Постанова
від 16.08.2011 по справі 2а-5263/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №9

ПОСТАНОВА

Іменем України

16 серпня 2011 року Справа № 2а-5263/11/1270

Луганський окруж ний адміністративний суд у с кладі:

головуючого судді: Ципко О.В .

при секретарі: Гаркуші Ю.О.,

за участю прокурора-заявни ка: не з' явився,

представників позивача: Гриненко І.С.,

представника відповідача: не з' явився,

розглянувши у відкрито му судовому засіданні позовн у заяву прокурора міста Луга нська в інтересах держави в о собі Луганського територіал ьного управління державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку до державного відкритого акціонерного тов ариства "Управління матеріал ьно-технічного постачання" д очірнього підприємства держ авної холдингової компанії " Луганськшахтобуд" про стягне ння суми штрафних санкцій, -

ВСТАНОВИВ

22 червня 2011 року до Луганс ького окружного адміністрат ивного суду надійшов зазнач ений адміністративний позов .

В обґрунтування позову прокурор зазначив, що держав не відкрите акціонерне товар иство "Управління матеріальн о-технічного постачання" доч ірнього підприємства держав ної холдингової компанії "Лу ганськшахтобуд" в порушення вимог Закону України «Про ці нні папери та фондовий ринок » та Положення «Про розкритт я інформації емітентами цінн их паперів» затвердженого рі шенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006 року не розкрило регулярну кварт альну інформацію за І кварта л 2011 року шляхом її подання до К омісії.

У зв' язку з чим, 26.05.11р. у в ідношенні державного відкри того акціонерного товариств а "Управління матеріально-те хнічного постачання" дочірнь ого підприємства державної х олдингової компанії "Лугансь кшахтобуд" була винесена пос танова №82-ЛУ про накладення са нкцій за правопорушення на р инку цінних паперів у розмір і 17 000,00 грн.

Доказів, що підтверджую ть виконання постанови, відс утні. Таке ухилення відповід ача від виконання постанови Луганського територіальног о управління Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку порушує Закон Укра їни "Про державне регулюванн я ринку цінних паперів в Укра їні", оскільки суму заборгова ності необхідно було сплатит и протягом 15 днів з дня отрима ння постанови та копії платі жних документів направити по зивачу.

Добровільно відповіда чем штрафна санкція не сплач ена. Тому, прокурор просив стя гнути з відповідача штрафну санкцію в розмірі 17000,00 грн. в дох ід держави.

Також прокурор зазначи в, що ЛГУ ДКЦПФР звернулося до прокуратури за здійсненням представництва їх інтересів в суді, оскільки позивач не зв ільнений від сплати судового збору та немає можливості сп лати ці витрат у зв' язку з ти м, що вони не передбачені кошт орисом позивача.

Представник прокурату ри та представник відповідач а в судове засідання не з' яв илися про дату, час та місце ро згляду справи були повідомле ні належним чином, причини не явки суду не відомі.

Представник позивача в судовому засіданні дав поя снення по суті адміністратив ного позову, підтримав позов ні вимоги та просив суд задов ольнити у повному обсязі.

Відповідно до ч.4. ст.128 КАС України у разі неприбуття ві дповідача - суб'єкта владних п овноважень, належним чином п овідомленого про дату, час і м ісце судового розгляду, без п оважних причин або без повід омлення ним про причини непр ибуття розгляд справи не від кладається і справу може бут и вирішено на підставі наявн их у ній доказів. Ці ж наслідки застосовуються у разі повто рного неприбуття за таких са мих умов відповідача, який не є суб'єктом владних повноваж ень. Тому, суд вважає за можлив е розглянути справу за відсу тності прокурора та представ ника відповідача, на підстав і наявних матеріалів.

Заслухавши пояснення п редставника позивача, вивчив ши матеріали справи, суд вваж ає, що позов підлягає задовол енню з наступних підстав.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судовчинства в становлено, що завданням адм іністративного судочинства є захист прав, свобод та інтер есів фізичних осіб, прав та ін тересів юридичних осіб у сфе рі публічно-правових відноси н від порушень з боку органів державної влади, органів міс цевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб' єктів при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.

Статтею 36-1 Закону України "Пр о прокуратуру" передбачено, щ о підставою представництва у суді інтересів держави є ная вність порушень або загрози порушень економічних, політи чних та інших державних інте ресів внаслідок протиправни х дій (бездіяльності) фізични х або юридичних осіб, що вчиня ються у відносинах між ними а бо з державою.

Відповідно до статті 121 Конс титуції України, на органи пр окуратури покладається, зокр ема, представництво інтересі в громадянина або держави в с уді у випадках, визначених за коном.

Статтею 60 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни передбачено порушення адм іністративним судом справ за позовними заявами прокурорі в та їх заступників, які зверт аються до суду в інтересах де ржави.

Судом встановлено, що відп овідно до п.1 Положення про Дер жавну комісію з цінних папер ів та фондового ринку, затвер дженого Указом Президента Ук раїни від 25.09.02р. № 861/2002, Державна к омісія з цінних паперів та фо ндового ринку є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, підпор ядкованим Президентові Укра їни і підзвітним Верховній Раді України.

Відповідно до Закону У країни "Про державне регулюв ання ринку цінних паперів в У країні" № 448/96-ВР від 30.10.96 р. та Прав ил розгляду справ про поруше ння вимог законодавства на р инку цінних паперів та засто сування санкцій, затверджени х Наказом ДКЦПФР № 2 від 09.01.97 р., Лу ганське територіальне управ ління Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку здійснює державний контр оль за дотриманням вимог зак онодавства на ринку цінних п аперів. При виявленні фактів порушень законодавства про цінні папери уповноважені ос оби ЛТУ ДКЦПФР складають акт и про правопорушення на ринк у цінних паперів, які у подаль шому є підставою для винесен ня постанов про накладання ш трафних санкцій.

16.05.2011 року ЛГУ ДКЦПФР склало а кт № 82-ЛУ про правопорушення н а ринку цінних паперів, в яком у вказано, що відповідачем бу ло порушено вимоги чинного з аконодавства про цінні папер и, а саме: державне відкрите ак ціонерне товариство "Управлі ння матеріально-технічного п остачання" дочірнього підпри ємства державної холдингово ї компанії "Луганськшахтобуд " в термін до 25.04.2011 року не розкри ло регулярну квартальну інфо рмації за І квартал 2011 року шля хом її подання до Комісії. 26.05.2011 року у відношенні відповіда ча була винесена постанова п ро накладення санкцій № 82-ЛУ у зв' язку з нерозкриттям рег улярної квартальної інформа ції за І квартал 2011 року шляхом її подання до Комісії.

Відповідно до п.1 та п.3 г лави 3 розділу ІV Положення «Пр о розкриття інформації еміте нтами цінних паперів» затвер дженого рішенням ДКЦПФР № 1591 в ід 19.12.2006 року встановлений поря док розкриття квартальної інформації на фондовому ри нку, а саме:

- розкриття квартальної інф ормації на фондовому ринку з дійснюється шляхом її розм іщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Ко місії та подання до Комісії;

- особи, зобов'язані розкрит и квартальну інформацію у ст рок не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним кварт алом, квартальну інформацію за четвертий квартал - не пізн іше 20 лютого року, наступного за звітним роком.

Тому, керуючись стаття ми 9, 11, 12 Закону України «Про де ржавне регулювання ринку цін них паперів в Україні» 26.05.2011 рок у начальником Луганського те риторіального управління Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку у від ношенні відповідача була вин есена постанова № 82-ЛУ про нак ладання санкції за правопору шення на ринку цінних папері в у розмірі 17000,00 грн. Зазначену с уму необхідно було перерахув ати в дохід Державного бюдже ту України на розрахунковий рахунок ГУ ДКУ в Луганській о бласті протягом 15 днів з дня о тримання постанови, а копії п латіжних документів направи ти до Луганського територіал ьного управління Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку.

Постанова № 82-ЛУ від 26.05.201 1 року про накладання санкції за правопорушення на ринку ц інних паперів у розмірі 17000,00 гр н. у встановленому законодав ством порядку не оскаржувала сь.

Оскільки копій платіж них документів, що підтвердж ують виконання постанови не надходило, тому це свідчить п ро несплату суми штрафу держ авного відкритого акціонерн ого товариства "Управління м атеріально-технічного поста чання" дочірнього підприємст ва державної холдингової ком панії "Луганськшахтобуд".

За таких обставин, факт вчинення зазначеного правоп орушення та вина державного відкритого акціонерного тов ариства "Управління матеріал ьно-технічного постачання" д очірнього підприємства держ авної холдингової компанії " Луганськшахтобуд" в ненаданн і інформації є такими, що підт верджені матеріалами справи .

Питання по судових вит ратах не вирішується, оскіль ки прокурор звільнений від ї х сплати у встановленому пор ядку, ст. 94 Кодексу адміністра тивного судочинства України не передбачено їх стягнення у даному випадку.

Керуючись Законом Укр аїни «Про державне регулюва ння ринку цінних паперів в Ук раїні», ст. ст. 17, 18, 87, 94, 158-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України суд,-

ПОСТАНОВИВ

Позовні вимоги проку рора міста Луганська в інтер есах держави в особі Лугансь кого територіального управл іння державної комісії з цін них паперів та фондового рин ку до державного відкритого акціонерного товариства "Упр авління матеріально-технічн ого постачання" дочірнього п ідприємства державної холди нгової компанії "Луганськшах тобуд" про стягнення суми штр афних санкцій задовольнити п овністю.

Стягнути з державного відк ритого акціонерного товарис тва "Управління матеріально- технічного постачання" дочір нього підприємства державно ї холдингової компанії "Луга нськшахтобуд" (код ЄДРПОУ 13392881, а дреса: 91017, м. Луганськ, вул. Новос ьолова, 2а) в дохід Державного бюджету України - р/р 31115106700006 в Г У ДКУ в Луганській області, МФ О 804013, код 24046582, код бюджетної клас ифікації 21081100 суму штрафної са нкції в розмірі 17 000,00 грн. (сімна дцять тисяч грн. 00 коп.).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга пода ється до Донецького апеляцій ного адміністративного суду через Луганський окружний а дміністративний суд. Копія а пеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її п одає, до суду апеляційної інс танції.

Апеляційна скарга на по станову суду першої інстанці ї подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У р азі застосування судом части ни третьої статті 160 КАС Украї ни, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку подання апеляційної ск арги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скарг у не було подано.

У разі подання апеляцій ної скарги судове рішення, як що його не скасовано, набирає законної сили після поверне ння апеляційної скарги, відм ови у відкритті апеляційного провадження або набрання за конної сили рішенням за насл ідками апеляційного провадж ення.

Постанову складено у по вному обсязі та підписано 22.08.20 11 року.

Суддя О.В. Ципко

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.08.2011
Оприлюднено22.08.2011
Номер документу17774348
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5263/11/1270

Постанова від 16.08.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ципко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні