Постанова
від 12.08.2011 по справі 2а-6155/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 серпня 2011 року Справа № 2а-6155/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:

головуючого судді Цицюри О .О.,

за участю секретаря судово го засідання Бойко В.В.,

представників сторін:

від позивача - державни й податковий інспектор юриди чного відділу

ОСОБА_1 , довіреність №9844/9/10 від 27.07.2011,

від відповідача - Кузне цов О.С.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Державної податко вої інспекції в Артемівськом у районі у м.Луганську до Това риства з обмеженою відповіда льністю «Капітал-Інвест АСК» про стягнення коштів за пода тковим боргом перед бюджетом у загальному розмірі 16958,87 грн., у тому числі, з податку на приб уток приватних підприємств в сумі 8620,75 грн., з податку на дода ну вартість в сумі 8338,12 грн., з ра хунку у банку, обслуговуючог о божника,

ВСТАНОВИВ:

18 липня 2011 року позивач - ДПІ в Артемівському районі у місті Луганську звернувся д о Луганського окружного адмі ністративного суду з адмініс тративним позовом до Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Капітал-Інвест АСК» пр о стягнення коштів за податк овим боргом перед бюджетом у загальному розмірі 16958,87 грн., у тому числі, з податку на прибу ток приватних підприємств в сумі 8620,75 грн., з податку на додан у вартість в сумі 8338,12 грн., з рах унку у банку, обслуговуючого божника.

В обґрунтування свої х позовних вимог позивач заз начив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Капітал-І нвест АСК» (ідентифікаційний код юридичної особи 36638066) зареє стровано виконавчим коміте том Луганської міської ради в якості юридичної особи 27.08.2009 з а реєстраційним номером № 1 382 102 0000 016546 та знаходиться на податк овому обліку в якості платни ка податків ДПІ в Артемівськ ому районі у м.Луганську з 28.08.2009 за №6414. Так, у зв' язку з несвоє часною сплатою податкового з обов' язання у ТОВ «Капітал- Інвест АСК» утворився податк овий борг перед бюджетом у за гальному розмірі 16958,87 грн., з яки х: з податку на прибуток прива тних підприємств у сумі 8620,75 гр н., де податкове зобов' язанн я нараховано самостійно плат ником податку в податковій д екларації з податку на прибу ток підприємства №9003053816 від 10.05.2011 на суму 9860,00 грн. (термін сплати - 30.03.2011), з яких частково відповід ачем сплачено 1239,25 грн., та з пода тку на додану вартість в сумі 8338,12 грн., де податкове зобов' я зання нараховано самостійно останнім за податковою декл арацією з ПДВ №9001543671 від 21.03.2011 на су му 9629,00 грн. (термін сплати-30.03.2011), з якої частково відповідачем п огашено 1874,88 грн., за податковою декларацією з ПДВ №9003234982 від 17.05.20 11 на суму 170,00 грн. (термін сплати -30.05.2011), за податковою деклараці єю №9004379259 від 21.06.2011 на суму 414,00 грн. (т ермін сплати-30.06.2011). Через неспл ату у встановлені строки под аткових зобов' язань ДПІ в А ртемівському районі у м.Луга нську на адресу ТОВ «Капітал -Інвест АСК» було направлено податкову вимогу №249 від 07.04.2011. Д о теперішнього часу податков ий борг з податку на прибуток приватних підприємств в сум і 8620,75 грн. та з податку на додану вартість в сумі 8338,12 грн., а всьо го 16958,87 грн. відповідачем не пог ашено, тому позивач просив ст ягнути його в судовому поряд ку з рахунку у банку, обслугов уючого божника.

У судовому засіданні п редставник позивача позовні вимоги підтримав у повному о бсязі, наполягав на їх задово ленні, дав суду пояснення, ана логічні викладеному у позові .

Представник відповід ача в судовому засіданні поз овні вимоги визнав у повному обсязі.

Заслухавши поясненн я представника позивача, пре дставника відповідача, дослі дивши матеріали справи, розг лянувши справу в межах заявл ених позовних вимог і наявни х у матеріалах справи доказі в, оцінивши докази відповідн о до вимог ст.ст.69-72 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлен их вимог з огляду на таке.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинс тва України встановлено, що з авданням адміністративного судочинства є захист прав, св обод та інтересів фізичних о сіб, прав та інтересів юридич них осіб у сфері публічно-пра вових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень, шляхом спра ведливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміні стративних справ.

Справи за участю Держа вних податкових інспекцій є адміністративними, оскільки відповідають вимогам статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України стосовн о визначення адміністративн ої справи.

Згідно зі статтею 6 Кон ституції України органи зако нодавчої, виконавчої та судо вої влади здійснюють свої по вноваження у встановлених ці єю Конституцією межах та від повідно до законів України.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що прав овий порядок в Україні ґрунт ується на засадах, відповідн о до яких ніхто не може бути пр имушений робити те, що не пере дбачено законодавством.

Органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов' язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.

Стаття 67 Конституції Укр аїни передбачає, що кожен зоб ов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

01 січня 2011 року набув чин ності Податковий Кодекс Укра їни від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлю є перелік податків та зборів , що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборі в, їх права та обов'язки, компе тенцію контролюючих органів , повноваження і обов'язки їх п осадових осіб під час здійсн ення податкового контролю, а також відповідальність за п орушення податкового законо давства.

Відповідно до ст.6 Под аткового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI податком є обов' язко вий, безумовний платіж до від повідного бюджету, що справл яється з платників податку в ідповідно до цього Кодексу.

У відповідності із ста ттею 14 Податкового кодексу Ук раїни від 02.12.2010 №2755-VI:

- грошове зобов'язан ня платника податків - сума ко штів, яку платник податків по винен сплатити до відповідно го бюджету як податкове зобо в'язання та/або штрафну (фінан сову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічно ї діяльності (підпункт 14.1.39 пун кту 14.1);

- податкове зобов'язан ня - сума коштів, яку платник п одатків, у тому числі податко вий агент, повинен сплатити д о відповідного бюджету як по даток або збір на підставі, в п орядку та строки, визначені п одатковим законодавством (у тому числі сума коштів, визна чена платником податків у по датковому векселі та не спла чена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (ф інансова санкція, штраф) - плат а у вигляді фіксованої суми т а/або відсотків, що справляєт ься з платника податків у зв'я зку з порушенням ним вимог по даткового законодавства та і ншого законодавства, контрол ь за дотриманням яких поклад ено на контролюючі органи, а т акож штрафні санкції за пору шення у сфері зовнішньоеконо мічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

пеня - сума коштів у ви гляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань , не сплачених у встановлені законодавством строки (підпу нкт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов'язання (з ура хуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узг одженого платником податків або узгодженого в порядку ос карження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом с трок, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зоб ов'язання (підпункту 14.1.175 пункт у 14.1).

У відповідності із стат тею 16 Податкового кодексу Укр аїни від 02.12.2010 №2755-VI платник подат ків зобов'язаний: стати на обл ік у контролюючих органах в п орядку, встановленому законо давством України; вести в уст ановленому порядку облік дох одів і витрат, складати звітн ість, що стосується обчислен ня і сплати податків та зборі в; подавати до контролюючих о рганів у порядку, встановлен ому податковим та митним зак онодавством, декларації, зві тність та інші документи, пов 'язані з обчисленням і сплато ю податків та зборів; сплачув ати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених ц им Кодексом та законами з пит ань митної справи; подавати н а належним чином оформлену п исьмову вимогу контролюючих органів (у випадках, визначен их законодавством) документи з обліку доходів, витрат та ін ших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподат кування (податкових зобов'яз ань), первинні документи, регі стри бухгалтерського обліку , фінансову звітність, інші до кументи, пов'язані з обчислен ням та сплатою податків та зб орів. У письмовій вимозі обов 'язково зазначаються конкрет ний перелік документів, які п овинен надати платник податк ів, та підстави для їх надання ; подавати контролюючим орга нам інформацію, відомості пр о суми коштів, не сплачених до бюджету в зв'язку з отримання м податкових пільг (суми отри маних пільг) та напрями їх вик ористання (щодо умовних пода ткових пільг - пільг, що надают ься за умови використання ко штів, вивільнених у суб'єкта г осподарювання внаслідок над ання пільги, у визначеному де ржавою порядку); подавати кон тролюючим органам інформаці ю в порядку, у строки та в обся гах, встановлених податковим законодавством; виконувати законні вимоги контролюючих органів щодо усунення виявл ених порушень законів з пита нь оподаткування та митної с прави і підписувати акти (дов ідки) про проведення перевір ки; не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обо в'язків та виконувати законн і вимоги такої посадової осо би; повідомляти контролюючим органам за місцем обліку так ого платника про його ліквід ацію або реорганізацію протя гом трьох робочих днів з дня п рийняття відповідного рішен ня (крім випадків, коли обов'яз ок здійснювати таке повідомл ення покладено законом на ор ган державної реєстрації); по відомляти контролюючі орган и про зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну міс ця проживання фізичної особи - підприємця; забезпечувати з береження документів, пов'яз аних з виконанням податковог о обов'язку, протягом строків , установлених цим Кодексом; д опускати посадових осіб конт ролюючого органу під час про ведення ними перевірок до об стеження приміщень, територі й (крім житла громадян), що вик ористовуються для одержання доходів чи пов'язані з утрима нням об'єктів оподаткування, а також для проведення перев ірок з питань обчислення і сп лати податків та зборів у вип адках, встановлених цим Коде ксом.

Відповідно до статті 20 Податкового кодексу Україн и органи державної податково ї служби мають право визнача ти у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платни ків податків (підпункт 20.1.27 пун кту 20.1); застосовувати до платн иків податків фінансові (штр афні) санкції, стягувати до бю джетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'я зань та/або податкового борг у у випадках, порядку та розмі рі, встановлених цим Кодексо м, стягувати суми прострочен ої заборгованості суб'єкта г осподарювання перед державо ю (Автономною Республікою Кр им чи територіальною громадо ю міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автоном ною Республікою Крим чи тери торіальною громадою міста) а бо під державну (місцеву) гара нтію, а також за кредитом з бюд жету в порядку, визначеному ц им Кодексом (підпункт 20.1.28 пунк ту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника по датків, який має податковий б орг, з рахунків у банках, обслу говуючих такого платника, на суму податкового боргу або й ого частини (пункт 20.1.18 пункту 20. 1).

Відповідно до п.54.1 ст.54 По даткового кодексу України ві д 02.12.2010 №2755-VI, крім випадків, перед бачених податковим законода вством, платник податків сам остійно обчислює суму податк ового та/або грошового зобов ' язання та/або пені, яку зазн ачає у податковій (митній) дек ларації або уточнюючому розр ахунку, що подається контрол юючому органу у строки, встан овлені цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 По даткового кодексу України ві д 02.12.2010 №2755-VI, платник податків зоб ов'язаний самостійно сплатит и суму податкового зобов'яза ння, зазначену у поданій ним п одатковій декларації, протяг ом 10 календарних днів, що наст ають за останнім днем відпов ідного граничного строку, пе редбаченого цим Кодексом для подання податкової декларац ії, крім випадків, встановлен их цим Кодексом.

У судовому засіданні встановлено, підтверджуєтьс я матеріалами справи, що Това риство з обмеженою відповіда льністю «Капітал-Інвест АСК» (ідентифікаційний код юриди чної особи 36638066) зареєстровано виконавчим комітетом Луганс ької міської ради в якості юр идичної особи 27.08.2009 за реєстрац ійним номером № 1 382 102 0000 016546 та зна ходиться на податковому облі ку в якості платника податкі в ДПІ в Артемівському районі у м.Луганську з 28.08.2009 за №6414 (аркуш і справи 6,7).

Станом на 06.07.2011 за відпов ідачем - Товариством з обме женою відповідальністю «Кап італ-Інвест АСК» рахується п одатковий борг перед бюджето м у загальному розмірі 16958,87 грн ., з яких: з податку на прибуток приватних підприємств у сум і 8620,75 грн., де податкове зобов' язання нараховано самостійн о платником податку в податк овій декларації з податку на прибуток підприємства №9003053816 в ід 10.05.2011 на суму 9860,00 грн. (термін сп лати - 30.03.2011), з яких частково відп овідачем сплачено 1239,25 грн., та з податку на додану вартість в сумі 8338,12 грн., де податкове зобо в' язання нараховано самост ійно останнім за податковою декларацією з ПДВ №9001543671 від 21.03.201 1 на суму 9629,00 грн. (термін сплати -30.03.2011), з якої частково відповід ачем погашено 1874,88 грн., за подат ковою декларацією з ПДВ №9003234982 в ід 17.05.2011 на суму 170,00 грн. (термін сп лати-30.05.2011), за податковою декла рацією №9004379259 від 21.06.2011 на суму 414,00 г рн. (термін сплати-30.06.2011) (аркуші с прави 9,10-11,12-13,14-15).

Пунктом 59.1. ст.59 Податко вого кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового з обов'язання в установлені за конодавством строки, орган д ержавної податкової служби н адсилає (вручає) йому податко ву вимогу в порядку, визначен ому для надсилання (вручення ) податкового повідомлення-р ішення.

Пунктом 59.3 ст. 59 Податков ого кодексу України від 02.12.2010 №2 755-VI встановлено, що податкова вимога надсилається не рані ше першого робочого дня післ я закінчення граничного стро ку сплати суми грошового зоб ов'язання. Податкова вимога п овинна містити відомості про факт виникнення грошового з обов'язання та права податко вої застави, розмір податков ого боргу, який забезпечуєть ся податковою заставою, обов 'язок погасити податковий бо рг та можливі наслідки його н епогашення в установлений ст рок, попередження про опис ак тивів, які відповідно до зако нодавства можуть бути предме том податкової застави, а так ож про можливі дату та час про ведення публічних торгів з ї х продажу.

Так, через несплату То вариством з обмеженою відпов ідальністю «Капітал-Інвест А СК» суми узгоджених податков их зобов' язань в установлен і законодавством строки, Дер жавною податкової інспекціє ю в Артемівському районі у мі сті Луганську на адресу оста ннього було направлено подат кову вимогу від 07.04.2011 №249 на суму 7754,12 грн., яка була отримана дире ктором відповідача особисто 22.04.2011 року (аркуш справи 8).

Однак, ужиті заходи не призвели до добровільного п огашення податкового боргу в ідповідачем.

Даних про оскарження відповідачем зазначеної под аткової вимоги або про її від кликання податковим органом судом не встановлено, а тому в она є узгодженою та чинною на час розгляду справи.

Наявність податкового боргу з перед бюджетом у зага льному розмірі 16958,87 грн.,з яких: з податку на прибуток приват них підприємств у сумі 8620,75 грн ., з податку на додану вартість в сумі 8338,12 грн., що обліковуєтьс я за відповідачем, підтвердж ується також розрахунком сум и податкового боргу станом н а 06.07.2011, довідкою про суми подат кового боргу станом на 06.07.2011 №8982/ 9/19, скороченою формою обліков ої картки платника податків станом на 11.08.2011 (аркуш справи 3,4,34-3 5,36-37).

Підпунктами 87.1 та 87.2 ст атті 87 Податкового кодексу Ук раїни від 02.12.2010 №2755-VI визначено, що джерелами самостійної сплат и грошових зобов'язань або по гашення податкового боргу пл атника податків є будь-які вл асні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарі в (робіт, послуг), майна, випуск у цінних паперів, зокрема кор поративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших дже рел, з урахуванням особливос тей, визначених цією статтею , а також суми надміру сплачен их платежів до відповідних б юджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно так ого платника податків з урах уванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими з аконодавчими актами.

Пунктом 95.1 статті 95 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI регламентовано, що орга н державної податкової служб и здійснює за платника подат ків і на користь держави захо ди щодо погашення податковог о боргу такого платника пода тків шляхом стягнення коштів , які перебувають у його власн ості, а в разі їх недостатност і - шляхом продажу майна таког о платника податків, яке пере буває у податковій заставі.

Стягнення коштів з раху нків платника податків у бан ках, обслуговуючих такого пл атника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календа рних днів з дня надіслання та кому платнику податкової вим оги та здійснюється за рішен ням суду, яке направляється д о виконання органам державно ї податкової служби, у розмір і суми податкового боргу або його частини (підпункти 95.2 та 9 5.3 статті 95 Податкового кодекс у України від 02.12.2010 №2755-VI).

Частиною 1, 3 статті 136 Коде ксу адміністративного судоч инства України позивач може відмовитися від адміністрат ивного позову, а відповідач - визнати адміністративний по зов протягом всього часу суд ового розгляду, зробивши усн у заяву. Якщо відмову від адмі ністративного позову чи визн ання адміністративного позо ву викладено в адресованій с уду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.

Судове рішення у зв' я зку з відмовою від адміністр ативного позову, визнанням а дміністративного позову чи п римиренням сторін ухвалюєть ся за правилами, встановлени ми статтями 112, 113 цього Кодексу .

Відповідно до частин 1, 3 с татті 112 Кодексу адміністрати вного судочинства України по зивач може відмовитися від а дміністративного позову пов ністю або частково, а відпові дач - визнати адміністративн ий позов повністю або частко во. Відмова від адміністрати вного позову чи визнання адм іністративного позову під ча с підготовчого провадження м ають бути викладені в адресо ваній суду письмовій заяві, я ка приєднується до справи.

У разі часткового визн ання адміністративного позо ву відповідачем і прийняття його судом може бути прийнят а постанова суду про задовол ення визнаних відповідачем п озовних вимог відповідно до статті 164 цього Кодексу. У разі повного визнання відповідач ем адміністративного позову і прийняття його судом прийм ається постанова суду про за доволення адміністративног о позову.

Згідно частини 4 статт і 112 Кодексу адміністративног о судочиснтва України суд не приймає відмови від адмініс тративного позову, визнання адміністративного позову і п родовжує розгляд адміністра тивної справи, якщо ці дії поз ивача або відповідача супере чать закону чи порушують чиї -небудь права, свободи або інт ереси.

Підстав для неприйня ття визнання позовних вимог відповідачем суд не вбачає.

Таким чином, суд вважа є встановленим, що за відпові дачем дійсно рахується подат ковий борг перед бюджетом у з агальному розмірі 16958,87 грн., у т ому числі, з податку на прибут ок приватних підприємств у с умі 8620,75 грн., з податку на додану вартість в сумі 8338,12 грн., про як ий він повідомлений, який ним не оспорено та до теперішньо го часу в добровільному поря дку не сплачено, визнано у пов ному обсязі, суд дійшов висно вку, що органом державної под аткової служби при зверненні до суду з вказаним адміністр ативним позовом щодо стягнен ня з ТОВ «Капітал-Інвест АСК» коштів у рахунок погашення п одаткового боргу з усіх наяв них рахунків у банках платни ка податків, дотримані вимог и пункту 95.1 статті 95 Податковог о кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, підстави для відмови у задов оленні позову відсутні, тому адміністративний позов підл ягає задоволенню.

Питання по судових ви тратах не вирішується, оскіл ьки позивач звільнений від ї х сплати у встановленому пор ядку, а ст. 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и не передбачено їх стягненн я у даних випадках.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції в Артемівському районі у м.Луганську до Товариства з обмеженою відповідальністю «Капітал-Інвест АСК» про стя гнення коштів за податковим боргом перед бюджетом у зага льному розмірі 16958,87 грн., у тому числі, з податку на прибуток п риватних підприємств в сумі 8620,75 грн., з податку на додану вар тість в сумі 8338,12 грн., з рахунку у банку, обслуговуючого божн ика задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Капітал-Інвест АСК» (ідент ифікаційний код юридичної ос оби 36638066, місцезнаходження: 91021 м. Луганськ, пров.2-й Український , буд.2; розрахунковий рахунок №26004188625 «Раффайзен Банк Ава ль» у м.Києві, МФО 380805) кошти за п одатковим боргом у загальном у розмірі 16 958 грн. 87 коп. (шістнад цять тисяч дев' ятсот п' ятд есят вісім гривень 87 копійок), у тому числі, з податку на при буток приватних підприємств в сумі 8620 грн. 75 коп. (вісім тисяч шістсот двадцять гривень 75 ко пійок), звернувши стягнення з рахунку у банку обслуговуюч ого платника податків на кор исть державного бюджету, код платежу 11021000, р/р №31118009700003, утримува ч УДКУ у м.Луганську ГУДКУ у Лу ганській області, код утриму вача 24046582, банк ГУДКУ у Луганськ ій області, МФО 804013, з податку на додану вартість в сумі 8338 грн. 12 коп. (вісім тисяч триста трид цять вісім гривень 12 копійок), звернувши стягнення з рахун ку у банку обслуговуючого пл атника податків на користь д ержавного бюджету, код плате жу 14010100, р/р №31110029700003, утримувач УДКУ у м.Луганську ГУДКУ у Лугансь кій області, код утримувача 240 46582, банк ГУ ДКУ у Луганській об ласті, МФО 804013.

Постанова може бути ос каржена в апеляційному поряд ку до Донецького апеляційног о адміністративного суду.

Апеляційна скарга подає ться до Донецького апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Луганський окружний адм іністративний суд. Копія апе ляційної скарги одночасно на дсилається особою, яка її под ає, до суду апеляційної інста нції.

Апеляційна скарга на п останову суду першої інстанц ії подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом част ини третьої статті 160 КАС Укра їни, а також прийняття постан ови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних по вноважень у випадках та поря дку, передбачених частиною ч етвертою статті 167 КАС України , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає закон ної сили після закінчення ст року подання апеляційної ска рги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляцій ної скарги судове рішення, як що його не скасовано, набирає законної сили після поверне ння апеляційної скарги, відм ови у відкритті апеляційного провадження або набрання за конної сили рішенням за насл ідками апеляційного провадж ення.

Постанова складена т а підписана в повному обсязі 12 серпня 2011 року.

< Резолютивна частина >

< Текст >

Суддя О.О. Цицюра

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.08.2011
Оприлюднено22.08.2011
Номер документу17773188
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6155/11/1270

Постанова від 12.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні