ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
28 липня 2011 року 15:40 № 2а-8389/11/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Качура І.А. при секретарі судового засідання Черненко О.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м.Києва
до
Товариства з обмеженою відповідальністю "Барракуда ЛЛС"
про
стягнення заборгованості у розмірі 749 269,95 грн.
за участю представників сторін:
від позивача ОСОБА_1 (дов.від 16.12.08 №147)
від відповідача не з’яв.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Солом’янському районі міста Києва до Товариства з обмеженою відповідальністю «Барракуда ЛЛС»про стягнення податкової заборгованості у розмірі 749 269,95 грн.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 28.07.2011 року о 15 год. 40 хв. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено, про що повідомлено сторін після проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог ч.2 ст. 167 КАС України.
ВСТАНОВИВ :
Державна податкова інспекція у Солом’янському районі міста Києва (надалі–позивач) звернулась до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Барракуда ЛЛС»(далі –відповідач) про стягнення податкової заборгованості у розмірі 749 269,95 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у відповідача обліковується податковий борг у розмірі 749269,95 грн., перед бюджетом, який виник з підстав порушення відповідачем пп.7.2.3. п.7.2., пп.7.2.6. п.7.2., пп.7.4.5. п.7.4. ст..7 Закону України «Про податок на додану вартість». В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задовольнити.
Відповідач в судове засідання не прибув, проти позову заперечення не надав, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з’ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду про наступне.
Матеріалами справи встановлено, що Державною податкової інспекцією у Солом’янському районі міста Києва було проведено перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Барракуда ЛЛС»з питань правильності визначення розміру податкових зобов’язань та правомірності формування при взаємодії з Товариством «Лободін Плюс»за період з 01.03.08р. по 31.03.08р., з 01.04.08р. по 30.04.08р., 01.05.08р. по 31.05.08р., 01.06.08р. по 30.06.08р., 01.07.08р. по 31.07.08р., 01.08.08р. по 31.08.08р.
За результатами перевірки складено акт від 30.09.2010р. №14479/23-01/35571734, яким встановлено порушення 7.2.3. п.7.2., пп.7.2.6. п.7.2., пп.7.4.5. п.7.4. ст..7 Закону України «Про податок на додану вартість», п.2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88, п.9.1. ст..9 Закону України «Про бухгалтерський облік», п.18 Наказу Держаної податкової адміністрації України від 30.05.97р. №165, в результаті чого занижено податок на додану вартість в періоді що перевірявся на суму 498469,73 грн. в т.ч. по періодах: за березень 200 року у сумі 40728 грн., за квітень 2008 року –162286,8 грн., за травень 2008 року - 22913,3 грн., за червень 2008р.- 75109,0 грн., за липень 2008р. –153770,0 грн., за серпень 2008р. –43 662, 57 грн.
З підстав виявленого порушення позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення № 0003682301/0 від 14.10.2010 року на суму 747705,00 грн. (за основним платежем - 498470,00 грн., за штрафними санкціями - 249235,00 грн.)
Відповідно до п.7.2.3. п.7.2. ст..7 Закону України «Про податок на додану вартість» (надалі - Закон України №168/97) податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надаються покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг).
Для операцій, що оподатковуються і звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні.
Податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом.
Податкова накладна виписується на кожну повну або часткову поставку товарів (робіт, послуг). У разі коли частка товару (робіт, послуг) не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби України, та враховується у визначенні загальних податкових зобов'язань.
Платники податку повинні зберігати податкові накладні протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податків.
Вимогою пп.7.2.6. п.7.2. ст..7 Закону України №168/97 визначено, що податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту. Як виняток з цього правила, підставою для нарахування податкового кредиту при поставці товарів (послуг) за готівку чи з розрахунками картками платіжних систем, банківськими або персональними чеками у межах граничної суми, встановленої Національним банком України для готівкових розрахунків, є належним чином оформлений товарний чек, інший платіжний чи розрахунковий документ, що підтверджує прийняття платежу постачальником від отримувача таких товарів (послуг), з визначенням загальної суми такого платежу, суми податку та податкового номера постачальника.
У разі відмови з боку постачальника товарів (послуг) надати податкову накладну або при порушенні ним порядку її заповнення отримувач таких товарів (послуг) має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум цього податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку внаслідок придбання таких товарів (послуг).
Крім того, не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.
Також, Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі міста Києва було проведено невиїзну перевірку щодо своєчасності подання податкової звітності ТОВ «Барракуда ЛЛС»(ЄДРПОУ 35571734), за результатами якої було складено акт № 18082/15-2-35571734 від 10.11.2010 року.
Вказаним актом встановлені порушення п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, в частині того, що протягом граничних строків відбувалась несвоєчасна сплата узгодженої суми податкового зобов’язання з податку на додану вартість.
Відповідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України, платником податку протягом граничних строків несвоєчасно сплачено узгоджену суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість .
Пунктом 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України передбачено, разі якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
На підставі пакту перевірки від 10.11.2010р. №18082/15-2-35571734 винесено податкове повідомлення-рішення № 0056721504/0 від 10.11.2010 року на суму 170,00 грн.
Крім того, перевіркою встановлено, що відповідачем порушено п. 4.1.4 ст. 4 Закону України, від 21.12.2000 року «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами», а саме, несвоєчасно подано декларацію з ПДВ за вересень 2010 року.
Заборгованість з податку на додану вартість перед бюджетом виникла на
підставі податкових декларацій з податку на додану вартість, в яких платником податків самостійно визначено суму податкового зобов'язання, а саме: податкова декларація № 320545 - на суму 874,00 грн.; податкова декларація № 303942 - на суму 15880,00 грн.
Також, у відповідача обліковується пеня в розмірі 7,06 грн., та станом на 25.05.2011 року у відповідача обліковується заборгованість у розмірі 145,90 грн.
З огляду на вищевикладене, судом встановлено, що за 2010 рік у відповідача обліковується заборгованість у розмірі 749086,06 грн.
Крім того, заборгованість з податку на додану вартість перед бюджетом виникла на підставі податкових розрахунків комунального податку, в яких відповідачем самостійно визначено суму податкового зобов'язання, а саме: податковий розрахунок № 296779 - на суму 20, 40 грн.; податковий розрахунок № 152544 - на суму 20,40 грн. Також, у Відповідача обліковувалась переплата в розмірі 2,81 грн. Загалом, заборгованість з комунального податку становить 37,99 грн.
Вказані податкові повідомлення-рішення в адміністративному або судовому порядку відповідачем не оскаржені та не скасовані у спосіб та відповідно до процедури регламентованої ст. 56 Податкового Кодексу України.
Тобто, сума зобов'язання визначена в вищезазначених податкових повідомленнях-рішеннях відповідно до ст. 56 Податкового Кодексу України є узгодженою та в зв'язку з несплатою до бюджету в строки визначені законодавством набула статусу податкового боргу.
Отже, станом час розгляд справи на 02.06.2011 року загальна заборгованість Товариства з обмеженою відповідальність «Барракуда ЛЛС»перед бюджетом склала 749 269,95 грн.
З метою погашення податкової заборгованості, керуючись нормами Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»були виставлені податкові вимоги № 1/3037 від 30.06.2010 р. та № 2/3717 від 03.09.2010 р, винесено рішення № 846 від 30.12.2010 р. про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу, внесено активи до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, проведені заходи з метою розшуку активів, тощо.
Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. З Закону України від 21.12.2000р. №2181-111 активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Відповідно до ст. 20 Податкового Кодексу України та п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»№ 509-ХІІ від 04.12.1990 р. органи державної податкової служби подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
З урахуванням наведеного суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення з відповідача заявленої суми податкового боргу в розмірі 21166483,00 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Барракуда ЛЛС», код (ЄДРПОУ 35571734), податкову заборгованість в розмірі 749 269,95 грн. на користь Держави:
- заборгованість у розмірі 37,99 грн. на р/р № 33212828700010, одержувач ВДК у Солом'янському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077951, банк одержувача: УДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 16010200.
- заборгованість у розмірі 221324,34 грн. на р/р № 31110029700010, одержувач ВДК у Солом'янському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077951, банк одержувача: УДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 14010100.
3. Постанова може бути, оскаржена відповідно до вимог ст.ст. 185-187 КАС України.
Суддя І.А. Качур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.07.2011 |
Оприлюднено | 22.08.2011 |
Номер документу | 17774895 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Качур І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні