Постанова
від 15.04.2008 по справі 16/175/08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 

"15"

квітня 2008 р.

10:30

Справа

№  16/175/08

За

позовом:

Первомайського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Головної

державної автомобільної інспекції на автомобільному транспорті ( м. Київ,

вул.Перемоги,14)

До

відповідача:

Суб'єкта підприємницької діяльності -ОСОБА_1( АДРЕСА_1)

Про стягнення 1700,00  грн. фінансових санкції

Суддя В.Д. Фролов

П Р Е Д С Т А В Н И К И:

Від позивача: Кривенко

Ф.В., дов. № 41/1-8-180п від 11.01.2008 р. 

Від відповідача:

В засіданні приймає

участь: прокурор Фірцак Т.Ю.

 

Первомайський

міжрайонний прокурор в інтересах держави в особі Головної державної

автомобільної інспекції на автомобільному транспорті звернувся до

господарського суду з позовною вимогою про стягнення з Суб'єкта підприємницької

діяльності -ОСОБА_11700,00  грн.

фінансових санкції.

Представник

відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового

розгляду, у судове засідання не з'явився. Відзив на позовну заяву до суду не

надав, позов не оспорив. При таких обставинах, суд вважає можливим розглянути

справу за наявними матеріалами за його відсутністю.

Розглянувши

представлені докази, заслухавши представника позивача та прокурора -  суд встановив:

Статтею

6 закону України „Про автомобільний транспорт” передбачено, що загальне

державне регулювання діяльності автомобільного транспорту здійснює Кабінет

Міністрів України, який відповідно до ст.1 Указу Президента України „Про

систему центральних органів виконавчої влади” № 1572 від 15.12.1999 року , є

вищим органом у системі органів виконавчої влади. В його складі діє центральний

орган виконавчої влади у галузі автомобільного транспорту - Міністерство

транспорту та зв'язку України ( п.1 Положення про Міністерство транспорту та

зв'язку України затвердженого постановою Кабінету міністрів України від

06.06.06 року № 789).

Центральний

орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту забезпечує проведення

державної політики на автомобільному транспорті через урядові органи державного

управління на автомобільному транспорті. Таким урядовим органом державного

управління, згідно п.1 постанови Кабінету Міністрів України „Про утворення

Головної державної інспекції на автомобільному транспорті” № 1190 від

08.09.2004 року є Головна державна інспекція на автомобільному транспорті, що

діє у складі Міністерства транспорту і зв'язку України і йому

підпорядковується.

Головавтотрансінспекція

здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які

проводять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування

вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Пунктом

20 зазначеної постанови передбачено, що Головавтотрансінспекція є юридичною

особою, тобто згідно ст.80 ЦК України може бути позивачем у суді.

Головавтотрансінспекція

для виконання покладених на неї завдань може утворювати

територіальні

органи (п.8 постанови Кабінету Міністрів України № 1190 від 08.09.2004р.).

Згідно п.1 наказу Міністерства транспорту та зв'язку України „Про затвердження

Положення

про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті” № 888 від 14.12.2005 року, територіальні органи

Головавтотрансінспекції в областях є територіальними структурними підрозділами

Головавтотрансінспекції без права юридичної особи, в тому числі і територіальне

управління Головавтотрансінспекції в Миколаївській області.

Основними

завданнями територіальних управлінь (п.4 наказу №888 від 14.12.2005 року) є

здійснення державного контролю за дотриманням суб'єктами господарювання усіх

форм власності нормативно-правових актів, стандартів і норм перевезення

вантажів і пасажирів автомобільним транспортом загального користування.          Згідно ст. 60 Закону України „Про

автомобільний транспорт" за порушення законодавства про автомобільний

транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції. Крім цього, ст.

3 Постанови Кабінету міністрів України „Про затвердження порядку здійснення

державного контролю на автомобільному транспорті" № 1567 від 08.11.2006

року, передбачено, що органами державного контролю на автомобільному транспорті

є Головавтотрансінспекція, її територіальні управляння в областях. Державний

контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу

державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових

перевірок.

За

результатами перевірки посадовими особами органу державного контролю

складається акт встановленої форми (ст. 21). Якщо в ході перевірки виявлено

порушення законодавства про автомобільний транспорт, справа про порушення

розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцезнаходженням

суб'єкта господарювання (ст.25). За наявності підстав керівник органу

державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування

фінансових санкцій, яке оформляється за встановленою формою(ст.27).

З

наведеного вище та положень інформаційного листа Вищого господарського суду

України „Про деякі питання, пов'язані із розмежуванням компетенції

господарських і адміністративних судів” від 07.02.2006 року № 0148/301

випливає, що Головавтотрансінспекція та її територіальні управління, приймаючи

рішення про застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про

автомобільний транспорт, є органом державної влади у здійсненні управлінських

функцій та суб'єктом владних повноважень. Фінансова санкція повинна бути

перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок, не

пізніше ніж протягом 15 днів після отримання ним копії постанови про

застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного

контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову ( п.28 Постанови

Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 року).

Порядок

стягнення фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний

транспорт визначає Кабінет Міністрів України (ст.60 Закону України „ Про

автомобільний транспорт"). Проте, постановою Кабінету Міністрів України

„Про затвердження порядку здійснення державного контролю на автомобільному

транспорті" № 1567 від 08.11.2006 року порядок примусового стягнення

накладених штрафних санкцій, в разі не сплати їх в добровільному порядку , не

врегульовано.

Так     26.09.2007 

року     державним     інспектором          територіального     управління Головавтотрансінспекції

проведено перевірку дотримання законодавства про автомобільний транспорт

відповідача. Перевіркою виявлено порушення вимог абзацу 3 ч. І ст. 60 Закону

України „Про автомобільний транспорт”, а саме - надання послуг з перевезень

вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 48 цього Закону

- відсутня ліцензійна картка. Справу про порушення законодавства про

автомобільний транспорт розглянуто 12.11.2007р. заступником начальника

територіального  управління   Головавтотрансінспекції   у  

Миколаївській   області та

винесено постанову про застосування фінансових санкції № 017628 від

12.11.2007р., якою на підставі ст. 60 ЗУ „Про автомобільний транспорт” за

порушення вимог Закону накладено фінансових санкції в розмірі 100

неоподаткованих мінімумів доходів громадян в сумі 1700,00 грн., яку направлено

відповідачу 16.11.2007 р. з супровідним листом та вручено йому особисто

21.11.2007 р., про що є відмітка поштового відділення. На теперішній час оплата

накладених фінансових санкції не проведена.

Відповідно

до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України „Про затвердження порядку

здійснення державного контролю на автомобільному транспорті” № 1567 від

08.11.2006р., передбачено, що органами державного контролю на автомобільному

транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, в

тому числі і територіальне управління Головавтотрансінспекції   у  

Миколаївській   області

заступником начальника якого в даному випадку винесено постанову про застосування

фінансових санкції до відповідача.

За

таких обставин, позивні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Керуючись

ст.ст. 87, 94, 160, 162-163, 167, 252 Кодексу адміністративного судочинства,

суд         

 

П О С Т А Н О В И В :

 

  Позов задовольнити.

Стягнути

з Суб'єкта підприємницької діяльності -ОСОБА_1(АДРЕСА_1; ІНН НОМЕР_1) на

користь державного бюджету м. Первомайська 

(р/р 31112106700009, ЄДРПОУ 23411600, КЕКД 21081100 в УДК у

Миколаївської області, МФО 826013) 1700,00 

грн. фінансових санкції.

                                                 

      

Суддя

В.Д.Фролов

 

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення15.04.2008
Оприлюднено26.06.2008
Номер документу1748098
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/175/08

Ухвала від 07.11.2008

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Постанова від 25.07.2008

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Постанова від 15.04.2008

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фролов В.Д.

Ухвала від 01.04.2008

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фролов В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні