8а/57-1087
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"01" липня 2008 р.Справа № 8а/57-1087
16:50 год.
м. Тернопіль
Господарський суд Тернопільської області у складі
Судді Гирили І.М.
при секретарі судового засідання: Арзяєві М.І.
Розглянув справу:
за позовом: Прокурора Гусятинського району в інтересах держави, вул. Пушкіна, 9, смт. Гусятин Тернопільської області, в особі Управління Пенсійного Фонду України в Гусятинському районі, вул. Незалежності, 50, смт. Гусятин Тернопільської області
до відповідача: Приватного агропромислового підприємства «Гетьман», с. Яблунів Гусятинського району Тернопільської області
про стягнення заборгованості по штрафних санкціях в сумі 24 038, 87 грн. та пені в сумі 9 712, 96 грн.
За участю представників сторін:
прокурора: Стадник В.О. –помічника прокурора Гусятинського району, посвідчення № 29 від 27.08.2007 р.
позивача: Підгородецької Л. В. –головного спеціаліста –юрисконсульта, довіреність № 57/04 від 11.01.2008 р.
відповідача: Добровольської Г. М. –головного бухгалтера, довіреність № 54 від 05.05.2008 р.; Дупіряк О. М. –представника за усною заявою відповідача.
В судовому засіданні учасникам адміністративного процесу роз'яснено їх процесуальні права та обов'язки, передбачені ст. ст. 27, 29, 49, 51, 59, 60, 130 КАС України.
Повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, у зв'язку з клопотанням сторін.
Суть справи:
До господарського суду Тернопільської області звернувся з позовом Прокурор Гусятинського району в інтересах держави, вул. Пушкіна, 9, смт. Гусятин Тернопільської області, в особі Управління Пенсійного Фонду України в Гусятинському районі, вул. Незалежності, 50, смт. Гусятин Тернопільської області до Приватного агропромислового підприємства «Гетьман», с. Яблунів Гусятинського району Тернопільської області про стягнення заборгованості по штрафних санкціях в сумі 24 038, 87 грн. та пені в сумі 9 712, 96 грн.
Позивач, в обґрунтування своїх позовних вимог посилається на те, що відповідач всупереч норм Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»несвоєчасно та не в повному обсязі сплачував страхові внески до Пенсійного фонду України, у зв`язку з чим до нього було застосовано штрафні санкції на суму 24 038, 87 грн. та нарахована пеня в сумі 9 712, 96 грн.
В підтвердження викладеного додає акти перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та своєчасності сплати зобов'язання зі збору на обов'язкове державне пенсійне страхування № 69 від 11.09.2003 р., № 63 від 26.09.2005 р., № 49 від 24.06.2008 р., корінці вимог № Ю-460 від 05.04.2005 р., № Ю-548 від 06.07.2005 р., № Ю-642 від 06.10.2005 р., № Ю-701 від 05.12.2005 р., № Ю-765 від 03.02.2006 р., № Ю-786 від 02.03.2006 р., №Ю-878 від 05.07.2006 р., № Ю-947 від 04.09.2006 р., № Ю-1017 від 05.02.2007 р., № Ю-1047 від 05.04.2007 р., № Ю-2 від 31.01.2008 р., № Ю 22 від 05.03.2008 р., рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду № 906 від 16.11.2007 р., № 51 від 23.01.2008 р., картки особового рахунку, акти звірки взаємних розрахунків між Пенсійним фондом та ПАП «Гетьман»станом на 10.01.2002 р., 01.04.2004 р., 01.01.2006 р., 01.01.2007 р., 01.01.2008 р., 21.02.2008 р., 30.04.2008 р., розрахунки по штрафних санкціях, розрахунки по пені та інші документи, належним чином засвідчені копії яких знаходяться в матеріалах справи.
Ухвалою суду від 20.03.2008 р. відкрито провадження в порядку ст. 107 КАС України у справі № 8а/57-1087, із призначенням попереднього судового засідання на 14.04.2008 р., яке було відкладене до 05.05.2008 р.
Зважаючи на те, що сторонами не врегульовано спір у порядку, визначеному частиною третьою статті 111 КАС України, у відповідності до статті 121 КАС України, ухвалою суду від 05.05.2008 р. закінчено підготовче провадження по даній справі та її до судового розгляду на 19.05.2008 р., який у зв'язку з необхідністю витребування додаткових доказів був відкладено до 09.06.2008р. та, відповідно до 26.06.2008 р. В судовому засіданні 26.06.2008 р. оголошувалася перерва до 01.01.2008 р.
Представники відповідача в судових засіданнях проти позову заперечили в повному обсязі з підстав, викладених у запереченні на адміністративний позов за № 53 від 05.05.2008 р. та у додатково представлених доповненнях до заперечення.
В судовому засіданні представник позивача та прокурор позовні вимоги підтримали повністю.
Оцінивши зібрані по справі докази, дослідивши норми чинного законодавства, заслухавши пояснення учасників адміністративного процесу, судом встановлено наступне:
Згідно вимог ст. 121 Конституції України, Закону України «Про прокуратуру», на органи прокуратури покладається представництво інтересів громадян та держави в судах у випадках, визначених Законом. Прокурор має право звернутися до господарського суду з позовом в інтересах держави або громадянина. В силу ст. ст. 20, 36-1 даного Закону при здійсненні прокурорського нагляду за додержанням і застосуванням законів прокурор має право звертатись до суду з заявою про захист прав і законних інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб при наявності порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
У відповідності ст. ст. 1, 2 Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування»від платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об'єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи –суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників.
Порядок обчислення і сплати страхових внесків та інших платежів до бюджету Пенсійного фонду України, нарахування і сплати фінансових санкцій та пені, подання страхувальниками звітності управлінням Пенсійного фонду України визначається Інструкцією Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України 19.12.2003 р. № 21-1 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 р. за №128/2004 (далі –Інструкція).
Згідно даного Закону та Інструкції до страхових внесків належать –кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону. Страхувальниками є –роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону сплачують страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, а саме: підприємства установи й організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, фізичні особи –суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб –суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування –фіксований податок, єдиний податок та фіксований сільськогосподарський податок), які використовують працю фізичних осіб або на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, власники підприємств, установ, організацій або уповноважені ним органи незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання; фізичні особи, які використовують працю найманих працівників (у тому числі іноземців, які на законних підставах працюють за наймом в Україні); власник розташованого в Україні іноземного підприємства, установи, організації (у тому числі міжнародної), філії та представництва, які використовують працю найманих працівників (п. 1.3, 2.1 Інструкції).
Відповідач по справі –Приватне агропромислове підприємство «Гетьман», с. Яблунів Гусятинського району Тернопільської області, зареєстроване Гусятинською районною державною адміністрацією Тернопільської області 25.02.2000 р., ідентифікаційний код 30787759, що підтверджується довідкою Управління статистики у Гусятинському районі № 22-19 від 01.03.2000 р., свідоцтвом про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності –юридичної особи.
У відповідності до вимог Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування», Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», відповідач є платником збору на державне пенсійне страхування, і зобов'язаний сплачувати цей збір на рахунок Пенсійного Фонду у строки та розмірах встановлених чинним законодавством.
Відповідно до п. 3 ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»обчислення страхових внесків територіальними відділеннями Пенсійного Фонду здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески. Страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду (п. 6 ст. 20 Закону).
З 29.08.2003 р. по 04.09.2003 р. посадовими особами управління Пенсійного фонду України в Гусятинському районі проведено перевірку ПАП «Гетьман»на предмет правильності та повноти сплати збору та страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.11.2002 р. по 31.07.2003 р. За результатами даної перевірки 11.09.2003 р. був складений акт № 69, в якому зафіксовано, що станом на 01.08.2003 р. за відповідачем значиться прострочена заборгованість в сумі 6246,39 грн.
Доказів сплати ПАП «Гетьман»чи доказів вжиття заходів по стягненню даної заборгованості позивачем не представлено, проте з акту звірки взаємних розрахунків між Пенсійним фондом і ПАП «Гетьман»вбачається, що станом на 01.04.2004 р. за останнім значиться недоїмка по збору в сумі 6899,19 грн., недоїмка по штрафних санкціях в сумі 422 грн. та недоїмка по пені в сумі 422,87 грн.
Згідно акту перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та своєчасності сплати страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування № 63 від 26.09.2005 р. за перевіряємий період з 01.08.2003 р. по 01.08.2005 р. за ПАП «Гетьман»станом на 01.08.2005 р. значиться заборгованість по внесках до Пенсійного фонду нарахованих до 01.01.2004 р. в сумі 443,86 грн.; заборгованість по внесках за тарифом 6,46% станом на 01.08.2005 р. становить 28.03.87 грн.; заборгованість по внесках на обов'язкове державне пенсійне страхування по тарифу 1-2% станом на 01.08.2005 р. становить 392,15 грн.
Заборгованості по фінансових санкціях та по пені за перевірений період в даному акті не зафіксовано.
Згідно п. п. 3, 2 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»суми страхових внесків своєчасно не сплачені страхувальниками у строки, визначені ст. 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
Пунктом 9.3.2. Інструкції встановлено, що коли страхувальник не сплачує (не перераховує) або несвоєчасно сплачує (несвоєчасно перераховує) страхові внески, у тому числі донараховані ним самостійно або органами Пенсійного фонду шляхом винесення рішення накладається штраф залежно від строку затримки платежу.
Рішенням про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного Фонду № 906 від 16.11.2007 р. до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 5554,30 грн. та нараховано пеню в сумі 3214,13 грн.
Рішенням про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного Фонду № 50 від 23.01.2008 р. до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 3976,46 грн. та нараховано пеню в сумі 1555,81 грн.
Рішенням про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного Фонду № 51 від 23.01.2008 р. до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 14508,11 грн. та нараховано пеню в сумі 4943,02 грн.
Суми штрафів, передбачених пунктами 9.3 та 9.4 цієї Інструкції, підлягають сплаті страхувальником чи банком, протягом десяти робочих днів з дня одержання відповідного рішення, або можуть бути оскаржені у цей самий строк до вищого органу Пенсійного фонду або в судовому порядку з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це відповідного органу Пенсійного фонду, посадовими особами якого прийнято це рішення.
Отже, в даному випадку, доказами наявності у відповідача заборгованості по штрафних санкціях та пені є Рішення про застосування до останнього фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного Фонду № 906 від 16.11.2007 р., № 50 від 23.01.2008 р., № 51 від 23.01.2008 р.
Разом з тим, відповідно до п. 9, п. 13 ст. 106 Закону про Пенсійне страхування, п. п. 9.3.2 п. 9.3 Інструкції, рішення Пенсійного фонду про застосування санкцій та нарахування пені виноситься за формою затвердженою в додатку № 14 до Інструкції в залежності від терміну затримки сплати страхових внесків на наступний день після закінчення 30, 90, більше 90 календарних днів, у розмірах відповідно 10, 20 та 50 відсотків від суми фактично сплаченої (погашеної) за цей період недоїмки. При цьому в рішенні обов'язково зазначається період за який застосовані штрафні санкції та нарахована сума пені на суму недоїмки та фінансових санкцій.
Рішення про застосування штрафів, зазначених у цьому підпункті, складається в залежності від терміну затримки сплати (погашення) страхових внесків:
1. при затримці до 30 календарних днів включно, на наступний день після закінчення зазначених 30 календарних днів, рішення про застосування штрафу виноситься у розмірі десяти відсотків від суми фактично сплаченої (погашеної) за цей період недоїмки.
Тобто, рішення виноситься одне на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки за період з 1 до 30 календарного дня незалежно від кількості випадків сплати за вказаний період;
2. при затримці сплати страхових внесків до 90 календарних днів включно, на наступний день після закінчення зазначених 90 календарних днів, рішення про застосування штрафу виноситься у розмірі двадцяти відсотків від суми фактично сплаченої (погашеної) за цей період недоїмки.
Тобто, рішення приймається одне на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки за період з 31 до 90 календарного дня незалежно від кількості випадків сплати за вказаний період;
3. при затримці сплати страхових внесків, що є більшою 90 календарних днів, рішення виноситься у розмірі п'ятдесяти відсотків від суми фактично сплаченої (погашеної) недоїмки.
Рішення приймається одне на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки за період від 91 календарного дня до дня фактичного погашення всієї суми недоїмки незалежно від кількості випадків сплати за цей період.
Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних картки особового рахунку платника.
Винесене рішення надсилається платнику протягом трьох робочих днів із дня їх винесення.
Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
Таким чином, чинним законодавством України чітко встановлений порядок застосування санкцій та стягнення пені.
Рішенням про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного Фонду № 906 від 16.11.2007 р. прийняте органом УПФ без зазначення періоду стягнення, що є порушенням вимог Інструкції та унеможливлює дослідити несвоєчасне проведення оплати відповідачем сум внесків та правомірність застосування санкцій та нарахування пені.
Згідно рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного Фонду № 50 від 23.01.2008 р. до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 3976,46 грн. та нараховано пеню в сумі 1555,81 грн. за період з 20.09.2004 р. до 26.09.2007 р.
Як вбачається з актів звірок між Пенсійним фондом та ПАП «Гетьман», зокрема станом на 10.01.2002 р. за відповідачем значиться зобов'язання зі збору в сумі 3419,77 грн., станом на 01.04.2004 р. за відповідачем значиться недоїмка по збору в сумі 6899,19 грн., недоїмка по штрафних санкціях в сумі 422 грн. та недоїмка по пені в сумі 422,87 грн., станом на 01.01.2006 р. за відповідачем значиться недоїмка по збору в сумі 7632,89 грн., недоїмка по штрафних санкціях в сумі 120,74 грн., недоїмка по пені в сумі 36,22 грн., станом на 01.01.2007 р. за відповідачем значиться недоїмка по збору в сумі 8696,66 грн., станом на 01.01.2008 р. за відповідачем значиться недоїмка по штрафних санкціях в сумі 5554,30 грн., недоїмка по пені в сумі 3214,13 грн.
Таким чином, як встановлено в судовому засіданні і дане підтримано повноважними представниками сторін, з 10.01.2002 р. у ПАП «Гетьман»існувала прострочена заборгованість по недоїмці, яка у травні 2007 року була повністю ним погашена, станом на день розгляду справи в суді у відповідача існує лише заборгованість по штрафних санкціях та по пені.
Пунктом 8.2. Інструкції встановлено, випадки надіслання органами Пенсійного фонду страхувальникам вимоги про сплату недоїмки, зокрема:
а) якщо дані документальних перевірок результатів діяльності страхувальника свідчать про донарахування сум страхових внесків;
б) якщо страхувальник має на кінець звітного базового періоду недоїмку зі сплати страхових внесків;
в) якщо страхувальник має на кінець звітного періоду борги зі сплати фінансових санкцій (штрафів) та пені.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Відповідно до абзацу шостого підпункту 8.2. п. 8 Інструкції вимога надсилається щомісяця протягом п'яти робочих днів, наступних за звітним базовим періодом. Вимога формується на підставі даних особових рахунків платників на всю суму боргу. Відповідно до п. 6 ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» базовим звітним періодом є календарний місяць.
Управлінням Пенсійного фонду України в Гусятинському районі страхувальнику –ПАП «Гетьман»було надіслано вимогу № Ю-2 від 31.01.2008 р. про сплату штрафних санкцій в сумі 5554,30 грн. та пені в сумі 3214,13 грн. Дані суми відображені і в акті звірки взаємних розрахунків між Пенсійним фондом та ПАП «Гетьман»станом на 01.01.2008 р., на який позивач посилається в обґрунтування своїх вимог, та про застосування до відповідача цих же сум штрафних санкцій та пені позивачем вже було прийнято із порушенням Інструкції рішення № 906 від 16.11.2007 р.
Органом Пенсійного фонду представлено вимогу про сплату боргу, яка надіслана в порядку, визначеному Інструкцією «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України»на адресу відповідача, а саме –вимога про сплату боргу № Ю-765 від 03.02.2006 р., згідно якої загальна сума боргу платника страхових внесків станом на 01.02.2006 р. становить 7789,85 грн., у т.ч. 7789,85 грн. недоїмка із внесків, 120,74 грн. фінансові санкції (штрафи), 36,22 грн. пеня.
Згідно акту звірки взаємних розрахунків між Пенсійним фондом та ПАП «Гетьман»за останнім станом на 01.01.2007 р. значиться лише недоїмка по збору в сумі 8696,66 грн.
21.01.2008 р. Управлінням Пенсійного фонду України в Гусятинському районі прийнято рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного Фонду № 51, згідно якого до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 14508,11 грн. та нараховано пеню в сумі 4943,02 грн. за період з 21.01.2005 р. по 26.09.2007 р.
Згідно п. п. 9.3.2. Інструкції розрахунок штрафних санкцій здійснюється на підставі даних картки особового рахунку платника. При цьому, недостовірними є посилання позивача на дані (суми) відображені в акті звірки розрахунків коли вони не відповідають даним (сумам) з картки особового рахунку.
Позивач не довів рішеннями за який період застосовані санкції та нарахована пеня, оскільки в рішенні № 906 від 16.11.2007 р. відсутня графа про зазначення періоду, що не відповідає затвердженій формі рішення, а рішення № 50 та № 51 прийняті одного дня - 23.01.2008 р., що суперечить п. п. 9.3.2. п. 9 Інструкції (рішення № 50 за період з 20.09.2004 р. до 26.09.2007 р., рішення № 51 за період з 21.02.2005 р. по 26.09.2007 р.). Крім того, в рішеннях № 906, №50 та №51 не вказано який застосовано розмір санкцій (10,20,50%).
Порушення, за які до відповідача застосовані фінансові санкції у вигляді штрафу в сумі 24038,87 грн. та пені в сумі 9712,96 грн. були відомі позивачу з картки особового рахунку позивача під час їх вчинення, розрахунків сум страхових внесків. Однак позивач не застосовував у ці періоди фінансових санкцій, не приймав відповідних рішень в порушення вимог підпункту 9.3.2. пункту 9 Інструкції.
Слід зазначити, що документами, які є підставою для нарахування пені, є: документи, що підтверджують суму страхових внесків, фінансових санкцій та строк їх сплати, - Розрахунок суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з позитивною сумою; вимога про донараховані суми страхових внесків за актами перевірок та узгоджене рішення про застосовані фінансові санкції (штрафи); рішення суду.
Позивачем не представлено розрахунків сум страхових внесків поданих платником за період зазначений в рішеннях, як і не представлено витребовуваних ухвалою суду доказів надіслання (вручення) відповідачу рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій за спірний період, обґрунтований документально підтверджений розрахунок суми позову, із зазначенням періоду виникнення боргу та з врахуванням сум часткової сплати штрафних санкцій та повної сплати недоїмки.
У відповідності до ст. 70 КАС України, обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Згідно статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Таким чином, оцінивши зібрані по справі докази, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про стягнення із Приватного агропромислового підприємства «Гетьман»заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в загальній сумі 33751,83 грн. не підлягають до задоволення.
У відповідності до приписів ст. 94 КАС України у разі відмови у задоволенні позовних вимог позивача, звільненого від сплати судових витрат, а також залишення адміністративного позову без розгляду судові витрати, понесені відповідачем, компенсуються за рахунок Державного бюджету України.
На підставі наведеного, керуючись статтями ст. ст. 1, 17, 49, 51, 59, 70, 71, 138 Кодексу Адміністративного судочинства України, господарський суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
В позові відмовити.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. На постанову суду сторони мають право подати заяву про апеляційне її оскарження протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі до адміністративного суду апеляційної інстанції, а протягом двадцяти днів після подання заяви подати апеляційну скаргу.
Суддя І.М. Гирила
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2008 |
Оприлюднено | 10.07.2008 |
Номер документу | 1794197 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Гирила І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні