5020-5/200
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
"09" червня 2008 р. справа № 5020-5/200
за заявою Управління пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя
(99059, м. Севастополь, вул. Гер. Сталінграду, 56)
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Мусон-Термо”
(99053 м. Севастополь, вул. Вакуленчука, 29 )
про визнання боржника банкрутом
Суддя Євдокимов І.В.
Представники :
Кредитор: Чердакова М.О., довіреність № 9 від 03.01.2008;
Боржник: не з'явився;
СУТЬ СПОРУ:
УПФУ в Гагарінському районі міста Севастополя звернулась в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Мусон-Термо”.
21.05.2008 ухвалою господарського суду міста Севастополя порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Мусон-Термо”.
Боржник у судове засідання не з'явився, відзив на заяву про визнання його банкрутом не надав, про причини неявки суд не повідомив, про дату, час та місце проведення судового засідання був повідомлений своєчасно та належним чином за адресою, вказаною у його статутних документах.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення ініціюючого кредитора, суд
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю „Мусон-Термо” (далі - ТОВ „Мусон-Термо”) зареєстровано в Севастопольською міською державною адміністрацією 03.12.1998. Юридична адреса: 99053 м. Севастополь, вул. Вакуленчука, 29.
ТОВ „Мусон-Термо” зареєстровано в якості платника страхових внесків на обов`язкове державне пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в Гагарінському районі м. Севастополя.
Згідно з ч. 6 ст. 20 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування” страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
Відповідно до ч. 10 ст. 20 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування” якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом.
Згідно з п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування” за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:
10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;
20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;
50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.
Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
Відповідно до ч. 1 ст. 14, ч. 1 ст. 15 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування” платниками страхових внесків підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 статті 11 цього Закону.
Згідно з ч. 4 ст. 17 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування” страхувальник зобов'язаний подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом.
Відповідно до п. 11.11 ч. 11 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України платники, зазначені в підпунктах 2.1.1 та 2.1.2 пункту 2.1 цієї Інструкції, щомісяця складають у двох примірниках розрахунок суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, у якому зазначають самостійно обчислені суми страхових внесків.
Згідно з абз. 7 п. 11.11 ч. 11 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України розрахунки подаються зазначеними платниками до органу Пенсійного фонду для реєстрації за базовий звітний період, що дорівнює календарному місяцю, - не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
В результаті несплати боржником до органів Пенсійного фонду страхових внесків у нього виникла заборгованість 185,21 грн., на яку була виписана вимога № Ю-555-У від 05.02.2007, яка була направлена до ВДВС в Гагарінського РУЮ м. Севастополя для примусового виконання.
Актом державного виконавця ВДВС в Гагарінського РУЮ м. Севастополя від 29.12.2007 встановлено, що боржник за юридичною адресою не знаходиться, майно, яке належить боржнику не виявлено.
Згідно зі ст. 7 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” заява про порушення справи про банкрутство подається боржником або кредитором у письмовій формі, підписується керівником боржника чи кредитора (іншою особою, повноваження якої визначені законодавством або установчими документами), громадянином - суб'єктом підприємницької діяльності (його представником) і повинна містити виклад обставин, які підтверджують неплатоспроможність боржника, з зазначенням суми боргових вимог кредиторів, а також строку їх виконання, розміру неустойки (штрафів, пені), реквізитів розрахункового документа про списання коштів з банківського або кореспондентського рахунку боржника та дату його прийняття банківською установою боржника до виконання. Заява кредитора повинна містити крім відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, такі відомості: розмір вимог кредитора до боржника з зазначенням розміру неустойки (штрафу, пені), яка підлягає сплаті; виклад обставин, що підтверджують наявність зобов'язання боржника перед кредитором, з якого виникла вимога, а також строк його виконання.
Відповідно до п. 10 ст. 7 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” до заяви кредитора - органу державної податкової служби чи інших державних органів, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), додаються докази вжиття заходів до отримання заборгованості по обов'язкових платежах у встановленому законодавством порядку.
Відповідності зі статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.
Згідно з п. 4.7 Рекомендації Президії Вищого господарського суду України від 04.06.2004 № 04-5/1193 “Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"” у вирішенні питання про порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника згідно зі статтею 52 Закону, судам слід враховувати, що наявність хоча б однієї з ознак відсутнього боржника, передбачених частиною першою статті 52 Закону, є достатньою для порушення провадження у справі.
Співробітниками УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя була проведена перевірка ТОВ „Мусон-Термо” з питання вивчення майнового стану підприємства, був здійснений виїзд за юридичною адресою боржника з метою перевірки зберігання майна підприємства.
За результатами перевірки встановлено, що боржник за юридичною адресою не знаходиться. Звернути стягнення заборгованості на майно ТОВ „Мусон-Термо” не можливо, оскільки фінансово-господарську діяльність боржник не здійснює.
За даними БТІ та ДРОМН м. Севастополя № 2607 від 08.05.2007, ДАІ УМВС України в м. Севастополі вих. № 15/4132 від 24.04.2007 право власності на нерухоме майно, автотранспортні засоби за ТОВ „Мусон-Термо” не зареєстровано.
За даними Інспекції судноплавного нагляду (вих. № 40/28 від 28.04.2007) за РБК „Омега” судів не числіться.
На підставі викладеного суд дійшов висновку про правомірність вимог ініціюючого кредитора про визнання ТОВ „Мусон-Термо” банкрутом у порядку, передбаченому статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя заявлене клопотання про призначення ліквідатором УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя.
Беручи до уваги викладене та керуючись статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, статтею 86 Господарського процесуального кодексу України суд
П О С Т А Н О В И В :
1. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю „Мусон-Термо” (99053 м. Севастополь, вул. Вакуленчука, 29, код ЕДРПОУ 30026300) банкрутом.
2. Відкрити ліквідаційну процедуру.
3. Встановити строк ліквідації до 09.09.2008.
4. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю „Мусон-Термо” (99053 м. Севастополь, вул. Вакуленчука, 29, код ЕДРПОУ 30026300) УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя.
5. Зобов'язати ліквідатора здійснити заходи, передбачені статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, після завершення ліквідаційної процедури в строк до 09.09.2008 надати суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс.
6. Ухвалу направити кредитору, боржнику, ліквідатору, Кримському регіональному агентству з питань банкрутства в АРК та м. Севастополі, (95034, м. Сімферополь, вул. Київська, 81,оф 401, 227).
Суддя І.В. Євдокимов
Розсилка:
1. УПФУ в Гагарінському районі міста Севастополя (99059, м. Севастополь, вул. Гер. Сталінграду, 56)
2. ТОВ „Мусон-Термо” (99053 м. Севастополь, вул. Вакуленчука, 29)
3. Кримське регіональне агентство з питань банкрутства в АРК та м. Севастополі (95034 м. Сімферополь, вул. Київська, 81, оф. 401, 227)
4. Державному реєстратору в Гагарінському районі м. Севастополя (99038 м. Севастополь, пр. Жовтневої Революції, 8)
5. справа
6. наряд
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 09.06.2008 |
Оприлюднено | 21.06.2008 |
Номер документу | 1733986 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Євдокимов І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні