Рішення
від 10.06.2008 по справі 9/33
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

9/33

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

                                                  10.06.08                                                                                                         Справа № 9/33

    Господарський суд Львівської області у складі судді Данко Л.С.

при секретарі судових засідань Козак І.Б.,

розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом

Позивача: Військово-медичного клінічного центру Західного регіону, м. Львів,

до відповідача –1: Виконавчого комітету Львівської міської ради, м. Львів,

до відповідача - 2: Відділу приватизації державного житлового фонду Личаківського району м. Львова, м. Львів,

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради “Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки”, м. Львів,

про визнання права державної власності на нежилі будівлі.

За участю представників:

від позивача  -  Максимонько Л. - представник,

від відповідача –1:  не прибув,

від відповідача –2: не прибув,

від третьої особи –не прибув.

Представнику, який прибув в судове засідання, роз”яснено права та обов”язки передбачені статтею 22 ГПК України, зокрема право відводу судді. Заяв та клопотань про відвід судді –не подано.

У попередніх судових засіданнях, учасники судового процесу подали клопотання про відмову від технічної фіксації судового процесу ( докази –у справі), в судовому засіданні, 27.05.2008р., представник позивача не наполягає на фіксації судового процесу технічними засобами.

Суть спору:           розглядається справа за позовом Військово-медичного клінічного центру Західного регіону, м. Львів, до відповідача –1: Виконавчого комітету Львівської міської ради, м. Львів, до відповідача - 2: Відділу приватизації державного житлового фонду Личаківського району м. Львова, м. Львів, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради “Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки”, м. Львів, про визнання права державної власності на нежитлові будівлі, літ. “Л-1” –контрольно-пропускний пункт, загальною площею 22,8 кв. м., літ. “З-1” –склад, загальною площею 372,5 кв. м., літ. “І-1” –адміністративний будинок, загальною площею 141,7 кв. м., літ. “Ж-1” –гараж, загальною площею 455,90 кв. м., літ. “Е-3” –гараж, загальною площею 2618,0 кв. м., літ. “К-1” –пункт технічного обслуговування, загальною площею 64,0 кв. м., літ. “М-1” –склад, загальною площею 392,7 кв. м., що перебувають в оперативному управлінні Міністерства оборони України.

          Представник Позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, надав пояснення аналогічні викладеним у позовній заяві, надав документи, які вимагалися ухвалами господарського суду.

           Представник Відповідача-1,  в судове засідання, яке відбулося 27.05.08р. не прибув, у процесі розгляду даної справи, надав письмовий відзив на позовну заяву,  проти позову заперечує, вважає вимоги позивача безпідставними, просить в позові відмовити, так як порядок оформлення державної власності регулюється рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 23.03.2006р. № 394 “про порядок оформлення права власності на об”єкти нерухомого майна і затвердження вартості цих послуг” (із змінами і доповненнями), відповідно до якого, оформлення права власності проводиться районними відділами приватизації державного житлового фонду за місцем знаходження об”єкта нерухомого майна з видачею свідоцтва про право власності на підставі рішення виконавчого комітету. Відповідно до п. 14 рішення № 394 від 23.03.06р. районний відділ приватизації державного житлового фонду у тижневий термін з моменту отримання повного пакету документів подає в організаційний відділ апарату виконавчого комітету Львівської міської ради проект рішення про оформлення права власності. Представник пояснив та зазначив у відзиві на позовну заяву, що відповідачем-2 такий проект рішення до відповідача-1 у справі поданий не був, відтак  питання щодо приватизації майна не було предметом розгляду на засіданні виконкому Львівської міської ради, а тому вважає, що відповідачем-1 прав та законних інтересів позивача не порушено. Просить в позові відмовити.

              Представник відповідача-2, в судове засідання, яке відбулося 27.05.08р. не прибув, процесі розгляду справи, письмового відзиву не представив, подав копію листа від 19.11.2007р. за № 149-14Ж, який був скерований позивачу та пояснив, що у відділ приватизації державного житлового фонду Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради звертався позивач із зверненням про оформлення права державної власності на нерухоме майно на вул. Личаківській, 150-152, що зареєстровано у відділі адміністративних послуг за № 2-14040 від 10.10.07р. і серед доданих до звернення документів були відсутні документи, які підтверджують право державної власності (право оперативного управління чи повного господарського відання) Військово-медичного клінічного центру Західного регіону на ці об”єкти, вважає, що позивач не має у власності (оперативному управлінні чи повному господарському віданні) державного майна і не може виступати заявником з питання оформлення права державної власності на об”єкти нерухомого майна.

            Представник третьої особи, в судове засідання, яке відбулося 27.05.08р. не прибув, у процесі розгляду справи, письмового пояснення не представив, в одному із судових засідань пояснив, що в матеріалах даної справи є всі документи, які ним видавалися позивачу: висновки БТІ у формі довідок про технічний стан будівель, а саме: довідка № 10/876 від 12.04.07р. про інвентаризацію та реєстрацію об”єкта нерухомого майна за адресою м. Львів, вул. Личаківська, 150-152,   літ. “Ж-1”, - гараж, “Е-3” адміністративне прим., “Е-1”-гараж, літ. “Е зі значком 2-1” –гараж, довідка від 30.07.07р. про приналежність, технічний стан житлового будинку та площу земельної ділянки - гаражу літ. “Ж-1” корисна площа 455,90 кв. м., що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152,  довідка від 10.07.07р. про приналежність, технічний стан житлового будинку та площу земельної ділянки  - літ. “Е-3” –адміністративне приміщення; літ. “Е-1” - гараж, що знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, довідка від 10.07.07р. про приналежність, технічний стан житлового будинку та площу земельної ділянки  - літ. “Е із значком 2 - 1” –гараж, 800,30 кв. м., що знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, Акт прийому-передачі фонда частини в/містечка № 87 розформованої 324 майстерні БП Зах.ОК в/госпіталю1120 від 30.12.98р. з описом будівель та земельної ділянки, Технічні паспорти на не житлові приміщення літ. “Ж-1”-гараж, літ. “Е-3”- гараж, літ. “Л-1”- контрольно-пропускний пункт, літ. “З-3” –склад, літ. “І-1” –адмінбудинок, літ. “К-1” –нежитлові приміщення, літ. “М-1” –склад, з додатковими таблицями, які оформлені відповідно Обласним комунальним підприємством ЛОР “Бюро технічної інвентаризації та ЕО”,  інших доказів подати не бажає,  просить приймати рішення у справі за наявними документами без участі представника третьої особи.

         Розгляд справи відкладався з підстав, наведених в ухвалах суду.

         Справа розглядається відповідно до статті 75 ГПК України - за наявними у ній матеріалами.

         Заслухавши пояснення представників відповідача-1, відповідача 2 та третьої особи, які були надані ними у попередніх судових засіданнях, пояснення представника позивача, дослідивши наявні у справі докази, господарський суд Львівської області дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Згідно з ст. 41 Конституції України право власності набувається в порядку, визначеному законом. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності.

Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 392 ЦК України, власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також втрати ним документа, який засвідчує його право власності.

Згідно з вимогами ч. 5 ст. 3, ч. 1 ст. 4 Закону України “Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень” право власності на нерухоме майно, що знаходиться на території України, фізичних та юридичних осіб, держави, територіальних громад, іноземців та осіб без громадянства, іноземних юридичних осіб, міжнародних організацій, іноземних держав, підлягає обов”язковій реєстрації. Право власності та інші речові права на нерухоме майно, набуті згідно з діючими нормативно-правовими актами до набрання чинності цим Законом, визнаються державою. Відповідно до цього Закону реєстрація речових прав на нерухомість, їх обмежень здійснюється лише в разі вчинення правочинів щодо нерухомого майна, а також за заявою власника (володільця) нерухомого майна.

Відповідачами факт відмови позивачу в оформленні права власності пояснюється неподанням, передбачених Положенням про порядок оформлення права власності на об”єкти нерухомого майна і затвердження вартості цих послуг” затвердженим Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 394 від 23.03.2006 р. /із змінами і доповненнями внесеними рішенням виконкому від 21.07.2006р. № 848, у додаток 1 згідно з рішенням виконкому від 14.02.07р. № 52, у додаток згідно з рішенням виконкому від 30.03.07р. № 186/, документів.

Згідно з п. 16 вказаного Положення у оформленні права власності на об”єкт нерухомого майна може бути відмовлено, якщо заявником не подано документів, які достатньо підтверджують право власності на об”єкт нерухомого майна. Вказані сумніви у належності нежитлових приміщень по вул. Личаківській, 150—152, у м. Львові до державної власності, створюють позивачу перешкоди у реалізації його права повного господарського відання щодо об”єкта державної власності. Як передбачено п. 16 вищезгаданого Положення, при відсутності документів, які достатньо підтверджують право власності на об”єкт нерухомого майна, таке право встановлюється на підставі рішення суду.

            Військово-медичний клінічний центр Західного регіону (Позивач), у відповідності до вимог ст. 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень," "Тимчасового Положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно" зареєстроване в Міністерстві юстиції України від 28 січня 2003 року за № 66/7387, звернувся до голови м. Львова: "Про оформлення права державної власності на нежилі будівлі   по   вул. Личаківській, 150-152,   що   перебувають   в   оперативному   управлінні Міністерства оборони України ( заява за № 149/14Ж від 02.11.2007р.).

           Оглянувши та дослідивши документи, які є у справі, суд приходить до висновку, що позивачем було надано відповідачам для реєстрації права власності на нерухоме майно всі правовстановлюючі документи, в тому числі, матеріали технічної інвентаризації, та відповідні довідки виконані Львівським обласним державним комунальним бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки (докази в матеріалах справи).

           Згідно з п. 4 рішення виконкому Львівської міської ради від 23.03.2006р. № 394 року "Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна і затвердження вартості цих послуг"- функції оформлення права власності на об"єкти нерухомого майна, незалежно від форм власності, надані районним відділам приватизації державного житлового фонду.

           Відповідач-2 (Відділ приватизації державного житлового фонду Личаківського району м. Львова) листом від 19.11.2007р. № 149/14Ж повідомив позивача, що «... відділ приватизації державного житлового фонду Личаківського району не має можливості підготувати проект рішення виконкому про оформлення права державної власності на об”єкти нерухомого майна на вул. Личаківській, 150-152, без наявності документів, які підтверджують право державної власності (право оперативного управління, чи повного господарського відання) військово-медичного клінічного центру Західного регіону»- оригінал листа від 19.11.07р. за № 149/14Ж- в матеріалах справи .

           Зазначену відповідь відповідача-2 позивач вважає такою, що порушує його  права та законні інтереси, так як суперечить чинному законодавству.

           Як вбачається із матеріалів справи, нерухоме майно, що є предметом спору у даній справі, це колишні майстерні бойової підготовки, побудовані до 1992 року Міністерством оборони СРСР на земельній ділянці, переданій Міністерству оборони рішенням виконкому Львівської міської ради від 26.01.1953р № 4/370 з додатком за № 5 ( копія рішення № 4/370 від 26 січня 1953р.з додатком № 5 –на російській мові –з написом на додатку “Секретно” - в матеріалах справи).

           У пункті 3 вказаного рішення виконкому Львівської міської ради депутатів трудящих від 26.01.1953р. № 4/370 зазначено: “Передати земельні ділянки в постійне користування з правом їх забудови при будинках і спорудах, які знаходяться на балансі КЕЧ Львівского району ПрикВО у відповідності з додатком № 5, з уточненням меж ділянок при відводі і передачі.”.

           З додатку № 5, до вищевказаного рішення (мовою оригіналу: “Приложение № 5 “Здания и сооружения, сосоящие на балансе в воєнного Министерства, подведомственные КЭЧ Львовского района ПрикВО»вбачається, що земельні ділянки, які знаходяться за адресою:  м. Львів, вул. Леніна № 150 і № 152 (нині це вулиця Личаківська, № 150 і № 152 у м. Львові) відповідно до п. 3 рішення виконкому Львівської міської ради депутатів трудящих від 26.01.1953р № 4/370,  КЕЧ Львівського району ПрикВО, земельні ділянки були передані КЕЧ Львівского району ПрикВО в постійне користування з правом їх забудови при будинках і спорудах.

            В судовому засіданні встановлено та підтверджується матеріалами справи, що в 1998 році, після розформування 324 майстерні бойової підготовки, розпорядженням командувача Західного оперативного командування від 15.12.1998р. за  № 37/1/89 –нерухоме майно передано 1120 центральному військовому клінічному госпіталю, що підтверджується Актом прийому-передачі  від 30.12.1998 року –знаходиться в матеріалах справи.

           Судом досліджувалися установчі документи позивача та встановлено, що  позивач - Військово-медичний клінічний центр Західного регіону (скорочене найменування –ВМКЦ) створений відповідно до Директиви Міністра оборони України від 01.12.2004р. № Д-322/12/*14, в результаті переформування 1120 центрального військового клінічного госпіталю ( п. 1.1. Положення про Військово-медичний клінічний центр Західного регіону), є юридичною особою, що підтверджується довідкою про включення до ЄДРПОУ № 33/07, йому  присвоєно ідентифікаційний код 08160677, знаходиться за адресою: 79010, м. Львів-10, вул. Личаківська, 26 (п. 1.2. Положення), створений для здійснення медичної практики, керівництва медичною службою, забезпечення медичною технікою та майном військових частин, з”єднань, військових навчальних закладів, військових установ і організацій Міністерства оборони України, ... ( п. 1.3., п. 1.4. Положення), є бюджетною лікувально-профілактичною установою, яка здійснює свою діяльність на правах військової частини Збройних Сил України (п. 1.6. Положення), підпорядковується безпосередньо Департаменту охорони здоров”я Міністерства оборони України ( п. 1.7. Положення), повністю фінансується з Державного бюджету України (п. 11.1. Положення), реєструється як суб”єкт господарської діяльності у Збройних Силах України ( п. 11.2. Положення), є медичним закладом Міністерства оборони України ( п. 12.2.1., п. 13.1. Положення), головне підприємство –Міністерство оборони України,  організаційно-правова форма - державна організація, КВЕД –діяльність у сфері оборони, діяльність лікарняних закладів, дата первинної реєстрації 04.08.98р. реєстраційний № 3472, дата перереєстрації: 20.07.07р. № 322/1/4377.

            Отже з аналізу правовстановлюючих документів позивача вбачається, що позивач - Військово-медичний клінічний центр Західного регіону є правонаступником 1120 центрального військового клінічного госпіталю.

           Відповідно до статей  23, 24,25,26, 27, 28, 29, 30, 32, 37, 38, 40 ЦК УРСР, який був чинним на момент первинної реєстрації позивача (04.08.98р.), статей 11,12, 13, 14, 80,81, 82, 83,87,88, 89, 90, 92, 93, 94, 96, 106 ЦК України, який набрав чинності з 01.01.2004р., позивач є праводієздатною юридичною особою, правонаступником всіх прав, майнових та немайнових інтересів переформованого (реорганізованого) 1120 центрального військового клінічного госпіталю, та входить у структуру Міністерство оборони України Збройних Сил України.

           Статтею 1 Закону України «Про правовий режим майна у Збройних Силах України»передбачено, що військове майно - це державне майно, закріплене за військовими частинами, закладами, установами та організаціями Збройних Сил України (далі - військові частини). До військового майна належать будинки, споруди, передавальні пристрої, всі види озброєння, бойова та інша техніка, боєприпаси, пально-мастильні матеріали, продовольство, технічне, аеродромне, шкіперське, речове, культурно-просвітницьке, медичне, ветеринарне, побутове, хімічне, інженерне майно, майно зв”язку тощо.

          Відповідно до статті 3 зазначеного Закону визначено, що військове майно закріплюється за військовими частинами Збройних Сил України на праві оперативного управління.

          Виходячи з аналізу вищенаведених норм Закону України «Про правовий режим майна у Збройних Силах України»випливає, що вказане державне майно знаходиться в  оперативному управлінні Міністерства оборони України.

           Як вбачається із п. 3 Рішення Виконкому Львівської міської ради депутатів трудящих № 4/370 від 26 січня 1953р. - земельна ділянка передана в постійне користування за адресою: Леніна, 150-152 ( нині вул. Личаківська,150 -152) площею 13,47га з правом її забудови, що відповідає вимогам п. 6.13.1 рішення виконавчого комітету від 23.03. 2006р. № 394 “Про порядок оформлення права власності на об”єкти нерухомого майна і затвердження вартості цих послуг” /із змінами і доповненнями/.

Згідно з п. 7 Положення про порядок оформлення права власності на об”єкти нерухомого майна, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 394 від 23.03.2006 р., передбачено, що при наявності рішення виконавчого комітету Львівської міської ради або іншого уповноваженого органу про надання дозволу на будівництво об”єкта і відсутності акта про прийняття в експлуатацію об”єкта, збудованого до 05 серпня 1992 року, заявником подається висновок про технічний стан об”єкта, складений БТІ, а також документ, який підтверджує існування об”єкта до вказаної дати, або технічний паспорт, виданий на той час БТІ. Крім цього, Держкомбуд України від 23.03.99 року листом № 12/5-12, "Щодо оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна, на які відсутні акти прийняття їх в експлуатацію" визначив: по об'єктах, що збудовані до 05.08.1992 р., тобто до прийняття Урядом України документу, яким встановлено порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, при їх реєстрації для оформлення права власності одним з документів є Висновок про технічний стан будинку (будівлі), що складається бюро технічної інвентаризації.

Позивачем надавалися відповідачу-2 документи для оформлення  права державної власності на спірне майно (акт приймання-передачі від 30.12.98р., Висновки БТІ, довідка № 10/876 від 12.04.07р. про інвентаризацію та реєстрацію об”єкта нерухомого майна за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, літ. “Ж-1”- гараж; літ. “Е-3” –адміністративне приміщення, літ. “Е-1” –гараж, літ. “Е-2-1” - гараж,  довідка про приналежність, технічний стан житлового будинку та площу земельної ділянки від 30.07.07р. гаражу, літ. “Ж-1” корисною площею 455,90 кв. м.; довідка про приналежність, технічний стан житлового будинку та площу земельної ділянки від 10.07.07р., літ. “Е-3” –адміністративне прим., літ.”Е-1-1”-гараж, корисна площа 1817,70 кв. м.; довідка про приналежність, технічний стан житлового будинку та площу земельної ділянки від 10.07.07р. літ. “Е-2-1”-гараж, корисна площа 800,30 кв. м.), Технічні паспорти на нежитлові приміщення: літ. “Ж-1”-гараж, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, від 30.07.07р., літ. “Е-3”- гараж, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, від 10.07.07р., літ. “К-1”- нежитлові приміщення, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, від 21.07.07р. з допоміжними таблицями, контрольно-пропускний пункт літ. “Л-1”, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, від 26.11.07р. з допоміжною таблицею, склад, літ. “З-1”, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, від 26.11.07р. з допоміжною таблицею, від 26.11.07р., склад, літ. “М-1”, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, з допоміжними таблицями від 26.11.07р.,  адміністративний будинок, літ. “І-1”, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152 з допоміжними таблицями від 21.11.07р.,  які підтверджують набуття позивачем майна, оцінка яким надана вище у цьому рішенні.

            З вищенаведеного вбачається, що у відповідачів –1 та 2 не було жодних законних підстав у відмові позивачу в оформленні права державної власності на нерухомість за адресою: вул. Личаківська,150-152 у місті Львові в установленому законом порядку.

           У матеріалах справи відсутні та особами, які беруть участь у справі, суду не подані докази, які б свідчили про те, що спірне майно вибуло з державної власності, на даний час має нового власника, чи було передане власником у повне господарське відання іншій особі.      

           Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що наявними у справі документами підтверджується той факт, що нежитлові приміщення під літерою “Л-1” –контрольно-пропускний пункт, загальною площею 22,8 кв. м.,  склад під літерою “З-1”, загальною площею 372,5 кв. м.,  адміністративний будинок під літерою “І-1”, загальною площею 141,7 кв. м., гараж під літерою “Ж-1”, загальною площею 455,90 кв.м., гараж під літерою “Е-3”, загальною площею 2618,0 кв. м., пункт технічного обслуговування під літ. “К-1”, загальною площею 64,0 кв. м., склад під літ. “М-1”, загальною площею 392,7 кв. м., що знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, є державною власністю і перебувають в оперативному управлінні Міністерства оборони України Військово-медичний клінічний центр Західного регіону.

Судові витрати у справі на підставі ст. 49 ГПК України слід покласти на відповідачів порівну.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 33, 43, 49, 75, 82, 84, 85, 116 ГПК України, господарський суд -  

                                                               В И Р І Ш И В:

1. Позов задовільнити повністю.

           Визнати право державної власності на нежитлові приміщення: під літ. “Л-1” –контрольно-пропускний пункт, загальною площею 22,8 кв.м., під літ. “З-1” –склад, загальною площею 372,5 кв.м., під  літ. “І-1” –адміністративний будинок, загальною площею 141,7 кв.м., під літ. “Ж-1” –гараж, загальною площею 455,90 кв.м., під літ. “Е-3” –гараж, загальною площею 2618,0 кв.м., під літ. “К-1” –пункт технічного обслуговування, загальною площею 64,0 кв.м., під літ. “М-1” –склад, загальною площею 392,7 кв.м., що знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 150-152, та перебувають в оперативному управлінні Міністерства оборони України Військово-медичний клінічний центр Західного регіону.

2. Стягнути з Відділу приватизації державного житлового фонду Личаківського району м. Львова (м. Львів, вул. К.Левицького, 67) на користь Військово-медичного клінічного центру Західного регіону Міністерства оборони України ( м. Львів, вул. Личаківська, 26, код ЄДРПОУ 08160677) 42 грн. 50 коп. державного мита та 59 грн. витрат на інформаціно-технічне забезпечення судового процесу.

Стягнути з Виконавчого комітету Львівської міської ради (м. Львів, пл. Ринок, 1, код ЄДРПОУ 26356622) на користь Військово-медичного клінічного центру Західного регіону Міністерства оборони України ( м. Львів, вул. Личаківська, 26, код ЄДРПОУ 08160677)  42 грн. 50 коп. державного мита та 59 грн. витрат на інформаціно-технічне забезпечення судового процесу.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Суддя                                                                                                               Данко Л.С.

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному та касаційному порядку.

Суддя                                                                                             Данко Л.С.        

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення10.06.2008
Оприлюднено26.06.2008
Номер документу1753341
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/33

Судовий наказ від 26.06.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 22.06.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 12.06.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 09.12.2015

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 26.11.2015

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Постанова від 24.01.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 05.04.2012

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Музика М.В.

Ухвала від 06.08.2013

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Заголдна Я.В.

Ухвала від 05.11.2013

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Заголдна Я.В.

Ухвала від 23.04.2013

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Заголдна Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні