Категорія №9
ПОСТАНОВА
Іменем України
16 серпня 2011 року Справа № 2а-5263/11/1270
Луганський окруж ний адміністративний суд у с кладі:
головуючого судді: Ципко О.В .
при секретарі: Гаркуші Ю.О.,
за участю прокурора-заявни ка: не з' явився,
представників позивача: Гриненко І.С.,
представника відповідача: не з' явився,
розглянувши у відкрито му судовому засіданні позовн у заяву прокурора міста Луга нська в інтересах держави в о собі Луганського територіал ьного управління державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку до державного відкритого акціонерного тов ариства "Управління матеріал ьно-технічного постачання" д очірнього підприємства держ авної холдингової компанії " Луганськшахтобуд" про стягне ння суми штрафних санкцій, -
ВСТАНОВИВ
22 червня 2011 року до Луганс ького окружного адміністрат ивного суду надійшов зазнач ений адміністративний позов .
В обґрунтування позову прокурор зазначив, що держав не відкрите акціонерне товар иство "Управління матеріальн о-технічного постачання" доч ірнього підприємства держав ної холдингової компанії "Лу ганськшахтобуд" в порушення вимог Закону України «Про ці нні папери та фондовий ринок » та Положення «Про розкритт я інформації емітентами цінн их паперів» затвердженого рі шенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006 року не розкрило регулярну кварт альну інформацію за І кварта л 2011 року шляхом її подання до К омісії.
У зв' язку з чим, 26.05.11р. у в ідношенні державного відкри того акціонерного товариств а "Управління матеріально-те хнічного постачання" дочірнь ого підприємства державної х олдингової компанії "Лугансь кшахтобуд" була винесена пос танова №82-ЛУ про накладення са нкцій за правопорушення на р инку цінних паперів у розмір і 17 000,00 грн.
Доказів, що підтверджую ть виконання постанови, відс утні. Таке ухилення відповід ача від виконання постанови Луганського територіальног о управління Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку порушує Закон Укра їни "Про державне регулюванн я ринку цінних паперів в Укра їні", оскільки суму заборгова ності необхідно було сплатит и протягом 15 днів з дня отрима ння постанови та копії платі жних документів направити по зивачу.
Добровільно відповіда чем штрафна санкція не сплач ена. Тому, прокурор просив стя гнути з відповідача штрафну санкцію в розмірі 17000,00 грн. в дох ід держави.
Також прокурор зазначи в, що ЛГУ ДКЦПФР звернулося до прокуратури за здійсненням представництва їх інтересів в суді, оскільки позивач не зв ільнений від сплати судового збору та немає можливості сп лати ці витрат у зв' язку з ти м, що вони не передбачені кошт орисом позивача.
Представник прокурату ри та представник відповідач а в судове засідання не з' яв илися про дату, час та місце ро згляду справи були повідомле ні належним чином, причини не явки суду не відомі.
Представник позивача в судовому засіданні дав поя снення по суті адміністратив ного позову, підтримав позов ні вимоги та просив суд задов ольнити у повному обсязі.
Відповідно до ч.4. ст.128 КАС України у разі неприбуття ві дповідача - суб'єкта владних п овноважень, належним чином п овідомленого про дату, час і м ісце судового розгляду, без п оважних причин або без повід омлення ним про причини непр ибуття розгляд справи не від кладається і справу може бут и вирішено на підставі наявн их у ній доказів. Ці ж наслідки застосовуються у разі повто рного неприбуття за таких са мих умов відповідача, який не є суб'єктом владних повноваж ень. Тому, суд вважає за можлив е розглянути справу за відсу тності прокурора та представ ника відповідача, на підстав і наявних матеріалів.
Заслухавши пояснення п редставника позивача, вивчив ши матеріали справи, суд вваж ає, що позов підлягає задовол енню з наступних підстав.
Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судовчинства в становлено, що завданням адм іністративного судочинства є захист прав, свобод та інтер есів фізичних осіб, прав та ін тересів юридичних осіб у сфе рі публічно-правових відноси н від порушень з боку органів державної влади, органів міс цевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб' єктів при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.
Статтею 36-1 Закону України "Пр о прокуратуру" передбачено, щ о підставою представництва у суді інтересів держави є ная вність порушень або загрози порушень економічних, політи чних та інших державних інте ресів внаслідок протиправни х дій (бездіяльності) фізични х або юридичних осіб, що вчиня ються у відносинах між ними а бо з державою.
Відповідно до статті 121 Конс титуції України, на органи пр окуратури покладається, зокр ема, представництво інтересі в громадянина або держави в с уді у випадках, визначених за коном.
Статтею 60 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни передбачено порушення адм іністративним судом справ за позовними заявами прокурорі в та їх заступників, які зверт аються до суду в інтересах де ржави.
Судом встановлено, що відп овідно до п.1 Положення про Дер жавну комісію з цінних папер ів та фондового ринку, затвер дженого Указом Президента Ук раїни від 25.09.02р. № 861/2002, Державна к омісія з цінних паперів та фо ндового ринку є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, підпор ядкованим Президентові Укра їни і підзвітним Верховній Раді України.
Відповідно до Закону У країни "Про державне регулюв ання ринку цінних паперів в У країні" № 448/96-ВР від 30.10.96 р. та Прав ил розгляду справ про поруше ння вимог законодавства на р инку цінних паперів та засто сування санкцій, затверджени х Наказом ДКЦПФР № 2 від 09.01.97 р., Лу ганське територіальне управ ління Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку здійснює державний контр оль за дотриманням вимог зак онодавства на ринку цінних п аперів. При виявленні фактів порушень законодавства про цінні папери уповноважені ос оби ЛТУ ДКЦПФР складають акт и про правопорушення на ринк у цінних паперів, які у подаль шому є підставою для винесен ня постанов про накладання ш трафних санкцій.
16.05.2011 року ЛГУ ДКЦПФР склало а кт № 82-ЛУ про правопорушення н а ринку цінних паперів, в яком у вказано, що відповідачем бу ло порушено вимоги чинного з аконодавства про цінні папер и, а саме: державне відкрите ак ціонерне товариство "Управлі ння матеріально-технічного п остачання" дочірнього підпри ємства державної холдингово ї компанії "Луганськшахтобуд " в термін до 25.04.2011 року не розкри ло регулярну квартальну інфо рмації за І квартал 2011 року шля хом її подання до Комісії. 26.05.2011 року у відношенні відповіда ча була винесена постанова п ро накладення санкцій № 82-ЛУ у зв' язку з нерозкриттям рег улярної квартальної інформа ції за І квартал 2011 року шляхом її подання до Комісії.
Відповідно до п.1 та п.3 г лави 3 розділу ІV Положення «Пр о розкриття інформації еміте нтами цінних паперів» затвер дженого рішенням ДКЦПФР № 1591 в ід 19.12.2006 року встановлений поря док розкриття квартальної інформації на фондовому ри нку, а саме:
- розкриття квартальної інф ормації на фондовому ринку з дійснюється шляхом її розм іщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Ко місії та подання до Комісії;
- особи, зобов'язані розкрит и квартальну інформацію у ст рок не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним кварт алом, квартальну інформацію за четвертий квартал - не пізн іше 20 лютого року, наступного за звітним роком.
Тому, керуючись стаття ми 9, 11, 12 Закону України «Про де ржавне регулювання ринку цін них паперів в Україні» 26.05.2011 рок у начальником Луганського те риторіального управління Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку у від ношенні відповідача була вин есена постанова № 82-ЛУ про нак ладання санкції за правопору шення на ринку цінних папері в у розмірі 17000,00 грн. Зазначену с уму необхідно було перерахув ати в дохід Державного бюдже ту України на розрахунковий рахунок ГУ ДКУ в Луганській о бласті протягом 15 днів з дня о тримання постанови, а копії п латіжних документів направи ти до Луганського територіал ьного управління Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку.
Постанова № 82-ЛУ від 26.05.201 1 року про накладання санкції за правопорушення на ринку ц інних паперів у розмірі 17000,00 гр н. у встановленому законодав ством порядку не оскаржувала сь.
Оскільки копій платіж них документів, що підтвердж ують виконання постанови не надходило, тому це свідчить п ро несплату суми штрафу держ авного відкритого акціонерн ого товариства "Управління м атеріально-технічного поста чання" дочірнього підприємст ва державної холдингової ком панії "Луганськшахтобуд".
За таких обставин, факт вчинення зазначеного правоп орушення та вина державного відкритого акціонерного тов ариства "Управління матеріал ьно-технічного постачання" д очірнього підприємства держ авної холдингової компанії " Луганськшахтобуд" в ненаданн і інформації є такими, що підт верджені матеріалами справи .
Питання по судових вит ратах не вирішується, оскіль ки прокурор звільнений від ї х сплати у встановленому пор ядку, ст. 94 Кодексу адміністра тивного судочинства України не передбачено їх стягнення у даному випадку.
Керуючись Законом Укр аїни «Про державне регулюва ння ринку цінних паперів в Ук раїні», ст. ст. 17, 18, 87, 94, 158-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України суд,-
ПОСТАНОВИВ
Позовні вимоги проку рора міста Луганська в інтер есах держави в особі Лугансь кого територіального управл іння державної комісії з цін них паперів та фондового рин ку до державного відкритого акціонерного товариства "Упр авління матеріально-технічн ого постачання" дочірнього п ідприємства державної холди нгової компанії "Луганськшах тобуд" про стягнення суми штр афних санкцій задовольнити п овністю.
Стягнути з державного відк ритого акціонерного товарис тва "Управління матеріально- технічного постачання" дочір нього підприємства державно ї холдингової компанії "Луга нськшахтобуд" (код ЄДРПОУ 13392881, а дреса: 91017, м. Луганськ, вул. Новос ьолова, 2а) в дохід Державного бюджету України - р/р 31115106700006 в Г У ДКУ в Луганській області, МФ О 804013, код 24046582, код бюджетної клас ифікації 21081100 суму штрафної са нкції в розмірі 17 000,00 грн. (сімна дцять тисяч грн. 00 коп.).
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга пода ється до Донецького апеляцій ного адміністративного суду через Луганський окружний а дміністративний суд. Копія а пеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її п одає, до суду апеляційної інс танції.
Апеляційна скарга на по станову суду першої інстанці ї подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У р азі застосування судом части ни третьої статті 160 КАС Украї ни, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку подання апеляційної ск арги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скарг у не було подано.
У разі подання апеляцій ної скарги судове рішення, як що його не скасовано, набирає законної сили після поверне ння апеляційної скарги, відм ови у відкритті апеляційного провадження або набрання за конної сили рішенням за насл ідками апеляційного провадж ення.
Постанову складено у по вному обсязі та підписано 22.08.20 11 року.
Суддя О.В. Ципко
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2011 |
Оприлюднено | 22.08.2011 |
Номер документу | 17774348 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ципко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні