Рішення
від 22.07.2011 по справі 24/040-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 т ел. 235-24-26

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"22" липня 2011 р. Сп рава № 24/040-11

Господарський суд К иївської області у складі су дді Лутак Т.В. розглянувши у в ідкритому судовому засіданн і справу:

за позовом Державної екологічної ін спекції в Київській області

до Іванківського хлібзавод у Іванківського районного сп оживчого товариства, смт. Іва нків, Київська область

про стягнення 93 586,08 грн.

за участю представників:

позивача: ОСОБА_1 - дов. № б/н від 12.05.20 11р.;

відповідача: ОСОБА_2 - дов. №01-193 від 14.07.2011р. ;

суть спору:

До господарського суду Київської області надійшла позовна заява Державної екол огічної інспекції в Київські й області (далі - Позивач) до І ванківського хлібзаводу Іва нківського районного спожив чого товариства (далі - Відп овідач) про стягнення 93 586,08 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач посилається на порушення відповідачем прир одоохоронного законодавств а, а саме - здійснення спеціа льного водокористування без відповідного дозволу.

Ухвалою господарського су ду Київської області від 23.05.2011 р оку порушено провадження у с праві та призначено до розгл яду на 02.06.2011 року.

В судовому засіданні 02.06.2011 р оку представник позивача пов ністю підтримав позовні вимо ги та просить суд їх задоволь нити з мотивів викладених в п озові.

Представник відпов ідача в судовому засіданні п ідтвердив водокористання бе з дозволу, але проти позову за перечив з мотивів викладених у відзиві.

У судовому засіданні 02.06 .2011 року було оголошено перерв у на 16.06.2011 року.

Ухвалою господарського суду Київської області від 10. 06.2011 року у зв' язку з перебува нням судді на лікарняному ро згляд справи призначено на 23 ч ервня 2011 року.

Судом неодноразово оголош увались перерви в судових за сіданнях.

22 липня 2011 року відповідно до ч. 2 ст. 85 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину ріше ння.

Розглянувши матеріал и справи, заслухавши пояснен ня представників сторін, при сутніх в судовому засіданні, дослідивши докази та оцінив ши їх в сукупності, суд -

встановив:

Державною екологіч ною інспекцією в Київській о бласті проведена позапланов а перевірка дотримання вимог природоохоронного законода вства Іванківським хлібозав одом Іванківського районног о споживчого товариства, яко ю виявлено порушення відпові дачем вимог природоохоронно го законодавства, а саме ст.ст . 44, 49 Водного кодексу України, я ке полягало в здійсненні ост аннім в період з 04.06.2008р. по 01.01.2011р. с пеціального водокористуван ня за відсутності дозволу.

За наслідками перев ірки Державною екологічною і нспекцією в Київській област і складено акт від 11.02.2011р. в яком у зафіксовано виявлені поруш ення.

Також державним інспек тором з охорони навколишньог о середовища відповідачу вин есено припис № б/н від 11.02.2011р., про усунення порушень природо о хоронюваного законодавства , виявлений під час перевірки проведеної 11.02.2011р., в якому зокр ема приписано отримати дозві л на спеціальне водокористув ання в термін до 11.03.2011р.

Відповідно до довідки в ідповідача від 11.02.2011р. підприєм ством за період з 04.06.2008р. по 01.01.2011р. без дозволу на спеціальне во докористування використано 15 500 м3 підземних вод.

Відповідно до розрахун ку позивача, який був зроблен ий на підставі методики розр ахунку розмірів відшкодуван ня збитків, заподіяних держа ві внаслідок порушення закон одавства про охорону та раці ональне використання водних ресурсів, затвердженої нака зом Міністерства охорони нав колишнього природного серед овища та ядерної безпеки Укр аїни від 18 травня 1995 р. N 37, зареєст рованого в Міністерстві юсти ції України 1 червня 1995 р. за N 162/698 т а методики розрахунку розмір ів відшкодування збитків, за подіяних державі внаслідок п орушення законодавства про о хорону та раціональне викори стання водних ресурсів, затв ердженої наказом Міністерст ва охорони навколишнього при родного середовища України в ід 20 липня 2009 р. N 389, зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 14 серпня 2009 р. за N 767/16783 розмі р збитків, заподіяних держав і внаслідок здійснення самов ільного водокористування пі дземних вод Іванківським хлі бозаводом Іванківського рай онного споживчого товариств а в період з 04.06.2008р. по 08.09.2010р. ста новить - 93 586,08 грн.

14 березня 2011 року позивач направив на адресу відповід ача претензію від 14.03.2011р. № 21 про відшкодування зазначених зб итків та розрахунок збитків, які отримані відповідачем 16.0 3.2011р., що підтверджується повід омленням про вручення поштов ого відправлення № 0306703056425, завір ена копія якого залучена до м атеріалів справи.

Відповідач вказану пр етензію залишив без відповід і та задоволення, що і стало пі дставою для звернення позива ча до суду.

Державне управління в гал узі охорони навколишнього пр иродного середовища здійсню ють Кабінет Міністрів Україн и, Ради та їх виконавчі розпор ядчі органи, а також спеціаль но уповноважені на те держав ні органи по охороні навколи шнього середовища і використ анню природних ресурсів та і нші державні органи відповід но до законодавства України, спеціально уповноваженими д ержавними органами управлін ня в галузі охорони навколиш нього природного середовища і використання природних ре сурсів у республіці є спеціа льно уповноважений централь ний орган виконавчої влади з питань екології та природни х ресурсів, його органи на міс цях та інші державні органи д о компетенції яких законодав ством України та Автономної Республіки Крим віднесено з дійснення зазначених функці й як це передбачено частинам и 2, 3 статті 16 Закону України “П ро охорону навколишнього при родного середовища” від 25 чер вня 1991 року № 1264-ХІІІ.

Згідно зі статтею 20 Закону У країни “Про охорону навколиш нього середовища”, до компет енції спеціально уповноваже ного центрального органу вик онавчої влади з питань еколо гії та природних ресурсів і й ого органів на місцях належа ть: державний контроль за вик ористанням і охороною земель , надр, поверхневих і підземни х вод, атмосферного повітря, л ісів та іншої рослинності, тв аринного світу, морського се редовища та природних ресурс ів територіальних вод, конти нентального шельфу і виключн ої (морської) економічної зон и республіки, дотриманням за ходів біологічної і генетичн ої безпеки щодо біологічних об'єктів навколишнього приро дного середовища при створен ні, дослідженні та практично му використанні генетично мо дифікованих організмів у від критій системі, а також за дод ержанням норм екологічної бе зпеки (підпункт б частини 1 ста тті 20 Закону); подання позовів про відшкодування збитків і втрат, заподіяних в результа ті порушення законодавства п ро охорону навколишнього при родного середовища; складанн я протоколів та розгляд спра в про адміністративні правоп орушення в галузі охорони на вколишнього природного сере довища і використання природ них ресурсів (підпункти з, и ча стини 1 статті 20 Закону).

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну екол огічну інспекцію в Київській області, затвердженого Нака зом Міністерства охорони нав колишнього природного серед овища № 55 від 19 лютого 2007 року, де ржавна екологічна інспекція в Київській області є спеціа льним підрозділом Мінприрод и, який підзвітний та підконт рольний в частині здійснення державного контролю Державн ій екологічній інспекції; ін спекція в межах своїх повнов ажень забезпечує реалізацію державної політики у сфері о хорони навколишнього природ ного середовища, раціонально го використання, відтворення та охорони природних ресурс ів, поводження з відходами (кр ім поводження з радіоактивни ми відходами), екологічної та в межах своєї компетенції ра діаційної безпеки на територ ії Київської області.

Інспекція має право об стежувати у встановленому по рядку підприємства, установи і організації з метою переві рки додержання ними вимог за конодавства про охорону навк олишнього природного середо вища, відтворення та охорону природних ресурсів; перевір яти документи на право спеці ального використання природ них ресурсів (ліцензії, дозво ли); складати акти перевірок і протоколи про адміністратив ні правопорушення та розгляд ати справи про адміністратив ні правопорушення у межах по вноважень, визначених законо м; давати обов' язкові для ви конання приписи щодо усуненн я виявлених порушень вимог з аконодавства з питань, що нал ежать до її повноважень; ужив ати в установленому порядку заходів досудового врегулюв ання спорів та подавати позо ви про відшкодування втрат і збитків, завданих унаслідок порушення вимог законодавст ва про охорону навколишнього природного середовища (підп ункти 1, 5, 6, 7, 9 пункту 5 Положення).

Відповідно до п. 9 ст. 44 Во дного Кодексу України водоко ристувачі зобов'язані здійсн ювати спеціальне водокорист ування лише за наявності доз волу.

Згідно із ст. 48 Водного к одексу України спеціальне во докористування - це забір вод и з водних об'єктів із застосу ванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих ре човин у водні об'єкти, включаю чи забір води та скидання заб руднюючих речовин із зворотн ими водами із застосуванням каналів. Спеціальне водокор истування здійснюється юрид ичними і фізичними особами н асамперед для задоволення пи тних потреб населення, а тако ж для господарсько-побутових , лікувальних, оздоровчих, сіл ьськогосподарських, промисл ових, транспортних, енергети чних, рибогосподарських та і нших державних і громадських потреб.

Статтею 49 Водного кодек су України встановлено, що сп еціальне водокористування з дійснюється на підставі дозв олу. Дозвіл на спеціальне вод окористування видається:

державними органами ох орони навколишнього природн ого середовища - у разі викори стання води водних об'єктів з агальнодержавного значення ;

Верховною Радою Автоно мної Республіки Крим, обласн ими, Київською та Севастопол ьською міськими Радами за по годженням з державними орган ами охорони навколишнього пр иродного середовища - у разі в икористання води водних об'є ктів місцевого значення.

Крім того, органами, які видали дозвіл на спеціал ьне водокористування, встано влюються строки спеціальног о водокористування (частина 1 статті 50 Водного кодексу Укр аїни).

Згідно з п. 6 ч. 3 ст. 110 Водно го кодексу України відповіда льність за порушення водного законодавства несуть особи, винні у недотриманні умов до зволу або порушенні правил с пеціального водокористуван ня.

Пунктом “е” ст. 41 Закону України „Про охорону навкол ишнього природного середови ща” встановлено, що еко номічні заходи забезпечення охорони навколишнього приро дного середовища передбачаю ть відшкодування в установле ному порядку збитків, завдан их порушенням законодавства про охорону навколишнього п риродного середовища.

Частиною 1 статті 68 З акону України “Про охорону н авколишнього природного сер едовища” передбачено, що пор ушення законодавства Україн и про охорону навколишнього природного середовища тягне за собою встановлену цим Зак оном та іншим законодавством України дисциплінарну, адмі ністративну, цивільну і крим інальну відповідальність.

Відповідальність за п орушення законодавства про о хорону навколишнього природ ного середовища несуть особи , винні у самовільному спеціа льному використанні природн их ресурсів; підприємства, ус танови, організації та грома дяни зобов'язані відшкодовув ати шкоду, заподіяну ними вна слідок порушення законодавс тва про охорону навколишньог о природного середовища, в порядку та розмірах, встанов лених законодавством Україн и (пункт “з” частини 2 та час тина 4 статті 68 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища”).

Судом встановлено, що р озрахунок суми збитків запод іяних державі внаслідок пору шенням законодавства про охо рону та раціональне викорис тання водних ресурсів самові льного водокористування без відповідного дозволу Іванкі вським хлібзаводом Іванківс ького районного споживчого т овариства в період 04 чер вня 2008 року по 24 серпня 2009 року , позивачем проведено у відпо відності до пункту 6 Методики розрахунку розмірів відшкод ування збитків, заподіяних д ержаві в наслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання во дних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорон и навколишнього природного с ередовища та ядерної безпек и України від 18.05.1995 р. № 37.

Відповідно до п. 4.1. Метод ики №37 шкода, заподіяна внаслі док порушення законодавства про охорону навколишнього п риродного середовища, підляг ає компенсації юридичними та фізичними особами, в тому чис лі іноземними, як правило, в по вному обсязі, без застосуван ня норм зниження розміру стя гнення і незалежно від плати за забруднення навколишньог о природного середовища та п огіршення якості природних р есурсів (ст. 69 Закону України “ Про охорону навколишнього пр иродного середовища”).

Пунктом 4.2. Методики вст ановлена відповідальність ю ридичних і фізичних осіб вна слідок порушення ними встано влених умов водокористуванн я, а саме, самовільного водосп оживання, тобто забору води з поверхневих чи підземних дж ерел без дозволу на спецводо користування.

Пунктом 6.1. Методики вст ановлено, що розрахунок збит ків при самовільному водокор истуванні розраховуються за формулою:

Зс.б. = W х Тар. ,

де W - об'єми води при сам овільному водокористуванні , куб. м;

Тар. - діючі на час поруш ення тарифи на воду в одиниця х національної валюти за 1 куб . м.

З 25 серпня 2009 р. набрал а чинності Методика розрахун ку розмірів відшкодування зб итків, заподіяних державі вн аслідок порушення законодав ства про охорону та раціонал ьне використання водних ресу рсів, затверджена наказом Мі ністерства охорони навколиш нього природного середовища України від 20.07.2009р. №389. Цим же нак азом був визнаний таким, що вт ратив чинність наказ Міністе рства охорони навколишнього природного середовища та яд ерної безпеки України від 18.05.95 №37 "Про затвердження Методики розрахунку розмірів відшкод ування збитків, заподіяних д ержаві внаслідок порушення з аконодавства про охорону та раціональне використання во дних ресурсів".

Відповідно до пунктів 1.2, 1.3 Методики розрахунку розмір ів відшкодування збитків, за подіяних державі внаслідок п орушення законодавства про о хорону та раціональне викори стання водних ресурсів, затв ердженої наказом Міністерст ва охорони навколишнього при родного середовища України в ід 20.07.2009р. №389, ця Методика встано влює порядок визначення розм ірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідо к порушення законодавства пр о охорону та раціональне вик ористання водних ресурсів, які призвели до:

забруднення водних о б'єктів, у тому числі пов'яз аного із самовільними та ава рійними скидами у водний об'є кт забруднюючих речовин із з воротними водами або речовин у складі сировини, продукції чи відходів, крім випадків за бруднення територіальних і в нутрішніх морських вод та ви ключної морської економічно ї зони України із суден, кораб лів та інших плавучих засобі в;

забруднення поверхневи х та підземних вод під впливо м полігонів (сміттєзвалищ) тв ердих побутових та промислов их відходів

та обумовлені: самов ільним використанням водних ресурсів без дозволу на сп еціальне водокористування;

забором, використанням води та скидом забруднюючих речовин із зворотними водам и з порушенням умов водокори стування, встановлених у доз волі на спеціальне водокорис тування.

Водночас, згідно з п.4.1 М етодики №389 факт забруднення п ідземних вод встановлюється державними інспекторами за результатами перевірки суб'є ктів господарювання інструм ентально-лабораторними мето дами контролю, на основі візу альних спостережень чи встан овлених розслідуваннями або оцінених у результаті еколо го-гідрологічних вишукувань .

Так, під час проведення перевірки інспекцією було в иявлене правопорушення, а са ме - самовільне водокористув ання відповідачем (використа ння підземних вод без спеціа льного на те дозволу), що підтв ерджується актом перевірки д отримання вимог природного з аконодавста від 11.02.2011 року, прот е зазначене правопорушення н е містить його кваліфікуючих ознак - забруднення водних об ' єктів, забруднення поверхн евих та підземних вод, наявні сть яких уможливлює застосув ання положень Методики № 389.

Таким чином, обов'язков ими передумовами для застосу вання позивачем Методики №389 п ри визначенні розміру збиткі в від самовільного водокорис тування визначено факти забр уднення підземних вод водоко ристувачем та самовільне вик ористання ним водних ресурсі в без дозволу на спеціальне в одокористування в їх сукупно сті.

Крім того, пунктом 9.1 Мет одики встановлено, що розрах унок розміру відшкодування з битків, обумовлених самовіль ним використанням водних рес урсів без дозволу на спеціал ьне водокористування та пор ушення умов водокористуванн я, встановлених у дозволі на с пеціальне водокористування (крім прісних підземних вод глибиною більше 20м.) здійс нюється за формулою:

3 сам = 100 *W * Тар,

де, W - об' єм води, що вико ристана самовільно без дозво лу на спеціальне водокористу вання або з порушенням умов в одокористування, встановлен их у дозволі на спеціальне во докористування, м3.

Тар - норматив збору за спеціальне водокористуванн я, грн./ м3, що діє в регіоні на мо мент виявлення порушення.

Зазначина Методика вс тановлює єдині вимоги до виз начення збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону т а раціональне використання в одних ресурсів суб'єктами го сподарювання (фізичними і юр идичними особами).

05 квітня 2011 року Державн им управлінням охорони навко лишнього природного середов ища в Київській області відп овідачу видано дозвіл на спе ціальне водокористування. Як вбачається із змісту надано го дозволу, водозабір здійсн юється відповідачем із підзе мних джерел, глибина яких біл ьше 20 метрів, а саме глибина св ердловини складає 107 метрів, з азначене також підтверджуєт ься паспортом скважини № 1552 (1). (К опії документів залучені до матеріалів справи).

За таких обставин суд п риходить до висновку, що затв ерджена наказом Міністерств а охорони навколишнього прир одного середовища України ві д 20.07.2009р. № 389 Методика розрахунку розмірів відшкодування збит ків, заподіяних державі внас лідок порушення законодавст ва про охорону та раціональн е використання водних ресурс ів не може бути застосована у зазначених правовідносинах .

Разом з тим, Методика ро зрахунку розмірів відшкодув ання збитків, заподіяних дер жаві внаслідок порушення пра вил охорони водних ресурсів на землях водного фонду, пошк одження водогосподарських с поруд і пристроїв, порушення правил їх експлуатації, затв ерджена наказом № 290 від 29.12.2001р. Державного комітету України по водному господарству, зар еєстрованим в Міністерстві Ю стиції України 18.01.2002р. за № 44/6332, пі длягає застосуванню, оскільк и відповідачем було самовіль но здійснено водокористуван ня, без отримання спеціально го дозволу, глибина свердлов ини, яка останнім використов уються становить більше 20 мет рів.

Пунктом 4.1 методики № 290 встановлено, що методикою в изначаються розрахунки розм іру збитків, заподіяних унас лідок: забруднення та засміч ення поверхневих вод; самові льного водокористування; пер еуступки права водокористув ання; забору води з порушення м планів водокористування; б езгосподарського використа ння води;

Пунктом 6 зазначеної ме тодики встановлено розрахун ок розмірів відшкодування зб итків при самовільному водок ористуванні, переуступці пра ва водокористування, заборі води з порушенням планів вод окористування, при без госпо дарському використанні води , при порушенні правил веденн я первинного обліку кількост і води, що забирається з водни х об' єктів і скидається до н их здійснюється за формулою: 3 с.в. = WхТар х 5,

де, W - об' єм води при сам овільному водокористуванні , заборі води з порушенням пла нів водокористування, переус тупці права водокористуванн я, об' єм нераціонально вико ристаної води, об' єм зумисн ого чи незумисного заниження показників обсягів забору в оди з водних об' єктів чи обс ягів відведення води у водні об' єкти;

Тар - діючий на час пору шення тариф на воду як природ ний ресурс без урахування пі льгових коефіцієнтів;

5-коєфіцієнт.

На відміну від Методики № 389, на застосуванні якої безп ідставно наполягає позивач, Методика № 290 чітко розмежовує самовільне водокористуванн я та забруднення водних ресу рсів як окремі правопорушенн я, а п.6 Методики № 290 не містить в инятків для застосування від повідної формули розрахунку розміру збитків в залежност і від глибини залягання пріс них підземних вод чи від інши х обставин.

Крім того, норматив зб ору за спеціальне водокорист ування затверджено Постанов ою Кабінету Міністрів від 18.05.19 99р. № 836 “Про затвердження норма тивів збору за спеціальне во докористування”, для Київськ ої області, Іванківського ра йону, який діяв у період з 04.06.2008р . по 08.09.2010р., становить - 14,06 коп./ку б.метр.

Як вбачається з матері алів справи при здійсненні р озрахунку збитків позивачем невірно застосований нормат ив збору за спеціальне водок ористування.

Згідно розрахунку суд у розмір заподіяних відповід ачем державі збитків складає :

- 562,40 грн. = (з 04.06.2008р. по 31.12.2008р.) = 4000 х 0,1406.

- 843,60 грн. = (з 01.01.2009р. по 24.08.2009р.) = 6000 х 0,1406.

- 3 866,50 грн. = (з 25.08.2009р. по 08.09.2010р.) = 5 500 х 0,1406 х 5.

Загальна сума становит ь 5 272,50 грн.

Відповідно до ст.22 ЦК Ук раїни під збитками розуміють ся, зокрема, доходи, які особа могла б реально одержати за з вичайних обставин, якби її пр аво не було порушено (упущена вигода).

Збитки - це об' єктивн е зменшення будь-яких майнов их благ, яке пов' язане з утис ком його інтересів, як учасни ка певних суспільних відноси н, і яке виражається у зроблен их ним витратах, тощо. Застосу вання відповідальності у виг ляді відшкодування заподіян их невиконанням або неналежн им виконанням зобов' язань з битків, можливе лише за наявн ості складу правопорушення, до якого входять такі елемен ти: протиправна поведінка; на явність збитків; причинний з в' язок між протиправною пов едінкою та спричиненням збит ків; наявність вини.

Аналогічні положення містяться в ст.ст. 224, 225 ГК Украї ни, згідно з якими учасник гос подарських відносин, який по рушив господарське зобов'яза ння або встановлені вимоги, щ одо здійснення господарсько ї діяльності, повинен відшко дувати нанесені цим збитки с уб'єкту права або законні інт ереси якого порушені.

Згідно з ч. 1 ст. 1166 ЦК У країни майновою шкодою є шко да, завдана неправомірними р ішеннями, діями чи бездіяльн істю особистим немайновим пр авам фізичної або юридичної особи. Така майнова шкода від шкодовується в повному обсяз і особою, яка її завдала права або законні інтереси якого п орушені.

За загальними правила ми відшкодування шкоди, визн аченими у ст. 1192 ЦК України, осо ба, яка завдала шкоди майну, мо же відшкодувати її способом відшкодування в натурі або в ідшкодуванням завданих збит ків.

Стаття 111 Водного кодекс у України передбачає, що підп риємства, установи, організа ції і громадяни України, а так ож іноземні юридичні і фізич ні особи та особи без громадя нства зобов'язані відшкодува ти збитки, завдані ними внасл ідок порушень водного законо давства, в розмірах і порядку, встановлених закон одавством України.

Враховуючи вищевиклад ене, суд приходить до висновк у, що відповідачем допущено п равопорушення у галузі охоро ни водокористування, чим зап одіяно державі збитки у розм ірі 5272,50 грн., які підлягаю ть відшкодуванню за рахунок підприємства-правопорушник а, а тому позовні вимоги є обґр унтованими та такими, що підл ягають частковому задоволен ню.

Відповідно до ст. 32 ГПК України доказами у справі є б удь-які фактичні дані, на підс таві яких господарський суд у визначеному законом порядк у встановлює наявність чи ві дсутність обставин, на яких ґ рунтуються вимоги і заперече ння сторін, а також інші обста вини, які мають значення для п равильного вирішення господ арського спору.

Статтями 33, 34 ГПК України пе редбачено, що кожна сторона п овинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і запер ечень, докази подаються стор онами та іншими учасниками с удового процесу, господарськ ий суд приймає тільки ті дока зи, які мають значення для спр ави, обставини справи, які від повідно до законодавства пов инні бути підтверджені певни ми засобами доказування, не м ожуть підтверджуватись інши ми засобами доказування.

Відповідно до ст. 43 ГПК України Господарський суд оц інює докази за своїм внутріш нім переконанням, що ґрунтую ться на всебічному та повном у і об' єктивному розгляді в судовому процесі всіх обста вин справи в їх сукупності, ке руючись законом.

Оцінюючи вищенаведені об ставини, суд приходить до вис новку, що позовні вимоги щодо стягнення 93 586,08 грн. підлягають частковому задоволенню у ро змірі 5272,50 грн.

Оскільки спір виник вн аслідок неправомірних дій ві дповідача, то судові витрати : державне мито і витрати на ін формаційно-технічне забезпе чення судового процесу відп овідно приписів ст. 49 ГПК Укра їни покладається судом на ві дповідача.

Керуючись ст.ст. 33, 49, 75, 82-85 Г осподарського процесуально го кодексу України, суд -

вирішив:

1. Позов задовольнити час тково.

2. Стягнути з Іванківського хлібозаводу Іванківського р айонного споживчого товарис тва (07200, Київська область, Іван ківський район, смт. Іванків, в ул. Хоменка, 19, код ЄДРПОУ 35585270) на рахунок спеціального фонду місцевого бюджету за реквізи тами: р/р 33112331700112 , код ЄДРПОУ 23570059, КЕ КД 24062100, МФО 821018, УДК В Київській об ласті смт. Іванків - 5 272 (п' ять тисяч двісті сімдес ят дві) грн. 50 коп. збитків.

3. Стягнути з з Іванківськог о хлібозаводу Іванківського районного споживчого товари ства (07200, Київська область, Іва нківський район, смт. Іванків , вул. Хоменка, 19, код ЄДРПОУ 35585270) в доход Державного бюджету Ук раїни 102 (сто дві) грн. державног о мита та 236 (двісті тридцять ші сть) грн. витрат на інформацій но-технічне забезпечення суд ового процесу.

Видати накази після набра ння судовим рішенням законно ї сили.

Дане рішення господарсько го суду Київської області на бирає законної сили після за кінчення десятиденного стро ку з дня його належного оформ лення і підписання та може бу ти оскаржено в апеляційному порядку.

Суддя Т.В. Лутак

Дата підписання ріше ння 29.07.2011р.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення22.07.2011
Оприлюднено29.08.2011
Номер документу17832992
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —24/040-11

Рішення від 22.07.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 10.06.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 23.05.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні