Постанова
від 26.10.2010 по справі 2а-1206/10/0770
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2а-1206/10/0770

рядок статзвіту - 6.19

код - 08

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 жовтня 2010 року м. Ужгоро д

Закарпатський окружний адміністративний суд в скла ді:

головуючого - судді Іванчу линець Д.В.,

при секретарі судового зас ідання - Семаль Т.М.,

за участю:

прокурора - Роман М.С.;

представника позивача - Закарпатського територі ального управління державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку Лугош В.В. ;

представник відповідача - відкритого акціонерного товариства "Іршавський райа гротехсервіс"

повторно не з'явився,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у в м. Ужгороді адміністратив ну справу за позовною заявою прокурора міста Ужгоро да Закарпатської області в і нтересах держави в особі Зак арпатського територіальног о управління державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку до відкритого акці онерного товариства "Іршавсь кий райагротехсервіс" про ст ягнення штрафу, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 160 ч астини 3 КАС України 26 жовтня 201 0 року було проголошено вступ ну та резолютивну частини по станови. Повний текст постан ови виготовлено та підписано протягом 29 жовтня 2010 року.

Позивач - прокурор міст а Ужгорода Закарпатської обл асті в інтересах держави в ос обі Закарпатського територі ального управління державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся д о Закарпатського окружного а дміністративного суду з позо вною заявою до відкритого ак ціонерного товариства "Іршав ський райагротехсервіс", яко ю просить: стягнути з відкрит ого акціонерного товариства "Іршавський райагротехсерві с " 2550 грн. штрафу на користь дер жави.

Позовні вимоги моти вує тим, що 21 липня 2009 року уповн оваженою особою Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку, Ємець Г.О., ви явлено наступні порушення в ВАТ «Іршавський райагротехс ервіс»: порушено вимоги п. 1 гл ави 7 розділу 5 «Положення про порядок розкриття інформаці ї емітентами цінних паперів» товариство не подало річну і нформацію за 2008

рік, до ДКЦП ФР; порушено вимоги п. 1 глави 7 розділу 5 «Положення про пор ядок розкриття

інформаці ї емітентами цінних паперів» в частині не опублікування р ічної інформації за 2008 рік в оф іційному друкованому виданн і; товариством в порушення ви моги п. 1 глави 7 розділу 5 «Полож ення про порядок розкриття і нформації емітентами цінних паперів»не розмістило інфор мацію за 2008 рік в загальнодост упній інформаційній базі дан их Комісії. Про що було складе но акти № 103/09-ЗК, № 104/09-ЗК, № 105/09-ЗК п ро правопорушення на ринку ц інних паперів.

За вказані порушення, Зака рпатським територіальним уп равлінням Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку винесені постанови в ід 28 липня 2009 року за № 116/09-ЗК , № 118/09-ЗК та за № 119/09-ЗК про наклад ання штрафу на суму 2550 грн., яки й підлягає обов'язковій спла ті. На даний час штраф за право порушення на ринку цінних па перів до бюджету не сплачено , А томк прокурор просить позо вні вимоги задовольнити.

В судовому засіданні про курор та представник позивач а позовні вимоги з обставин в икладених у позовній заяві п ідтримали. Просили суд задов ольнити позов, стягнувши з ві дповідача штраф в сумі 2550 грн .

Відповідач заперечень на а дміністративний позов не под ав, у судове засідання не з'яви вся повторно, про причини неп рибуття суд не повідомив, хоч а належним чином повідомлявс я про дату, час і місце судовог о розгляду за адресою, внесен ою до Державного реєстру.

За таких обставин суд вважа є за можливе розглянути спра ву без участі представника в ідповідача на підставі наявн их в ній доказів.

Заслухавши пояснення прок урора, розглянувши подані до кументи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши в сі фактичні обставини, на яки х ґрунтуються позовні вимоги , об'єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, суд приходит ь до висновку, що позов із наве дених у ньому мотивів обґрун тований і його слід задоволь нити з наступних підстав.

20 липня 2009 року уповноважено ю особою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Г.О.Ємець виявлено факт порушення вимог п. 1 глави 7 роз ділу 5 “Положення про порядок розкриття інформації емітен тами цінних паперів”, пов' я зане з неподанням відкритим акціонерним товариством "Ірш авський райагротехсервіс" до ДКЦПФР річної інформації за 2008 рік; порушення вимог п. 1 глав и 7 розділу 5 “Положення про по рядок розкриття інформації е мітентами цінних паперів” в частині не опублікування річ ної інформації за 2008 рік в офіц ійному друкованому виданні; товариством в, порушення вим ог п. 1 глави 7 розділу 5 “Положен ня про порядок розкриття інф ормації емітентами цінних па перів”, не розмістило інформ ацію за 2008 рік в загальнодосту пній інформаційній базі дани х Комісії, про що було складен о акти № 103/09-ЗК (а.с. 11), № 104/09-ЗК (а.с. 18), № 105/09-ЗК (а.с. 7) від 15 липня 2009 року.

Відкритому акціонерному т овариству "Іршавський райагр отехсервіс"надсилались: копі ї Постанов про порушення спр ави про правопорушення на ри нку цінних паперів ( а.с.а.с. 8, 14, 15, 19 ), копії Постанов про розгляд справи про правопорушення н а ринку цінних паперів (а.с.а.с . 4, 11, 12, 17) копії Постанов про накл адення санкції за правопоруш ення на ринку цінних паперів (а.с.а.с. 5, 9, 10, 16, ).

За вказані правопорушенн я Державною комісією з цін них паперів та фондового рин ку винесено постанови від 28 ли пня 2009 року № 118/09-ЗК (а. с. 5), № 116/09-ЗК ( а .с. 10), № 117/09-ЗК (а.с. 16). У відповідност і до даних постанов за поруше ння вимог законодавства на ринку цінних паперів, на від крите акціонерне товариств о "Іршавський райагротехсерв іс" накладено штраф на суму 2550 грн.

На даний час штраф за пору шення на ринку цінних папе рів до бюджету не сплачено.

Допущені відповідачем пр авопорушення на ринку цінн их паперів порушують конст итуційні вимоги щодо чітко го і неухильного дотриманн я всіма суб' єктами суспіл ьного життя Конституції Ук раїни та законодавств Украї ни, негативно позначається на поповненні державного бюджету, тобто завдають іс тотної шкоди державним інте ресам.

Відповідно до вимог ст.21 Кон ституції України та п.2 ст.5, ст.3 6-1 Закону України “Про прокура туру”, на органи прокуратури покладено представництво ін тересів держави при наявност і порушень або загрози поруш ень економічних та інших дер жавних інтересів внаслідок п ротиправних дій (бездіяльнос ті) фізичних або юридичних ос іб, що вчиняються у відносина х між ними або з державою.

Однією із форм представниц тва є звернення до суду з позо вами або заявами про захист п рав і свобод іншої особи, неви значеного кола осіб, прав юри дичних осіб, коли порушуютьс я інтереси держави, або про ви знання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб.

За наведених обставин, позо вні вимоги підтверджені нале жними та допустимими доказам и і підлягають до задоволенн я повністю.

Судові витрати по справі зг ідно ч.4 ст.94 Кодексу адміністр атвиного судочинства Україн и з відповідача не стягуютьс я.

Керуючись статтями 160-163 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд, -ПОСТА НОВИВ:

Позовні вимоги прокурор а міста Ужгорода Закарпатськ ої області в інтересах держа ви в особі Закарпатського те риторіального управління де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку до ві дкритого акціонерного товар иства "Іршавський райагротех сервіс" про стягнення штрафу - задовольнити повністю.

Стягнути з відповідача - відкритого акціонер ного товариства "Іршавський райагротехсервіс" (90110, Закарпа тська область, м. Іршава, вул З аводська, 7, код ЄДРПОУ 00903759) штра ф в сумі 2550 ( дві тисячі п'ятьсот п'ятдесят) грн. 00 коп. на корист ь державного бюджету.

Виконавчий лист видати пі сля набрання, відповідно до с татті 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, п остановою законної сили в по рядку, визначеному частиною 1 статті 258 Кодексу адміністра тивного судочинства України .

Постанова суду може бути ос каржена до Львівського апеля ційного адміністративного с уду через Закарпатський окру жний адміністративний суд шл яхом подачі скарги про апеля ційне оскарження постанови с уду першої інстанції.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Суддя Іванчулинець Д.В.

Дата ухвалення рішення26.10.2010
Оприлюднено16.08.2011
Номер документу17702075
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1206/10/0770

Постанова від 26.10.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 10.06.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 20.04.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 02.04.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні