2/420ад
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД
Луганської області
91016, м.Луганськ
пл.Героїв ВВВ 3а
тел.55-17-32
ХОЗЯЙСТВЕННЫЙ
СУД
Луганской области
91016, г.Луганск
пл.Героев ВОВ 3а
тел.55-17-32
П О С Т А Н О В А
Іменем України
10.10.06 Справа № 2/420ад.
Суддя Седляр О.О., розглянувши матеріали справи за позовом
Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до Антрацитівського районного споживчого товариства, м. Антрацит
про стягнення 2506 грн. 67 коп.
за участю представників сторін:
від позивача –Кошелькова О.В., дов. № 03-02/3919 від 29.08.06
від відповідача –не прибув ( явка обов'язкова),
в с т а н о в и в:
Суть спору: позивачем заявлені вимоги про стягнення з відповідача 2506 грн. 67 коп. несплачених штрафних санкцій за незайняті інвалідами робочі місця у 2004 році.
Відповідач листом від 20.09.06 № 204 позовні вимоги визнав частково у сумі 1006 грн. 67 коп., при цьому повідомив про сплату заборгованість згідно графіку доданому до листа.
Заявою від 22.09.06 № 03-01/4481 позивач просить зменшити розмір позовних вимог та стягнути з відповідача заборгованість у сумі 1006 грн. 67 коп.
Заявою від 10.10.06 № 03-01/5050 він відмовляється частково від позовних вимог у сумі 1500 грн. та просить стягнути з відповідача заборгованість у сумі 1006 грн. 67 коп.
Дослідивши матеріали справи, додатково надані документи, вислухавши представника позивача, суд дійшов до наступного.
Відповідно до ст.19 Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, в редакції від 05.07.2001 р. № 2606 –ІІІ ( далі Закон) для підприємств, установ, організацій , незалежно від форм власності і господарювання, встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4 відсотків від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 15 до 20 чоловік у кількості одного робочого місця.
На 2004 рік відповідачеві визначено норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у кількості 1 чоловік.
З наявного в матеріалах справи звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів по формі 10-П І (річна) за 2004 рік вбачається, що середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу становить 15 чоловік. Фактично на підприємстві відповідача не працювало жодного інваліда, тобто відповідачем не забезпечена кількість робочих місць для працевлаштування у 2004 році.
Стаття 20 Закону встановлює, що підприємства (об'єднання), установи і організації незалежно від форми власності і господарювання, де кількість працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим частиною першою статі 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду України соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві (в об‘єднанні), в установі , організації за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом.
Пункт 4 Порядку сплати підприємствами ( об'єднаннями), установами і організаціями штрафних санкцій до відділення Фонду соціального захисту інвалідів, акумуляції, обліку та використання цих коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1767 (далі - Порядок), передбачає , що штрафні санкції сплачуються підприємствами самостійно не пізніше 15 квітня року, що настає за звітним.
У разі несплати штрафних санкцій в установлений термін відділення Фонду вживають заходів щодо їх стягнення у судовому порядку (пункт 11 Порядку).
Відповідачем не доведено суду здійснення названих заходів щодо забезпечення робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2004 році у необхідній чисельності.
Згідно листів Антрацитівського міськрайцентру зайнятості від 10.11.05 № 303-1988, Луганського відділення фонду соціального захисту інвалідів від 22.08.06 № 03-01/3746 відповідач у порушення ч.2 п.12 Постанови КМУ від 03.05.95 № 314 “Про реорганізацію робочих місць та працевлаштування інвалідів” не інформував дану організацію про створені робочі місця для працевлаштування інвалідів та не проводив атестацію робочих місць.
Тому матеріалами справи підтверджено, що відповідач у порушення статті 19 Закону не виконав норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у 2004 році, не створив робоче місце інваліда та не вжив заходів щодо створення цього робочого місця, у зв”язку з чим та відповідно до статті 20 Закону він зобов”язаний сплатити штрафні санкції у розмірі середньої річної заробітної плати за робоче місце, не зайняте інвалідом у сумі 1006 грн. 67 коп.
Відповідач позовні вимоги визнав.
За таких обставин, суд вважає позовні вимоги такими що підлягають до задоволення.
Щодо оплати заборгованості згідно графіку погашення заборгованості, то позивачеві роз'яснюється що він не позбавлений можливості для вирішення цього питання звернутися до суду з заявою у порядку ст. 263 КАС України.
Відповідно до суми 1500 грн. провадження у справі слід закрити згідно вимог ст. 157 КАС України,
Відповідно до ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються у встановленому порядку.
Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні, в якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представників сторін про те, що постанову у повному обсязі буде виготовлено протягом п"ятиденного строку.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 17, 87, 94, 98, 112, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
п о с т а н о в и в:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Антрацитівського районного споживчого товариства, м. Антрацит, вул.. Тургенєва, буд. 6, код 01744576 на користь Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Луганськ, вул. Володарського, 59, код 13396264, одержувач: Державний бюджет України р/р 31217230600088 в ВДК Антрацитівський район Луганської області, МФО 804013, код 25992095, код бюджетної класифікації 50070000 штрафні санкції у сумі 1006 грн. 67 коп.
3. Провадження у справі у сумі 1500 грн. закрити.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.
Постанову складено у повному обсязі та підписано 11.10.06 у відповідності до вимог ст. 167 КАС України.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя О.О.Седляр
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2006 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 180607 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Седляр О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні