Постанова
від 13.05.2008 по справі а7/147-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

А7/147-08

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16тел. 230-31-77

ПОСТАНОВА

Іменем України

"13" травня 2008 р.                                                                   Справа № А7/147-08

Господарський суд Київської області у складі судді Антонової В. М., розглянувши справу

за позовом Прокурора Макарівського району Київської області в інтересах держави в особі Київського обласного територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Київ

до Відкритого акціонерного товариства „Макарівське автотранспортне підприємство 13240”, м. Макарів

про стягнення 1360, 00 грн.

за участю представників сторін:

від прокуратури: Галезник О.І. (посвідчення № 94 від 14.09.2007 р.);

від позивача: Тюріна Л.А. (довіреність б/н від 12.05.2008 р.);

від відповідача: не з'явився.

секретар судового засідання: Карпунов І. О.

Суть спору:

Прокурором Макарівського району Київської області в інтересах держави в особі Київського обласного територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі –позивач) заявлено позов до Відкритого акціонерного товариства „Макарівське автотранспортне підприємство 13240” про стягнення 1360, 00 грн. штрафних санкцій.

Позовні вимоги обґрунтовані порушенням з боку відповідача п. 2.5 Розділу 2 Положення про здійснення фінансового моніторингу учасниками ринку цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 04.10.2005 р. за № 538 та п. 3.2 „Положення про складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення  реєстрів власників іменних цінних паперів та подання відповідних документів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку”, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 24.06.2003 р. за № 290.

Ухвалою господарського суду Київської області від 17.03.2008р. відкрито провадження у адміністративній справі № А7/147-08 та призначено її розгляд на                15.04.2008 р. У вказаний час представник відповідача в судове засідання не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, в зв'язку з чим розгляд справи було відкладено на 13.05.2008 р.  В судовому засіданні представники прокуратури та позивача позовні вимоги підтримали, вважають їх обґрунтованими, правомірними та такими, що підлягають задоволенню з підстав, викладених у позовній заяві.

         13.05.2008 р. представник відповідача повторно не з'явився в судове засідання, заперечення щодо позовних вимог до суду не надав.

Згідно ч. 2 ст. 128 КАС України неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони, або не повідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.

Беручи до уваги, що господарський суд Київської області повідомляв позивача та відповідача про розгляд справи належним чином відповідно до ст. 3.5.11 Інструкції з діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом Вищого господарського суду України від 10.12.2002р. за №75, і це підтверджується журналом вихідної кореспонденції загального відділу господарського суду Київської області та відповідною відміткою на першому примірнику ухвали про відкриття провадження у справі, що міститься в матеріалах справи та повістках про виклик в судове засідання, тому господарський суду Київської області розглядає справу за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників прокурора та позивача, суд,-

в с т а н о в и в:

   24.04.2007р. Уповноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесена постанова  № 97-КО про застосування до відповідача фінансових санкцій (штрафу у розмірі 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або                   510, 00 грн.) за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме: не надсилання до Держфінмоніторингу України жодної картки реєстрації СПФМ за формою № 1-ФМ , що є порушенням п. 2.5 Розділу 2 Положення про здійснення фінансового моніторингу учасниками ринку цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 04.10.2005 р. за № 538.

  Зазначена постанова була прийнята на підставі постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 05.04.2007р., акту №97-КО про правопорушення на ринку цінних паперів від 17.04.2007р. та постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 17.04.2007р. (докази про направлення відповідачеві постанов та акту знаходяться в матеріалах справи).

   07.08.2007 р. Уповноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову №160-КО про застосування до відповідача фінансових санкцій (штрафу у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або 850, 00 грн.) за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме: неподання квартального звіту за 2 квартал 2007 року щодо здійснення професійної діяльності з ведення власного реєстру власників іменних цінних паперів у паперовій та електронній формі, що є порушенням п. 3.2 “Положення про складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та подання відповідних документів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку”, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 24 червня 2003 року № 290.

  Зазначена постанова була прийнята на підставі постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 23.07.2007р., акту №160-КО про правопорушення на ринку цінних паперів від 07.08.2007р. та постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 30.07.2007р. (докази про направлення відповідачеві постанов та акту знаходяться в матеріалах справи).

           Відповідно до ст.ст. 1, 5, 6 Закону України „Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” здійснення комплексу заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних, запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері покладено на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку               (надалі-Комісія) та її територіальні органи. Останні діють на підставі затвердженого Головою Комісії „Положення про Київське обласне територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку” від 22.07.2005 р. за № 442 (далі –Положення).

          Згідно п. 4 Положення основним завданням управління  Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є забезпечення реалізації єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних відповідно до визначених повноважень.

   Відповідно до п.п. 3.1, 3.2 “Положення про складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та подання відповідних документів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку” реєстратори подають документи, передбачені цим Положенням, до центрального апарату Комісії. Емітенти - до територіальних управлінь Комісії за їх місцезнаходженням. Документи подаються в електронній та паперовій формах.

   Документи, які містять регулярну інформацію, подаються щоквартально - до 15-го числа місяця, наступного за звітним кварталом, включно.

          Положенням про здійснення фінансового моніторингу учасниками ринку цінних паперів, затвердженим рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 04.10.2005 р. за № 538, передбачено подання суб'єктами первинного моніторингу до Державного фінансового моніторингу України реєстраційних карток СПФМ форми                    № 1-ФМ.

Відповідно до ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку накладає на юридичних осіб штрафи за ненадання, несвоєчасне надання або надання завідомо недостовірної інформації - у розмірі до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Суд дійшов висновку, що позивачем правомірно прийнято постанови № 97- КО про накладення штрафу у розмірі 510, 00 грн. та №160-КО про накладення штрафу у розмірі               850, 00 грн.

 Таким чином, штрафні санкції за правопорушення на ринку цінних паперів стосовно Відкритого акціонерного товариства “Макарівське АТП 13240” становлять 1360, 00 грн. (850, 00 грн. + 510, 00 грн.).

 Судом враховано, що відповідачем не подано суду доказів щодо оскарження рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу.

 Відповідно до ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.

                    Відповідно до вимог частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

  Прокурором та позивачем належним чином доведено правомірність заявлених позовних вимог.

  За таких обставин, суд визнає позовні вимоги обґрунтованими, правомірними та такими, що підлягають задоволенню.

Враховуючи наведене, керуючись статтею 124 Конституції України, статтями                 71, 128, 158 –163, Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд,-

п о с т а н о в и в:

          1. Позов задовольнити повністю.

          2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства „Макарівське автотранспортне підприємство 13240” (08000, Київська область, м. Макарів, вул. Леніна, 42,                              код ЄДРПОУ 05538810) в доход державного бюджету України 1360 (одну тисячу три шістдесят) грн. 00 коп. штрафних санкцій

3. Копію постанови надіслати учасникам провадження.

Постанова набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня її проголошення, якщо заява про апеляційне оскарження постанови не буде подана. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана, в двадцятиденний строк після надання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

              Суддя                                                                                                  

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення13.05.2008
Оприлюднено19.06.2008
Номер документу1723983
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —а7/147-08

Постанова від 13.05.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Антонова В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні