Постанова
від 30.08.2011 по справі 2а-1870/5625/11
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

30 серпня 2011 р.                                                             Справа № 2a-1870/5625/11

Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Опімах Л.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного сільськогосподарського підприємства "Добробут" про стягнення фінансових санкцій та пені, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить стягнути з відповідача – Приватного сільськогосподарського підприємства «Добробут» (далі по тексту – відповідач) – адміністративно-господарські санкції та пеню на загальну суму 6730,18 грн, мотивуючи свої вимоги тим, що відповідач, який до 16.04.2011 повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції, не виконав свого обов’язку, чим спричинив збитки державі в особі Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів.

          У судове засіданні представник позивача не прибув, подав до суду заяву, відповідно до якої позовні вимоги підтримує в повному обсязі та просиь розглянути справу без його участі.

          Відповідач у судове засідання не прибув, був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду справи, про що свідчить розписка про отримання ним поштового відправлення, жодних доказів сплати адміністративно-господарських санкцій та пені до суду не подав, тому суд вважає за можливе розглянути справу без участі в судовому засіданні відповідача за наявними в ній доказами.

Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання по справі за допомогою звукозаписувального технічного засобу згідно зі ст. ст. 12, 41 КАС України не здійснюється.

          Вивчивши матеріали справи, дослідивши письмові докази по справі у їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

          Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року N 875-XII (далі по тексту – Закон) для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач у 2010 році не звертався до центру зайнятості з заявкою про направлення на підприємство інвалідів (а.с. 5).

Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.

Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Таким чином, за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, відповідач до 16.04.2011 року повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції в сумі 6668,18 грн, що підтверджується розрахунком суми позову, пред’явленого щодо стягнення заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій за незайняті робочі місця для працевлаштування інвалідів, та звітом про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2010 рік (а.с. 3, 6-7).

          За порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій відповідачу було нараховано пеню в сумі 62,00 грн (а.с. 3).

          Оскільки вказані суми відповідачем не сплачено, за ним утворилася заборгованість у розмірі 6730,18 грн.

          Несплата відповідачем коштів до Державного бюджету України за не створене у 2010 році робоче місце для працевлаштування інваліда перешкоджає належному та своєчасному повному фінансуванню заходів по соціальній, трудовій, фізкультурно-спортивній та професійній реабілітації інвалідів та надання цільової позики на створення робочих місць для інвалідів, завдає значної шкоди державним інтересам, не дозволяє повною мірою створити інвалідам необхідні умови, які дають змогу вести повноцінний спосіб життя.

Заборгованість відповідачем у повному обсязі не сплачена, що підтверджується розрахунком суми позову, пред’явленого щодо стягнення заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій за незайняті робочі місця для працевлаштування інвалідів, по Приватному сільськогосподарському підприємству «Добробут» (а.с. 3), і складає 6730,18 грн, у т. ч.:

6668,18 грн – адміністративно-господарські санкції;

62,00 грн – пеня за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій.

          Таким чином судом достовірно встановлено, що заборгованість відповідача перед бюджетом станом на день розгляду справи залишається не сплаченою і складає 6730,18 грн, що підтверджується матеріалами справи, тому суд вважає, що вимоги позивача щодо стягнення вказаної суми адміністративно-господарських санкцій та пені є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 19, 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного сільськогосподарського підприємства "Добробут" про стягнення фінансових санкцій та пені – задовольнити.

Стягнути з Приватного сільськогосподарського підприємства "Добробут" (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. 40 років Перемоги, 25, банківські реквізити: МФО 337546, розрахунковий рахунок 26004470936001, банк: Приватбанк, код ЄДРПОУ 31555043) на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (40030, м. Суми, вул. Горького, 2; отримувач: ГУДКУ у Сумській області, банк отримувача - ГУДКУ у Сумській області, рахунок 31212230700002, МФО 837013, код 23636315) заборгованість зі сплати фінансових санкцій та пені в сумі 6730,18 грн (шість тисяч сімсот тридцять грн 18 коп).

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                              (підпис)                      Л.М. Опімах

          З оригіналом згідно

          Суддя                                                                       Л.М. Опімах

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.08.2011
Оприлюднено13.09.2011
Номер документу18113379
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/5625/11

Постанова від 30.08.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні