ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 травня 2011 р. Справа № 2а-16180/10/0470
Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:
головуючого судді Турлакової Н. В.
при секретарі Моісєєвій А.В.
за участю:
прокурора
представник позивача
представник відповідача
представник третьої особи Дидюк Н.О.
не з' явився (заява про розг ляд справи без його участі)
не з' явився
не з' явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Д ніпропетровську адміністра тивну справу за адміністрати вним позовом Синельниківськ ого міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Си нельниківської об'єднаної де ржавної податкової інспекці ї до Товариства з обмежен ою відповідальністю "М - ЦЕНТР ", третя особа без самостійних вимог на предмет спору на сто роні позивача державний реєс тратор Синельниківської рай онної державної адміністрац ії Дніпропетровської облас ті
про скасування записів, -
ВСТАНОВИВ:
Синельниківський між районний прокурор Дніпропет ровської області звернувся д о суду в інтересах держави в о собі Синельниківської об' є днаної державної податкової інспекції Дніпропетровсько ї області з адміністративни м позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «М-ЦЕНТР», третя особа без сам остійних вимог на предмет сп ору на стороні позивача держ авний реєстратор Синельникі вської районної державної ад міністрації Дніпропетровсь кої області з позовними вимо гами про : - скасування записі в до Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців України : Запис 12 від 02.02.2010р. № 11031070012002094 про вне сення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов' яз ані зі змінами в установчих д окументах; Запис 13 від 02.02.2010р. щод о зняття ТОВ «М-Центр» з облік у; Запис 14 від 15.02.2010р. щодо взяття ТОВ «М-Центр» на облік; Запис 15 від 12.08.2010р. № 12161430013000536 про внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою.
В обґрунтування прокурор з азначив, що відділом податко вої міліції встановлено, що п ідприємство відповідача бул о зареєстровано в м. Запорі жжі та у зв' язку зі зміною місцезнаходження, взято на п одатковий облік до Синельник івської ОДПІ, проте встановл ено, що підприємство відпові дача за адресою зазначеною в реєстраційних документах не знаходиться. Відсутність ві дповідача за місцезнаходжен ням на думку заявника свідчи ть про незаконність внесених до ЄДРПОУ змін, що є порушення м чинного законодавства. Пос илаючись на Закон України «П ро прокуратуру», Господарсь кий Кодекс України, Закон Укр аїни «Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» просив позов задовольнити.
Відповідач та третя особа з аперечення та пояснення на а дміністративний позов не нап равили.
Представник позивача в суд ове засідання не з' явився, п ро дату час та місце розгляду справи повідомлений належни м чином, згідно клопотання ві д 16.05.2011р. просив розглянути спра ву без його участі,позовні ви моги підтримує.
Представники відповідача та третьої особи в судове зас ідання не з' явились, причин и неявки суду не повідомили, п ро дату час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, з врахуванням вимог ст ..128 КАС України та думки предст авника прокурора,суд ухвалив розглянути справу без предс тавника позивача, відповідач а та третьої особи.
Представник прокурора у су довому засіданні підтримав п озовні вимоги, просив позов з адовольнити, з підстав зазна чених у позовній заяві.
Заслухавши представника п рокурора, дослідивши чинне з аконодавство та матеріали сп рави, суд доходить висновку, щ о позов не підлягає задоволе нню з наступних підстав.
Товариство з обмеженою в ідповідальністю «М-Центр» зг ідно Довідки з ЄДРПОУ станом на 19.08.2010р. відносно підприємств а відповідача, зареєстровано 06.12.2004р., ідентифікаційний номер 24511478, за адресою: 69097, вул. Задні провська, буд.38, кВ.76, м. Запоріжж я, Запорізька область.
02.02.2010р. до ЄДРПОУ внесено Запи с 11 № 11031050011002094, державна реєстраці я змін до установчих докумен тів юридичної особи. Записом № 12 02.02.2010р. № 11031070012002094, внесені зміни д о відомостей про юридичну ос обу, що не пов' язані зі зміна ми в установчих документах в частині зміни місцезнаходже ння на : 52500, Дніпропетровська о бл.., Синельниківський район, с ело Романівка, вул.Степова, 2.
Згідно Запису № 13 до ЄДРПОУ від 02.02.2010р. ТОВ «М-Центр» знятий з обліку, місце проведення ре єстраційної дії виконавчий к омітет Запорізької міської р ади.
Згідно Запису № 14 до ЄДРПОУ від 15.02.2010р. ТОВ «М-Центр» взято н а облік, місце проведення реє страційної дії Синельниківс ька районна державна адмініс трація.
Відповідно до Запису № 15 від 12.08.2010р., № 12161430013000536, внесення інформа ції щодо відсутності юридичн ої особи за вказаною адресою .
На запит про встановлення м ісцезнаходження № 119/29-07 від 30.03.201 0р. начальник ВПМ Синельників ської ОДПІ склав Довідку про встановлення фактичного міс цезнаходження платника пода тків, від 12.11.2010р., згідно якої ПП « М-Центр» зареєстроване за ад ресою Синельниківський ра йон, село Романівка, вул.Степо ва 2. Місцезнаходження плат ника податків не встановлен о.
Відповідно до Повідомленн я про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням № 6928/9/29-071 від 26.07.2010р. ДПІ у Хортицько му районі м. Запоріжжя повідо млено, що стосовно юридичної особи Товариство з обмеж еною відповідальністю «М-Цен тр» проведено заходи щодо вс тановлення фактичного місце знаходження, за результатами яких встановлено відсутніст ь юридичної особи за місцезн аходженням, фактичне місцезн аходження юридичної особи аб о адреса за якою здійснюєтьс я зв'язок не встановлена.
Доповідною запискою начал ьника відділу обліку та звіт ності Синельниківської ОДПІ повідомлено що по платнику Т ОВ «М-Центр» заборгованість перед бюджетом відсутня.
Облік платників податків і зборів (обов'язкових платежі в) здійснюється органами дер жавної податкової служби та іншими державними органами в ідповідно до законодавства. Взяття на облік юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців як платників податків, зб орів (обов'язкових платежів) в органах державної податково ї служби здійснюються на під ставі відомостей з реєстраці йної картки, наданих державн им реєстратором згідно із За коном України "Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ", не пізніше наступного робоч ого дня з дня отримання зазна чених відомостей органами де ржавної податкової служби (с т. 5 Закону України "Про систем у оподаткування", чинного на ч ас виникнення спірних правов ідносин).
За визначенням ст. 1 Закону У країни "Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців" місце знаходження юридичної особи - це адреса органу або особи , які згідно із законом чи уста новчими документами юридичн ої особи виступають від її ім ені.
Відповідно до ч.1,2 ст.4 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців" держав на реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємц ів - це засвідчення факту ство рення або припинення юридич ної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення ста тусу підприємця фізичною осо бою, а також вчинення інших ре єстраційних дій, які передба чені цим Законом, шляхом внес ення відповідних записів до Єдиного державного реєстру. Порядок проведення державно ї реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в включає, зокрема: перевірку комплектності документів, я кі подаються державному реєс тратору, та повноти відомост ей, що вказані в реєстраційні й картці; перевірку документ ів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у провед енні державної реєстрації; в несення відомостей про юриди чну особу або фізичну особу - п ідприємця до Єдиного державн ого реєстру; оформлення і вид ачу свідоцтва про державну р еєстрацію та виписки з Єдино го державного реєстру
Відповідно до ч. 3 ст. 4 вказан ого Закону України, зміни до у становчих документів юридич ної особи, а також зміна прізв ища та/або імені, та/або по бат ькові (далі - імені) або місця п роживання фізичної особи - пі дприємця підлягають обов'язк овій державній реєстрації шл яхом внесення відповідних зм ін до записів Єдиного держав ного реєстру в порядку, встан овленому цим Законом.
Відповідно до ч.1,2,4,6 ст.14 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб т а фізичних осіб - підприємців " від 15 травня 2003 року N 755-IV, передач а реєстраційних справ здійсн юється в разі: зміни місцезна ходження юридичної особи, зм іни місця проживання фізично ї особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання ф ізичної особи - підприємця ро зташоване на території іншої адміністративно-територіал ьної одиниці; утворення, змін и меж або ліквідації адмініс тративно-територіальної оди ниці. Передача реєстраційни х справ у випадку, який передб ачено абзацом другим частини першої цієї статті, здійснює ться на підставі державної р еєстрації відповідних змін д о установчих документів юрид ичної особи або державної ре єстрації зміни місця прожива ння фізичної особи - підприєм ця. За наявності підстави, що п ередбачена абзацом другим ча стини першої цієї статті, дер жавний реєстратор протягом д есяти робочих днів з дати дер жавної реєстрації зміни місц езнаходження юридичної особ и, зміни місця проживання фіз ичної особи - підприємця зобо в'язаний передати за описом р еєстраційну справу державно му реєстратору за новим місц езнаходженням юридичної осо би або за новим місцем прожив ання фізичної особи - підприє мця. Державний реєстратор, як ий отримав реєстраційну спра ву, зобов'язаний протягом дес яти робочих днів з дати її при йому повідомити рекомендова ним листом юридичну особу аб о фізичну особу - підприємця п ро зміну місцезнаходження ре єстраційної справи та внести до Єдиного державного реєст ру запис про зміну місцезнах одження реєстраційної справ и.
Частиною 1 ст. 17 вказаного Зак ону України "Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців" п ередбачено, що відомості про юридичну особу або фізичну о собу - підприємця включаютьс я до Єдиного державного реєс тру шляхом внесення записів на підставі відомостей з від повідних реєстраційних карт ок та відомостей, що надаютьс я юридичними особами державн ому реєстратору за місцезнах одженням реєстраційної спра ви згідно із законодавством України. Відповідальність за відповідність установчих до кументів законодавству несу ть засновники (учасники) юрид ичної особи.
Частиною 2 ст. 17 Закону Україн и "Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців" зокрема пер едбачено, що в Єдиному держав ному реєстрі містяться відом ості щодо місцезнаходження ю ридичної особи.
Відповідно до змісту части н 1, 2 ст.18 вказаного вище Закону встановлено, що якщо відомос ті, які підлягають внесенню д о Єдиного державного реєстру , були внесені до нього, то так і відомості вважаються досто вірними і можуть бути викори стані в спорі з третьою особо ю, доки до них не внесено відпо відних змін. Якщо відомості, я кі підлягають внесенню до Єд иного державного реєстру, є н едостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як н а достовірні. Третя особа не м оже посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або мо гла знати про те, що такі відом ості є недостовірними.
Частиною першою ст. 29 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців" вста новлено, що для проведення де ржавної реєстрації змін до у становчих документів юридич на особа повинна подати (наді слати рекомендованим листом з описом вкладення) такі доку менти: - заповнену реєстрацій ну картку на проведення держ авної реєстрації змін до уст ановчих документів юридично ї особи; - примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення про внесення з мін до установчих документів . Документ, що підтверджує пра вомочність прийняття рішенн я про внесення змін до устано вчих документів; - оригінали у становчих документів юридич ної особи з відміткою про їх д ержавну реєстрацію з усіма з мінами, чинними на дату подач і документів, або копію опубл ікованого в спеціалізованом у друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазн ачених оригіналів установчи х документів; - два примірники змін до установчих документ ів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два при мірники установчих документ ів у новій редакції; - документ , що підтверджує внесення реє страційного збору за проведе ння державної реєстрації змі н до установчих документів.
Надання інших документів п ри зміні місцезнаходження юр идичної особи ст. 29 зазначеног о Закону не передбачено.
У разі надходження державн ому реєстратору від органу д ержавної податкової служби п овідомлення встановленого з разка про відсутність юридич ної особи за її місцезнаходж енням державний реєстратор з обов'язаний надіслати рекоме ндованим листом протягом п'я ти робочих днів з дати надход ження зазначеного повідомле ння юридичній особі повідомл ення щодо необхідності подан ня державному реєстратору ре єстраційної картки.
У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дат и надходження їй відповідног о повідомлення реєстраційно ї картки про підтвердження в ідомостей про юридичну особу державний реєстратор повине н внести до Єдиного державно го реєстру запис про відсутн ість підтвердження зазначен их відомостей. Якщо державно му реєстратору повернуто рек омендованого листа з відмітк ою відділення зв'язку про від сутність юридичної особи за зазначеною адресою, державни й реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстр у запис про відсутність юрид ичної особи за її місцезнахо дженням.
Частиною 7 ст. 29 Закону Україн и "Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців" встановлен о, що державному реєстратору забороняється вимагати доку менти для проведення державн ої реєстрації змін до устано вчих документів юридичної ос оби, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою ціє ї статті.
Згідно ст. 30 Закону України "П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців", державний реєс тратор відмовляє у проведенн і державної реєстрації змін до установчих документів юри дичної особи за наявності пі дстав, встановлених частиною першою статті 27 цього Закону.
Частиною першою статті 27 за значеного Закону встановлен о, що підставами для відмови у проведенні державної реєстр ації юридичної особи є: - невід повідність відомостей, які в казані в реєстраційній картц і на проведення державної ре єстрації юридичної особи, ві домостям, які зазначені в док ументах, що подані для провед ення державної реєстрації юр идичної особи; - невідповідні сть установчих документів ви могам частини третьої статті 8 цього Закону; -· порушення по рядку створення юридичної ос оби, який встановлено законо м, зокрема; - наявність обмежен ь на зайняття відповідних по сад, встановлених законом що до осіб, які зазначені як поса дові особи органу управління юридичної особи; - невідповід ність відомостей про засновн иків (учасників) юридичної ос оби відомостям щодо них, які м істяться в Єдиному державном у реєстрі; - наявність обмежен ь щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особ ою юридичних дій, які встанов лені абзацом четвертим части ни другої статті 35 цього Закон у; - наявність в Єдиному держав ному реєстрі найменування, я ке тотожне найменуванню юрид ичної особи, яка має намір зар еєструватися; - використання у найменуванні юридичної ос оби приватного права повного чи скороченого найменування органу державної влади або о ргану місцевого самоврядува ння, або похідних від цих найм енувань, або історичного дер жавного найменування, перелі к яких встановлюється Кабіне том Міністрів України; - встан овлена іншими законами забор она використання у найменува нні юридичної особи певних т ермінів, абревіатур, похідни х термінів.
Відмова у проведенні держа вної реєстрації юридичної ос оби з інших підстав не допуск ається.
Відповідно до ст. 31 Закону ск асування державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів юридичної особи здійсню ється у разі постановлення с удового рішення щодо скасува ння рішення засновників (уча сників) юридичної особи або у повноваженого ними органу пр о внесення змін до установчи х документів юридичної особи , або про визнання повністю аб о частково недійсними змін д о установчих документів юрид ичної особи суд у день набран ня законної сили судовим ріш енням надсилає його державно му реєстратору для внесення запису про судове рішення що до скасування державної реєс трації змін до установчих до кументів юридичної особи. Да та надходження відповідного судового рішення вноситься до журналу обліку реєстрацій них дій. Державний реєстрато р у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати надходже ння судового рішення щодо ск асування державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів юридичної особи, вносит ь до Єдиного державного реєс тру запис щодо скасування де ржавної реєстрації змін до у становчих документів юридич ної особи, якщо інше не встано влено судовим рішенням, та в т ой же день повідомляє органи статистики, державної подат кової служби, Пенсійного фон ду України про внесення тако го запису.
Частиною 4 ст. 89 Цивільного ко дексу України передбачено, щ о до Єдиного державного реєс тру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменув ання, місцезнаходження, орга ни управління, філії та предс тавництва, мету установи, а та кож інші відомості, встановл ені законом.
З урахуванням ст. 93 Цивільно го кодексу України, абзацу 6 ст атті 1 та ч. 2 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юри дичних осіб та фізичних осіб - підприємців", серед інших в ідомостей до Єдиного державн ого реєстру вносяться відомо сті про адресу органу або осо би, які відповідно до установ чих документів юридичної осо би чи закону виступають від ї ї імені.
Частиною 3 ст. 8 Закону Україн и "Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б- підприємців" встановлено , що установчі документи (уста новчий акт, статут або заснов ницький договір, положення) ю ридичної особи повинні місти ти відомості, передбачені за коном. Відповідальність за в ідповідність установчих док ументів законодавству несут ь засновники (учасники) юриди чної особи.
Юрисдикцію адміністративн их судів щодо вирішення адмі ністративних справ визначен о статтею 17 КАС України. Зокре ма згідно з пунктом 5 частини 1 цієї статті юрисдикція адмі ністративних судів поширюєт ься на спори за зверненням су б' єкта владних повноважен ь у випадках встановлених Ко нституцією та законами Укра їни.
Вказані положення КАС Укра їни кореспондуються з частин ою 3, 4 статті 50 цього ж Кодексу п ро те, що відповідачем в адмін істративній справі є суб' єк т владних повноважень, якщо і нше не встановлено цим Кодек сом, громадяни України, інозе мці чи особи без громадянств а, їх об'єднання, юридичні особ и, які не є суб'єктами владних повноважень, відповідачами в адміністративній справі мож уть бути лише за адміністрат ивним позовом суб' єкта влад них повноважень у випадках, в становленим законом.
Статус Державної податков ої служби в Україні, її функці ї та правові основи діяльнос ті визначено Законом України "Про державну податкову служ бу в Україні" за № 509 ХІІ.
Відповідний обов'язок закр іплює і ч. 1 ст. 13 Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні" (чинна на час вин икнення спірних правовіднос ин, та звернення до суду), відп овідно до якої посадові особ и органів державної податков ої служби зобов'язані дотрим уваним Конституції і законів України, інших нормативних а ктів, прав та охоронюваних за коном інтересів громадян, пі дприємств, установ, організа цій, забезпечувати виконання покладених на органи держав ної податкової служби функці й та повною мірою використов увати надані їм права.
Як передбачено ч.1 п.4 ст.10 Зако ну України "Про державну пода ткову службу в Україні" (чинна на час виникнення спірних пр авовідносин, та звернення до суду), державні податкові інс пекції в районах, містах без районного поділу, районах у м істах, міжрайонні та об'єднан і державні податкові інспекц ії здійснюють у межах своїх п овноважень контроль за закон ністю валютних операцій, дод ержанням порядку проведення готівкових розрахунків за т овари (послуги) у встановлено му законом порядку, за наявно сті свідоцтв про державну ре єстрацію суб'єктів підприємн ицької діяльності, ліцензій на провадження видів господа рської діяльності, що підляг ають ліцензуванню відповідн о до закону, з наступною перед ачею матеріалів про виявлені порушення органам, що видают ь ці документи, за наявності торгових патентів.
Права органів державної по даткової інспекції закріпле ні ст..11 Закону України "Про дер жавну податкову службу в Укр аїні", (чинна на час виникнення спірних правовідносин, та зв ернення з позовом до суду), зок рема п.17 встановлює право звер татися у передбачених законо м випадках до судових органі в із заявою (позовною заявою) п ро скасування державної реєс трації суб'єкта підприємниць кої діяльності.
Синельниківський міжрайо нний прокурор Дніпропетровс ької звернувся до суду саме в інтересах та на виконання фу нкцій наданих законом Синель никівській об' єднаній Дер жавній податковій інспекці ї в Дніпропетровській област і.
Статус прокуратури її функ ції та правові основи діяльн ості визначено Законом Украї ни "Про прокуратуру".
Обґрунтовуючи своє право н а звернення до суду із позово м, що розглядається заявник п осилається на Закон Украї ни "Про прокуратуру», Закон Ук раїни "Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців", Господа рський Кодекс України.
Проте, ні Законом України "П ро державну податкову службу в Україні", ні Законом України "Про прокуратуру", ні іншими з аконами України не встановле но право органів державної п одаткової служби, а також пра во органів прокуратури в інт ересах органів державної по даткової служби на пред' явл ення адміністративних позов ів до юридичних осіб, які не є суб' єктами владних повнова жень про скасування записів до Єдиного державного реєстр у юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України пр о внесення змін до відомосте й про юридичну особу, що не пов ' язані зі змінами в установ чих документах щодо зняття ю ридичної особи з обліку, взят тя на облік, про внесення інфо рмації щодо відсутності юрид ичної особи за вказаною адре сою, а вказані обставини при н аявності в Єдиному державном у реєстрі запису про відсутн ість юридичної особи за вказ аним її місцезнаходженням ві дповідно до ч.2 ст.38 Закону Укра їни «Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» є підст авами для постановлення судо вого рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов' я зано з банкрутством юридично ї особи.
В заявленому позові ставит ься питання щодо недодержанн я встановленої процедури зді йснення державної реєстраці ї при внесенні державним реє стратором до бази ЄДРПОУ інф ормації щодо юридичної адрес и підприємства відповідача , що в своє чергу, на думку заяв ника, є підставою для скасува ння запису до Єдиного держав ного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зняття з обліку та взяття на облік юридичної особи.
Суд зазначає, що адміністра тивний позов прокурора міст ить вимоги до ТОВ «М-Центр» пр о скасування записів до Єдин ого державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців України про внесен ня змін до відомостей про юри дичну особу, що не пов' язані зі змінами в установчих доку ментах, про зняття з обліку, пр о взяття на облік, про внесен ня інформації щодо відсутнос ті юридичної особи за вказан ою адресою, проте вказані дії відповідачем по справі вчин ені не були. Всі дії, які оскар жує прокурор вчинені не відп овідачем, а суб' єктами влад них повноважень - державним и реєстраторами, виконавчого комітету Запорізької місько ї ради та Синельниківської р айонної державної адміністр ації Дніпропетровської обл асті.
З огляду на приписи статті 7 0 Кодексу адміністративного судочинства України, обстави ни, які за законом повинні бут и підтверджені певними засоб ами доказування, не можуть пі дтверджуватися ніякими інши ми засобами доказування, крі м випадків, коли щодо таких об ставин не виникає спору.
Не може бути віднесена до на лежних та допустимих доказів в межах вказаної адміністра тивної справи, Довідка про вс тановлення фактичного місце знаходження платника податк ів, від 12.11.2010р., згідно якої місце знаходження платника податк ів ПП «М-Центр»не встановлен о, оскільки організаційно-пр авова форма підприємства від повідача Товариство з об меженою відповідальністю «М -Центр», та не вказує на здійс нення тим діяльності поза ме жами законної.
Крім того при прийнятті ріш ення судом враховано, що у дер жавного реєстратора відсутн і повноваження щодо перевірк и зазначеного у реєстраційні й картці та статуті місцезна ходження юридичної особи дій сної адреси органу або особи , які відповідно до установчи х документів юридичної особи чи закону виступають від її і мені чи почеркознавчого досл ідження підпису керівника юр идичної особи.
Враховуючи вищезазначені обставини, норми чинного зак онодавства, матеріали справи суд приходить до висновку що , факт порушення закону при зд ійсненні оскаржуваних реєст раційних записів реєструючи м органом чи підприємством в ідповідача матеріалами спра ви не підтверджений, позивач ем не доведений, позовні вимо ги на звернення до суду з вим огами про скасування записів до Єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців про внесе ння змін до відомостей про юр идичну особу, що не пов' язан і зі змінами в установчих док ументах, про зняття з обліку ю ридичної особи, про взяття юр идичної особи на облік, про вн есення інформації щодо відсу тності юридичної особи за вк азаною адресою не відповідаю ть чинному законодавству, то му в задоволенні адміністрат ивного позову слід відмовит и.
Керуючись ст.ст. 17, 160, 162, 163, 165 КАС України суд, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адмініс тративного позову позов Сине льниківського міжрайонного прокурора Дніпропетровсько ї області в інтересах держав и в особі Синельниківської о б' єднаної державної податк ової інспекції Дніпропетров ської області до Товариств а з обмеженою відповідальн істю «М-ЦЕНТР», третя особа бе з самостійних вимог на предм ет спору на стороні позивача державний реєстратор Синель никівської районної державн ої адміністрації Дніпропет ровської області про скасува ння записів , - відмовити.
Постанова суду набирає зак онної сили та може бути оскар жена до Дніпропетровського а пеляційного адміністративн ого суду через Дніпропетровс ький окружний адміністратив ний суд в порядку, визначеном у ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС Украї ни, апеляційна скарга на пост анову суду першої інстанції подається протягом десяти дн ів з дня її проголошення. У раз і застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодек су, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови. Якщ о суб'єкта владних повноваже нь у випадках та порядку, пере дбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було п овідомлено про можливість от римання копії постанови суду безпосередньо в суді, то деся тиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду о бчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденно го строку з моменту отриманн я суб'єктом владних повноваж ень повідомлення про можливі сть отримання копії постанов и суду.
Постанова виготовлена у по вному обсязі 20.05.2011р.
Суддя
Н.В. Турлакова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2011 |
Оприлюднено | 03.08.2011 |
Номер документу | 17314151 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Наталія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні