форма повідомлення про наявність вільних робочих місць відповідним органам - форма № 3-ПН
В силу п.3.3.3 Інструкції середньооблікова чисельність працівників за певний період обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно, та ділення одержаної суми на відповідну кількість місяців.
Отже чинним законодавством передбачено, що кількість інвалідів. які працюють на підприємстві, визначається, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників-інвалідів.
Законодавством встановлена обов"язкова форма повідомлення про наявність вільних робочих місць відповідним органам - форма №3-ПН, яка подається щомісячно.
Відповідачем не надавалися звіти про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів за формою №3-ПН.
Відповідачем не надано суду інших належних доказів інформування державної служби зайнятості, місцевих органів соціального захисту населення та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про створення (пристосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів та про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інвалідів, внаслідок чого перелічені органи немогли виконувати покладені на них функції щодо працевлаштування інвалідів. Відповідачем також не надано суду наказу керівника підприємства про створення спеціальної комісії підприємства для атестації робочих місць для працевлаштування інвалідів з залученням представників МСЕК, органів Держнаглядохоронпраці, громадських організацій інвалідів, матеріали атестації відповідних робочих місць, накази про затвердження заходів щодо створення робочих місць для інвалідів на підприємстві, відповідні інструкції, Положення відповідача, колективний договір (для дослідження питання відносно включення суб'єктом господарювання заходів щодо створення робочих місць для інвалідів), інструкції про робоче місце інваліда та наказ керівника про її затвердження, атестаційний паспорт створення робочого місця для працевлаштування інвалідів, протоколи засідання комісії по атестації створеного робочого місця для працевлаштування інваліда на підприємстві, які б свідчили про добросовісне виконання відповідачем обов'язку по створенню робочих місць для інвалідів .
Сума адміністративно-господарських санкцій, яку необхідно стягнути з відповідача становить 2978,57 грн. (розрахунок в матеріалах справи).
Згідно ч.2 ст.20 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" відповідачу нарахована пеня в розмірі 226,06 грн.
Таким чином, відповідачем не надані матеріальні підтвердження заперечення відносно факту вчинення ним правопорушення у сфері господарювання.
Керуючись ст.ст. 158-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити .
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Караван Фіш", вул. Зіньківська, 51/2, м. Полтава, 36009, р/р 26001054503245 в КБ "Приватбанк", МФО 331401, код 33090468:
- на користь Полтавського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів, м.Полтава, вул.Зигіна,1, р/р 31218230700002, ГУДК в Полтавській області, МФО 831019, код 34698804 - 2978,57 грн. штрафних санкцій та 226,06 грн. пені;
- в доход державного бюджету України на рахунок № 31118095700002, отримувач: УДК у м.Полтава, МФО 831019, ЗКПО 23809520, банк: ГУДКУ у Полтавській області, код платежу 22090200 , символ звітності банку: 095 - державне мито в сумі 32,04 грн.
Видати виконавчі листи.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Штофель Т.В.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2008 |
Оприлюднено | 18.06.2008 |
Номер документу | 1718355 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні