Постанова
від 26.06.2008 по справі 13/283-ап-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

13/283-АП-08

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Горького, 18


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М      У К Р А Ї Н И

"26" червня 2008 р.                                                           Справа № 13/283-АП-08

Господарський суд Херсонської області у складі судді  Закуріна М. К. при секретарі Фінаровій О.Л., розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Херсоні справу              

за позовом Державної податкової  інспекції  у м.Херсоні

до Приватного  підприємства  " Протеже"  

за участю представників:

позивача –Рейлян М.С.,  

відповідача – не з'явився,

про стягнення фінансових санкцій в розмірі 2335,06 грн,

                                            в с т а н о в и в:

Позовні вимоги ґрунтуються на несплаті відповідачем, нарахованих за результатами перевірки та надісланих рішень, штрафних санкцій у вказаному розмірі.

Відповідачем письмові заперечення на позов не надані, у зв'язку з чим справа розглянута за наявними в ній матеріалами, наданими позивачем. В той же час розгляд справи проведено без участі представника відповідача, оскільки він в засідання не з'явився, хоча належним чином був повідомлений про час та місце судового розгляду справи.

З матеріалів справи також слідує, що 17 жовтня 2007 року державною податковою інспекцією проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового обігу суб'єктом підприємницької діяльності приватним підприємством „Протеже”, а саме при здійсненні господарської діяльності в кафе „Фрідом”, що знаходиться по вулиці Петренка, 18 у м. Херсоні.

За результатами проведеної перевірки податковою інспекцією складено акт № 21220663/0235/624 від 17.10.2007 р. та виявлено допущені відповідачем порушення пункту 1 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, статті 3 Закону України „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності” та статті 15 Закону України „Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів”.

Так, перевіркою встановлено, що відповідачем:

1) не забезпечено застосування реєстратора розрахункових операцій при здійснені розрахункових операцій на суму 8 грн, що є порушенням пункту 1 статті 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, за яким суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

2) здійснення підприємницької діяльності без придбання торгового патенту, що є порушенням статті 3 Закону України „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”, за якою патентуванню підлягає торговельна діяльність, що здійснюється суб'єктами підприємницької діяльності або їх структурними (відокремленими) підрозділами у пунктах продажу товарів;

3) здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензії, що є порушенням статті 15 Закону України „Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів”, згідно до якої роздрібна торгівля алкогольними напоями може здійснюватися суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

На підставі названого акту перевірки позивачем відносно відповідача прийняті рішення про  нарахування штрафних санкцій, а саме № 0009122305 від 30.10.2007 р. на суму 1700 грн на підставі статті 17 Закону України „Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів”, № 0009112305/0 від 30.102007 р. на суму 11,61 грн на підставі статті 8 Закону України „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності” та № 0009102305 від 30.10.2007 р. на суму 40 грн на підставі статті 17 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.

Крім того, позивачем 14 серпня 2007 року проведено перевірку відповідача  в кафе „Очаг” по вулиці Торговій в смт. Лазурне Скадовського району Херсонської області, за результатами якої складено акт № 21190283/0235/449 та виявлено допущені відповідачем порушення пунктів 1 та 13 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.

Так, перевіркою встановлено, що відповідачем:

1) не забезпечено застосування реєстратора розрахункових операцій при здійснені розрахункових операцій на суму 11,25 грн, що є порушенням пункту 1 статті 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, за яким суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

2) не забезпечено відповідність суми готівкових коштів на місці  проведення розрахункових операцій сумі, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій на суму 75 грн, що є порушення пункту 13 статті 3 того ж Закону, за яким суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

На підставі названого акту перевірки позивачем відносно відповідача прийняте рішення про  нарахування штрафних санкцій, а саме № 0006352305 від 29.08.2007 р. на суму 375 грн на підставі статей 17 та 22 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.

Приймаючи до уваги викладене суд приходить до висновку про законність нарахування штрафних санкцій за названими вище рішеннями, а більш того вони є чинними, оскільки відповідачем у встановленому порядку не оспорювались, а тому позовні вимоги є законними та обґрунтованими.

На підставі  зазначених правових норм і керуючись статтями 87, 94, 158-163, пунктом 3 Прикінцевих та Перехідних положень КАС України,

                                                              п о с т а н о в и в :                   

                                                                                                                

1.Позовні вимоги  задовольнити.

2.Стягнути з приватного підприємства „Протеже” (розташованого за адресою: м. Херсон, вул. 49-ї Гвардійської дивізії, буд. 37, кв. 52; розрахунковий рахунок відсутній, код 32928725) на користь державного бюджету (розрахунковий рахунок 31118104700002 в ГУДКУ у Херсонській області, МФО 852010, код платежу 21080900) – 2335,06 грн фінансових санкцій.

3.Роз'яснити сторонам, що дана постанова набирає законної сили  після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не буде подано. Якщо буде подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не буде подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі  подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Заява про апеляційне оскарження постанови суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

                        

                                                 Дата підпису постанови –27 червня 2008 року.

                              Суддя                                                                  М.К. Закурін

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення26.06.2008
Оприлюднено04.07.2008
Номер документу1776232
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/283-ап-08

Постанова від 26.06.2008

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Закурін М.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні