Постанова
від 04.03.2011 по справі 2а-627/11/1470
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

Миколаївський окружний адміністративний суд  

вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54055  

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Миколаїв.  

04.03.2011 р.

Справа № 2а-627/11/1470

          Миколаївський окружний адміністративний суд  у складі судді Лісовської Н. В. розглянувши адміністративну справу в порядку скороченого провадження

за позовом

Миколаївського транспортного прокурора,

вул. Морехідна, 2, м. Миколаїв, 54010

в інтересах держави в особі

Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, вул. Перемоги, 14, м. Київ, 01001   в особі Територіального управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Миколаївській області,

вул. Будівельників, 15 А, м. Миколаїв, 54042

до

Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСТАНДЕМ",

вул. Акіма, 2-а, м. Миколаїв, 54000

про

стягнення штрафних санкцій в сумі 1700,00 грн.,

В С Т А Н О В И В:

          Миколаївський транспортний прокурор звернувся до суду з позовом в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі територіальне управління Головавтоінспекції в Миколаївській області про стягнення з відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

          В обґрунтування позовних вимог прокурор зазначає, що відповідачем не оскаржена та не виконана постанова про застосування фінансових санкцій №107135 від 21.09.2010 року.

На підставі п.4 ч. 1ст. 183-2 КАС України позов може бути розглянутий у скороченому провадженні.

Ухвалою від 04.02.2011 року відкрито скорочене провадження у цій справі та  фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1 запропоновано у десятиденний строк з дня одержання такої ухвали подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову.

Заперечень від відповідача проти позову до суду не надходило. Ухвала суду про відкриття провадження від 04.02.2011 року направлена за юридичною адресою відповідача, повернулась з відміткою поштової установи про незнаходження відповідача за вказаною адресою.

          Відповідач відповідно до ст.ст.19, 22 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” змін до відомостей про фізичну особу-підприємця не вніс, про що свідчить довідка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Приписи Кодексу адміністративного судочинства України не передбачають  з’ясування судом або стороною по справі фактичного місцезнаходження іншої сторони та здійснення її розшуку.

Приймаючи рішення по справі судом взято до уваги наступне.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України “Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті ” №1190 від 08.09.2004 року, Головна автоінспекція здійснює державний контроль за додержанням суб’єктами господарювання, які проводять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування вимог законодавства про автомобільний транспорт та є юридичною особою, для виконання покладених на неї завдань може утворювати територіальні органи.

Відповідно до п.1 наказу Міністерства транспорту та зв’язку України “Про затвердження положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті ” №888 від 14.12.2005 року, територіальні органи Головавтоінспекції в областях є територіальними структурними підрозділами Головавтоінспекції без права юридичної особи, в тому числі і територіальне управління Головавтоінспекції в Миколаївській області, які здійснюють державний контроль за дотриманням суб’єктами господарювання усіх форм власності нормативно-правових актів, стандартів і норм перевезення вантажів і пасажирів автомобільним транспортом загального користування.

Статтею 60 КАС України передбачено право прокуратури, у випадках встановлених законом, на звернення до адміністративного суду із адміністративними позовами про захист прав, свобод та інтересів інших осіб.

Відповідно до ст.121 Конституції України на прокуратуру  покладено функцію по представництву інтересів громадянина або держави у суді.

Згідно ст. 36-1 Закону України “ Про прокуратуру ” представництво прокуратурою інтересів держави в суді полягає у здійсненні прокурором від імені держави  процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів держави. Підставою представництва інтересу держави є наявність порушень або загроза порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних діянь фізичної або юридичної особи, що вчиняються у відносинах між ним та державною. Однією із форм представництва є звернення прокурора з позовом до суду.

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 “Про затвердження порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті ” не врегульовано можливість звернення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до суду з вимогою про примусове стягнення накладеної, але не сплаченої суб’єктом господарювання фінансової санкції.

За таких обставин, суд вважає правомірним звернення з вказаним позовом прокурора в інтересах держави в особі органу, що є суб’єктом владних повноважень.

На підставі Постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті ” №1567 від 08.11.2006 року органи державного контролю на автомобільному транспорті здійснюють державний контроль шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок, за результатами перевірки складається акт, якщо в ході перевірки виявлено порушення законодавства про автомобільний транспорт, справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцем знаходження суб’єкта господарювання. За наявності підстав, керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій.

07.08.2010 року державним інспектором територіального управління Головавтоінспекції у Миколаївській області була проведена перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСТАНДЕМ" щодо дотримання законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

За результатами перевірки був складений акт від 07.08.2010 року , згідно якого були виявлені порушення, відповідальність за які передбачена ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт ” за надання послуг з перевезень  пасажирів  та  вантажів  без оформлення документів,  перелік яких визначений статтями 39 Закону України “Про автомобільний транспорт ” відсутня ліцензійна картка. Відповідач з визначеним актом ознайомлений.

Згідно до абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт ” за порушення законодавства  про  автомобільний  транспорт  до автомобільних перевізників застосовуються санкції за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів,  перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Постановою №107135 від 21.09.2010 року про застосування фінансових санкцій начальником територіального управління Головавтотрансінспекції у Миколаївській області, який діяв в межах своїх повноважень, застосовано відповідальність до відповідача за вищевикладені порушення у вигляді фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн..

Згідно Постанови КМУ “Про затвердження порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті ” №1567 від 08.11.2006 року, фінансова санкція  повинна бути перерахована суб’єктом господарювання  на  зазначений  у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п’ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови  про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого  винесено  відповідну постанову.

          На момент подання позову, відповідач постанову №107135 від 21.09.2010 року про застосування фінансових санкцій не оскаржив, але добровільно не сплатив, про оплату позивача не повідомив.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються  на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу і не може виходити за межі позовних вимог.

Згідно ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

          Відповідачем не надано суду доказів скасування, чи оскарження постанови №107135 від 21.09.2010 року, про застосування фінансових санкцій  

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню в повному обсязі.

          Керуючись статтями 35, 159, 183-2 п. 4 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов Миколаївського транспортного прокурора в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі територіальне управління Головавтоінспекції в Миколаївській області про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСТАНДЕМ" фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн. задовольнити в повному обсязі.          

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСТАНДЕМ", вул. Акіма, 2-а, м. Миколаїв, 54000 (код 35988698) на користь державного бюджету Корабельного району м. Миколаїва, код ЄДРПОУ 23626096, ГУДК у Миколаївській області, МФО 826013, фінансові санкції на суму 1 700,00 грн.

          Відповідачу виконати постанову негайно.   

          Постанова прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.    

Порядок та строки апеляційного оскарження визначені ст. 186 КАС України.

Апеляційна скарга подається до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Одеського апеляційного адміністративного суду.

Суддя                                                                                                          Н. В. Лісовська

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2011
Оприлюднено02.08.2011
Номер документу17297217
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-627/11/1470

Постанова від 04.03.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

Ухвала від 04.02.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні