Постанова
від 03.06.2008 по справі 13/214-ап-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

13/214-АП-08

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Горького, 18


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М      У К Р А Ї Н И

"03" червня 2008 р.                                                           Справа № 13/214-АП-08

Господарський суд Херсонської області у складі судді  Закуріна М. К. при секретарі Фінаровій О.Л., розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Херсоні справу              

за позовом Чаплинської  міжрайонної  державної  податкової  інспекції

до Селянського  фермерського  господарства  "Надія"  

за участю представників:

позивача –Костік Б.В.,   

відповідача –Коняшина В.М.,

про стягнення податкової заборгованості  в розмірі 4396,87 грн,

                                            в с т а н о в и в:

Відповідно до позовної заяви вимоги ґрунтуються на факті несплати відповідачем зазначеної суми податкової заборгованості з фіксованого сільськогосподарського податку.  

Відповідачем вимоги не визнаються з посиланням на відсутність оренди земель Червонополянської  сільської ради в 2004 році.

Крім викладеного з матеріалів справи слідує, що позивач є платником податків і зборів передбачених Законом України „Про систему оподаткування” і на даний час э боржником перед бюджетом.

Зокрема, його заборгованість по сплаті фіксованого сільськогосподарського податку станом на 19.03.2008 р. складає 4396,87 грн, з яких недоїмка –3179,07 грн, пеня –1217,80 грн.

Механізм справляння фіксованого сільськогосподарського податку, що сплачується сільськогосподарськими товаровиробниками визначений Законом України "Про фіксований сільськогосподарський податок", "Положенням про порядок справляння та обліку фіксованого сільськогосподарського податку ", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.1999 р. № 658.

Особи можуть бути зареєстровані як платники ФСП, якщо такі особи є сільськогосподарськими підприємствами різних організаційно-правових форм, передбачених законами України, селянські та інші господарства, які займаються виробництвом (вирощуванням), переробкою та збутом сільськогосподарської продукції, а також рибницькі, рибальські та риболовецькі господарства, які займаються розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах), у яких сума, одержана від реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки за попередній звітний (податковий) рік, перевищує 75 відсотків загальної суми валового доходу (ст. 2 Закону № 320). Для отримання реєстрації як платника ФСП особа має подати відповідному податковому органу документи за переліком, який встановлюється за процедурою, визначеною законом для подання податкової звітності. (п.5 ст. 2 Закону № 320). У разі, коли у звітному податковому періоді валовий доход від операцій з реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки становить менш як 75 відсотків загальної суми валового доходу, підприємство сплачує податки у наступному звітному періоді на загальних підставах, (п.7 ст. 2 Закону № 320).

Об'єктом оподаткування для          платників фіксованого сільськогосподарського податку є площа сільськогосподарських угідь, переданих сільськогосподарському товаровиробнику у власність або наданих йому у користування, в тому числі на умовах оренди, а також земель водного фонду, які використовуються рибницькими, рибальськими та риболовецькими господарствами для розведення, вирощування та вилову риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах). Ставка фіксованого  сільськогосподарського  податку з  одного  гектара сільськогосподарських угідь встановлюється у відсотках до їх грошової оцінки, проведеної  за   станом   на   1   липня   1995   року,   відповідно   до   Методики, затвердженої Кабінетом Міністрів України, в таких розмірах: для ріллі, сіножатей та пасовищ - 0,15; для багаторічних насаджень - 0,09; для земель водного фонду, які використовуються рибницькими, рибальськими та риболовецькими господарствами для розведення, вирощування та вилову риби у внутрішніх водоймах, - 0,45 відсотка грошової оцінки одиниці площі ріллі по областях та Автономній Республіці Крим. (ст. З Закону № 320).

Платники податку визначають суму фіксованого сільськогосподарського податку на поточний рік у порядку і розмірах, передбачених цим Законом, і подають розрахунок органу державної податкової служби за місцем знаходження платника податку до 1 лютого поточного року.

Сплата податку проводиться щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних  за останнім  календарним днем  базового  звітного  (податкового) місяця, у розмірі третини суми податку, визначеної на кожний квартал від річної суми податку, у таких розмірах: у І кварталі - 10 відсотків; у II кварталі - 10 відсотків; у III кварталі - 50 відсотків; у IV кварталі - 30 відсотків (ст. 5 Закону № 320).

Платники  податку перераховують  у визначений  строк  загальну суму коштів на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем земельної ділянки (ст. 6 Закону № 320).

Відповідно до ст. 7 Закону № 320 органи державної податкової служби у районах ведуть облік нарахування і сплати сум фіксованого сільськогосподарського податку за формою і в порядку, затвердженими Державною податковою адміністрацією України.

Контроль за своєчасним і повним надходженням сум фіксованого сільськогосподарського податку здійснюють органи державної податкової служби

Під час господарської діяльності відповідача позивачем 25 жовтня 2007 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001231510/0, яким до відповідача застосовано штраф за несвоєчасну сплату податкового зобов'язання на підставі акту перевірки № 324/15-30040964 від 24 жовтня 2007 року.

Водночас згідно до розрахунку відповідачу також нарахована пеня в розмірі 1217,80 грн.

Нарахування штрафу та пені відповідачем не оскаржено у встановленому порядку.

Згідно до частини 3 пункту 1 статті 9 Закону України „Про систему оподаткування” платник податків зобов'язаний сплачувати належні суми податків та зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом строки, а згідно до положень статті 1 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податковим боргом визнається податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання. За змістом підпункту 3.1.1. пункту 3.1. статті 3 цього ж Закону активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Приймаючи до уваги викладені обставини, а також враховуючи, що  відповідачем заборгованість не сплачена, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

При цьому заперечення відповідача до уваги судом не приймаються, оскільки вони спростовуються викладеними вище обставинами.

На підставі  зазначених правових норм і керуючись статтями 158-163, пунктом 3 Прикінцевих та Перехідних положень КАС України,

                                                              п о с т а н о в и в :

                                                                                                                                  

1.Позовні вимоги  задовольнити.

2.Стягнути з селянського (фермерського) господарства „Надія” (розташованого за адресою: Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. Франко, 76; код 30040964, розрахунковий рахунок 26040377 в Херсонській філії обл. дир. АППБ „Аваль”, МФО 352093) на користь Чаплинської міжрайонної державної податкової інспекції в доход бюджету (рахунок 31410530700318 в УДК у Херсонській області, МФО 852010, код платежу 16040100, одержувач –місцевий бюджет Червонополянської сільської ради) –4396,87 грн податкової заборгованості.

3.Роз'яснити сторонам, що дана постанова набирає законної сили  після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не буде подано. Якщо буде подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не буде подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі  подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Заява про апеляційне оскарження постанови суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

                        

                               Дата підпису постанови –6 червня 2008 року

                             Суддя                                                                  М.К. Закурін

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення03.06.2008
Оприлюднено21.06.2008
Номер документу1731245
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/214-ап-08

Постанова від 03.06.2008

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Закурін М.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні