ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕ ЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.08.2011 року Справа № 5005/3084/2011
Дніпропетровський ап еляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Лисен ко О.М. (доповідач)
суддів: Джихур О.В., Головка В .Г. (зміна складу судової колег ії відбулася на підставі роз порядження секретаря судово ї палати Лотоцької Л.О. № 1022 від 03.08.2011 року)
при секретарі судового зас ідання: Ковзикові В.Ю.
за участю представників ст орін:
від скаржника: ОСОБА_1, до віреність №19736/10/10-1 від 23.06.11, предс тавник;
представники ініціюючого кредитора та боржника у судо ве засідання не з"явилися, про час та місце судового засіда ння повідомлені належним чин ом;
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляцій ну скаргу Лівобережної міжра йонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровськ а, м.Дніпропетровськ на ух валу господарського суду Дніпропетровської област і від 16.06.2011р. у справі № 5005/3084/2011
за заявою товариства з о бмеженою відповідальністю “ Виробничо-комерційної фірми Глас Стар”, м.Запоріжжя
до боржника приватного підприємства “МЕРСЕНАРІЄС” , м.Дніпропетровськ
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської обла сті від 16.06.2011 року по справі № 5005/30 84/2011 (суддя Примак С.А.) затвердже но ліквідаційний баланс та з віт ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю “Виробничо-комерційної фірм и Глас Стар”, м.Запоріжжя; лікв ідовано юридичну особу - прив атне підприємство “МЕРСЕНАР ІЄС”, м.Дніпропетровськ; пров адження у справі припинено.
Ухвала суду мотивована тим , що ліквідатором здійснено в сі заходи щодо розшуку майна , яке належить банкруту та під лягає включенню до ліквідаці йної маси; дебіторську забор гованість банкрута, товарно- матеріальні цінності, основн і засоби, які належать банкру ту ліквідатором не виявлено; майно у банкрута відсутнє. В я кості норм права суд пославс я на ст.ст.22, 32 п.6 ст.40 Закону Украї ни “Про відновлення платоспр оможності боржника або визна ння його банкрутом”.
Не погодившись із вказано ю ухвалою, до суду з апеляційн ою скаргою звернулась Лівобе режна міжрайонна державна по даткова інспекція м.Дніпропе тровська, м.Дніпропетровськ, яка просить ухвалу скасуват и, прийняти нове рішення, яким поновити ліквідаційну проце дуру, витрати по справі покла сти на боржника, посилаючись на п.78.1.7 Податкового кодексу У країни, згідно з яким податко ві органи зобов' язані прово дити відповідний тип перевір ки, у тому числі у разі порушен ня провадження у справі про в изнання банкрутом платника п одатків.
Лівобережною міжрайонною державною податковою інспек цією м.Дніпропетровська вин есено наказ від 19.04.2011 року № 561 що до проведення перевірки прив атного підприємства “МЕРСЕН АРІЄС”.
Лівобережною міжрайонною державною податковою інспек цією м.Дніпропетровська над ано відповідь на запит лікві датора (де надано інформацію , що запитувалась) та в тому чи слі вказано про необхідність надання податковому органу документів фінансово-господ арської діяльності, в т.ч. інфо рмації щодо руху грошових ко штів, тобто документів, необх ідних для проведення відпові дного типу перевірки приватн ого підприємства “МЕРСЕНАРІ ЄС”, у зв' язку з чим Лівобере жна міжрайонна державна пода ткова інспекція м.Дніпропетр овська просила ліквідатора не подавати до суду на затвер дження звіт та ліквідаційний баланс банкрута до завершен ня перевірки (лист від 06.05.2011 рок у № 14974/10/242 “Про надання інформац ії”).
Направлення ліквідатором боржника на затвердження до господарського суду звіту та ліквідаційного балансу банк рута, а також винесення судом першої інстанції оскаржуван ої ухвали позбавило податков ий орган можливості виконати завдання визначені законом щодо виконання підприємство м-банкрутом конституційного обов' язку стосовно сплати податків та, у випадку виявле ння податкової заборгованос ті, звернутися з грошовими ви могами до банкрута.
Скаржник зауважує, що в пору шення п.3.5.1 Інструкції з ділово дства в господарських судах України, не був повідомлений про призначення розгляду зв іту ліквідатора в судовому з асіданні 16.06.2011 року.
Товариство з обмеженою від повідальністю “Виробничо-ко мерційна фірма Глас Стар” та приватне підприємство “МЕРС ЕНАРІЄС” відзиви на апеляцій ну скаргу не надали, представ ники у судове засідання не з' явились.
Перевіривши законність та обґрунтованість ухвали госп одарського суду, дослідивши та проаналізувавши матеріал и справи, вислухавши пояснен ня присутнього у судовому за сіданні представника скаржн ика, перевіривши доводи апел яційної скарги, колегія судд ів вважає, що оскаржувану ухв алу слід залишити без змін, ви ходячи з наступних підстав.
10.03.2011 року товариство з обмеж еною відповідальністю “Виро бничо-комерційна фірма Глас Стар”, м.Запоріжжя звернулос я в господарський суд Дніпро петровської області із заяво ю про порушення справи про ба нкрутство приватного підпри ємства “МЕРСЕНАРІЄС”, м.Дніп ропетровськ на підставі стат ті 52 Закону України “Про відно влення платоспроможності бо ржника або визнання його бан крутом”.
Ухвалою господарського су ду Дніпропетровської област і від 11.03.2011 року вказана заява п рийнята до розгляду та поруш ено провадження у справі № 5005/30 84/2011; розгляд справи призначени й у судовому зсіданні на 24.03.2011 р оку о 11год. 00хв.; введено морато рій на задоволення вимог кре диторів.
Постановою суду від 24.03.2011 рок у боржника визнано банкруто м; відкрито ліквідаційну про цедуру строком на шість міся ців; ліквідатором боржника п ризначений ініціюючий креди тор, якого зобов' язано вчин ити певні дії; копію постанов и направлено в т.ч. і органу де ржавної податкової служби за місцезнаходженням боржника .
Частиною 1 ст.52 Закону Україн и “Про відновлення платоспро можності боржника або визнан ня його банкрутом” передбач ено, що у разі, якщо громадянин -підприємець - боржник або кер івні органи боржника - юридич ної особи відсутні за її мі сцезнаходженням, або у раз і ненадання боржником про тягом року до органів держав ної податкової служби згідно із законодавством податкови х декларацій, документів б ухгалтерської звітності, а т акож за наявності інших озна к, що свідчать про відсутніст ь підприємницької діяльност і боржника, заява про порушен ня справи про банкрутство ві дсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до бор жника та строку виконання зо бов'язань.
Отже, зазначеною нормою пра ва передбачена наявність хоча б однієї із умов, які м ожуть бути підставами визнан ня боржника банкрутом за озн аками ст.52 Закону України “Про відновлення платоспроможно сті боржника або визнання йо го банкрутом”:
- фактичне припинення підпр иємницької діяльності, зокре ма, ненадання боржником прот ягом року до органів державн ої податкової служби згідно з законодавством податкових декларацій, документів бухг алтерської звітності тощо;
- відсутність боржника або й ого керівних органів за місц езнаходженням; поняття місце знаходження юридичної особи визначено в ст.93 Цивільного к одексу України.
Відповідно до ч.2 ст. 4-1 Господ арського процесуального код ексу України провадження у с правах про банкрутство здійс нюється у порядку, передбаче ному цим кодексом з врахуван ням вимог Закону України “Пр о відновлення платоспроможн ості боржника або визнання й ого банкрутом”, норми якого, я к спеціальні норми права, пре валюють у застосуванні над з агальними нормами Господарс ького процесуального кодекс у України.
Згідно зі ст.52 Закону Украї ни “Про відновлення платоспр оможності боржника або визна ння його банкрутом” заява пр о порушення справи про банкр утство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру вим ог до боржника та строку вико нання зобов'язань боржником.
Отже, відповідно до припи сів наведеного Закону для по рушення справи про банкрутст во як за загальною, так і за сп рощеною процедурою (зокрема, процедурою банкрутства відс утнього боржника) грошові вимоги ініціюючого кредитор а повинні мати безспірний ха рактер.
У відповідності до ст. 1 Зако ну України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ” безспірними є вимоги кредиторів, визнані боржник ом, інші вимоги кредиторів, пі дтверджені виконавчими доку ментами чи розрахунковими до кументами, за якими відповід но до законодавства здійснює ться списання коштів з рахун ків боржника.
Частинами 8, 10 ст.7 цього Зако ну передбачено, що до заяви кр едитора додаються відповідн і документи, зокрема, рішення суду, господарського суду, як і розглядали вимоги кредитор а до боржника; копія неопла ченого розрахункового докум ента, за яким відповідно до за конодавства здійснюється сп исання коштів з рахунків бор жника, з підтвердженням банк івською установою боржника п ро прийняття цього документа до виконання із зазначенням дати прийняття, виконавчі до кументи (виконавчий лист, вик онавчий напис нотаріуса тощо ) чи інші документи, які підтве рджують визнання боржником в имог кредиторів; до заяви кредитора - органу державно ї податкової служби чи інших державних органів, які здійс нюють контроль за правильніс тю та своєчасністю справлянн я страхових внесків на загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування та інші в иди загальнообов' язкового державного соціального стра хування, податків і зборів (об ов' язкових платежів), додаю ться докази вжиття заходів д о отримання заборгованості п о обов' язкових платежах у в становленому законодавство м порядку.
Пунктом 105 постанови Пленум у Верховного суду України № 15 від 18.12.2009 року “Про судову практ ику в справах про банкрутств о” визначено, що згідно зі ста ттею 17 Закону України "Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб - підприє мців" в Єдиному державному ре єстрі містяться відомості пр о місцезнаходження юридично ї особи (частина друга), а тако ж про відсутність юридичної особи за її місцезнаходження м, про відсутність підтвердж ення відомостей про юридичну особу (частина п'ята). Згідно з частиною першою статті 18 цьог о Закону відомості, внесені д о Єдиного державного реєстру , вважаються достовірними і м ожуть бути використані в спо рі з третьою особою, доки до ни х не внесено відповідних змі н. А в статті 20 вказаного Закон у визначено, що відомості, які містяться в Єдиному державн ому реєстрі, є відкритими і за гальнодоступними, за винятко м ідентифікаційних номерів ф ізичних осіб - платників пода тків; відомості, що містяться в Єдиному державному реєстр і, надаються у вигляді витягу з Єдиного державного реєстр у та довідки про наявність аб о відсутність в Єдиному держ авному реєстрі інформації, я ка запитується. Тому відпові дно до вимог статті 34 ГПК допу стимими доказами, які можуть підтверджувати дані про від сутність керівних органів бо ржника - юридичної особи за її місцезнаходженням, є зазнач ені витяг чи довідка.
Згідно до Витягу з Єдиного д ержавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців станом на 04.03.2011 року місце знаходженням боржника є м.Дн іпропетровськ, вул..Тевосяна , будинок 2-Б. Вказаний Витяг та кож містить запис про відсут ність юридичної особи за міс цезнаходженням (а.с.23-25).
Ініціюючим кредитором під тверджено матеріалами справ и вимоги до боржника на суму 32 291, 21 грн. боргу за простим векс елем № АА 1511804, який пред' явлен ий згідно з виконавчим напис ом нотаріуса № 1-813 від 04.02.2010 року д о виконання відділу державно ї виконавчої служби Головног о управління юстиції у Дніпр опетровській області.
Постановою від 22.06.2010 року від діл державної виконавчої слу жби Головного управління юст иції у Дніпропетровській обл асті виконавчий напис № 1-813 від 04.02.2010 року повернув стягувачев і у зв' язку з тим, що боржник за адресою: м.Дніпропетровсь к, вул..Тевосяна,2-Б не знаходит ься та його грошові кошти, цін ності, рухоме та нерухоме май но, на яке можливо звернути ст ягнення для задоволення вимо г стягувача, не виявлено (а.с.20-2 2).
Частинами 1,2,4,5 статті 32 Закону України “Про відновлення пл атоспроможності боржника а бо визнання його банкрутом” встановлено, що після заверш ення усіх розрахунків з кред иторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до яко го додаються:
- показники виявленої лікві даційної маси (дані її інвент аризації);
- відомості про реалізацію о б'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені дого вори купівлі-продажу;
- копії договорів купівлі-пр одажу та акти приймання - пере дачі майна;
- реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;
- документи, які підтверджую ть погашення вимог кредиторі в.
Господарський суд після за слуховування звіту ліквідат ора та думки членів комітету кредиторів або окремих кред иторів виносить ухвалу про з атвердження звіту ліквідато ра та ліквідаційного балансу . Ліквідатор повідомляє держ авний орган з питань банкрут ства про завершення ліквідац ійної процедури.
Якщо за результатами лікві даційного балансу після задо волення вимог кредиторів не залишилося майна, господарсь кий суд виносить ухвалу про л іквідацію юридичної особи - б анкрута. Копія цієї ухвали на правляється органу, який зді йснив державну реєстрацію юр идичної особи - банкрута, та ор ганам державної статистики д ля виключення юридичної особ и з Єдиного державного реєст ру підприємств та організаці й України, а також власнику (ор гану, уповноваженому управля ти майном), органам державної податкової служби за місцез находженням банкрута.
У разі, якщо господарський с уд дійшов висновку, що ліквід атор не виявив або не реалізу вав усі наявні майнові актив и ліквідаційної маси, необхі дні для повного задоволення кредиторів, він виносить ухв алу про призначення нового л іквідатора. Новий ліквідатор очолює ліквідаційну комісію і діє згідно з вимогами цього Закону.
Якщо ліквідатор не виявив м айнових активів, що підлягаю ть включенню до ліквідаційно ї маси, він зобов'язаний подат и господарському суду ліквід аційний баланс, який засвідч ує відсутність у банкрута ма йна.
Отже, чинним законодавство м передбачено обов' язковий перелік додатків до звіту лі квідатора, які подаються суд у разом із звітом ліквідатор а та є предметом дослідження в судовому засіданні за підс умками ліквідаційної процед ури, яке проводиться за участ ю кредиторів (комітету креди торів).
До звіту про виконану робот у по справі про банкрутство п риватного підприємства “МЕР СЕНАРІЄС” ліквідатором банк рута товариством з обмежено ю відповідальністю ”Виробни чо-комерційною фірмою Глас С тар” серед інших документів надані ліквідаційний баланс та реєстр вимог кредиторів.
З ліквідаційного балансу (а .с.93-94) вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-ма теріальні цінності та інші а ктиви, які належать банкруту на праві власності чи повног о господарського відання.
Згідно довідок Державног о підприємства „Центр Держав ного земельного кадастру" Дн іпропетровської регіональн ої філії №Ц/7683-4 від 31.05.2011р., Інспек ції Державного технічного на гляду Держтехнагляд №1227-02-13 від 12.04.2011р., КП "Дніпропетровське мі жміське бюро технічної інвен таризації" №5292 від 04.05.2011р., Управл іння Державтоінспекції ГУМВ С України в Дніпропетровські й області №14/7932 від 25.05.2011р., Фонду с оціального страхування з тим часової втрати працездатнос ті Дніпропетровське обласне відділення Самарська районн а виконавча дирекція №23-21/333 від 11.04.2011р., Фонду соціального стра хування від нещасних випадкі в на виробництві та професій них захворювань України Відд ілення виконавчої дирекції в м. Дніпропетровську Дніпроп етровської області №1405ю від 13.0 5.2011р., Управління пенсійного фо нду України в Самарському ра йоні м. Дніпропетровська №1799/02- 17 від 18.04.2011р., Дніпропетровськог о обласного центру зайнятост і Лівобережного районного це нтру зайнятості №1712 від 10.05.2011р ., Самарського відділу Держа вної виконавчої служби Дніп ропетровського міського упр авління юстиції №3454 від 22.04.2011р., з а боржником нерухомого майна , сільськогосподарської техн іки, транспортних засобів, зе мельних ділянок не зареєстро вано, виконавчі провадження у відношенні відповідача від сутні.
Листами від 27.04.2011 року № 14112/10/10- 1 та від 06.05.2011 року № 14974/10/242 Лівобере жна міжрайонна державна пода ткова інспекція м.Дніпропетр овська повідомила господар ський суд та ліквідатора бор жника про відсутність податк ового боргу у приватного під приємства “МЕРСЕНАРІЄС” пер ед бюджетом (а.с.80, 110).
Щодо доводів скаржника пр о те, що винесення судом першо ї інстанції оскаржуваної ухв али позбавило податковий орг ан можливості виконати завда ння визначені законом щодо в иконання підприємством-банк рутом конституційного обов' язку стосовно сплати податкі в та, у випадку виявлення пода ткової заборгованості, зверн утися з грошовими вимогами д о банкрута, судова колегія за уважує на наступне.
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 П одаткового кодексу України документальна позапланов а виїзна перевірка здійсн юється у разі порушення пров адження у справі про визнанн я банкрутом платника податкі в.
Про проведення документал ьної позапланової перевірки керівник органу державної п одаткової служби приймає ріш ення, яке оформлюється наказ ом (п.78.4 ст.78 Податкового кодекс у України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки пр оведення документальної поз апланової перевірки встанов лені статтею 82 цього Кодексу .
Пунктом 82.2 статті 82 Податков ого кодексу України регламен товано, що тривалість пере вірок, визначених у статті 78 ц ього Кодексу (крім перевір ок, що проводяться за наявнос ті обставин, визначених у під пункті 78.1.8 пункту 78.1 статті78 цьо го Кодексу, тривалість яких в становлена у статті 200 цього К одексу), не повинна перевищ увати 15 робочих днів для велик их платників податків, щодо с уб' єктів малого підприємни цтва - 5 робочих днів, інших пл атників податків - 10 робочих днів.
Продовження строків прове дення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можл иве за рішенням керівника ор гану державної податкової сл ужби не більш як на 10 робочих д нів для великих платників по датків, щодо суб' єктів мало го підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших плат ників податків - не більш як на 5 робочих днів.
З матеріалів справи вбача ється, що постанова господар ського суду Дніпропетровськ ої області від 24.03.2011 року по спр аві № 5005/3084/20111 про визнання прива тного підприємства “МЕРСЕНА РІЄС” банкрутом, якою податк овий орган було зобов' язано до 24.04.2011 року (тобто у місячний с трок з дня винесення постано ви) повідомити про наявність податкового боргу та рахунк и, відкриті банкрутом, отрима на Лівобережною міжрайонною державною податковою інспек цією м.Дніпропетровська 30.03.2011 р оку (а.с.67).
Як зазначає скаржник в апел яційній скарзі 19.04.2011 року винесено наказ № 561 щодо пр оведення перевірки приватно го підприємства “МЕРСЕНАРІЄ С”.
З огляду на викладене, і те, щ о Лівобережною міжрайонною д ержавною податковою інспекц ією м.Дніпропетровська не на дано жодних доказів в розумі нні статей 32, 34, 36 Господарськог о процесуального кодексу Укр аїни про результати проведен ня документальної позаплано вої виїзної перевірки приват ного підприємств “МЕРСЕНАРІ ЄС”, призначеної наказом від 19.04.2011 року, з дотрима нням строків, передбачених с т.82 Податкового кодексу Украї ни, судова колегія вважає без підставними доводи скаржник а, що саме винесення судом пер шої інстанції оскаржуваної у хвали від 16.06.2011 року позба вило податковий орган можлив ості виконати завдання визна чені законом щодо виконання підприємством-банкрутом кон ституційного обов' язку сто совно сплати податків та, у ви падку виявлення податкової з аборгованості, звернутися з грошовими вимогами до банкру та.
Позиція скаржника про те, що відповідно до приписів ст.25 З акону України “Про відновлен ня платоспроможності боржни ка або визнання його банкрут ом” ліквідатор боржника пов инен забезпечити надання док ументів фінансово-господарс ької діяльності боржника та інформації щодо руху грошови х коштів боржника Лівобережн ій міжрайонній державній под атковій інспекції м.Дніпропе тровська для проведення пере вірки, до уваги судовою колег ією не приймається, оскільки провадження у справі про бан крутство боржника порушено з а ст.52 Закону України “Про від новлення платоспроможності боржника або визнання його б анкрутом”, а, отже, ліквідатор боржника - ініціюючий креди тор - товариство з обмеженою в ідповідальністю “Виробничо -комерційна фірма Глас Стар” - фактично здійснював свої по вноваження без отримання бух галтерської документації, пе чаток та штампів тощо від бан крута саме через відсутність останнього за місцезнаходже нням, й відповідно не мав можл ивості надати податковому ор гану такі документи.
Щодо доводів скаржника про те, що в порушення п.3.5.1 Інструк ції з діловодства в господар ських судах України, останні й не був повідомлений про при значення розгляду звіту лікв ідатора в судовому засіданні 16.06.2011 року судова колегія заува жує наступне.
Пунктом 3.5.1 Інструкції з діло водства в господарських суда х України визначено, що ухвал а про порушення провадження у справі і призначення її до р озгляду надсилається службо ю діловодства в день її прийн яття всім учасникам процесу з повідомленням про вручення .
Стаття 1 Закону України “Про відновлення платоспроможно сті боржника або визнання йо го банкрутом” регламентує те рміни сторони у справі про ба нкрутство та кредитор.
Сторони у справі про банкру тство - кредитори (представни к комітету кредиторів), боржн ик (банкрут).
Кредитор - юридична або фізи чна особа, яка має у встановле ному порядку підтверджені до кументами вимоги щодо грошов их зобов'язань до боржника, що до виплати заборгованості із заробітної плати працівника м боржника, а також органи дер жавної податкової служби та інші державні органи, які зді йснюють контроль за правильн істю та своєчасністю справля ння єдиного внеску на загаль нообов'язкове державне соціа льне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежі в).
Лівобережною міжрайонною державною податковою інспек цією м.Дніпропетровська підт верджено відсутність боргу п еред бюджетом (а.с.80, 110), не надан о жодних результатів проведе ння відповідного типу переві рки в межах строків, визначен их ст.82 Податкового кодексу Ук раїни, отже, остання не є креди тором банкрута в розумінні с т.1 Закону України “Про віднов лення платоспроможності бор жника або визнання його банк рутом”.
Учасники провадження у спр аві про банкрутство - сторони , арбітражний керуючий (розпо рядник майна, керуючий санац ією, ліквідатор), власник майн а (орган, уповноважений управ ляти майном) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом, інші особи, які берут ь участь у провадженні у спра ві про банкрутство, Фонд держ авного майна України, держав ний орган з питань банкрутст ва, представник органу місце вого самоврядування, предста вник працівників боржника, у повноважена особа акціонері в або учасників товариств з о бмеженою чи додатковою відпо відальністю (ст.1 Закону Украї ни “Про відновлення платоспр оможності боржника або визн ання його банкрутом”).
Заява Лівобережної міжрай онної державної податкової і нспекції м.Дніпропетровська про залучення останньої до у часті у справі в матеріалах с прави відсутня.
Враховуючи вищенаведене, і те, що скаржником не надано до казів наявності у банкрута м айна (інших активів), яке можна включити до ліквідаційної м аси, як і не надано доказів ная вності останнього за місцезн аходженням або наявності фак тичного місця ведення діяльн ості чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне к ерування діяльністю банкрут а та здійснення управління і обліку, судова колегія вважа є, що суд першої інстанції дій шов до вірного висновку про з атвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатор а, ліквідацію юридичної особ и - приватного підприємства “ МЕРСЕНАРІЄС”, м.Дніпропетров ськ та припинення провадженн я у справі.
Керуючись ст.101-103, 105-106 Господар ського процесуального кодек су України, суд-
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Л івобережної міжрайонної дер жавної податкової інспекції м.Дніпропетровська, м.Дніпро петровськ - залишити без за доволення.
Ухвалу господарськог о суду Дніпропетровської обл асті від 16.06.2011 року по справі № 500 5/3084/2011 - залишити без змін.
Постанова може бути оскарж ена в касаційному порядку.
Головуючий суддя О .М. Лисенко
Суддя О.В.Джихур
Суддя В.Г.Головко
Повний текст постанови підписаний 05.08.2011 року.
Суд | Дніпропетровський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 04.08.2011 |
Оприлюднено | 29.08.2011 |
Номер документу | 17865865 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лисенко Олена Миколаївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Примак Сергій Анатолійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Примак Сергій Анатолійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Примак Сергій Анатолійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Примак Сергій Анатолійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Примак Сергій Анатолійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Примак Сергій Анатолійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Примак Сергій Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні